Teie kliendisuhtluse tarkvara esmapilgul.

Jälgige kõiki klientide interaktsioone ühelt juhtpaneelilt.

  • ✓ Pole seadistamise tasu   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Meie kliendid

Kliendisuhtluse haldustarkvara

Kommunikatsioon mängib ettevõtluse kõigis aspektides olulist rolli. Korraliku haldamise korral kujundab uuenduslik kliendisuhtlus brändi identiteeti ja aitab oluliselt kaasa sisukatele ja püsivatele suhetele klientidega.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Kliendisuhtluse haldustarkvara
Slido green logo
analyze - illustration

Mida peaksite teadma?

Ettevõtted peavad oma klientidega suhtlema erinevatel põhjustel. Oma vaatajaskonna teadlikkuse ja kaasatuse hoidmiseks kasutavad organisatsioonid laias valikus suhtluskanaleid ja -meetodeid, näiteks e-kirju, tekstsõnumeid, reaalajas vestlust, häälkõnesid, sotsiaalmeediat ja muud.

Innovaatilised kommunikatsioonilahendused on pilvepõhised platvormid, mis pakuvad tihedalt integreeritud võimalusi, mis omakorda võimaldavad Teil pakkuda tugevaid, järjepidevaid ja positiivseid kliendikogemusi. Nende järjepidevate kogemuste pakkumine on enamiku ettevõtete jaoks väljakutse, kuna kliendid muutuvad aina taibukamaks tehnika valdkonnas ning on vähem andestavad kesise suhtluse eest.

Miks peaksite kasutama kliendisuhtluse tarkvara?

Tänapäeval ootavad kliendid personaalset, kiiret ja asjatundlikku teenust. Vaatame mõnesid peamisi e-kaubanduse näitajaid ja trende aastast 2019:

Smiley face icon

Klientide kadumise määr

41% tarbijatest vahetas ettevõtet halva isikupärastamise tõttu.

Klientide kadumise määr

Suurem kulutamine

48% klientidest kulutavad rohkem, kui nende kogemus on isikupärastatud.

Suurem kulutamine

Ebaoluline sisu

74% inimestest vihkab ebaolulise sisu kuvamist.

feeling proud - illustration

Miks CCM tarkvara?/h2>

Kokkuvõtteks võib öelda, et tõhus kliendisuhtluse haldus tähendab väga kliendispetsiifilise ja asjakohase side edastamist kanalite kaudu, mida kliendid eelistavad. Selliste isikupärastatud, tsentraliseeritud ja sujuvate kogemuste pakkumiseks vajavad kliendisuhtluses osalevad meeskonnad täiustatud tööriistu.

Kliendisuhtluse tarkvara on side- ja koostöörakendus, mis võimaldab ettevõtetel hallata suurt hulka väljaminevaid ja sissetulevaid kliendisuhtlusi mitmetes kanalites. See tagab, et kliendile suunatud suhtlus on asjakohane, reageeriv, järjepidev ja põhineb varasematest kogemustest kogutud andmetel.

Täiendatud CCM tarkvara

LiveAgenti täisfunktsionaalne kliendisuhtluse tarkvara on loodud paljude kontaktkanalite ühendamiseks ja kanalitevahelise järjepidevuse tagamiseks. LiveAgent kõik ühes klienditoe lahendus pakub ettevõtetele ühtset ülevaadet kliendisuhtlustest, peab kõigi asjakohaste andmete kohta selget registrit ja integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega, et tagada väga isikupärastatud kliendikogemus.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Kes kasutab CCM tarkvara?

Vastavalt Gartneri hiljutisele CCM-i turujuhendile, kasutavad CCM lahendusi peamiselt sellised tööstusharud nagu kindlustus, pangandus, tervishoid ja erinevad harud, et luua näiteks arveid, väljavõtteid, vastavusi või teateid/teateid.

Organisatsioonid kasutavad kliendisuhtluse haldamist laialdaselt turunduse ja arveldamise eesmärgil, nii et rusikareeglina kuulub kliendisuhtluse tarkvara tooteturunduse, müügi ja tugimeeskondadele.

Kliendisuhtluse haldustarkvara põhifunktsioonid

Kliendisuhtluse tarkvara valimisel on oluline arvestada selle pakutavate põhifunktsioonidega. Tarkvara peaks võimaldama Teil isikupärastada viisi, kuidas teie ettevõte klientidega suhtleb, ja edastada õige kanali kaudu õigel ajal õige sõnum.

Kliendisuhtluse haldustarkvara põhifunktsioonid

Rist- ja mitmekanaliline konsolideerimine

Parimat kliendisuhtluse juhtimislahendust otsides eeldage, et see pakub selgeid, veatuid ja järjepidevaid kliendikogemusi kõigis kanalites (telefoni, reaalajas vestluse, e-posti ja sotsiaalmeedia kaudu).)

Rist- ja mitmekanaliline konsolideerimine

Üleminek pilvepõhistele teenustele

Teine kaasaegse äri oluline nõue on funktsionaalsus, mis on loodud protsessi optimeerimist silmas pidades. Pilv- või hübriidlahendustel põhinevad platvormid lahendavad selle väljakutse ning vähendavad pärand- ja kodumaiste CCM-süsteemide suuri hoolduskulusid.

Üleminek pilvepõhistele teenustele

Kahesuunaline kommunikatsioon

Kaasaegne CCM-tarkvara peaks toetama sissetulevat ja väljaminevat suhtlust, kusjuures kõik kliendikirjed salvestatakse ühes kohas. Ettevõtted loodavad kõiki kliendiandmeid vaadata ja hallata ühes, hõlpsasti ligipääsetavas ja mugavas asukohas.

Liveagenti täiustatud CCM-lahendus

LiveAgent pakub täisfunktsionaalset lahendust, mis on loodud kliendisuhtluse haldamiseks. LiveAgenti kasutades on Teie meeskond kommunikatsiooni loomiseks, levitamiseks ja jälgimiseks hästi varustatud. Kõrgtehnoloogiline kliendisuhtluse platvorm pakub täpselt kohandatud kogemust, mis integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega. Kui otsite brändi tuntuse parandamiseks ja klientide hoidmise suurendamiseks parimat CCM tarkvara, proovige LiveAgenti. Oma võimsa funktsioonide paketiga, mis on loodud kõnekeskuse toimimise efektiivsuse maksimeerimiseks, on LiveAgent 2020. aastal SMB-de poolt kõige paremini arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks.

support illustration

Heitke pilk rohkematele põhifunktsioonidele

Lisaks ülaltoodud funktsioonidele peaks suurepärane kliendisuhtluse haldustarkvara sisaldama ka võimsaid autoritööriistu ja klientide seotuse analüütikat. Vaadake veel põhifunktsioone, mida võimas CCM-tarkvara peaks sisaldama, klõpsates allolevat nuppu.

help desk no clue about team performance - icon

Võimsad autoritööriistad

Üha enam ettevõtteid valib oma suhtluses peamiste sisuelementide loomiseks ja haldamiseks spetsiaalse sisseehitatud funktsionaalsusega CCM-lahenduse. Tänapäeval pakuvad kõige arenenumad CCM-lahendused ülivõimsat kirjutamis- või redigeerimiskogemust ning võimaldavad mittetehnilistel ärikasutajatel uuendada suhtlemist kvaliteedi ja aja osas.

live chat increases sales

Klientide seotuse analüütika

Andmete analüüs on kliendisuhtluse tarkvara oluline funktsioon, kuna see võimaldab ettevõtetel koguda näitajaid põhiliste ärifunktsioonide jaoks (kõige reageerivamad kanalid, piletimaht, lahendamise määr, puudutuse hind). See teave annab ettevõtetele aruka andmepõhise ülevaate, et toetada tulude kasvu ja kasumlikkust.

CCM Tarkvara KKK

Mis on kliendisuhtluse haldustarkvara?

liendisuhtluse tarkvara või lühidalt CCM-tarkvara võimaldab Teie ettevõttel tõhusalt toime tulla kõigi kliendipäringutega. Kuidas? CCM tarkvara ühendab kogu Teie suhtluse ühte liidesessse. Näiteks e-post, vestlus, kõned, foorum, SoMe, teadmistebaasi päringud jne. Lisaks aitavad klienditeeninduse funktsioonid Teie agentidel pakkuda sujuvat kliendikogemust. Seetõttu võib see kaasa tuua paremad kliendisuhted, tulud ja üldise klientide rahulolu.

Kuidas suhelda klientidega?

Tänapäeval suhtlevad kliendid mitmel kanalil. Seetõttu on oluline olla kohal ja reageerida igal platvormil. Näiteks reaalajas vestlus, e-post või kõned. Aga kuidas nendega tõhusalt suhelda? Lisaks sellele, et Teil on klienditoe lahendus, mis toob Teie ettevõttele palju kasu, peaksite alati klienti tervitama, ennast tutvustama, laskma kliendil segamatult rääkida/kirjutada, vajadusel vabandada ja palun olla viisakas.

Miks on kliendisuhtlus oluline?

Edukas kliendisuhtlus võib olla Teie ettevõtte jaoks suur määraja. Kliendisuhtlus võib olla just see, mis aitab Teil konkurentide seast silma paista. Kliendid tahavad tunda end kuulduna ja soovivad, et neid hinnataks. Tõhusa ja mõjusa suhtluse abil saab luua pikaajalisi suhteid, mille tulemuseks on ka suurem müük.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo