Mis on kontaktgrupid?
Kontaktgrupid on klientide segmendid, millel on midagi ühist. Ühisosaks võivad olla sarnased huvid, samas ettevõttes töötamine, samas ajavööndis olemine, sama keele rääkimine, samade tootetüüpide kasutamine või samade liitumistasemete omamine.
Mida kontaktgruppidega teha saate?
Lisades oma kontaktid gruppidesse võimaldab see teil oma kliente segmenteerida, mis muudab kasutajatoe töövoo haldamise palju lihtsamaks. Selline kontaktgruppide loomine on samuti suurepärane turundusele ja müügile, sest see võimaldab pakkuda igale grupile palju personaalsemat sisu.
Kontaktgrupid võimaldavad teil:
- Sorteerida oma ettevõtte kontakte
- Lisada ühte gruppi minu kontakti
- Määrata ühele kontaktile mitu gruppi
- Määrata spetsiifilisi reegleid
- Määrata spetsiifilisi ajareegleid
- Määrata spetsiifilisi SLA reegleid
- Sirvida sedeleid ja kontakte ka ettevõtteid kontaktgruppide alusel
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Kuidas luua LiveAgent`is kontaktgruppe?
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige klientidel
- Klikkige kontaktgruppidel
- Logige LiveAgent`i
- Andke oma kliendigrupile nimi
- Valige kohandatud segmendi sildi jaoks teksti ja tausta värv
- Klikkige “Loo” nupul
Kuidas lisada kliente kontaktgruppidesse?
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige klientidel
- Valige enda valitud klient
- Otsige üles Grupi väli ja klikkige sildil
- Valige grupp, kuhu soovite neid lisada
- Klikkige “Salvesta”
Kuidas muuta/kustutada loodud kontaktgruppe?
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige klientidel
- Klikkige kontaktgruppidel
- Valige kontaktgrupp, mida soovite redigeerida klikkides redigeerimise nupul
- Redigeerige kontaktgrupi nime, sildi värvil või teksti värvil
- Klikkige “Salvesta”
- Valikuline: Valige kontaktgrupp, mida soovite kustutada klikkides kustutamise nupul
Kuidas saan kasu klientide grupeerimisest?
Paranenud töövoog
Kliendisegmentidega arvestavate sedeleid suunavate töövoogude loomine on ülimalt efektiivne ja produktiivne. Näiteks suunates sedeleid spetsiifilistest kliendigruppidest (nagu VIP või edasimüüjad) otse nende kontode haldajatele parandate vastamise aega, esimese kontakti lahendamise määrasid ja mis kõige olulisem, kliendirahulolu. Lisaks kõrvaldate mistahes segaduse ja sedelite stagnatsiooni.
Suurem kaasatus
Kliendigrupid on suurepärased ka turunduse ja müügi segmenteerimiseks. Saate luua LiveAgent`i reeglid, mis saadab teie kliendigrupile personaalseid ning eelvormistatud järelteeninduse e-maile. Personaalsemaks muudetud sõnumid parandavad klientide kaasatust, mis suurendab tulusid ja genereerib rohkem müüke.
Kergem sedelite filtreerimine
Kliendigrupid saavad aidata teil sedeleid oma kasutajatoe universaalsest postkastist üles leida. Filtreerimist lihtsustavate tööriistade olemasolu on alati abiks, nii ei pea te iga otsitava sedeli kohta spetsiifilisi andmeid meelde jätma. Selle asemel tuleb teil meelde jätta vaid kliendigrupp, mis muudab kõik märkimisväärselt lihtsamaks.
Vastake VIP klientidele gruppide abil kiiremini
Ütleme, et soovite luua VIP grupi ja nende päringutele esimesena vastata. Selleks saate üles seada reegli, mis käivitub iga kord, kui üks neist konkreetsetest klientidest kasutajatoele sedeli esitab. Saate seda teha suunates sedeli konkreetsele osakonnale või muutes nende sedeli SLA taset, et teie agendid vastaksid sõnumitele kiiremini. Mõlemal juhul on teil vaja reeglite seadetes kontaktgrupp üles leida.
Teadmistebaasi ressursid
Kui soovite rohkem teada saada kontaktgruppide või teemade kohta, mis on seotud kontaktgruppidega, tutvuge lähemalt meie teadmistebaasi, akadeemia, sõnastiku ja veebinari allikatega. Ärge unustage külastada ka meie blogi ja e-maili malle, mida saate kasutada, et saata oma kontaktgruppidele personaliseeritud e-maili uudiskirju.
- Kuidas kontaktgruppe luua
- Kuidas luua ja üles seada kontakte
- Kontaktgruppide kasutamine VIP klientidele kiiremini vastamiseks
Olete valmis looma enda unikaalseid kontaktgruppe?
Avastage, kui lihtne on tasuta 30-päevase prooviperioodiga kliente segmenteerida ja personaalset teenindust pakkuda. Teil ei nõuta selleks krediitkaardi andmeid.
Is managing and organizing customer contacts becoming a hassle?
Take control of your customer communication and boost efficiency with LiveAgent's contact groups feature!
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.
Reaalajas vestluse etikett ja toe vestlus on olulised osad rahuldava kliendikogemuse pakkumisel. Etiketi reegleid järgivate pädevate ja sõbralike töötajate kaasamine on oluline klienditeeninduse kvaliteedi tagamiseks. Reaalajas vestluse tarkvara võimaldab kiiremat ja odavamat kliendituge. Igas ettevõttes peaks olema toe vestlus, mis on kiireim suhtluskanal klientidele. Vestluse vidin veebilehel aitab säilitada kõrgema tasemega klienditeenindust ja mõjutab positiivselt ostuotsuseid. LiveAgenti vestlusnupp on kvaliteetse klienditeeninduse pakkumisel ideaalne tööriist, mis võimaldab klientidel lihtsalt ühendust võtta.
Tere tulemast meie partnerprogrammi!
LiveAgent is a help desk software that provides multiple channels for handling customer inquiries. This includes email, calls, knowledgebase, social media channels, and more. The platform also offers mobile apps, integrations, multilingual dashboard options, and analytics reports. Joining their affiliate program offers a $5 registration bonus and a recurring commission of 20% for initial and subsequent payments, as well as access to promotional materials and a dedicated partner manager. The process is simple, and the average conversion rate is 1:66. LiveAgent offers a centralized system that adapts to your business needs without additional integration fees.