Müügieelsed meilimallid võimaldavad ettevõtetel uute eesmärkide saavutamist ning lühi- ja pikaajalist kasu müügiedenduskampaaniatega. Tekstis tutvustatakse erinevaid müügieelseid e-kirja malle, korduma kippuvaid küsimusi ning näpunäiteid edukaks müügistrateegiaks.
Soodusmüügi kampaaniat planeerides tuleb mõelda sellele laiemalt kui lihtsalt hinnaalandusele. Kuigi traditsiooniliselt viitas müük hooajaliste laovarude ülejäägist või soovimatutest toodetest vabanemisele, on asjad nii palju muutunud, et müük ise on oluliselt arenenud.
Kuigi iga müügiedenduse kampaania peamine eesmärk on müüa müümata esemeid, saavad ettevõtted seda võimalust kasutada uute eesmärkide seadmiseks ja täiendavate eesmärkide saavutamiseks.
Vaatame, kuidas saate neid algatusi ära kasutada, et saada nii lühi- kui ka pikaajalist kasu, ja kuidas saab Teie reklaam müügieelseid e-kirju kasutades ära kasutada kogu oma potentsiaali.
Allahindluse kampaaniad annavad Teile suurepärase võimaluse klientide lojaalsuse suurendamiseks. Kogu Teie allahindlusega seotud sumin ahvatleb Teie olemasolevaid kliente, kuid oluline on ka arvestada, et nad ostavad Teie käest suurema tõenäosusega isegi ilma soodushinnata. Nende jaoks on allahindlus vaid lisahüvi.
Proovige oma korduvatele klientidele pakkuda midagi erilist, mis muudab nad Teie kaubamärgile veelgi lojaalsemaks, ja andke neile veelgi rohkem põhjust tagasi tulla.
Müügiedenduskampaania võib olla suurepärane võimalus ja uute klientide meelitamiseks, julgustades neid Teie e-poest ostma.
On üsna ilmne, et hinnalangused meelitavad palju potentsiaalseid kliente. Oletame aga, et kasutate selliseid võimalusi potentsiaalsete klientide veenmiseks, et Teie e-kaubanduse äri erineb teistest ettevõtetest ja näitate neile, et olete teadlik nende vajadustest ja lahendustest nende probleemidele. Kui suudate seda teha, on tõenäoline, et neist saavad tulevikus korduvad kliendid.
Müügiedenduskampaania võib meelitada ka neid, kes ei saa endale lubada osta Teie tooteid, kui need on normaalse hinnaga. Ja seetõttu on see suurepärane võimalus julgustada neid ühekordseid oste tegema. Tõenäoliselt ei saa neist Teie püsikliendid, kuid saate siiski nende ühendust võttes oma tulu suurendada.
Ilmselgelt peab iga kampaania, mis kasutab ostjate meelitamiseks allahindlusi, olema hästi planeeritud ja austama marginaale, et see oleks kasumlik. Idee seisneb selles, et allahindluste pakkumisega kaotatud marginaal tuleb kompenseerida suurema müügimahuga. Selleks peate reklaamima oma allahindlust ja muutma selle konkurentsist eristavaks.
Üks parimaid viise oma müügiedenduskampaania edu tagamiseks on saata välja müügieelsed meilid neile, kes võivad olla huvitatud Teie toodete ostmisest madalamate hindadega. Oleme loonud mõned müügieelsed meilimallid, mis aitavad Teil seda uudist edastada oma klientide ja potentsiaalsete klientide andmebaasile.
We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.
Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!
Stay tuned!
[Company name] is having a big sale really soon!
You can expect up to 70% discounts on selected items.
Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?
Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!
Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!
The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].
We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.
With love,
[Company Team]
The countdown to our annual sale has started.
The number of items is limited, and we won’t be restocking.
Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.
Visit our website to learn more [link]
Try LiveAgent today
Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?
E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid
Veenduge, et Teie e-kaubanduse müügijärgsed kliendirahulolu küsitlused on edukad, kasutades meie eelnevalt koostatud, väga konverteerivaid malle.
Ettevõttel on mitmeid teenuseid, sealhulgas klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja koolitused uutele töötajatele. Koolituste puhul on oluline teooria ja praktiline osa, samuti tagasiside ja motivatsioon. Lisaks on oluline pidevalt uuendada ja testida klienditeenindust, säilitada pehmeid oskusi ja jagada teadmisi meeskonnaliikmete vahel.
Viimase võimaluse e-kirja mallid
The article discusses various marketing techniques, including referral marketing and upselling, and provides tips and strategies for successful implementation. It also highlights the benefits of using LiveAgent, a software that facilitates customer service and loyalty programs, and provides email templates for maintaining customer contact. Overall, the article emphasizes the importance of building trust and creating a positive customer experience in order to increase revenue and business growth.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.