Kommunikatsioon mängib ettevõtluse kõigis aspektides olulist rolli. Korraliku haldamise korral kujundab uuenduslik kliendisuhtlus brändi identiteeti ja aitab oluliselt kaasa sisukatele ja püsivatele suhetele klientidega.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Ettevõtted peavad oma klientidega suhtlema erinevatel põhjustel. Oma vaatajaskonna teadlikkuse ja kaasatuse hoidmiseks kasutavad organisatsioonid laias valikus suhtluskanaleid ja -meetodeid, näiteks e-kirju, tekstsõnumeid, reaalajas vestlust, häälkõnesid, sotsiaalmeediat ja muud.
Innovaatilised kommunikatsioonilahendused on pilvepõhised platvormid, mis pakuvad tihedalt integreeritud võimalusi, mis omakorda võimaldavad Teil pakkuda tugevaid, järjepidevaid ja positiivseid kliendikogemusi. Nende järjepidevate kogemuste pakkumine on enamiku ettevõtete jaoks väljakutse, kuna kliendid muutuvad aina taibukamaks tehnika valdkonnas ning on vähem andestavad kesise suhtluse eest.
Tänapäeval ootavad kliendid personaalset, kiiret ja asjatundlikku teenust. Vaatame mõnesid peamisi e-kaubanduse näitajaid ja trende aastast 2019:
41% tarbijatest vahetas ettevõtet halva isikupärastamise tõttu.
48% klientidest kulutavad rohkem, kui nende kogemus on isikupärastatud.
74% inimestest vihkab ebaolulise sisu kuvamist.
Kokkuvõtteks võib öelda, et tõhus kliendisuhtluse haldus tähendab väga kliendispetsiifilise ja asjakohase side edastamist kanalite kaudu, mida kliendid eelistavad. Selliste isikupärastatud, tsentraliseeritud ja sujuvate kogemuste pakkumiseks vajavad kliendisuhtluses osalevad meeskonnad täiustatud tööriistu.
Kliendisuhtluse tarkvara on side- ja koostöörakendus, mis võimaldab ettevõtetel hallata suurt hulka väljaminevaid ja sissetulevaid kliendisuhtlusi mitmetes kanalites. See on klienditeeninduse tarkvarasüsteemide oluline osa, mis tagab, et klientidele suunatud suhtlus on asjakohane, reageeriv, järjepidev ja põhineb varasematest kogemustest kogutud andmetel.
LiveAgenti täisfunktsionaalne kliendisuhtluse tarkvara on loodud paljude kontaktkanalite ühendamiseks ja kanalitevahelise järjepidevuse tagamiseks. LiveAgent kõik ühes klienditoe lahendus pakub ettevõtetele ühtset ülevaadet kliendisuhtlustest, peab kõigi asjakohaste andmete kohta selget registrit ja integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega, et tagada väga isikupärastatud kliendikogemus.
Vastavalt Gartneri hiljutisele CCM-i turujuhendile, kasutavad CCM lahendusi peamiselt sellised tööstusharud nagu kindlustus, pangandus, tervishoid ja erinevad harud, et luua näiteks arveid, väljavõtteid, vastavusi või teateid/teateid.
Organisatsioonid kasutavad kliendisuhtluse haldamist laialdaselt turunduse ja arveldamise eesmärgil, nii et rusikareeglina kuulub kliendisuhtluse tarkvara tooteturunduse, müügi ja tugimeeskondadele.
Kliendisuhtluse tarkvara valimisel on oluline arvestada selle pakutavate põhifunktsioonidega. Tarkvara peaks võimaldama Teil isikupärastada viisi, kuidas teie ettevõte klientidega suhtleb, ja edastada õige kanali kaudu õigel ajal õige sõnum.
Parimat kliendisuhtluse juhtimislahendust otsides eeldage, et see pakub selgeid, veatuid ja järjepidevaid kliendikogemusi kõigis kanalites (telefoni, reaalajas vestluse, e-posti ja sotsiaalmeedia kaudu).)
Teine kaasaegse äri oluline nõue on funktsionaalsus, mis on loodud protsessi optimeerimist silmas pidades. Pilv- või hübriidlahendustel põhinevad platvormid lahendavad selle väljakutse ning vähendavad pärand- ja kodumaiste CCM-süsteemide suuri hoolduskulusid.
Kaasaegne CCM-tarkvara peaks toetama sissetulevat ja väljaminevat suhtlust, kusjuures kõik kliendikirjed salvestatakse ühes kohas. Ettevõtted loodavad kõiki kliendiandmeid vaadata ja hallata ühes, hõlpsasti ligipääsetavas ja mugavas asukohas.
LiveAgent pakub täisfunktsionaalset lahendust, mis on loodud kliendisuhtluse haldamiseks. LiveAgenti kasutades on Teie meeskond kommunikatsiooni loomiseks, levitamiseks ja jälgimiseks hästi varustatud. Kõrgtehnoloogiline kliendisuhtluse platvorm pakub täpselt kohandatud kogemust, mis integreerub sujuvalt olemasolevate ettevõtte rakenduste ja süsteemidega. Kui otsite brändi tuntuse parandamiseks ja klientide hoidmise suurendamiseks parimat CCM tarkvara, proovige LiveAgenti. Oma võimsa funktsioonide paketiga, mis on loodud kõnekeskuse toimimise efektiivsuse maksimeerimiseks, on LiveAgent 2020. aastal SMB-de poolt kõige paremini arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks.
Lisaks ülaltoodud funktsioonidele peaks suurepärane kliendisuhtluse haldustarkvara sisaldama ka võimsaid autoritööriistu ja klientide seotuse analüütikat. Vaadake veel põhifunktsioone, mida võimas CCM-tarkvara peaks sisaldama, klõpsates allolevat nuppu.
Üha enam ettevõtteid valib oma suhtluses peamiste sisuelementide loomiseks ja haldamiseks spetsiaalse sisseehitatud funktsionaalsusega CCM-lahenduse. Tänapäeval pakuvad kõige arenenumad CCM-lahendused ülivõimsat kirjutamis- või redigeerimiskogemust ning võimaldavad mittetehnilistel ärikasutajatel uuendada suhtlemist kvaliteedi ja aja osas.
Andmete analüüs on kliendisuhtluse tarkvara oluline funktsioon, kuna see võimaldab ettevõtetel koguda näitajaid põhiliste ärifunktsioonide jaoks (kõige reageerivamad kanalid, piletimaht, lahendamise määr, puudutuse hind). See teave annab ettevõtetele aruka andmepõhise ülevaate, et toetada tulude kasvu ja kasumlikkust.
liendisuhtluse tarkvara või lühidalt CCM-tarkvara võimaldab Teie ettevõttel tõhusalt toime tulla kõigi kliendipäringutega. Kuidas? CCM tarkvara ühendab kogu Teie suhtluse ühte liidesessse. Näiteks e-post, vestlus, kõned, foorum, SoMe, teadmistebaasi päringud jne. Lisaks aitavad klienditeeninduse funktsioonid Teie agentidel pakkuda sujuvat kliendikogemust. Seetõttu võib see kaasa tuua paremad kliendisuhted, tulud ja üldise klientide rahulolu.
Tänapäeval suhtlevad kliendid mitmel kanalil. Seetõttu on oluline olla kohal ja reageerida igal platvormil. Näiteks reaalajas vestlus, e-post või kõned. Aga kuidas nendega tõhusalt suhelda? Lisaks sellele, et Teil on klienditoe lahendus, mis toob Teie ettevõttele palju kasu, peaksite alati klienti tervitama, ennast tutvustama, laskma kliendil segamatult rääkida/kirjutada, vajadusel vabandada ja palun olla viisakas.
Edukas kliendisuhtlus võib olla Teie ettevõtte jaoks suur määraja. Kliendisuhtlus võib olla just see, mis aitab Teil konkurentide seast silma paista. Kliendid tahavad tunda end kuulduna ja soovivad, et neid hinnataks. Tõhusa ja mõjusa suhtluse abil saab luua pikaajalisi suhteid, mille tulemuseks on ka suurem müük.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel