Teie kliendisuhtluse tarkvara esmapilgul.

Jälgige kõiki klientide interaktsioone ühelt juhtpaneelilt.

  • ✓ Pole seadistamise tasu   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Kliendisuhtluse haldustarkvara

Kommunikatsioon mängib ettevõtluse kõigis aspektides olulist rolli. Korraliku haldamise korral kujundab uuenduslik kliendisuhtlus brändi identiteeti ja aitab oluliselt kaasa sisukatele ja püsivatele suhetele klientidega.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
analyze - illustration

Mida peaksite teadma?

Ettevõtted peavad oma klientidega suhtlema erinevatel põhjustel. Oma vaatajaskonna teadlikkuse ja kaasatuse hoidmiseks kasutavad organisatsioonid laias valikus suhtluskanaleid ja -meetodeid, näiteks e-kirju, tekstsõnumeid, reaalajas vestlust, häälkõnesid, sotsiaalmeediat ja muud.

Innovaatilised kommunikatsioonilahendused on pilvepõhised platvormid, mis pakuvad tihedalt integreeritud võimalusi, mis omakorda võimaldavad teil pakkuda tugevaid, järjepidevaid ja positiivseid kliendikogemusi. Nende järjepidevate kogemuste pakkumine on enamiku ettevõtete jaoks väljakutse, kuna kliendid muutuvad aina taibukamaks tehnika valdkonnas ning on vähem andestavad kesise suhtluse eest.

Miks peaksite kasutama kliendisuhtluse tarkvara?

Tänapäeval ootavad kliendid personaalset, kiiret ja asjatundlikku teenust. Vaatame mõnesid peamisi e-kaubanduse näitajaid ja trende aastast 2019:

Smiley face icon

Klientide kadumise määr

41% tarbijatest vahetas ettevõtet halva isikupärastamise tõttu.

Suurem kulutamine

48% klientidest kulutavad rohkem, kui nende kogemus on isikupärastatud.

Ebaoluline sisu

74% inimestest vihkab ebaolulise sisu kuvamist.

feeling proud - illustration

Miks CCM tarkvara?/h2>

Kokkuvõtteks võib öelda, et tõhus kliendisuhtluse haldus tähendab väga kliendispetsiifilise ja asjakohase side edastamist kanalite kaudu, mida kliendid eelistavad. Selliste isikupärastatud, tsentraliseeritud ja sujuvate kogemuste pakkumiseks vajavad kliendisuhtluses osalevad meeskonnad täiustatud tööriistu.

Kliendisuhtluse tarkvara on side- ja koostöörakendus, mis võimaldab ettevõtetel hallata suurt hulka väljaminevaid ja sissetulevaid kliendisuhtlusi mitmetes kanalites. See on klienditeeninduse tarkvarasüsteemide oluline osa, mis tagab, et klientidele suunatud suhtlus on asjakohane, reageeriv, järjepidev ja põhineb varasematest kogemustest kogutud andmetel.

Täiendatud CCM tarkvara

LiveAgenti täisfunktsionaalne kliendisuhtluse tarkvara on loodud paljude kontaktkanalite ühendamiseks ja kanalitevahelise järjepidevuse tagamiseks. LiveAgent kõik ühes klienditoe lahendus pakub ettevõtetele ühtset ülevaadet kliendisuhtlustest, peab kõigi asjakohaste andmete kohta selget registrit ja integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega, et tagada väga isikupärastatud kliendikogemus.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Kes kasutab CCM tarkvara?

Vastavalt Gartneri hiljutisele CCM-i turujuhendile, kasutavad CCM lahendusi peamiselt sellised tööstusharud nagu kindlustus, pangandus, tervishoid ja erinevad harud, et luua näiteks arveid, väljavõtteid, vastavusi või teateid/teateid.

Organisatsioonid kasutavad kliendisuhtluse haldamist laialdaselt turunduse ja arveldamise eesmärgil, nii et rusikareeglina kuulub kliendisuhtluse tarkvara tooteturunduse, müügi ja tugimeeskondadele.

Kliendisuhtluse haldustarkvara põhifunktsioonid

Kliendisuhtluse tarkvara valimisel on oluline arvestada selle pakutavate põhifunktsioonidega. Tasuta kliendisuhtluse haldamise tarkvara peaks võimaldama teil isikupärastada viisi, kuidas teie ettevõte klientidega suhtleb, ja edastada õige kanali kaudu õigel ajal õige sõnum.

Rist- ja mitmekanaliline konsolideerimine

Parimat kliendisuhtluse juhtimislahendust otsides eeldage, et see pakub selgeid, veatuid ja järjepidevaid kliendikogemusi kõigis kanalites (telefoni, reaalajas vestluse, e-posti ja sotsiaalmeedia kaudu).)

Üleminek pilvepõhistele teenustele

Teine kaasaegse äri oluline nõue on funktsionaalsus, mis on loodud protsessi optimeerimist silmas pidades. Pilv- või hübriidlahendustel põhinevad platvormid lahendavad selle väljakutse ning vähendavad pärand- ja kodumaiste CCM-süsteemide suuri hoolduskulusid.

Kahesuunaline kommunikatsioon

Kaasaegne CCM-tarkvara peaks toetama sissetulevat ja väljaminevat suhtlust, kusjuures kõik kliendikirjed salvestatakse ühes kohas. Ettevõtted loodavad kõiki kliendiandmeid vaadata ja hallata ühes, hõlpsasti ligipääsetavas ja mugavas asukohas.

Liveagenti täiustatud CCM-lahendus

LiveAgent pakub täisfunktsionaalset lahendust, mis on loodud kliendisuhtluse haldamiseks. LiveAgenti kasutades on Teie meeskond kommunikatsiooni loomiseks, levitamiseks ja jälgimiseks hästi varustatud. Kõrgtehnoloogiline kliendisuhtluse platvorm pakub täpselt kohandatud kogemust, mis integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega. Kui otsite brändi tuntuse parandamiseks ja klientide hoidmise suurendamiseks parimat CCM tarkvara, proovige LiveAgenti. Oma võimsa funktsioonide paketiga, mis on loodud kõnekeskuse toimimise efektiivsuse maksimeerimiseks, on LiveAgent 2020. aastal SMB-de poolt kõige paremini arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks.

support illustration

Heitke pilk rohkematele põhifunktsioonidele

Lisaks ülaltoodud funktsioonidele peaks suurepärane kliendisuhtluse haldustarkvara sisaldama ka võimsaid autoritööriistu ja klientide seotuse analüütikat. Vaadake veel põhifunktsioone, mida võimas CCM-tarkvara peaks sisaldama, klõpsates allolevat nuppu.

help desk no clue about team performance - icon

Võimsad autoritööriistad

Üha enam ettevõtteid valib oma suhtluses peamiste sisuelementide loomiseks ja haldamiseks spetsiaalse sisseehitatud funktsionaalsusega CCM-lahenduse. Tänapäeval pakuvad kõige arenenumad CCM-lahendused ülivõimsat kirjutamis- või redigeerimiskogemust ning võimaldavad mittetehnilistel ärikasutajatel uuendada suhtlemist kvaliteedi ja aja osas.

live chat increases sales

Klientide seotuse analüütika

Andmete analüüs on kliendisuhtluse tarkvara oluline funktsioon, kuna see võimaldab ettevõtetel koguda näitajaid põhiliste ärifunktsioonide jaoks (kõige reageerivamad kanalid, piletimaht, lahendamise määr, puudutuse hind). See teave annab ettevõtetele aruka andmepõhise ülevaate, et toetada tulude kasvu ja kasumlikkust.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Kliendisuhtluse haldustarkvara
Pakutava välkkiireteeninduse abil saab suurendada müüki ja kliendilojaalsust. Personaalne teenindus ja kvaliteetsed tooted on võtmetegurid.

Kliendikeskse ärimudeli kujundamine

Pakutava välkkiireteeninduse abil saab suurendada müüki ja kliendilojaalsust. Personaalne teenindus ja kvaliteetsed tooted on võtmetegurid.

Klienditeeninduse õpe on oluline igale ettevõttele, kes keskendub kliendikogemusele, kuna tarbijad otsivad koheseid ja tõhusaid vastuseid.

Klienditeeninduse õpe

Andmete migreerimine, süsteemi olek, ettepaneku taotlus, klientide arvustused, partnerid - LiveAgent pakub mitmeid võimalusi klientide teenindamiseks ja suhtlemiseks.

Ettevõttesisene või sisseostetud klienditeenindus? Lugege ja õppige mõlemat tüüpi klienditeeninduse plusse ja miinuseid LiveAgenti akadeemia artiklist.

Ettevõttesisene vs sisseostetud klienditeenindus

Seletus kõnede suunamise, sedelite määramise ja klienditoe meeskonna valiku kohta ettevõttes. Allhanke ja sisemeeskonna võrdlus ning LiveAgenti tarkvara soovitus.

Kasutajatugi tegeleb erinevate suhtlusvormidega nagu näiteks e-mail, vestluse sõnumid, säutsud ja muu. Mõni kasutajatoe tarkvara võib olla täiesti tasuta.

Klienditugi

Klienditeeninduse võtmetähtsus suhtlemisoskuse ja positiivse esmamulje loomisel. LiveAgent pakub mitmeid funktsioone ja soovib suhelda mitmel viisil.

Klienditeeninduse keskus, samuti tuntud ka kui kontaktikeskus, on organisatsiooni spetsiifiline osa. Keskus koosneb klienditeeninduse personalist.

Klienditeeninduse keskus

Klienditeeninduse keskus on tarkvara, mis parandab klienditeenindust ja rahulolu. LiveAgent pakub seda teenust tasulistena, alates 15 dollarit kuus.

Kliendisuhted on suhted, mis on igal ettevõttel oma klientidega. Pole oluline, kui suur on ettevõte, loevad hoopis suured kliendisuhted.

Kliendisuhted

Suurendage klientide rahulolu preemiate ja märkide kasutamisega LiveAgent klienditoe tarkvaras. Valdage suhtlemisoskusi ja kehakeelt suhte loomiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo