Teie kliendisuhtluse tarkvara esmapilgul.

Jälgige kõiki klientide interaktsioone ühelt juhtpaneelilt.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Kliendisuhtluse haldustarkvara

Kommunikatsioon mängib ettevõtluse kõigis aspektides olulist rolli. Korraliku haldamise korral kujundab uuenduslik kliendisuhtlus brändi identiteeti ja aitab oluliselt kaasa sisukatele ja püsivatele suhetele klientidega.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
analyze - illustration

Mida peaksite teadma?

Ettevõtted peavad oma klientidega suhtlema erinevatel põhjustel. Oma vaatajaskonna teadlikkuse ja kaasatuse hoidmiseks kasutavad organisatsioonid laias valikus suhtluskanaleid ja -meetodeid, näiteks e-kirju, tekstsõnumeid, reaalajas vestlust, häälkõnesid, sotsiaalmeediat ja muud.

Innovaatilised kommunikatsioonilahendused on pilvepõhised platvormid, mis pakuvad tihedalt integreeritud võimalusi, mis omakorda võimaldavad teil pakkuda tugevaid, järjepidevaid ja positiivseid kliendikogemusi. Nende järjepidevate kogemuste pakkumine on enamiku ettevõtete jaoks väljakutse, kuna kliendid muutuvad aina taibukamaks tehnika valdkonnas ning on vähem andestavad kesise suhtluse eest.

Miks peaksite kasutama kliendisuhtluse tarkvara?

Tänapäeval ootavad kliendid personaalset, kiiret ja asjatundlikku teenust. Vaatame mõnesid peamisi e-kaubanduse näitajaid ja trende aastast 2019:

Smiley face icon

Klientide kadumise määr

41% tarbijatest vahetas ettevõtet halva isikupärastamise tõttu.

Suurem kulutamine

48% klientidest kulutavad rohkem, kui nende kogemus on isikupärastatud.

Ebaoluline sisu

74% inimestest vihkab ebaolulise sisu kuvamist.

feeling proud - illustration

Miks CCM tarkvara?/h2>

Kokkuvõtteks võib öelda, et tõhus kliendisuhtluse haldus tähendab väga kliendispetsiifilise ja asjakohase side edastamist kanalite kaudu, mida kliendid eelistavad. Selliste isikupärastatud, tsentraliseeritud ja sujuvate kogemuste pakkumiseks vajavad kliendisuhtluses osalevad meeskonnad täiustatud tööriistu.

Kliendisuhtluse tarkvara on side- ja koostöörakendus, mis võimaldab ettevõtetel hallata suurt hulka väljaminevaid ja sissetulevaid kliendisuhtlusi mitmetes kanalites. See on klienditeeninduse tarkvarasüsteemide oluline osa, mis tagab, et klientidele suunatud suhtlus on asjakohane, reageeriv, järjepidev ja põhineb varasematest kogemustest kogutud andmetel.

Täiendatud CCM tarkvara

LiveAgenti täisfunktsionaalne kliendisuhtluse tarkvara on loodud paljude kontaktkanalite ühendamiseks ja kanalitevahelise järjepidevuse tagamiseks. LiveAgent kõik ühes klienditoe lahendus pakub ettevõtetele ühtset ülevaadet kliendisuhtlustest, peab kõigi asjakohaste andmete kohta selget registrit ja integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega, et tagada väga isikupärastatud kliendikogemus.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Kes kasutab CCM tarkvara?

Vastavalt Gartneri hiljutisele CCM-i turujuhendile, kasutavad CCM lahendusi peamiselt sellised tööstusharud nagu kindlustus, pangandus, tervishoid ja erinevad harud, et luua näiteks arveid, väljavõtteid, vastavusi või teateid/teateid.

Organisatsioonid kasutavad kliendisuhtluse haldamist laialdaselt turunduse ja arveldamise eesmärgil, nii et rusikareeglina kuulub kliendisuhtluse tarkvara tooteturunduse, müügi ja tugimeeskondadele.

Kliendisuhtluse haldustarkvara põhifunktsioonid

Kliendisuhtluse tarkvara valimisel on oluline arvestada selle pakutavate põhifunktsioonidega. Tasuta kliendisuhtluse haldamise tarkvara peaks võimaldama teil isikupärastada viisi, kuidas teie ettevõte klientidega suhtleb, ja edastada õige kanali kaudu õigel ajal õige sõnum.

Rist- ja mitmekanaliline konsolideerimine

Parimat kliendisuhtluse juhtimislahendust otsides eeldage, et see pakub selgeid, veatuid ja järjepidevaid kliendikogemusi kõigis kanalites (telefoni, reaalajas vestluse, e-posti ja sotsiaalmeedia kaudu).)

Üleminek pilvepõhistele teenustele

Teine kaasaegse äri oluline nõue on funktsionaalsus, mis on loodud protsessi optimeerimist silmas pidades. Pilv- või hübriidlahendustel põhinevad platvormid lahendavad selle väljakutse ning vähendavad pärand- ja kodumaiste CCM-süsteemide suuri hoolduskulusid.

Kahesuunaline kommunikatsioon

Kaasaegne CCM-tarkvara peaks toetama sissetulevat ja väljaminevat suhtlust, kusjuures kõik kliendikirjed salvestatakse ühes kohas. Ettevõtted loodavad kõiki kliendiandmeid vaadata ja hallata ühes, hõlpsasti ligipääsetavas ja mugavas asukohas.

Liveagenti täiustatud CCM-lahendus

LiveAgent pakub täisfunktsionaalset lahendust, mis on loodud kliendisuhtluse haldamiseks. LiveAgenti kasutades on Teie meeskond kommunikatsiooni loomiseks, levitamiseks ja jälgimiseks hästi varustatud. Kõrgtehnoloogiline kliendisuhtluse platvorm pakub täpselt kohandatud kogemust, mis integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega. Kui otsite brändi tuntuse parandamiseks ja klientide hoidmise suurendamiseks parimat CCM tarkvara, proovige LiveAgenti. Oma võimsa funktsioonide paketiga, mis on loodud kõnekeskuse toimimise efektiivsuse maksimeerimiseks, on LiveAgent 2020. aastal SMB-de poolt kõige paremini arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks.

support illustration

Heitke pilk rohkematele põhifunktsioonidele

Lisaks ülaltoodud funktsioonidele peaks suurepärane kliendisuhtluse haldustarkvara sisaldama ka võimsaid autoritööriistu ja klientide seotuse analüütikat. Vaadake veel põhifunktsioone, mida võimas CCM-tarkvara peaks sisaldama, klõpsates allolevat nuppu.

help desk no clue about team performance - icon

Võimsad autoritööriistad

Üha enam ettevõtteid valib oma suhtluses peamiste sisuelementide loomiseks ja haldamiseks spetsiaalse sisseehitatud funktsionaalsusega CCM-lahenduse. Tänapäeval pakuvad kõige arenenumad CCM-lahendused ülivõimsat kirjutamis- või redigeerimiskogemust ning võimaldavad mittetehnilistel ärikasutajatel uuendada suhtlemist kvaliteedi ja aja osas.

live chat increases sales

Klientide seotuse analüütika

Andmete analüüs on kliendisuhtluse tarkvara oluline funktsioon, kuna see võimaldab ettevõtetel koguda näitajaid põhiliste ärifunktsioonide jaoks (kõige reageerivamad kanalid, piletimaht, lahendamise määr, puudutuse hind). See teave annab ettevõtetele aruka andmepõhise ülevaate, et toetada tulude kasvu ja kasumlikkust.

Related Articles to Kliendisuhtluse haldustarkvara
Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.

Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas automatiseerimist, kliendituge ja analüütikat. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviperioode, mis võivad olla kasulikud enne otsuse tegemist.

Kliendiportaali tarkvara on üks parimaid mooduseid ettevõttel demonstreerida oma kliendikeskset lähenemist.

Top 25 kliendiportaali tarkvara

Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Klienditoe tarkvara

LiveAgent'i mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara pakub üle 180 klienditoe funktsiooni ja 40 integratsiooni. Selle abil saate hallata kõiki sidekanaleid ühest jagatud ettevõtte postkastist ning nautida sotsiaalmeedia integreerimisi, piiramatut piletite sirvimisajalugu, kõnesalvestusi, hübriidpiletivooge ja muid tootlikkuse tööriistu. 7 või 30 päeva tasuta prooviperioodi saamiseks võite kasutada oma ettevõtte e-posti aadressi.

Tutvuge turu parima klienditoe tarkvara valikuga. Valige oma veebisaidi jaoks ideaalne tarkvara ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni.

Klienditoe tarkvara

Pakkuge oma brändi ja klientidele mugavat sotsiaalmeedia tuge ning hankige rohkem müügivihjeid. Lisaks integreerige teadmusbaas, piletisüsteem, analüütika, reaalajavestlus ja kõnekeskus oma klienditoe strateegiasse.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x