Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Toote allahindluse e-kirja mallid

Toote allahindluse e-kirja mallid

Soodusmüügikampaaniate abil on meil lihtsam veenda potentsiaalseid kliente oste sooritama. Et kõik toimiks tõrgeteta, peavad veebipoodide omanikud iga-aastased müügid ja kampaaniad enneaegselt ette valmistama.

Müügiedenduse strateegiad digitaalses turunduses

On aeg sellega silmitsi seista: müük pole enam see, mis varem. Tänapäeval toimuvad allahindlused ja tutvustused aastaringselt, eriti e-kaubanduse sektoris. Seetõttu ei tundu müük potentsiaalsetele klientidele enam nii eriline ja seetõttu on üha keerulisem kliente ostma veenda.

Enne alustamist peame tegema ühe eristuse. Kuigi saate aastaringselt osta tooteid alandatud hindadega, ei ole need põhimõtteliselt samad, mis täiemahuline allahindlus. Siit leiate, kuidas neil kahel vahet teha.

  • Mõistet allahindlus võib pidada teatud kaupade hinna alandamiseks, tavaliselt hooaja lõpus. Allahindlused toimuvad tavaliselt teatud aastaaegadel. Paljudes riikides kehtivad erireeglid ja -tingimused, mida ettevõtete omanikud peavad soodusmüügi edendamise kampaania korraldamisel järgima.
  • Eripakkumised annavad võimaluse hankida artikleid alandatud hinnaga, kuid ilma allahindluse eritingimusteta. Näiteks võite reklaamida pakkumist “kolm kahe hinnagas” erinevate toodete puhul.
  • Lõppsumma on allahinnatud tooted, mille väärtus on riknemise, väärkasutuse, vananemise, tootmisdefektide või muude põhjuste tõttu langenud.

Müügiedenduskampaaniate eeliste kohta lisateabe saamiseks vaadake meie  müügieelseid meilimalle.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage e-posti malle otse LiveAgentis

Mõistliku müügistrateegia või konkreetsete allahindluste pakkumiseks peate pöörduma tagasi ülejäänud turundusplaani juurde ja küsima endalt, mida soovite saavutada.

Müügiedenduskampaania üks olulisemaid elemente on meiliturundus. Meilide kasutamine reklaamide jaoks on teoreetiliselt väga lihtne: tootepildid ja teave allahindluste kohta peaksid olema piisav, eks? Tegelikkus pole nii lihtne. Iga reklaamsõnum peaks olema osa laiemast strateegiast klientidega suhete loomisel. Seetõttu on väga oluline teada, kuidas täiustada pakkumiste disaini, hääletooni, sagedust ja loovust, et need tooksid soovitud tulemusi.

Oleme kokku kogunud viis võimsat toote allahindluse e-kirja malli, mis aitavad Teil potentsiaalsete klientidega suhelda ja neid järgmisest suurest müügist teavitada.

Toote allahindluse e-kirja malli teemaread

  • KIIRUSTAGe, muidu jääte ilma!
  • Meie allahindluse kampaania algab 3…2…1…
  • Hankige [X]% alla!
  • Ainult [X] päeva suurepäraseid pakkumisi jäänud…
  • [X]% KÕIGELT alla
  • Kuni [X]% alla
  • Hankige meie parimad tooted hullult madalate hindadega
  • [Hooaja] allahindlus – kuni [X]% soodsam
  • Meie hinnad on just langenud. Ärge jääge ilma
  • Öelge [firmas] alandatud hindadele “tere”
  • Parim päev üldse…
  • Pssst…hei, sina – jah, sina! Meie e-poes on just alanud uus allahindlus

Toote allahindluse e-kirja mallid

Toote allahindluse e-kirja mall 1

Toote allahindluse e-kirja mall 2

Toote allahindluse e-kirja mall 3

Toote allahindluse e-kirja mall 4

Toote allahindluse e-kirja mall 5

Toote allahindluse e-kirja mallid – korduma kippuvad küsimused

Mitu müügiedenduskampaania meili peaksin ühe kampaania jooksul saatma?

Välistesse kohtadesse jagamise nupp

On palju aspekte, mis võivad Teie lõplikku otsust mõjutada. Esimene on kampaania kestus. Teiseks Teie domeeni maine ja eelmise kampaania statistika (avamiste määr, klikkimise määr ja põrkemäär). Ja lõpuks tagasiside Teie andmebaasist. Kuulake alati oma klientide tagasisidet. Kui nad hakkavad Teie meilidele vastama, öeldes, et nad ei soovi enam Teilt e-kirju saada, peaksite nad viivitamatult vastavatest meililistidest eemaldama.

Kui pikk peaks müügiedendusmeil olema?

Avatud e-kiri tunnustuse ja kingitusega

Seda tüüpi meilid võivad olla pikemad kui kõige lihtsamad ja informatiivsemad meilid, mida saadate. Edastate sõnumit, püüdes ka adressaadi tähelepanu köita. Lubage endal kasutada raskemat, kirjeldavamat keelt ja tuua näiteid – kasutage pilte ja kirjutage meeldejäävaid pealkirju.

Milliseid muid kanaleid peale meili saan kasutada müügiedenduskampaania reklaamimiseks?

Mitmekanaliline tugi

Ükskõik kui võimas meiliturundus ka pole, ei tohiks Te kunagi loota ainult ühele suhtluskanalile. Planeerige kindlasti loomingulisi sotsiaalmeedia postitusi ja kasutage sotsiaalmeedia reklaame. Sõltuvalt Teie sihtrühmast võite soovida kasutada ka SEM-i nagu Google Ads. Häid tulemusi võivad tuua ka displeikampaaniad ja hüpikaknad.

Start sending out product sale emails directly from LiveAgent

Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mitu müügiedenduskampaania meili peaksin ühe kampaania jooksul saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “On palju aspekte, mis võivad Teie lõplikku otsust mõjutada. Esimene on kampaania kestus. Teiseks Teie domeeni maine ja eelmise kampaania statistika (avamiste määr, klikkimise määr ja põrkemäär). Ja lõpuks tagasiside Teie andmebaasist. Kuulake alati oma klientide tagasisidet.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikk peaks müügiedendusmeil olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Müügiedendusmeilid võivad olla pikemad kui kõige lihtsamad ja informatiivsemad meilid. Edastate sõnumit, püüdes ka adressaadi tähelepanu köita. Nii saate kasutada müügiraskemat kirjeldavat keelt ja tuua näiteid – kasutada pilte ja kirjutada meeldejäävaid pealkirju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milliseid muid kanaleid peale meili saan kasutada müügiedenduskampaania reklaamimiseks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ükskõik kui võimas meiliturundus ka pole, ei tohiks Te kunagi loota ainult ühele suhtluskanalile. Planeerige kindlasti loomingulisi sotsiaalmeedia postitusi ja kasutage sotsiaalmeedia reklaame.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo