Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontaktgrupid

Mis on kontaktgrupid?

Kontaktgrupid on klientide segmendid, millel on midagi ühist. Ühisosaks võivad olla sarnased huvid, samas ettevõttes töötamine, samas ajavööndis olemine, sama keele rääkimine, samade tootetüüpide kasutamine või samade liitumistasemete omamine.

Kontaktgrupid

Mida kontaktgruppidega teha saate?

Lisades oma kontaktid gruppidesse võimaldab see teil oma kliente segmenteerida, mis muudab kasutajatoe töövoo haldamise palju lihtsamaks. Selline kontaktgruppide loomine on samuti suurepärane turundusele ja müügile, sest see võimaldab pakkuda igale grupile palju personaalsemat sisu.

Kontaktgrupid võimaldavad teil:

  • Sorteerida oma ettevõtte kontakte
  • Lisada ühte gruppi minu kontakti
  • Määrata ühele kontaktile mitu gruppi
  • Määrata spetsiifilisi reegleid
  • Määrata spetsiifilisi ajareegleid
  • Määrata spetsiifilisi SLA reegleid
  • Sirvida sedeleid ja kontakte ka ettevõtteid kontaktgruppide alusel

Segment customers with ease

Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kuidas luua LiveAgent`is kontaktgruppe?

  1. Logige LiveAgent`i
  2. Klikkige klientidel
  3. Klikkige kontaktgruppidel
  4. Klikkige organžil “Loo” nupul
  5. Andke oma kliendigrupile nimi
  6. Valige kohandatud segmendi sildi jaoks teksti ja tausta värv
  7. Klikkige “Loo” nupul
add contact groups

Kuidas lisada kliente kontaktgruppidesse?

  1. Logige LiveAgent`i
  2. Klikkige klientidel
  3. Valige enda valitud klient
  4. Otsige üles Grupi väli ja klikkige sildil
  5. Valige grupp, kuhu soovite neid lisada
  6. Klikkige “Salvesta”
add contacts to contact groups

Kuidas muuta/kustutada loodud kontaktgruppe?

  1. Logige LiveAgent`i
  2. Klikkige klientidel
  3. Klikkige kontaktgruppidel
  4. Valige kontaktgrupp, mida soovite redigeerida klikkides redigeerimise nupul
  5. Redigeerige kontaktgrupi nime, sildi värvil või teksti värvil
  6. Klikkige “Salvesta”
  7. Valikuline: Valige kontaktgrupp, mida soovite kustutada klikkides kustutamise nupul
contact group edit

Kuidas saan kasu klientide grupeerimisest?

Paranenud töövoog

Kliendisegmentidega arvestavate sedeleid suunavate töövoogude loomine on ülimalt efektiivne ja produktiivne. Näiteks suunates sedeleid spetsiifilistest kliendigruppidest  (nagu VIP või edasimüüjad) otse nende kontode haldajatele parandate vastamise aega, esimese kontakti lahendamise määrasid ja mis kõige olulisem, kliendirahulolu. Lisaks kõrvaldate mistahes segaduse ja sedelite stagnatsiooni.

SLA log in Customer support software - LiveAgent

Suurem kaasatus

Kliendigrupid on suurepärased ka turunduse ja müügi segmenteerimiseks. Saate luua LiveAgent`i reegli, mis saadab teie kliendigrupile personaalseid ning eelvormistatud järelteeninduse e-maile. Personaalsemaks muudetud sõnumid parandavad klientide kaasatust, mis suurendab tulusid ja genereerib rohkem müüke. Vastavalt Forbes`ile kaasatakse 72% tarbijatest personaliseeritud sõnumitega.

Email template customization
Customize email templates

Kergem sedelite filtreerimine

Kliendigrupid saavad aidata teil sedeleid oma kasutajatoe universaalsest postkastist üles leida. Filtreerimist lihtsustavate tööriistade olemasolu on alati abiks, nii ei pea te iga otsitava sedeli kohta spetsiifilisi andmeid meelde jätma. Selle asemel tuleb teil meelde jätta vaid kliendigrupp, mis muudab kõik märkimisväärselt lihtsamaks.

contact group filtering

Vastake VIP klientidele gruppide abil kiiremini

Ütleme, et soovite luua VIP grupi ja nende päringutele esimesena vastata. Selleks saate üles seada reegli, mis käivitub iga kord, kui üks neist konkreetsetest klientidest kasutajatoele sedeli esitab. Saate seda teha suunates sedeli konkreetsele osakonnale või muutes nende sedeli SLA taset, et teie agendid vastaksid sõnumitele kiiremini. Mõlemal juhul on teil vaja reeglite seadetes kontaktgrupp üles leida.

contact group sla

Teadmistebaasi ressursid

Kui soovite rohkem teada saada kontaktgruppide või teemade kohta, mis on seotud kontaktgruppidega, tutvuge lähemalt meie teadmistebaasi, akadeemia, sõnastiku ja veebinari allikatega. Ärge unustage külastada ka meie blogi ja e-maili malle, mida saate kasutada, et saata oma kontaktgruppidele personaliseeritud e-maili uudiskirju.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Olete valmis looma enda unikaalseid kontaktgruppe?

Avastage, kui lihtne on tasuta 14-päevase prooviperioodiga kliente segmenteerida ja personaalset teenindust pakkuda. Teil ei nõuta selleks krediitkaardi andmeid.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo