• Mallid
  • Allahindluse e-kirja mallid

Allahindluse e-kirja mallid

Hästi teostatud allahindluskampaaniad meelitavad ligi uusi kliente, suurendavad olemasolevate klientide lojaalsust ja kasvatavad ärikasumit. Vaevalt on B2C või B2B sektoris ühtegi ettevõtet, mis ei pakuks aeg-ajalt oma toodetele või teenustele allahindlusi. Enamik ettevõtteid pakub allahindlusi, kuna see võib aidata neil hooajaväliseid aktsiaid müüa, kasumit suurendada ja parandada samal ajal klientide rahulolu. Kellele ei meeldiks leida oma otsitud kaupu allahindlusega?

Pileti-näide-allahindluse-koodi-pakkumine

Mõnikord pole aga allahindlusi saadaval ja see võib osutuda keeruliseks. Allahindluste läbirääkimistega tegelemine on keeruline nii allahindlusi taotlevatele tarbijatele kui ka müügi-/klienditeeninduse meeskondadele, kes peavad rahuldama oma klientide ootusi ilma nende ettevõtte kasumimarginaale hävitamata.

Selles artiklis arutame:

  1. Millega peavad ettevõtted enne allahindluste pakkumist arvestama.
  2. Mis on allahindluse e-kiri ja miks see on oluline.
  3. Kuidas kirjutada oma sooduspakkumise meili.
  4. Allahindluse pakkumise meilimallid.
  5. Näpunäiteid tarbijatele, kes soovivad küsida allahindlust.
  6. Allahindluse taotlemise meilimallid.
  7. Näpunäiteid ettevõtetele, kes peavad vastama allahindluse taotlustele.
  8. Allahingluse taotlusele vastamise e-kirja mallid.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.

Mida tuleks kaaluda enne allahindluse tegemist

Sõltuvalt Teie ettevõtte staadiumist, Teie klientide arvust, pakutavatest toodetest ja teie hinnastrateegiast – võivad allahindlused olla tohutu investeeringutasuvuse allikaks või tekitada kahjumit, mis lõpuks mõjutab Teie tulu negatiivselt. . Siin on mõned kõige olulisemad asjad, mida peate enne sooduspakkumiste käivitamist meeles pidama.

Hinnake oma kasumimarginaale

Kuigi teatud kaupadele 50% allahindluse pakkumine võib tunduda atraktiivne, peate olema kindel, et Teil on alati kasumlik marginaal, vastasel juhul võite oma allahindluse pakkumise strateegiaga raha kaotada. Enne mis tahes tüüpi allahindluskampaaniate käivitamist uurige numbreid, et teha kindlaks, mida saate oma klientidele mugavalt pakkuda, teenides samal ajal igast müügist kasumit.

Allahindluse e-kirja mallid
Pilt EDUCBA loal

Arvestage suuremate klientide hankimise kuludega 

Allahindluste pakkumine võib olla kindel viis uute klientide meelitamiseks, kuid see mõjutab ka Teie tüüpilisi klientide hankimise kulusid. Oma sooduskampaaniatest maksimaalse kasu saamiseks muutke uued kliendid kindlasti lojaalseteks klientideks, arendades nendega oma suhteid. See suurendab nende eluea väärtust ja õigustab kõrgemaid klientide hankimiskulusid.

Allahindluse e-kirja mallid
Pilt on väljastatud ajakirjast Top News In World

Veenduge, et Teie allahindlused meelitaksid Teie sihtrühma

Enne mis tahes müügikampaania käivitamist, veenduge, et Teie kampaaniad tõmbaksid ligi just selliseid kliente nagu soovite. Pidage meeles, et suured allahindlused meelitavad tõenäoliselt palju ostjaid, mis tähendab, et Teie äsja meelitatud ostjad ei muutu tulevikus pikaajalisteks klientideks.

Hoiduge võimalikust negatiivsest mõjust Teie kaubamärgile

Kuigi allahindlused võivad olla tõhus vahend kiire tulu teenimiseks, veenduge, et olete hoolikalt kaalunud kõiki riske ja potentsiaalselt katastroofilisi lõkse. Tarbijad võivad hindade alandamisega kiiresti harjuda ja paljud ei jää järele, kui Teie hinnad normaliseeruvad või tõusevad. Lisaks võivad allahindlused esile kutsuda Teie enesekindluse puudumise oma kaubamärgi suhtes ja luua Teie toodetele madalama tajutava väärtuse.

Kaaluge allahindluste pakkumist konkreetsetele kliendirühmadele

Kõigile allahindluste pakkumine võib olla Teie üldisele kasumimarginaalile tohutu risk. Kaaluge eksklusiivsete allahindluste pakkumist teatud kliendirühmadele (nagu üliõpilased, tervishoiutöötajad, sõjaväelased jne). Sel viisil saate kasutada allahindlusi ja kasvatada oma kliendibaasi ilma marginaale kahjustamata või kaubamärgi väärtust vähendamata.

Allahindluse e-kirja mallid

Mõelge, kuidas demonstreerite toote väärtust pärast allahindluse lõppemist

Kuigi Teie turundustegevus püüab kliente ja potentsiaalseid kliente veenda, et Teie toode on kasulik ja parandab nende eluiga, võivad allahindlused sageli toote väärtust kahjustada. Seetõttu peate mõtlema, kuidas pärast allahindluse lõppu oma toote väärtust demonstreerida ja kliente hoida.

“Apple on bränd, mis on üles ehitatud uudsusele ja kiireloomulisusele, nii et kuigi nende tooteid ei müüda kunagi allahindlusega, saate vahetuste või versiooniuuenduste eest allahindlust, mis hoiab kliendid lojaalsetena.”

 Erin Sykes, jaemüügi- ja müügistrateeg

Mis on sooduspakkumise e-kiri? Miks on see Teie ettevõtte jaoks oluline?

Nagu nimigi ütleb, kasutatakse Teie klientide teavitamiseks erisoodustusest allahindluse pakkumise meili. See võib olla üldine allahindlus kõigile Teie poes olevatele kaupadele, aga ka kupong või sooduskood, mida saate kassas kasutada. Allahindluste pakkumine on levinud tava, mida kasutavad kõik ettevõtted, kuna see toob reaalseid tulemusi. Siin on käputäis statistikat, mis toetab seda väidet:

  • Valdav osa klientidest (93%) kasutab sooduskoode aastaringselt.
  • Kui küsiti eelmise nädala kohta, siis 60% tarbijatest väidab, et on selle aja jooksul kasutanud sooduskoodi.
  • Kolmveerand kõigist klientidest väidavad, et vaatavad sooduskoodide otsimisel teadlikult oma postkasti.

Huvitaval kombel on olemas neuropsühholoogilised uuringud, mis tõestavad, et kupongid muudavad kliendid õnnelikumaks. uuring Claremonti Graduate Universityst on näidanud, et 10% vautšeri saamine võib tõsta oksütotsiini taset kuni 38% ning kuponge saanud osalejad olid samuti 11% õnnelikumad ja tundsid end lõdvemalt.

Niisiis, kuidas saate allahindluskoode oma turundusstrateegiasse rakendada? Lihtsaim viis on meilikampaaniad.

Allahindluse e-kirja mallid

Näpunäiteid tõhusate allahindluse pakkumiste e-kirjade kirjutamiseks

Puhtalt lehelt alustamine võib olla hirmutav ja meelehärmi tekitav. Et Teid aidata, oleme koostanud näpunäidete loendi, mida allahindluse pakkumiste meilisõnumite kirjutamisel meeles pidada. Kui Te ikka ei soovi oma allahindluse meile kirjutada, kerige alla ja kopeerige ja kleepige meie kasutusvalmis allahindluse pakkumiste meilimallid.

  • Valige õige toon: hoidke kõigis oma meilides ühtlane toon. Kui kogu Teie sõnumil on ametlik toon, võivad Teie kliendid rahulikumal toonil sõnumi olla üllatunud (kui mitte solvuda!).
  • Olge kokkuvõtlik: asuge kiiresti asja juurde. Teie klientide tähelepanuvõime on piiratud ja nende aeg on väärtuslik. Tõhusat e-kirja peaks olema lihtne sirvida ja see peaks võimaldama hõlpsalt leida põhiteavet (sooduspakkumise/koodi).
  • Keskenduge väärtusele: keskenduge oma meilis väärtusele, mida kasutajale pakute – see on sooduskood.
  • Kiireloomulisuse võimendamine: lisage oma pakkumise lõppkuupäev. See tekitab kiireloomulisuse tunde ja julgustab kliente kiiresti tegutsema.
Allahindluse e-kirja mallid
Automatiseerige oma allahindluse e-kirju luues LiveAgenti e-kirja malle

Allahindluse pakkumise e-kirja mallid

Formaalne allahindluse pakkumise e-kiri 

Teemarea ideed:

  1. X% allahindlus – leidke oma sooduskood kirjast
  2. Eripakkumine: X% soodsam

Hello [name],

Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:

[code]

The discount offer is valid until [date].

Have a great day,
[name of the company/employee]

Argipäevane allahindluse pakkumise e-kiri

Teemaridade ideed:

  1. Ärge magage oma X% allahindlust maha!
  2. X% soodsam – sooduskood sees!

Hi [name],

We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].

The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!

Best,
[name of the employee/company]

Valdkonnaspetsiifilised sooduspakkumiste meilimallid

E-kaubanduse allahindluse e-kiri

Teemarea ideed:

  1. X% allahindlus kõikidelt kaupadelt!
  2. Ainult täna: X% allahindlus kõikidelt toodetelt!
  3. X% alla Teie lemmik [tooted]

Hi [name],

It’s a great time for shopping!

[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!

Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!

Just use the discount code below at checkout:

[code]

Happy shopping,
[company name]

SaaS (tarkvara kui teenus) soodusmeil

Teemarea ideed:

  1. X% allahindlus kõikidelt tellimustelt!
  2. Saate kõikidelt plaanidelt X% allahindlust!

Hi [name],

Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:

[code]

Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!

Best,
[employee name, company]

Erinevat tüüpi sooduspakkumise meilimallid

Üldine allahindluse koodi e-kiri

Teemarea ideed:

  1. X% kõigelt alla!
  2. X% allahindlus – hankige oma sooduskood
  3. Spetsiaalne allahindluse kood: X% odavam!

Hello [name],

We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:

[code]

The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!

Hope you enjoy it,
[employee name, company]

Sooduskood pärast uudiskirjaga liitumist

Teemarea ideed:

  1. Tere tulemast! Siin on Teie sooduskood:
  2. Tere tulemast meie uudiskirja + boonus…
  3. Uudiskiri + erisoodustus!

Hello [name],

Welcome to the [company name] newsletter!

To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:

[code]

Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!

Talk to you soon,
[company name] team

Piiratud ajaga pakkumise meil

Teemarea ideed:

  1. X% allahindlus – piiratud aja pakkumine!
  2. X% soodsam, ainult sel nädalal!
  3. Piiratud ajaga pakkumine: saate X% allahindlust!

Hi [name],

Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!

Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:

[code]

Enjoy!
[company name] Team

Kuidas allahindlust küsida: 10 näpunäidet tarbijatele

Põhjuseid, miks Te vajate või soovite saada pakutust madalamat hinda, võib olla palju. Pealegi armastavad kõik potentsiaalset kokkuhoidu ja hea enesetunde tegurit, mis aitab soodsama tehinguni jõuda. Enamasti võite küsida erihinda peaaegu kõige eest ja selle ka saada, kui teate, kuidas ja millal küsida. Vaatame mõningaid näpunäiteid, mis võivad aidata Teil saada jaemüüjatelt, müüjatelt ja teenusepakkujatelt soodushindu.

  1. Uurige: Väike veebipõhine uurimine on alati kasulik enne läbirääkimiste alustamist. See annab Teile parema ülevaate sellest, mida soovite, mida konkurendid praegu pakuvad, milline oleks mõistlik hind ja mida saate kasutada, et veenda müüjat Teile soodushinda andma.
  1. Teadke, millal küsida: Pidage meeles, et on teatud aegu, näiteks päeva lõpp, kuu lõpp, majandusaasta lõpp või pärast pühi, mil Teil on suurem võimalus allahindlusele, kuna müügiinimesed soovivad oma müügieesmärkide saavutamiseks viimase hetke tehinguid sõlmida.
Allahindluse e-kirja mallid
  1. Esitage õigeid küsimusi: Allahindluste üle läbirääkimistel võivad teatud fraasid ja küsimused aidata Teil soovitud tulemust saavutada. Mõned head näited on järgmised: “Minu eelarves on ainult X” ja “Ma annan Teile X, kui saame selle tehingu kohe lõpetada” või “Kas see on parim, mida saate teha?”
  1. Rääkige õige inimesega: Pole mõtet üritada läbi rääkida kellegagi, kes lihtsalt ei saa allahindlust lubada. Kui avastate, et inimene, kellega räägite, ei saa Teile soodushinda pakkuda, võtke ühendust otsustajaga, näiteks juhiga, kellel on õigus soodustust lubada.
  1. Esitage neile mõjuv põhjus: See toimib eriti hästi B2B ja SaaS-i ettevõtete puhul. Selle asemel, et lihtsalt allahindlust nõuda, võite pakkuda vastutasuks midagi väärtuslikku, näiteks arvustuse kirjutamist, pakkudes soovitust või olles valmis oma ettevõtet juhtumiuuringuna tutvustama.
Allahindluse e-kirja mallid
  1. Kasutage varajase makse allahindlusi: Paljudes tööstusharudes on varajase makse allahindluste pakkumine tavapärane. Müüjad saavad tasu varem, mis kiirendab rahavoogu ja vähendab makse hilinemise või maksmata jätmise ohtu. Seetõttu võib varajase maksmise pakkumine olla suurepärane viis allahindluste saamiseks.
  1. Mainige konkurendi madalamat hinda: Ärge kartke välja tuua konkurendi madalamat hinda. Paljud ettevõtted on tegelikult valmis allahindlusi tegema, kui suudate tõestada, et nende konkurendid pakuvad odavamaid hindu. Väike eelnev uurimine näitab, kas jaemüüja hinnad on mõistlikud.
Allahindluse e-kirja mallid
DICK’S Sporting Goodsi hinnavastavuse avaldus
  1. Otsige lisasid: Kui Te ei saa soovitud allahindlust, mõelge, milliseid lisasid oleks müüjal Teile suhteliselt valutu pakkuda – tasuta kohaletoimetamine, tasuta paigaldus, tasuta versiooniuuendus jne. Väga sageli ettevõtted on juba valmis neid hüvesid pakkuma, kuna need on odavamad kui hinna alandamine, kuid teevad kliendi siiski õnnelikuks.
  1. Säilitage viisakas toon: Püüdke läbirääkimise protsessis olla viisakas, lugupidav ja positiivne. Keegi ei taha aidata ebaviisakat ja pealetükkivat inimest, kuid enamik müüjaid soovib toredat ja sõbralikku inimest igal võimalikul viisil aidata.
  1. Olge valmis eemale jalutama: Ärge kartke lihtsalt minema kõndida, kui Te ei saa soovitud hinda. Kuigi uute klientide meelitamine on tavaliselt kallim, võivad ettevõtted olla nõus vastu tulema olemasolevate klientide hoidmiseks, eriti kui nad mõistavad, et nad hakkavad kliendist ilma jääda.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Tarbijatele mõeldud allahindlustaotluste meilimallid

Kui soovite küsida ettevõttelt allahindlust kas potentsiaalse või lojaalselt kliendina, tuleb meeles pidada kahte olulist asja: Teil on viisakas, positiivne ja professionaalne toon ja andes hea selgituse selle kohta, miks Te ei saa noteeritud hinda endale lubada (või miks arvate, et Teie allahindlustaotluse vastuvõtmine olla kasulik mõlemale poolele). Siit leiate mõned näited allahindluse taotlemise mallidest, mida saate kasutada. 

Levinud allahindluse taotlemise meil


Hello [NAME],
This is [YOUR NAME] from [COMPANY NAME].
We are seriously considering purchasing your product as we believe it’s the perfect solution for our company! But we’re a small business just starting out and right now there’s no way we can afford your pricing. Any chance you could give us a discount?
Looking forward to your thoughts on this.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Üldine allahindluse soov 


Dear [NAME],
We are happy to be your loyal customer for the last 5 years and during this time we have always been pleased with the quality of [PRODUCT/ SERVICE] you supply and the level of customer service you provide.
Nonetheless, as our firms have done business together for so many years, and since we are currently experiencing certain financial difficulties, we would like to request a discount on future orders.
Looking forward to hearing your positive response. Thank you in advance.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Konkreetne allahindluse soov


Dear [NAME],
The past two years saw a marked increase in our purchases of your products. Besides, if you check our account, you will find that we have always been prompt in our payments.
In view of this would like to ask you for an additional 5% discount. With a better discount we are sure that we can increase our business volume even more – and that, we believe, is something beneficial to both of us.
We hope to hear from you soon regarding this proposal. If it is acceptable to you, please inform us soon as we are planning to place our next order by the end of the week.
Thank you,
[YOUR SIGNATURE]

Näpunäiteid klientide allahindlustele vastamiseks 

Olenemata sellest, milliseid tooteid või teenuseid Te pakute, puutute tõenäoliselt kokku potentsiaalsete või olemasolevate klientidega, kes küsivad allahindlusi, mida Te pole plaaninud pakkuda. Kuid lihtsalt allahindlusega nõustumine näitab, et Teie toode/teenus ei ole Teie küsitud hinda väärt ja võib kliendisuhet alustada vale jalaga. Siin on mõned näpunäited selle kohta, kuidas saate allahindlustaotlustest tõhusalt rääkida, et saavutada mõlemale poolele kasulik tulemus ja vastata professionaalselt.

  • Küsige potentsiaalselt kliendilt, miks on märgitud hinna maksmine tema jaoks probleem, et selgitada välja, kas allahindluse küsimine on osa nende tavapärasest läbirääkimise strateegiast või ei saa ta tõesti Teie toodet noteeritud hinnaga endale lubada.
  • Tunnistage taotlust, kuid viige vestlus hinnast eemale, selgitades, kuidas Teie toode/teenus pakub rohkem väärtust kui Teie konkurentide oma, rõhutades oma toote eeliseid.
  • Keelduge allahindluse taotlusest, kuid suurendage tehingu väärtust, pakkudes pakutud hinna eest lisahüvesid (nt tasuta lisandmoodulid, pikendatud garantii, tasuta koolitus jne).
  • Nõustuge allahindlusega muutes tellimuse tingimusi (nt tellimuse suuruse suurendamine, tellimuse ulatuse muutmine, lepingu pikendamine jne).
  • Nõustuge tegema allahindlust ainult siis, kui saate vastutasuks ilmse kasu (pikem leping, suur sissemakse, juhtumiuuring, suunamine, ülevaade jne).
  • Kui olete valmis allahindlust pakkuma, küsige, milline oleks nende arvates sobiv allahindlus, ja vaadake, kas nende taotlus on Teie ettevõtte jaoks mõistlik ja vastuvõetav.
  • Kui Te ei suuda kliendi soovi rahuldada ega pakkuda allahindlust, siis selgitage kindlasti, miks Teie hinnakujundus on õigustatud ja miks see on Teie ettevõtte poliitika.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Allahindluse taotlusele vastamise meilimallid

Kasutage järgmisi e-kirja malle juhendina, kui peate allahindlust paluvatele klientidele vastama.

Allahindluse soovi läbirääkimine #1


Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate you asking about discounted pricing. Can I ask why you’re seeking a discount? I’d love to learn a little more about your budget and understand if I can explain the value of our solution further.
We could schedule a quick call this week, if you’d like. Feel free to book some time on my calendar here: [calendar link]
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Allahindluse soovi läbirääkimine #2


Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate your question. Before we talk about discounting, I’d love to find out a little more about the pain points and priorities of your company to ensure I can make the best recommendation on how we can help.
Would you be open for a quick call next week? Let me know when you’re available.
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Allahindluse taotluse tagasilükkamine #1


Hi [PROSPECT NAME],
Thank you for contacting us. I appreciate your interest in our product, but unfortunately we won’t be able to give you that discount. I understand your position, but our priority is being valuable. It wouldn’t be fair to offer you a discount while the rest of our users pay full price.
If you ever change your mind, we’d love to have you as a customer. Until then, I can recommend you a few affordable alternatives. Please let me know if you’d like that.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Allahindluse taotluse tagasilükkamine #2


Hi [NAME],
Thank you for contacting us! I am very sorry, but we won’t be able to honor your discount request. Unfortunately, our promo ended over a month ago, so the 50% off coupon code you provided has already expired and is no longer active in our system. Our coupons are typically valid for 30 days after they are issued.
However, you can find our future promotions on our website at [link]. You are also welcome to join our mailing list to receive latest deals and special offers. Please, let me know if you would like me to add your email to our list.
Best regards,[YOUR SIGNATURE]

Allahindluse taotlusega nõustumine #1


Hi [NAME],
We appreciate your request and we perfectly understand your need to save a little money in this economy.
Since you’ve been our customer for almost two years by now, we’re willing to offer you an additional 10% discount on your annual subscription in exchange for a case study that will be published on our website and show how your business benefits from using our product.
Please let us know if that works for you. Thank you!
Best,[YOUR SIGNATURE]

Allahindluse taotlusega nõustumine #2


Hello [NAME],
We appreciate your request and your interest in using our service. After having discussed with my colleagues, we decided that we could provide you with a 15% discont, if you agree to pay a year’s worth upfront.
Does it sound like something you would be willing to do? Looking forward to your response.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Allahindluse pakkumise meilimallid – korduma kippuvad küsimused

Kas peaksin saatma kõigile oma kontaktidele sooduspakkumise?

Allahindluse e-kirja mallid

See sõltub Teie üldisest strateegiast. Võite saata sooduspakkumise kõigile oma klientidele või suunata selle teate eksklusiivsele rühmale, näiteks potentsiaalsetele klientidele, kes ei ole kaasatud. Kui otsustate teha viimast, siis veenduge, et kontaktid, kes pakkumises ei ole, sellest teada ei saaks.

Kas peaksin sooduspakkumise saajaid teavitama täpsest alandatud toote/teenuse hinnast? 

Taotleja

Tavaliselt teavitavad ettevõtted potentsiaalseid kliente soodustuse suurusest protsentides või esitavad enne ja pärast hinna. Võite lisada ka lingi oma hinnakujundusele ja esitada seal kogu asjakohase teabe. Investeerige veidi aega A/B testidesse, saates samale kliendirühmale kaks erinevat meili ja kontrollige, kumb annab paremaid tulemusi.

Kumb on parem, lihtne e-kiri või visuaalselt atraktiivne sõnum?

Allahindluse e-kirja mallid

Allahindluse meilimallide eesmärk on köita tähelepanu ja veenda adressaati teatud toiminguid tegema. Seetõttu annab hästi kujundatud, visuaalselt atraktiivse e-kirja saatmine tõenäoliselt paremaid tulemusi kui tavaline tekstsõnum. Kui googeldate “allahindlusmeili”, leiate palju näiteid, mis kõik on värvilised ja pilkupüüdvad. Parim on seda teed järgida.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin saatma kõigile oma kontaktidele sooduspakkumise?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See sõltub Teie üldisest strateegiast. Võite saata sooduspakkumise kõigile oma klientidele või suunata selle teate eksklusiivsele rühmale, näiteks potentsiaalsetele klientidele, kes ei ole kaasatud. Kui otsustate teha viimast, siis veenduge, et kontaktid, kes pakkumises ei ole, sellest teada ei saaks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kumb on parem, lihtne e-kiri või visuaalselt atraktiivne sõnum?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Allahindluse meilimallide eesmärk on köita tähelepanu ja veenda adressaati teatud toiminguid tegema. Seetõttu annab hästi kujundatud, visuaalselt atraktiivse e-kirja saatmine tõenäoliselt paremaid tulemusi kui tavaline tekstsõnum.” } }, { “@type”: Kas peaksin sooduspakkumise saajaid teavitama täpsest alandatud toote/teenuse hinnast? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tavaliselt teavitavad ettevõtted potentsiaalseid kliente soodustuse suurusest protsentides või esitavad enne ja pärast hinna. Võite lisada ka lingi oma hinnakujundusele ja esitada seal kogu asjakohase teabe.” } }] }

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo