Tekst räägib erinevatest võimalustest klientide tähelepanu köitmiseks ja müügi suurendamiseks, sealhulgas potentsiaalsete klientidega kontakti säilitamisest, lojaalsusprogrammide ning allahindluste ja sooduspakkumiste kasutamisest. Lisaks tõstetakse esile klienditoe olulisust ning räägitakse erinevatest meetoditest klientide tagasiside kogumiseks. Oluline on hoida ühtlast tooni ja olla kokkuvõtlik, et klientide tähelepanu säilitada.
Kas vajate oma turundusmaine parandamist?
Tekst tutvustab erinevaid turundusstrateegiaid e-kaubanduse valdkonnas. Sooduskupongid ja allahindlused on tähtsad, kuid klientide veenmine ostma võib olla keeruline. Kliendirahulolu on oluline müügi ja lojaalsuse suurendamiseks ning see saavutatakse tagasiside kaudu. Viis e-kirja malli klientidele iseloomustuste taotlemiseks antakse koos üldiste nõuannetega. Proaktiivne vestlus klientidega veebisaidil võib suurendada müüki ja konversioone. LiveAgent pakub ennetavate vestluskutsete funktsiooni. Viis tõhusat toote allahindluse e-kirja malli antakse, et kliente köita. Meiliturundus on oluline osa müügiedenduskampaaniast ja seda tuleb täiustada disaini, hääletooni, sageduse ja loovusega.
Kuidas kasutada kliendistiimuleid?
Klientide ja töötajate säilitamine on oluline ärimaailmas, kuna see aitab suurendada tulu ja vähendada kulusid. See saavutatakse läbi rahuldavate lahenduste, toodete, teenuste ja tugiteenuste pakkumise. Positiivne suusõna on tõhusam reklaam kui ükskõik milline muu vorm. Ettevõtte kuvand sõltub selle klientide ja töötajate säilitamisest. LiveAgentDemo pakub erinevaid funktsioone ja tarkvaralahendusi klienditeeninduse valdkonnas.
LiveAgent pakub mitmekeelset tuge ja toetab mitut veebisaiti, toodet või kaubamärki. Lisaks pakub LiveAgent spetsiaalset koolitust klientidele, kasutab rämpsposti filtreerimiseks SpamAssassin'i ja tagab konto turvalisuse mitmete funktsioonide abil, sealhulgas piiratud juurdepääsu agendipaneelile, paroolipoliitika haldamist, 2-astmelist tuvastamist ja HTTPS krüpteeringut. Lisaks pakub LiveAgent automatiseerimisfunktsioone, nagu sündmuste reeglid, ajalised reeglid, SLA reeglid ja SLA tasemed. Kliendiportaali, kontaktivormide ja Slacki märguannete funktsioonide abil saate oma klientidega tõhusalt suhelda.
LiveAgent pakub taskukohast klienditoe lahendust, mis sisaldab mitmeid kanaleid, sh sotsiaalmeedia. Tänu automatiseerimisele saate vähem aega kulutada igapäevaste ülesannete haldamisele ja keskenduda olulistele aspektidele nagu kliendid, ettevõte ja kasv. LiveAgenti alternatiive võrreldes saate veelgi säästa ning lisaks on üle 30 000 ettevõtte kasutanud nende teenuseid.
Klienditoe tarkvara e-kaubanduse valdkonnale
LiveAgent on tarkvara, mis pakub erinevaid klienditoe lahendusi erinevates valdkondades nagu turundus, raamatupidamine, juriidika ja väikeettevõtted. LiveAgenti funktsioonide hulka kuuluvad reaalajas vestlus ja klienditoe portaali kohandamine, mis aitavad suurendada kliendilojaalsust ja optimeerida kulusid. Lisaks on LiveAgentil võimas teadmusbaasi lahendus ja sedelisüsteem, mis konsolideerib kõik suhtluskanalid üheks postkastiks. Funktsioonid on saadaval 180+ versioonis ja 40+ integratsiooni abil ning LiveAgenti kasutamine aitab keskenduda arvete esitamisele, mitte suhtlemisele.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel