Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kliendisuhtluse haldustarkvara

Kommunikatsioon mängib ettevõtluse kõigis aspektides olulist rolli. Korraliku haldamise korral kujundab uuenduslik kliendisuhtlus brändi identiteeti ja aitab oluliselt kaasa sisukatele ja püsivatele suhetele klientidega.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw analyze 17kw

Mida peaksite teadma?

Ettevõtted peavad oma klientidega suhtlema erinevatel põhjustel. Oma vaatajaskonna teadlikkuse ja kaasatuse hoidmiseks kasutavad organisatsioonid laias valikus suhtluskanaleid ja -meetodeid, näiteks e-kirju, tekstsõnumeid, reaalajas vestlust, häälkõnesid, sotsiaalmeediat ja muud.

Innovaatilised kommunikatsioonilahendused on pilvepõhised platvormid, mis pakuvad tihedalt integreeritud võimalusi, mis omakorda võimaldavad Teil pakkuda tugevaid, järjepidevaid ja positiivseid kliendikogemusi. Nende järjepidevate kogemuste pakkumine on enamiku ettevõtete jaoks väljakutse, kuna kliendid muutuvad aina taibukamaks tehnika valdkonnas ning on vähem andestavad kesise suhtluse eest.

Miks peaksite kasutama kliendisuhtluse tarkvara?

Tänapäeval ootavad kliendid personaalset, kiiret ja asjatundlikku teenust. Vaatame mõnesid peamisi e-kaubanduse näitajaid ja trende aastast 2019:

Smiley face icon

Klientide kadumise määr

41% tarbijatest vahetas ettevõtet halva isikupärastamise tõttu.

Bag icon

Suurem kulutamine

48% klientidest kulutavad rohkem, kui nende kogemus on isikupärastatud.

Message icon

Ebaoluline sisu

74% inimestest vihkab ebaolulise sisu kuvamist.

undraw feeling proud qne1

Miks CCM tarkvara?/h2>

Kokkuvõtteks võib öelda, et tõhus kliendisuhtluse haldus tähendab väga kliendispetsiifilise ja asjakohase side edastamist kanalite kaudu, mida kliendid eelistavad. Selliste isikupärastatud, tsentraliseeritud ja sujuvate kogemuste pakkumiseks vajavad kliendisuhtluses osalevad meeskonnad täiustatud tööriistu.

Kliendisuhtluse tarkvara on side- ja koostöörakendus, mis võimaldab ettevõtetel hallata suurt hulka väljaminevaid ja sissetulevaid kliendisuhtlusi mitmetes kanalites. See tagab, et kliendile suunatud suhtlus on asjakohane, reageeriv, järjepidev ja põhineb varasematest kogemustest kogutud andmetel.

Täiendatud CCM tarkvara

LiveAgenti täisfunktsionaalne kliendisuhtluse tarkvara on loodud paljude kontaktkanalite ühendamiseks ja kanalitevahelise järjepidevuse tagamiseks. LiveAgent kõik ühes klienditoe lahendus pakub ettevõtetele ühtset ülevaadet kliendisuhtlustest, peab kõigi asjakohaste andmete kohta selget registrit ja integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega, et tagada väga isikupärastatud kliendikogemus.

undraw all the data h4ki
undraw add color 19gv

Kes kasutab CCM tarkvara?

Vastavalt Gartneri hiljutisele CCM-i turujuhendile, kasutavad CCM lahendusi peamiselt sellised tööstusharud nagu kindlustus, pangandus, tervishoid ja erinevad harud, et luua näiteks arveid, väljavõtteid, vastavusi või teateid/teateid.

Organisatsioonid kasutavad kliendisuhtluse haldamist laialdaselt turunduse ja arveldamise eesmärgil, nii et rusikareeglina kuulub kliendisuhtluse tarkvara tooteturunduse, müügi ja tugimeeskondadele.

Parima CCM tarkvara põhifunktsioonid

Kliendisuhtluse tarkvara valimisel on oluline arvestada selle pakutavate põhifunktsioonidega. Tarkvara peaks võimaldama Teil isikupärastada viisi, kuidas teie ettevõte klientidega suhtleb, ja edastada õige kanali kaudu õigel ajal õige sõnum.

Group 370 icon

Rist- ja mitmekanaliline konsolideerimine

Parimat kliendisuhtluse juhtimislahendust otsides eeldage, et see pakub selgeid, veatuid ja järjepidevaid kliendikogemusi kõigis kanalites (telefoni, reaalajas vestluse, e-posti ja sotsiaalmeedia kaudu).)

Cloud icon

Üleminek pilvepõhistele teenustele

Teine kaasaegse äri oluline nõue on funktsionaalsus, mis on loodud protsessi optimeerimist silmas pidades. Pilv- või hübriidlahendustel põhinevad platvormid lahendavad selle väljakutse ning vähendavad pärand- ja kodumaiste CCM-süsteemide suuri hoolduskulusid.

Phone icon

Kahesuunaline kommunikatsioon

Kaasaegne CCM-tarkvara peaks toetama sissetulevat ja väljaminevat suhtlust, kusjuures kõik kliendikirjed salvestatakse ühes kohas. Ettevõtted loodavad kõiki kliendiandmeid vaadata ja hallata ühes, hõlpsasti ligipääsetavas ja mugavas asukohas.

Liveagenti täiustatud CCM-lahendus

LiveAgent pakub täisfunktsionaalset lahendust, mis on loodud kliendisuhtluse haldamiseks. LiveAgenti kasutades on Teie meeskond kommunikatsiooni loomiseks, levitamiseks ja jälgimiseks hästi varustatud. Kõrgtehnoloogiline kliendisuhtluse platvorm pakub täpselt kohandatud kogemust, mis integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega. Kui otsite brändi tuntuse parandamiseks ja klientide hoidmise suurendamiseks parimat CCM tarkvara, proovige LiveAgenti. Oma võimsa funktsioonide paketiga, mis on loodud kõnekeskuse toimimise efektiivsuse maksimeerimiseks, on LiveAgent 2020. aastal SMB-de poolt kõige paremini arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks.

support

Heitke pilk rohkematele põhifunktsioonidele

Lisaks ülaltoodud funktsioonidele peaks suurepärane kliendisuhtluse haldustarkvara sisaldama ka võimsaid autoritööriistu ja klientide seotuse analüütikat. Vaadake veel põhifunktsioone, mida võimas CCM-tarkvara peaks sisaldama, klõpsates allolevat nuppu.

help desk no clue about team performance

Võimsad autoritööriistad

Üha enam ettevõtteid valib oma suhtluses peamiste sisuelementide loomiseks ja haldamiseks spetsiaalse sisseehitatud funktsionaalsusega CCM-lahenduse. Tänapäeval pakuvad kõige arenenumad CCM-lahendused ülivõimsat kirjutamis- või redigeerimiskogemust ning võimaldavad mittetehnilistel ärikasutajatel uuendada suhtlemist kvaliteedi ja aja osas.

live chat increase sales

Klientide seotuse analüütika

Andmete analüüs on kliendisuhtluse tarkvara oluline funktsioon, kuna see võimaldab ettevõtetel koguda näitajaid põhiliste ärifunktsioonide jaoks (kõige reageerivamad kanalid, piletimaht, lahendamise määr, puudutuse hind). See teave annab ettevõtetele aruka andmepõhise ülevaate, et toetada tulude kasvu ja kasumlikkust.

CCM Software FAQ

What is Customer Communications Management Software?

Customer communications management software or shortly ccm software enables your business to effectively deal with any customer inquiries. How? Well, the CCM software unifies all your communication in one interface. For instance, Email, Live Chat, Calls, Forum, SoMe, Knowledge base inquiries, etc. Moreover, the customer service features help your agents provide a seamless CX. As a result, it can lead to improved customer relationships, revenue, and overall customer satisfaction.

How do you communicate with customers?

Nowadays, customers communicate on multiple channels. Therefore, it is important to be present and respond on each platform. For example, Live Chat, Email, or Calls. But, how do you effectively communicate with them? Besides having a help desk solution, which benefits your business to a great extent, you should always greet the customer, introduce yourself, let the customer speak/write without interruption, apologize if needed, and please be polite.

Why is customer communication important?

Successful customer communication can be a huge differentiator for your business. It can literally make you stand out from your competitors. Customers want to feel heard and want to be appreciated. Having effective and efficient communication can build long-term relationships, which results in higher sales too.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo