Mis on klienditoe märkmed?
Klienditoe märkmed on sisemised privaatsed märkmed, mis on nähtavad ainult Teie agentidele. Need lisatakse tavaliselt piletilõimesse pileti või kliendi kohta lisateabe edastamiseks. Teise võimalusena saavad klienditoe esindajad neid meeldetuletuste või ülesannete loenditena kasutada.

Kas LiveAgentis on erinevat tüüpi klienditoe märkmeid?
LiveAgenti klienditoe tarkvara pakub nelja erinevat tüüpi privaatseid märkmeid. Kasutajad saavad neid lisada piletitele, kontaktidele või ettevõtetele.
Tekstisiseste piletite märkmete kasutamise juhtum
Tekstisisesed pileti märkmed sobivad suurepäraselt märkmete kirjutamiseks, kui suhtlete klientidega. Näiteks võite reaalajas vestluse või telefonikõne käigus klienti aidates märkmeid kirjutada. Lisaks toetavad märkmed manuseid ja võivad olla meeldetuletuseks järgmisteks sammudeks, näiteks järelteabe saatmiseks.

Tekstisisesed piletite märkmed on suurepärased ka siis, kui peate üle andma pileti teisele agendile ja ta probleemiga kurssi viima. Oletame näiteks, et üks Teie klientidest on kuue pika e-kirjaga selgitanud oma probleemi.
Tekstisisesed piletite märkmed võimaldavad Teil nende probleemist kokkuvõtte teha, nii et teised tugiagendid ei pea pikka e-posti lõime lugema. Pärast pileti ülekandmist teistele agentidele, näiteks arendajatele, saavad nad Teie sisemise märkme kaudu teada, milles probleem on ja mida tuleb teha.
Pileti märkmete kasutusjuhud
Pileti märkmetega saab kirja panna konkreetseid üksikasju, millele pileti lahendamisel juurde on vaja pääseda, näiteks kliendi konto volitused või tellimuse ID. Sellise olulise teabe kirjutamine pileti märkmetesse on suurepärane, kuna see võimaldab Teil sellele kiiresti juurde pääseda, ilma et peaksite kogu piletiteemat sirvima.
Kontakt (kliendi) märkmete kasutamise juhtum
Privaatsed kontakti märkmed on mõeldud Teie klientide kohta lisateabe avaldamiseks. Teie ja Teie kolleegid saate seda teavet kasutada oma klientidega paremaks suhtlemiseks. Näiteks võib kliendi märkus paljastada, et kliendile ei meeldi, kui teda kutsutakse prouaks ja ta ei taha, et talle helistataks enne kella 11.
Ettevõtte märkmete kasutamise juhtum
Sarnaselt kontakti märkmetele avaldavad ettevõtte märkmed olulist teavet ettevõtete ja organisatsioonide kohta. Näiteks saab neid kasutada ettevõtte otsustajate, c-taseme juhtide või peakorteri ajavööndi avalikustamiseks, et muuta suhtlus tõhusamaks.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Kuidas luua privaatseid klienditoe märkmeid?
Tekstisiseste märkmete lisamine piletitele
- Logige sisse LiveAgenti portaali
- Vajutage Piletid.
- Valiga ükskõik milline pilet.
- Vajutage nupul Lisa märge.

5. Kirjutage oma privaatne märge.

6. Vajutage Lisa märge.

Piletite märkemte lisamine
- Logige sisse LiveAgenti portaali
- Vajutage Piletid.
- Valiga ükskõik milline pilet.
- Leidke piletiinfo paneel.

5. Vajutage Märge.

6. Kirjutage oma isiklik märge.
7. Klõpsake ükskõik kus väljaspool märkmevälja ja kuvatakse roheline linnuke, mis näitab, et piletisüsteem salvestas Teie märkme.

Kliendi märkmete lisamine
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Kliendid.
- Vajutage Kontaktid.

4. Valige meelepärane kontakt.
5. Vajutage Märge (isiklike andmete all).

6. Kirjutage märge.
7. Vajutage Salvesta.
Teise võimalusena saate lisada kliendi märkuse piletivaatest.
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Piletid.
- Valige pilet.
- Leidke klienditeabe paneel.
- Vajutage Märge.

6. Kirjutage oma privaatne märge.
7. Klõpsake ükskõik kus väljaspool märkmevälja ja kuvatakse roheline linnuke, mis näitab, et piletisüsteem salvestas Teie märkme.
Ettevõtte märkmete lisamine
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Kliendid.
- Vajutage Ettevõtted.
- Valige ettevõte.
- Vajutage ettevõtte info all nuppu Märge.
- Sisestage oma märge ja vajutage Salvesta.

Miks on klienditoe märkmed olulised?
Klienditoe märkmed on abiks kõikidele agentidele, kes soovivad pakkuda isikupärastatud, asjatundlikku ja kiiret tuge. Need on suurepärane teabeallikas ja võivad kiirendada piletite jagamist erinevate osakondade esindajate vahel. Need pole mitte ainult suurepärased üksikasjaliku teabe salvestamiseks, vaid võivad olla ka meeldetuletuste ja ülesannete loendid.
Kuidas klienditoe märkmed välja näevad ja praktikas toimivad?
Privaatsed märkmed on nähtavad ainult klienditoe agentidele. Kliendid, e-posti adressaadid või reaalajas vestluse kasutajad ei näe neid mingil ajahetkel.
Märkmeid eristab piletilõimest ainulaadne disain, mis meenutab traditsioonilist kollast kleepuvat märkmepaberit.
Mis juhtub privaatsete märkmetega pileti üleandmisel?
Kui edastate privaatseid märkmeid sisaldava pileti, hoitakse kõik märkmed puutumatuna ja liigutatakse koos piletiga. Seega saab pileti lahendamise eest vastutav uus agent vaadata kõiki märkmeid, lisada uusi märkmeid ja muuta olemasolevaid märkmeid (välja arvatud tekstisiseseid märkmeid).

Kas ma saan tekstisisese märkme kustutada või muuta?
Praegu ei ole võimalik tekstisiseseid märkmeid eemaldada, redigeerida ega muuta. Seda seetõttu, et peame oluliseks pileti terviklikkuse säilitamist. Mida me selle all mõtleme? Vaatame näidet.
Kujutage ette, et loote tekstisisese märkme, mis sisaldab teavet selle kohta, mida tuleks probleemi lahendamise järgmise sammuna teha. Seejärel edastate pileti teisele agendile või osakonnale. Kahjuks ei loe nad tekstisisest märkust korralikult, põhjustades klientide rahulolematust. Kui tugiagent sooviks enda tähelepanematust varjata, võiks ta tekstisisest märkust muuta ja jätta mulje, nagu teie oleksite esitanud vale teabe. Muutes sisemised märkmed muutmatuteks ja kustutamatuteks on kõik agendid sunnitud olema ausad ja vastutama oma tegude eest.
Kas ma saan pileti, kliendi või ettevõtte märget kustutada või muuta?
Kõiki muid märkmeid saab kustutada, muuta ja redigeerida, et kõik tugiagendid saaksid koos Teie klientide ja nende probleemide kohta uut teavet koguda. See on äärmiselt oluline, et saavutada parem kliendirahulolu ja pakkuda paremaid teeninduskogemusi.
Teadmusbaasi ressursid
- Märkmed [Seletatud]
- Privaatsed Märkmed (Seletatud)
- Mätkmed – nähtavad vaid agentidele
- Sisemised piletid
- Piletite haldamine [Seletatud]
- Tugiteenuse piletisüsteemi funktsioon LiveAgentis (+ tasuta prooviversioon)
- Pileti/kliendi ülevaade (CRM)
- Pileti ID [Seletatud]
Valmis kasutama klienditoe märkmeid?
Looge privaatseid märkmeid ja kasutage neid oma klientide kohta lisateabe salvestamiseks. Teise võimalusena kasutage märkmeid meeldetuletusena endale või oma kolleegidele. Proovige privaatsete märkme funktsiooni juba täna, kasutades meie kõikehõlmavat tasuta 14-päevast prooviperioodi. Krediitkaarti ei nõuta.
Kõnekeskuse koolitus | Krediitkaardi klienditeeninduse rollimäng
LiveAgent pakub klienditeeninduse lahendusi, mis aitavad klienditeenindajatel kasutada õiget sõnastust, vältida negatiivsust ja väljendada abivalmidust klientidega suheldes. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned ja video kõned.
Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
LiveAgent on usaldusväärne ja kohandatav piletisüsteemi tarkvara, mis parandab klienditeenindust ja suurendab töötajate tootlikkust.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.