Mis on kliendiinfo?
Nimi, telefoninumber, e-maili aadress, ettevõtte aadress, tellimused ja muu. See kõik on kliendinfo, mida iga ettevõte peab ideaalse klienditeeninduse jaoks säilitama. Ettevõtted saavad jälgida erinevat kliendiinfot.
Iga ettevõte peab teadma oma klientide nõudmisi või seda, kuidas ettevõte saab neid nõudmisi ületada. See võib suurendada müüke, kasumit ja luua kliendirahulolu. Rohkema infoga on klienditeenindus parem ja see kasvatab teie ettevõtet.
Saage kontaktide ja kontaktide väljade kohta LiveAgent`ist rohkem teada.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendiinfo?
Kliendiinfo on andmed, mis meil nende kohta süsteemis olemas on. Tavaliselt on nendeks ees-ja perekonnanimi, telefoninumber, e-maili aadress, ettevõtte aadress, tellimuse ajalugu, jne. Seda infot küsib iga ettevõte.
Kuhu salvestatakse LiveAgent`is kliendiinfo?
Informatsioon kliendi kohta salvestatakse LiveAgent`is agendi paneeli andmebaasi. Selle kontrollimiseks minge sektsiooni 'Kliendid'. Sealt leiate kogu klientide kohta saadaoleva info. Sellisel moel saate oma klienditeenindust parandada.
Kuidas tagada kliendiinfo turvalisus?
Tundlike isikuandmete salvestamine tähendab, et need tuleb korralikult kaitsta. Nende turvalisel hoidmiseks pidage meeles koguda vaid neid andmeid, mida te vajate. Hoidke kliendiga suhtlemiseks kasutatav tarkvara uuendatuna - neil on tavaliselt vastavad krüpteerimise tehnoloogiad juba sisseehitatud. Järgmiseks sammuks on piirata kliendiinfo saadavust, et sellele pääseks juurde ainult need inimesed, kellel taolisi andmeid päriselt vaja. Meeskonna teadlikkus andmete töötlemise kohta on samuti oluline.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.