Sisekõne funktsioon pakub teile võimalust lülituda sisevestluselt kollegidega palju mugavama suhtlusmeetodile, häälevestlusele. See on funktsioon, mis on otse LiveAgent`i sisseehitatud ja võimaldab koos ülejäänud kõnekeskusega mistahes probleemi kiiresti lahendada või kiirelt vastuseid saada. Sisekõne loomine on väga lihtne.
Lihtsalt klikkige pluss nupul, mis asub üleval nurgas ja valige võimaluste nimekirjast “Uus sisekõne”.
See avab LiveAgenti`st uue osa, kus saate valida inimese, kellega soovite vestelda. Klikkides kõne nupul avab see automaatselt uue ID-ga sedeli ja ülejäänud LiveAgent`iga sarnase liidese.
Sarnaselt sisevestlusega on teil võimalus lisada märkusi, mis sisaldavad Sedeli ID-id (mis on klikitav ja suunab teid selle sedeli juurde).
Juhul, kui teil on vaja abi spetsiifilise sedeli või kliendipäringuga saate teha kõne otse selle sedeli liidesest. Klikkides 3 punktil näitab see teile nimekirja olemasolevatest võimalustest ja sisekõned on osa sellest. Kõne alustamise protsess on sama eelneva meetodiga. Valige eelistatud kolleeg ja vajutage helistamise nupul.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.