Mis on kliendisuhtlus?
Suhtlus ettevõtte ja kliendi vahel algab, kui viimane tõstatab sedeli. Salvestatud vestlused olgu need siis tehtud vestluse, säutsu või e-maili teel ettevõtte ja kliendi vahel enne sedeli lahendamist on samaväärsed sedelil märgitud kliendisuhtluste arvuga.
Kliendile maksimaalse rahulolu pakkumiseks tuleks sedel pärast esmast suhtlust kliendi ja ettevõtte vahel eelistatavalt lahendada.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab kliendisuhtlus?
Suhtlus kliendiga on suhe kliendiga, mille eesmärgiks on rahuldada kliendi vajadusi ja vastata tema ootustele. Siiski ei peaks see seal lõppema, kuid peaks olema teostatud moel, et see looks kliendiga pikaajalisi suhteid.
Mis on kliendisuhtuse näited?
Suhtlusest kliendiga võib olla palju näiteid, sest iga kokkupuude kliendiga on individuaalne. Üldistest näideteks võivad olla: telefonikõne, vastusted sostsiaalmeedia kommentaaridele, e-maili kontaktid. Nende suhtluste tulemusena on võimalik luua kliendiga emotsionaalne suhe, kasutada klientide tagasisidet ja keskenduda peamiseks kliendi vajadustele. Teiseks huvitaks näiteks on tehisintelligentsi kasutamine, mis võib tegevusi toetada. Lisaks on äärmiselt oluline kasutada ausat inimkeelt.
Kas kliendisuhtlus salvestatakse LiveAgent`is?
Suhtlused klientidega salvestatakse agentide jaoks LiveAgent`is. See kasutab mobiilirakendusi, hübriid sedelivoogusid ja automatiseerimise reegleid, et assisteerida automaatset sedelite jaotamist.
Expert note
Kliendisuhtluse haldustarkvara võimaldab juhtida klientide interaktsioone ja luua tugevaid suhteid. Alusta tasuta prooviperioodiga ja võta suhtlus uuele tasemele!

Väärtuspakkumine: Looge toode, mida inimesed ostavad
Luurepakkuja LiveAgent rõhutab, et edukad tooted peavad vastama klientide vajadustele hästi ja olema integreeritavad oluliste tarkvaradega.