• Mallid
  • Müügieelsed meilimallid

Müügieelsed meilimallid

Soodusmüügi kampaaniat planeerides tuleb mõelda sellele laiemalt kui lihtsalt hinnaalandusele. Kuigi traditsiooniliselt viitas müük hooajaliste laovarude ülejäägist või soovimatutest toodetest vabanemisele, on asjad nii palju muutunud, et müük ise on oluliselt arenenud.

Kuigi iga müügiedenduse kampaania peamine eesmärk on müüa müümata esemeid, saavad ettevõtted seda võimalust kasutada uute eesmärkide seadmiseks ja täiendavate eesmärkide saavutamiseks.

Vaatame, kuidas saate neid algatusi ära kasutada, et saada nii lühi- kui ka pikaajalist kasu, ja kuidas saab Teie reklaam müügieelseid e-kirju kasutades ära kasutada kogu oma potentsiaali.

Müügiedenduskampaaniate eelised

Olemasolevate klientide lojaalsuse suurendamine

Allahindluse kampaaniad annavad Teile suurepärase võimaluse klientide lojaalsuse suurendamiseks. Kogu Teie allahindlusega seotud sumin ahvatleb Teie olemasolevaid kliente, kuid oluline on ka arvestada, et nad ostavad Teie käest suurema tõenäosusega isegi ilma soodushinnata. Nende jaoks on allahindlus vaid lisahüvi.

Proovige oma korduvatele klientidele pakkuda midagi erilist, mis muudab nad Teie kaubamärgile veelgi lojaalsemaks, ja andke neile veelgi rohkem põhjust tagasi tulla.

Uute klientide meelitamine

Grupp

Müügiedenduskampaania võib olla suurepärane võimalus uute vaatajaskondadeni jõudmiseks ja uute klientide meelitamiseks, julgustades neid Teie e-poest ostma.

On üsna ilmne, et hinnalangused meelitavad palju potentsiaalseid kliente. Oletame aga, et kasutate selliseid võimalusi potentsiaalsete klientide veenmiseks, et Teie e-kaubanduse äri erineb teistest ettevõtetest ja näitate neile, et olete teadlik nende vajadustest ja lahendustest nende probleemidele. Kui suudate seda teha, on tõenäoline, et neist saavad tulevikus korduvad kliendid.

Müügitulemuste suurendamine lühiajaliselt

Aruanded

Müügiedenduskampaania võib meelitada ka neid, kes ei saa endale lubada osta Teie tooteid, kui need on normaalse hinnaga. Ja seetõttu on see suurepärane võimalus julgustada neid ühekordseid oste tegema. Tõenäoliselt ei saa neist Teie püsikliendid, kuid saate siiski nende ühendust võttes oma tulu suurendada.

Ilmselgelt peab iga kampaania, mis kasutab ostjate meelitamiseks allahindlusi, olema hästi planeeritud ja austama marginaale, et see oleks kasumlik. Idee seisneb selles, et allahindluste pakkumisega kaotatud marginaal tuleb kompenseerida suurema müügimahuga. Selleks peate reklaamima oma allahindlust ja muutma selle konkurentsist eristavaks.

Üks parimaid viise oma müügiedenduskampaania edu tagamiseks on saata välja müügieelsed meilid neile, kes võivad olla huvitatud Teie toodete ostmisest madalamate hindadega. Oleme loonud mõned müügieelsed meilimallid, mis aitavad Teil seda uudist edastada oma klientide ja potentsiaalsete klientide andmebaasile.

Müügieelsete meilimallide kohandamine
Salvestage, kohandage ja saatke välja meie müügieelsed meilimalle otse LiveAgentist

Müügieelse e-kirja teemaread

  • Meie iga-aastane allahindlus on käes!
  • Meie uusima kollektsiooni hinnad langevad [X] päeva pärast
  • Varsti algamas – [kevad/suvi/jõulud] müügid
  • Nüüd müügil: [kaupade tüüp] kuni 50% soodsamalt
  • Allahindlus: alates homsest kuni 70% soodsam
  • Püsige lainel. Meie hinnad langevad märgatavalt.
  • Seadke meeldetuletus meie musta reede soodusmüügile ühe kuu pärast!
  • [Kevad/suvi/jõulud] MÜÜK algab [X] nädala pärast
  • Külastage kindlasti meie veebisaiti [X] päeva pärast…
  • Ärge jääge ilma meie hooajamüügist!

Müügieelsed e-kirja mallid

Müügieelne e-kirja mall 1 


Hello [name],

We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.

Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!

Stay tuned!

Müügieelne e-kirja mall 2


Dear [name]!

[Company name] is having a big sale really soon!

You can expect up to 70% discounts on selected items.

Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?

Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!

Müügieelne e-kirja mall 3


Hey [name],

Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!

The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].

We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.

With love,
[Company Team]

Müügieelne e-kirja mall 4


Hi [name],

The countdown to our annual sale has started.

The number of items is limited, and we won’t be restocking.

Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.

Visit our website to learn more [link]

Müügieelsed e-kirja mallid – korduma kippuvad küsimused

Kui varakult peaksin oma olemasolevaid ja potentsiaalseid kliente eelseisvatest müügist teavitama?

Lahendamise aeg

See sõltub Teie iga kampaania üldisest kommunikatsiooni strateegiast, kuid võite alustada kuu või kaks nädalat varem. Ärge alustage liiga vara, sest Teie kliendid võivad kampaania unustada ja sellest ilma jääda.

Kas peaksin teavitama kogu oma andmebaasi eelseisvatest hinnaalandustest?

Kas peaksin teavitama kogu oma andmebaasi eelseisvatest hinnaalandustest?

See sõltub Teie ettevõtte tüübist – võib-olla soovite teavitada kõiki oma kontakte või ainult mõnda neist. Näiteks kui pakute tellimismudelil põhinevaid teenuseid ja ei soovi, et Teie olemasolevad kliendid hakkaksid vähem maksma, oleks mõistlik nad eelseisvatest müügist teavitavatest meililistidest välja jätta.

Kas peaksin enne müügi algust oma meili saajaid teavitama allahindluste suurusest?

Kas peaksin enne müügi algust oma meili saajaid teavitama allahindluste suurusest?

Selle kohta on erinevaid arvamusi. Mõned ettevõtted soovivad tekitada klientides huvi sellega, et ei teavita neid lõplikest soodushindadest enne tegeliku müügi algust, mis võib motiveerida neid kampaaniat tähelepanelikult jälgima. Teised ettevõtted avaldavad allahindluse määrad juba müügieelse etapi alguses, mis võib julgustada potentsiaalseid kliente müügikuupäeva salvestama.

Try LiveAgent today

Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kui varakult peaksin oma olemasolevaid ja potentsiaalseid kliente eelseisvatest müügist teavitama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See sõltub Teie iga kampaania üldisest kommunikatsiooni strateegiast, kuid võite alustada kuu või kaks nädalat varem. Ärge alustage liiga vara, sest Teie kliendid võivad kampaania unustada ja sellest ilma jääda.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin teavitama kogu oma andmebaasi eelseisvatest hinnaalandustest?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See sõltub Teie ettevõtte tüübist – võib-olla soovite teavitada kõiki oma kontakte või ainult mõnda neist. Näiteks kui pakute tellimismudelil põhinevaid teenuseid ja ei soovi, et Teie olemasolevad kliendid hakkaksid vähem maksma, oleks mõistlik nad eelseisvatest müügist teavitavatest meililistidest välja jätta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin enne müügi algust oma meili saajaid teavitama allahindluste suurusest?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selle kohta on erinevaid arvamusi. Mõned ettevõtted soovivad tekitada klientides huvi sellega, et ei teavita neid lõplikest soodushindadest enne tegeliku müügi algust, mis võib motiveerida neid kampaaniat tähelepanelikult jälgima. Teised ettevõtted avaldavad allahindluse määrad juba müügieelse etapi alguses, mis võib julgustada potentsiaalseid kliente müügikuupäeva salvestama.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo