Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Parandage LiveAgenti abil vastamiskiirust

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Soovite suurendada vastamiskiirust?

Kas Teie tugiagendid ei suuda klientide päringutele õigeaegselt vastata? LiveAgenti klienditoe tarkvara abil saate oma toe reageerimiskiirust dramaatiliselt parandada.

Täiustatud funktsioonide ja funktsionaalsusega, nagu automatiseerimise reeglid, reaalajas vestluse vidin ja sisseehitatud CRM, saate ületada pakutava teenuse ja Teie klientide ootuste vahelise lõhe.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Woman responding to text while walking

Kui kiire peaks olema Teie reageerimiskiirus?

Ideaalsed reageerimiskiirused on kanaliti ja tööstusharus erinevad. Siiski peaksite püüdma kliendile võimalikult kiiresti vastata. Keskmine klient ootab järgmist:

Email received in inbox E-post: 15 min – 1 h

Reaalajas vestlus: 2 min 40 sek

Call center Kõnekeskus: 20 sek – 5 min

Sotsiaalmeedia: 1 h

Ülekoormatud liiga paljude päringutega?

Vastamiskiiruse suurendamine võib olla raske, eriti kui Teil on iga päev palju sissetulevaid klienditaotlusi. Parim lahendus?

Klienditoe tarkvara lihtsustab ja korraldab kõiki sissetulevaid klienditaotlusi vastavalt tähtsusele ja kanalile. Päringud mitmelt kanalilt (e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, kõnekeskus) tsentraliseeritakse ühte universaalsesse postkasti, millele pääsevad turvaliselt juurde kõik Teie klienditoe meeskonnaliikmed.

Uurige universaalse postkasti lisateavet
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Miks peaksite püüdma reageerimiskiirust suurendada?

Kõrgem kliendirahulolu

66% klientidest väidab, et parim asi, mida ettevõte saab teha, on nende aja austamine. Tehke seda, reageerides oma klientidele kiiresti meie piletisüsteemi tarkvara abil.

Suurendage tulu ja müüki

Kiired vastused reaalajas suurendavad tulu ja müüki. 79% ettevõtetest ütles, et reaalajas vestluse rakendamine suurendas klientide lojaalsust, müüki ja tulusid.

Tugevdab usaldust ja lojaalsust

Klientide muredele ja päringutele reageerimine tugevdab kiiresti usaldust ja klientide lojaalsust, mille tulemuseks on rohkem korduvaid oste ja rahulolu.

Lightning fast responses

Ideaalne vahend reageerimiskiiruse suurendamiseks

Jälgige oma kliendi probleemide lahendamise teekonda läbi erinevate kanalite, jäädes samasse hübriidpiletite voogu.

Säästke oma agentidel iga nädal kuni 15 tundi tööd, välistades vajaduse otsida klienditeavet ja varasemat suhtlust.

Hübriidpiletite voo lisateave

Muutke veebisaidi külastajad sekunditega klientideks

LiveAgenti help deski tarkvara uhkeldab kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga turul. Vestelge oma klientidega reaalajas, kasutage vestluseelseid vorme, võrguühenduseta vorme, reaalajas trükkimise vaadet ja palju muud.

LiveAgentiga on vastamiskiiruse suurendamine imelihtne.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Enam pole tarvis rakenduste vahel edas-tagasi käia

Kõik mainimised, kommentaarid ja sõnumid saidilt Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram ja Viber teisendatakse automaatselt piletiteks ja lükatakse Teie universaalsesse postkasti.

Reageerimiskiiruse kasvatamine? Käkitegu!

Proovige meie piletisüsteemi ja vaadake ise!

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo

Veel vastamiskiirust suurendavaid funktsioone

Automatiseerimise reeglid

Suunake piletid automaatselt sobivatele agentidele ja osakondadele. Kasutage konserveeritud vastuseid, ajareegleid ja SLA-reegleid. Kõike seda ühe klienditoe piletisüsteemi tarkvaraga.

Sisseehitatud CRM tarkvara

Pääsege ligi ja muutke kogu klientide teaver ühe klõpsuga, vastates samas klientide päringutele reaalajas.

Üle 40 integratsiooni

LiveAgent integreerub enam kui 40 kolmanda osapoole rakendusega, nagu Braintree, Shopify või Mailchimp, välistades vajaduse erinevate kontode vahel vahetada.

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

Mis teeb meie klienditoe tarkvarast õige valiku?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud

LiveAgent on olnud 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Koos üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega, adapteerub meie klienditoe tarkvara hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.

Läbipaistev ja taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 30-päevasele tasuta prooviversioonile , et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Alustage vastamiskiiruse suurendamisega juba täna!

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Kiirendage reageerimiskiirust
CRM-tarkvara võimaldab kasutajatel hallata kliente, müügivihjeid ja tellimusi. Valige meie juhendist teie jaoks parim CRM tarkvara.

CRM tarkvara

Mitme kanalilise e-kaubanduse ettevõtetele sobivad CRM-tarkvarad nagu OroCRM, Insightly, LiveAgent, Hubspot, Keap ja Nutshell. Need pakuvad erinevaid funktsioone, nagu müügipersonali automatiseerimine, turunduse tööriistad ja mobiilisõbralik juurdepääs. Lisaks on neil erinevad plussid ja miinused ning hinnad, mis sobivad erinevatele ettevõtetele.

Suurepärane klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Vaadake LiveAgenti eeliseid ja alustage kasutamist vähem kui 5 minutiga.

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Reaalajas vestlus ja kõnekeskus aitavad suurendada tulusid ja lahendada klientide probleeme. LiveAgent pakub mitmekülgseid klienditoe lahendusi. Alusta TASUTA 30 päeva!

Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.

Mõõtke kaks korda, lõigake üks kord! LiveAgent aitab Teil suhtlust prioriteetide järgi sorteerida. Uurige rohkem selle kohta, kuidas moetööstus klienditoele tugineb.

Klienditoe tarkvara moetööstusele

Mõõtke kaks korda, lõigake üks kord! LiveAgent aitab Teil suhtlust prioriteetide järgi sorteerida. Uurige rohkem selle kohta, kuidas moetööstus klienditoele tugineb.

Kliendiportaali tarkvara on üks parimaid mooduseid ettevõttel demonstreerida oma kliendikeskset lähenemist.

Top 25 kliendiportaali tarkvara

Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas automatiseerimist, kliendituge ja analüütikat. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviperioode, mis võivad olla kasulikud enne otsuse tegemist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x