Klientide rahulolu on tihedalt seotud säilitamise, lojaalsuse ja müügiga. Kui soovite müüki suurendada, on parim asi oma ettevõttes kliendikeskse kultuuri loomine.
Mida rohkem püüate oma kliente rahuldada, seda paremini toimib Teie ettevõte tulude osas. Kuidas? Lugege edasi, et teada saada!
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tänu klienditoe tarkvarale, nagu LiveAgent, on Teie klienditeeninduse, säilitamise, lojaalsuse ja müügi parandamine käkitegu. Miks?
LiveAgent pakub üle 180 täiustatud klienditoe funktsiooni ja üle 100 integratsiooni, mis aitavad Teil parimat teenust pakkuda.
Kliendid ootavad laitmatut teenindust. Kui ettevõtted seda ei paku, loobuvad kliendid neist. Tegelikult kaotavad USA ettevõtted halva klienditeeninduse tõttu rohkem kui $62 miljardit igal aastal.
Ameeriklased räägivad halvast teeninduskogemusest keskmiselt 15 inimesele, võrreldes 11 inimesega, kellele nad heast kogemusest räägivad.
74% inimestest vahetavad tõenäoliselt kaubamärki, kui nad leiavad, et ostuprotsess on liiga keeruline.
Uute klientide hankimine on 5 kuni 25 korda kulukam kui olemasolevate klientide hoidmine.
Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.
LiveAgentiga jõuavad Teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja teiste kanalite piletid ühte universaalsesse postkasti.
Reaalajas vestluse tugi on müügi suurendamise põhikomponent, kuna see aitab ettevõtetel muuta veebisaidi külastajad tasuvateks klientideks.
Looge virtuaalne kõnekeskus osana oma mitmekanalilisest klienditoe lahendusest. LiveAgent koondab Teie veebisaidilt või lauatelefonilt tehtud kõned ühte kohta.
Integreerige oma sotsiaalmeedia profiilid LiveAgenti ja vastake kommentaaridele, privaatsõnumitele või säutsudele otse oma kontolt.
Kasutage igapäevaste ülesannete kiirendamiseks automatiseerimise reegleid ja konserveeritud vastuseid. Säästke LiveAgenti automaatikafunktsioonidega igal nädalal kuni 15 tundi.
Looge iseteeninduslahenduse osana mitu sisemist ja välist teadmistebaasi. Looge KKK-sid, foorumeid, tagasiside- ja soovituste kaste ja palju muud.
Vaadake, kes Teie ettevõttega suhtleb, ja jälgige nende poolt saadud teenust. Vaadake kasutamist, statistikat, hinnake toimivusaruandeid ja õppige kliendirahulolu reitingutest.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on olnud 2020. aastal väikeettevõtete poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Koos üle 180 funktsiooni, üle 100 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.
Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevaseks tasuta prooviperioodiks, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.
Milleks oodata? Suurendage müüki alates tänasest!
Most Popular
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Müügi hea kasv sõltub suuresti Teie ettevõtte suurusest. Aga üldiselt on 5-10%-line müügi kasv hea.
LiveAgenti klienditeenindustarkvara aitab ettevõtetel müüki suurendada, pakkudes suurepärast kliendituge. Kuna agendid töötavad ühe liidese kaudu, saavad nad kiiresti vastata kõikidele klientide päringutele. Seetõttu võivad need vähendada tarbetut ooteaega.
LiveAgenti klienditoe lahendus suurendab klientide rahulolu, klientide hoidmist, säästab aega ja vähendab klienditoega seotud kulusid.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel