Kõnekeskuse koolitus | Krediitkaardi klienditeeninduse rollimäng
Avasta uusimad turundusstrateegiad eduka ettevõtte ja kliendiga suhtlemiseks. Proovi erinevaid suhtluskanaleid, nagu vestlus, kõned ja videokõned.
Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, sealhulgas reegleid ja vestluskutseid. Soovitatav tarkvara.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasamist reaalajas vestluse funktsiooni abil, mis suurendab klientide rahulolu. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate funktsioonidest ja nende seadistamisest.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent on klientidele mõeldud klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid suhtluskanaleid, sealhulgas vestlusteenuse, kõneid, videokõnesid ja sotsiaalmeediat.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Meie partnerprogrammiga saate liituda ja alustada LiveAgenti kasutamist. Pakume klientidele mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel