Kuidas iseloomustusi koguda

Tore on oma hinnanguid regulaarselt analüüsida, oma tugevaid külgi tuvastada ja nõrkusi täpselt välja tuua. Saate korraliku ülevaate sellest, mis Teie ettevõttel hästi läheb ja mida tuleks parandada. Halbade hinnangute puhul on lahendus üsna ilmne. Lahendate probleemid klientide tagasiside põhjal.

Aga kuidas on lood positiivse tagasisidega? Ilmselt pole seal midagi parandada. Niisiis, kas peaksite lihtsalt olema õnnelik ja mitte midagi tegema? No mitte täpselt.

Soovitusindeks on mõõdik, mis võimaldab Teil jälgida kliente, kes on valmis jagama oma mõtteid Teie ettevõtte kohta ja reageerima koheselt nende muredele või probleemidele. Küsige oma kliendilt, kui tõenäoline on, et ta soovitab Teie ettevõtet sõbrale või kolleegile. NPS mõõdab Teie ettevõtte ja Teie klientide vahel valitsevat lojaalsust. Kui saate negatiivset tagasisidet, kasutate seda paremaks muutmiseks. Kuid kui saate positiivse tulemuse, olete just tuvastanud oma kaubamärgi edendaja.

Need inimesed on Teie toote/teenuse suhtes entusiastlikud ja pakuvad suurepärast võimalust klientide iseloomustuste kogumiseks!

Kui Teie ostjad valivad NPS-i küsitluses hindeks 9 või 10, viitavad nad Teie ettevõttele viis korda tõenäolisemalt oma sõprade seas ja kirjutavad Teie toodete ja ettevõtte kohta positiivseid hinnanguid.

On märkimisväärne võimalus, et Teie kliendid pole veel mõelnud Teie ettevõtte kohta arvustuse kirjutamisele. Mitte igaüks ei arva: “Ma armastan seda toodet, lubage mul kirjutada selle kohta arvustus!” Enamasti vajavad nad tõuget. Just seetõttu peaksite oma klientidele regulaarselt saatma NPS-i uuringuid ja võtma ühendust oma reklaamijatega, et pärast seda iseloomustusi koguda.

Alati on grupp kliente, kes ei reageeri. Võimalus selle muutmiseks on stiimulite pakkumine arvustuste ja iseloomustuste kirjutamiseks. Suurepärane viis seda teha on kupongide pakkumine populaarsetele veebisaitidele, nagu Amazon. Oluline on märkida, et eeldate, et nad kirjutavad ausa ülevaate või iseloomustuse, mitte tingimata positiivse. Samuti ei tohiks stiimul olla mingil viisil seotud ülevaate positiivse iseloomuga.

Kuidas saada klientidelt iseloomustusi?

Vaatame, kuidas seda praktikas teha. Selle näite puhul kasutame Nicereply uuringute LiveAgenti integreerimist. NPS-i kaudu koos Nicereplyga iseloomustuste kogumiseks on kaks võimalust. Esiteks selgitame, kuidas saada NPS-i kampaaniatega klientidelt iseloomustusi.

Hankige klientidelt iseloomustusi “Kampaania” jaotamisega.

Alustage oma Nicereply konto loomisega ja jätkake LiveAgenti integreerimisega. Pärast seda olete valmis saatma oma klientidele oma esimese NPS-kampaania. Avage oma konto vahekaart NPS ja klõpsate valikul „Kampaaniad”.

Nüüd pange oma kontaktilistile nimi ja importige oma LiveAgenti kliendikontaktid (kleepige need või laadige üles fail). Seejärel saate muuta kampaania välimust, et see vastaks Teie brändile.

Seejärel lähete kampaania seadetesse, kus saate muuta teemat või saatja nime ja ajastada oma kampaaniat.

Teie NPS-kampaania on nüüd ajastatud ja saadetakse Teie kontaktide loendisse määratud kuupäeval ja kellaajal. Kõiki kogutud hinnanguid ja kommentaare näete oma Nicereply juhtpaneelil.

Vaadake seda! Teie kliendid vastasid NPS-i küsitlusele ja andsid Teile positiivset tagasisidet. Nagu näete, on kliendi nime kõrval väike sinine ümbriku ikoon. See ikoon võimaldab Teil vastata hinnangule ühe klõpsuga.

Pärast ümbrikul klõpsamist luuakse Teie vaikemeilikliendis uus e-kiri. Sellel meilil on saaja e-posti aadress juba määratletud.

PEate vaid looma sõnumi, mis motiveerib Teie kliente Teie ettevõtte jaoks iseloomustust kirjutama. Näiteks võite küsida oma ettevõtte arvustust populaarsetel tarkvaravõrdluse veebisaitidel, näiteks G2Crowd, Capterra või GetApp. Või paluge oma klientidel kirjutada otse Teie veebisaidi kohta iseloomustus.

Iseloomustuskampaania mall (näide):


Hello {Name},

We would like to thank you for your recent rating. We are really glad that you like our company, and we would love you to spread the word. You’ve been using {product/service} for a while now and we are excited to have you with us.
This might be a perfect time, to sum up, your experience (good or bad) on the G2 Crowd.
LINK
Even a sentence or two would be very much appreciated. Awesome customers like you help us make {product/service} better. 🙂
Reply to this email after you submit a review and I will be glad to send you a {$10 Amazon Gift Card} as a thank you. Regardless of what the review says of course.

Have a great day.
Best regards,

{Employee Name}

Hankige “Päästiku” jaotusega klientidelt iseloomustusi

Siiski on veel üks viis kasutajate iseloomustuste kogumiseks, mis võimaldab Teil ka järelteadete saatmist automatiseerida. Looge oma Nicereply konto, looge integratsioon LiveAgentiga ja avage seejärel oma konto vahekaardil NPS ja klõpsake jaotusel „Päästik”. Päästik on automaatne e-kiri, mis saadab kliendile küsitluse pärast tema pileti lahendamist.

Valige rippmenüüst LiveAgenti integratsioon, et hallata päästikute käitumist päästikuseadetes. Saate muuta meili saatjat ja teemat, muuta tundide arvu, mille möödudes küsitlus saadetakse, ja palju muud. Enne jätkamist peate muudatused salvestama ja aktiveerima päästiku.

Pärast NPS-i päästiku aktiveerimist hakkab Nicereply regulaarselt Teie piletite olekut skännima ja saadab NPS-i küsitlusi (kindla arvu) tunde pärast piletite lahendamist. Kui olete klientidelt tagasisidet kogunud, näete seda otse hinnatud piletis.

Nicereply lisab automaatselt uue piletisildi ja kommentaari, mis määrab hinnangu väärtuse ja kommentaari.

Nüüd pole vaja teha muud, kui luua oma LiveAgenti kontol uus reegel, et Teie brändi edendajatele saadetakse automaatselt järelmeilid. Avage oma LiveAgenti kontol Seadistamine ja klõpsake valikul Automatiseerimine – Reeglid – Loo. Mõtege oma uuele reeglile välja nimi ja määratlege selle tingimused. Selle näite puhul anname reeglile nimeks Nicereply NPS-i iseloomustus. Meie uus reegel rakendub siis, kui piletisildid muutuvad ja tingimusrühmaks on piletisilt, NPS 10 on kenasti lisatud. Soovi korral saate NPS 9 piletimärgendi jaoks lisada veel ühe tingimusrühma.

Viimane asi, mida peame tegema, on looma toimingu. Valige toiminguna meili saatmine. Seejärel saate muuta saatja e-posti aadressi ja seda, kellele meil saadetakse (valige Taotleja). Kasutame sama teemat ja meili sisu nagu esimeses näites. Kui olete oma meili loomise lõpetanud, salvestage lihtsalt uus reegel ja olete valmis kasutajate iseloomustusi koguma!

Kokkuvõte

Iseloomustused on võimas viis selgitada Teie ettevõtte väärtust olemasolevatele klientidele kõige puhtamal ja “usutavamal” viisil. Teie kliendid olid kunagi Teie toodete või teenuste ostmise suhtes kõhklevad ja võivad seetõttu pakkuda suurt abi neile, kes on praegu selles olukorras. Kui potentsiaalne uus ostja kuuleb kelleltki, kellega ta tegelikult suhelda saab, ja kelleltki, kelle ülesanne ei ole Teie ettevõtet kiita, sooritab ta suurema tõenäosusega ostu.

Inimesed usuvad palju tõenäolisemalt Teie pakutavat väärtust, kui on tõendeid ettevõtete poolt, kes seisavad silmitsi nende probleemidega. Kasutajate iseloomustused on nii võimsad, kuna need võimaldavad klientidel olla Teie ettevõtte asemel tähelepanu keskpunktis. Tegelikult tarbijad konverteeruvad 58% suurema tõenäosusega, kui nad on kokku puutunud arvustustega, seega alustage nende kogumist nii pea kui võimalik!

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid praktikas rakendatakse. Testige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo