Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Suurendage müüki LiveAgenti abil.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Seisakul? Suurendage müüki LiveAgenti abil!

Klientide rahulolu on tihedalt seotud säilitamise, lojaalsuse ja müügiga. Kui soovite müüki suurendada, on parim asi oma ettevõttes kliendikeskse kultuuri loomine.

Mida rohkem püüate oma kliente rahuldada, seda paremini toimib Teie ettevõte tulude osas. Kuidas? Lugege edasi, et teada saada!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Strategies to increase sales

Parimad strateegiad müügi suurendamiseks

Müügi suurendamine tähendab keskendumist oma klientidele. Veenduge, et Teie ettevõte:

 Pakub klientidele väärtust

Vähendab klientide pingutusi

Pakub kiiret isikupärastatud teenindust

Suurendage müüki õigete tööriistadega

Tänu klienditoe tarkvarale, nagu LiveAgent, on Teie klienditeeninduse, säilitamise, lojaalsuse ja müügi parandamine käkitegu. Miks?

LiveAgent pakub üle 180 täiustatud klienditoe funktsiooni ja üle 100 integratsiooni, mis aitavad Teil parimat teenust pakkuda.

Right tools to increase sales

Miks peaksite müügi suurendamiseks keskenduma klienditeeninduse parandamisele?

Definition of good customer service

Head teenindust soovitakse ja oodatakse

Kliendid ootavad laitmatut teenindust. Kui ettevõtted seda ei paku, loobuvad kliendid neist. Tegelikult kaotavad USA ettevõtted halva klienditeeninduse tõttu rohkem kui $62 miljardit igal aastal.

Bad service spreads like a wildfire

Negatiivsed arvustused levivad ulutulena

Ameeriklased räägivad halvast teeninduskogemusest keskmiselt 15 inimesele, võrreldes 11 inimesega, kellele nad heast kogemusest räägivad.

Empower customers with self-service

Kõik on seotud klientide pingutuste vähendamisega

74% inimestest vahetavad tõenäoliselt kaubamärki, kui nad leiavad, et ostuprotsess on liiga keeruline.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Uute klientide saamine on kulukas

Uute klientide hankimine on 5 kuni 25 korda kulukam kui olemasolevate klientide hoidmine.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

LiveAgenti funktsioonid, mis aitavad müüki suurendada

Email ticketing

Piletisüsteem hübriidpiletite voogudega

LiveAgentiga jõuavad Teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja teiste kanalite piletid ühte universaalsesse postkasti.

Sisemine ja väline reaalajas vestlus

Reaalajas vestluse tugi on müügi suurendamise põhikomponent, kuna see aitab ettevõtetel muuta veebisaidi külastajad tasuvateks klientideks.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtuaalne sisseehitatud kõnekeskus

Looge virtuaalne kõnekeskus osana oma mitmekanalilisest klienditoe lahendusest. LiveAgent koondab Teie veebisaidilt või lauatelefonilt tehtud kõned ühte kohta.

Sotsiaalmeedia tugi

Integreerige oma sotsiaalmeedia profiilid LiveAgenti ja vastake kommentaaridele, privaatsõnumitele või säutsudele otse oma kontolt.

Social medias integrated into the help desk software

Automatiseerimine ja konserveeritud vastused

Kasutage igapäevaste ülesannete kiirendamiseks automatiseerimise reegleid ja konserveeritud vastuseid. Säästke LiveAgenti automaatikafunktsioonidega igal nädalal kuni 15 tundi.

Teadmusbaasi ehitaja

Looge iseteeninduslahenduse osana mitu sisemist ja välist teadmistebaasi. Looge KKK-sid, foorumeid, tagasiside- ja soovituste kaste ja palju muud.

Web icon

Andmete analüütika ja aruandluse juhtpaneel

Vaadake, kes Teie ettevõttega suhtleb, ja jälgige nende poolt saadud teenust. Vaadake kasutamist, statistikat, hinnake toimivusaruandeid ja õppige kliendirahulolu reitingutest.

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Mis teeb LiveAgentist õige tööriista müügi suurendamiseks?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud

LiveAgent on olnud 2020. aastal väikeettevõtete poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Koos üle 180 funktsiooni, üle 100 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Läbipaistev ja taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevaseks tasuta prooviperioodiks, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Suurendage müüki alates tänasest!

14 päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Milline on hea müügi kasv?

Müügi hea kasv sõltub suuresti Teie ettevõtte suurusest. Aga üldiselt on 5-10%-line müügi kasv hea.

Kuidas saab LiveAgent aidata suurendada müüki?

LiveAgenti klienditeenindustarkvara aitab ettevõtetel müüki suurendada, pakkudes suurepärast kliendituge. Kuna agendid töötavad ühe liidese kaudu, saavad nad kiiresti vastata kõikidele klientide päringutele. Seetõttu võivad need vähendada tarbetut ooteaega.

Millised on LiveAgenti muud ärilised eelised?

LiveAgenti klienditoe lahendus suurendab klientide rahulolu, klientide hoidmist, säästab aega ja vähendab klienditoega seotud kulusid.

Related Articles to Suurendage müüki
Suhelge mitteaktiivsete klientide või tellijatega uuesti. Tutvuge meie tasuta uuesti kaasamise meilimalle müügi parandamiseks.

Uuesti kaasamise meilimallid

Tekst räägib erinevatest võimalustest klientide tähelepanu köitmiseks ja müügi suurendamiseks, sealhulgas potentsiaalsete klientidega kontakti säilitamisest, lojaalsusprogrammide ning allahindluste ja sooduspakkumiste kasutamisest. Lisaks tõstetakse esile klienditoe olulisust ning räägitakse erinevatest meetoditest klientide tagasiside kogumiseks. Oluline on hoida ühtlast tooni ja olla kokkuvõtlik, et klientide tähelepanu säilitada.

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automaatika. Parandage oma turundust LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil.

Kas vajate oma turundusmaine parandamist?

Tekst tutvustab erinevaid turundusstrateegiaid e-kaubanduse valdkonnas. Sooduskupongid ja allahindlused on tähtsad, kuid klientide veenmine ostma võib olla keeruline. Kliendirahulolu on oluline müügi ja lojaalsuse suurendamiseks ning see saavutatakse tagasiside kaudu. Viis e-kirja malli klientidele iseloomustuste taotlemiseks antakse koos üldiste nõuannetega. Proaktiivne vestlus klientidega veebisaidil võib suurendada müüki ja konversioone. LiveAgent pakub ennetavate vestluskutsete funktsiooni. Viis tõhusat toote allahindluse e-kirja malli antakse, et kliente köita. Meiliturundus on oluline osa müügiedenduskampaaniast ja seda tuleb täiustada disaini, hääletooni, sageduse ja loovusega.

Kas soovite motiveerida klientide oste? Lugege, kuidas kasutada kliendistiimuleid ja parandada oma klienditeenindust LiveAgent'iga.

Kuidas kasutada kliendistiimuleid?

Klientide ja töötajate säilitamine on oluline ärimaailmas, kuna see aitab suurendada tulu ja vähendada kulusid. See saavutatakse läbi rahuldavate lahenduste, toodete, teenuste ja tugiteenuste pakkumise. Positiivne suusõna on tõhusam reklaam kui ükskõik milline muu vorm. Ettevõtte kuvand sõltub selle klientide ja töötajate säilitamisest. LiveAgentDemo pakub erinevaid funktsioone ja tarkvaralahendusi klienditeeninduse valdkonnas.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgenti hinnakujundus

LiveAgent pakub mitmekeelset tuge ja toetab mitut veebisaiti, toodet või kaubamärki. Lisaks pakub LiveAgent spetsiaalset koolitust klientidele, kasutab rämpsposti filtreerimiseks SpamAssassin'i ja tagab konto turvalisuse mitmete funktsioonide abil, sealhulgas piiratud juurdepääsu agendipaneelile, paroolipoliitika haldamist, 2-astmelist tuvastamist ja HTTPS krüpteeringut. Lisaks pakub LiveAgent automatiseerimisfunktsioone, nagu sündmuste reeglid, ajalised reeglid, SLA reeglid ja SLA tasemed. Kliendiportaali, kontaktivormide ja Slacki märguannete funktsioonide abil saate oma klientidega tõhusalt suhelda.

LiveAgent aitab Teil parandada oma SaaS-i äri ja vähendada klientide kadumise määra. LiveAgent pakib suurepärase hinna eest kõik kanalid ühte lahendusse.

Klienditoe tarkvara SaaS-ile

LiveAgent pakub taskukohast klienditoe lahendust, mis sisaldab mitmeid kanaleid, sh sotsiaalmeedia. Tänu automatiseerimisele saate vähem aega kulutada igapäevaste ülesannete haldamisele ja keskenduda olulistele aspektidele nagu kliendid, ettevõte ja kasv. LiveAgenti alternatiive võrreldes saate veelgi säästa ning lisaks on üle 30 000 ettevõtte kasutanud nende teenuseid.

Siit saate teada, kuidas pakkuda oma tulevastele tarbijatele parimat kliendituge veebis. LiveAgent võib Teile näidata, kuidas seda õigesti teha.

Klienditoe tarkvara e-kaubanduse valdkonnale

LiveAgent on tarkvara, mis pakub erinevaid klienditoe lahendusi erinevates valdkondades nagu turundus, raamatupidamine, juriidika ja väikeettevõtted. LiveAgenti funktsioonide hulka kuuluvad reaalajas vestlus ja klienditoe portaali kohandamine, mis aitavad suurendada kliendilojaalsust ja optimeerida kulusid. Lisaks on LiveAgentil võimas teadmusbaasi lahendus ja sedelisüsteem, mis konsolideerib kõik suhtluskanalid üheks postkastiks. Funktsioonid on saadaval 180+ versioonis ja 40+ integratsiooni abil ning LiveAgenti kasutamine aitab keskenduda arvete esitamisele, mitte suhtlemisele.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo