Toote allahindluse e-kirja mallid aitavad veebipoodide omanikel veenda kliente ostude sooritamisel. Müügiedenduse strateegiad digitaalses turunduses on olulised, et klientide tähelepanu köita ning allahindlused peavad olema hästi ettevalmistatud ja keskenduma väärtusele. Kasutades erinevaid sooduskoodi meilimalle, saab automatiseerida meilikampaaniaid ja teavitada kliente allahindlustest. Lisaks tutvustatakse klienditoe tarkvara LiveAgent, mis on loodud e-spordi ja mängude tööstusele ning aitab parandada mängijate kogukondade kogemusi ja suhtlust.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Soodusmüügikampaaniate abil on meil lihtsam veenda potentsiaalseid kliente oste sooritama. Et kõik toimiks tõrgeteta, peavad veebipoodide omanikud iga-aastased müügid ja kampaaniad enneaegselt ette valmistama.
On aeg sellega silmitsi seista: müük pole enam see, mis varem. Tänapäeval toimuvad allahindlused ja tutvustused aastaringselt, eriti e-kaubanduse sektoris. Seetõttu ei tundu müük potentsiaalsetele klientidele enam nii eriline ja seetõttu on üha keerulisem kliente ostma veenda.
Enne alustamist peame tegema ühe eristuse. Kuigi saate aastaringselt osta tooteid alandatud hindadega, ei ole need põhimõtteliselt samad, mis täiemahuline allahindlus. Siit leiate, kuidas neil kahel vahet teha.
Müügiedenduskampaaniate eeliste kohta lisateabe saamiseks vaadake meie müügieelseid meilimalle.
Mõistliku müügistrateegia või konkreetsete allahindluste pakkumiseks peate pöörduma tagasi ülejäänud turundusplaani juurde ja küsima endalt, mida soovite saavutada.
Müügiedenduskampaania üks olulisemaid elemente on meiliturundus. Meilide kasutamine reklaamide jaoks on teoreetiliselt väga lihtne: tootepildid ja teave allahindluste kohta peaksid olema piisav, eks? Tegelikkus pole nii lihtne. Iga reklaamsõnum peaks olema osa laiemast strateegiast klientidega suhete loomisel. Seetõttu on väga oluline teada, kuidas täiustada pakkumiste disaini, hääletooni, sagedust ja loovust, et need tooksid soovitud tulemusi.
Oleme kokku kogunud viis võimsat toote allahindluse e-kirja malli, mis aitavad Teil potentsiaalsete klientidega suhelda ja neid järgmisest suurest müügist teavitada.
Our favorite season is here! Starting today, you can enjoy lower prices in our online store.
All our products are listed for cheaper prices, with discounts of up to [X]%!
Here are just a few examples:
[A table presenting discounted items with previous and new prices].
Click here to check out the offer [link].
Happy shopping!
Enjoy up to 70% discounts on thousands of products.
The sale is on for:
[W]
[X]
[Y]
[Z]
Days
Hours
Minutes
Seconds
BUY NOW
[image]
You have time until [time] on [day of the week] to use your unique code to get an [X]% EXTRA discount off all products, including those with already reduced prices.
Hurry up. Your closet will thank you!
YOUR MAGIC CODE: [promo code]
We couldn’t wait any longer so we’re bringing on the sales early! Enjoy up to [X]% off.
Tonight at [time] you will be granted special access to our private online sale. This is a small “thank you” for being a subscriber of our newsletter or using our mobile app.
[button] ACCESS THE STORE
Did you know that you can get a [X]% discount on all items from the [spring/summer/fall/winter] collection on our website this week? Simply use [code] at checkout and your discount will be applied!
[button] SHOP
On palju aspekte, mis võivad Teie lõplikku otsust mõjutada. Esimene on kampaania kestus. Teiseks Teie domeeni maine ja eelmise kampaania statistika (avamiste määr, klikkimise määr ja põrkemäär). Ja lõpuks tagasiside Teie andmebaasist. Kuulake alati oma klientide tagasisidet. Kui nad hakkavad Teie meilidele vastama, öeldes, et nad ei soovi enam Teilt e-kirju saada, peaksite nad viivitamatult vastavatest meililistidest eemaldama.
Seda tüüpi meilid võivad olla pikemad kui kõige lihtsamad ja informatiivsemad meilid, mida saadate. Edastate sõnumit, püüdes ka adressaadi tähelepanu köita. Lubage endal kasutada raskemat, kirjeldavamat keelt ja tuua näiteid – kasutage pilte ja kirjutage meeldejäävaid pealkirju.
Ükskõik kui võimas meiliturundus ka pole, ei tohiks Te kunagi loota ainult ühele suhtluskanalile. Planeerige kindlasti loomingulisi sotsiaalmeedia postitusi ja kasutage sotsiaalmeedia reklaame. Sõltuvalt Teie sihtrühmast võite soovida kasutada ka SEM-i nagu Google Ads. Häid tulemusi võivad tuua ka displeikampaaniad ja hüpikaknad.
Start sending out product sale emails directly from LiveAgent
Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
IVR-i ja tagasihelistamise funktsiooni demo
LiveAgent pakub kiiret klienditoe tarkvara, mis parandab klienditeenindust, vähendab ooteaegu ja koondab suhtluskanalid ühte kohta.
Kuidas pakkuda suurepärast klienditeenindust: L.A.S.T. meetod
L.A.S.T meetod on tõestatud klienditeeninduse metoodika, mis keskendub kuulamisele, vabandamisele, probleemide lahendamisele ja klientide tänamisele. See parandab rahulolu ja lojaalsust ning tõstab müüki.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel