Kuidas arvustusi koguda

Ettevõte saab klientidelt arvustusi koguda mitmel viisil, kuid mitte kõiki pole lihtne igas olukorras rakendada. Siin on mõned viisid, mis aitavad Teil küsida klientidelt tagasisidet ja saada samal ajal lisateavet oma toodete ja teenuste täiustamise kohta.

1. Looge oma veebisaidil arvustuste jaotis

Esimene asi, mida peaksite tegema, et saaksite soovitud arvustusi koguda, on omada veebisaidil jaotist või vormi, kuhu inimesed saavad hõlpsasti oma arvustusi esitada. Lisaks kasutajate arvustuste kuvamisele oma toodete ja teenuste all peaksite ka veenduma, et Teie kliendid saaksid jätta Teie brändi ja üldiste teenuste kohta ka üldisemaid arvustusi.

Just seetõttu on spetsiaalne ettenähtud koht Teie veebisaidil kasulik, kuna kasutajate ülevaated on hõlpsasti ühte kohta kogutud. Lisaks aitavad kasutajate arvustused, mis räägivad peamiselt Teie brändist ja klienditeenustest, mitte Teie pakutavatest konkreetsetest toodetest/teenustest, saada parema ülevaate sellest, kuidas Teie kliendid mõtlevad.

2. Muutke oma praegused arvustused avalikuks

Veel üks asi, mida peaksite kaaluma, on tagada, et kõik saadud arvustused oleksid Teie klientidele alati kättesaadavad. See tähendab, et kõik saadud klienditeeninduse arvustused tuleks automaatselt üle kanda veebisaidil toodete/teenuste all olevasse arvustuste jaotisesse, võib-olla ka kasutajate tagasiside jaotiseses.

See võib motiveerida ka Teisi kliente arvustust kirjutama, eriti kui nad näevad, et võtate aega vastata ja aidata inimesi igal võimalikul viisil. Olenemata sellest, kas arvustus on positiivne või negatiivne, võib see siiski aidata Teil teenuseid täiustada ja veelgi paremaks muuta, seega ärge kartke seda veebi postitada.

3. Kasutage klientide tagasiside küsitlusi

Hea kliendiküsitluse koostamine ei pruugi olla kõige lihtsam, kuna peate arvestama paljude teguritega. Esiteks on nii palju erinevaid küsimusi, mida võiksite oma klientidelt küsida, ja vastuseid, mida võite oodata. Kuid igal juhul peate hoolikalt läbi mõtlema, mida peaksite küsima.

Teie küsitlused peaksid olema ka pikemad, mitte ainult mõned hüpikaknad kogu veebisaidil. Nii saate esitada spetsiifilisemaid küsimusi ning saada paremaid ja ühtlasemaid tulemusi.

Sõltuvalt sellest, kas tegelete äritegevusega kõikjal maailmas või mitte, peaksite alati jälgima kõiki oma klientidelt saadud andmeid. Peaksite looma iga riigi kohta, kellega töötate, lokaliseeritud küsitluse, lisaks tõlkima ka kogu maailmast saadud arvustused Teie valitud keelde. Parim viis mõlema probleemi lahendamiseks on töötada koos professionaalse tõlkija või professionaalse tõlketeenusega, nagu PickWriters, mis aitab Teil oma küsitluse sisu ilma vigade ja muude probleemideta lokaliseerida.

4. Saatke järelmeile

Kui klient on tellimuse täitnud, võtke temaga alati ühendust meili teel, tänades neid ostu eest ja andes neile teada, et olete olemas ja aitate neid kõiges, kui neil vajadus tekib. Taolisel juhul on meilide automatiseerimine suurepärane viis pärast müügi lõppemist alati arvustusi koguda. See aitab Teil jälgida kõiki oma klientide tegevusi õigeaegselt.

See e-kiri mitte ainult ei kinnita nende ostu nende silmis, vaid paneb nad ka Teie kaubamärki rohkem usaldama ja on pärast kauba kättesaamist avatumad Teile tagasisidet andma.

Et aidata Teil paremini mõista, kuidas saate oma tagasisidemeili sõnastada nii, et see oleks viisakas, sõbralik ja ka abivalmis, leiate siit malli näite:


Hi {Name},
Thanks for shopping at our {store name} online store. You have got a terrific flair for beauty, and your choice of products reflects that. The products in your shopping cart impressed us. We would love to know your opinion about the products you picked from our store as we are trying to learn from our customer’s experience.

Would you be willing to share your advice? Here is a link to share your thoughts as a quick review.

Appreciate your honesty!

{Customer agent’s name}

Kui soovite rohkem teada saada, lugege jaotist E-posti tagasiside mallid.

E-posti tagasiside on väga kasulik taktika ja see arvustuse taotlus on suurepärane jätk. See, mis võib tõesti aidata Teil jälgida kliendi vajadusi ja näidata neile, et olete oma brändiga seotud kogemuste igas osas olemas. Sellised suhtlused aitavad Teie klientidel end kasuliku tagasiside saatmisel palju paremini tunda.

5. Looge küsitlusi oma sotsiaalmeedia kontodel küsitlusi

Sotsiaalmeedia platvormidel on palju jõudu ja need võivad Teid tõesti aidata, lihtsustades tagasiside saamise protsessi. Platvormid nagu Facebook ja Twitter annavad oma kasutajatele võimaluse korraldada ajastatud küsitlusi, kus nad saavad väga lihtsalt küsimusi esitada ja vastuseid saada.

Küsitlused aitavad Teil koguda tagasisidet küsimuste või probleemide kohta, mis võivad tekkida seoses Teie äritegevuse mis tahes teemaga. Näiteks võite küsida kõike alates „Mida arvate meie tarneprotsessist?” kuni küsimuseni “Milliseid tooteid soovite, et me tulevikus loome?” Mõlemale küsimusele on lihtne vastata Teie sotsiaalmeedia lehtede kaudu ja need võivad aidata Teil oma klientidele pakutavaid teenuseid täiustada.

6. Kasutage ära kasutatavuse teste

Kasutustestid võivad tunduda keerulised ja raskesti saavutatavad, kuid tegelikult moodustavad need väga lihtsa meetodi Teie pakutavate teenuste/toodete kohta tagasiside kogumiseks. Selle lihtsamaks mõistmiseks on kasutatavuse testid sisuliselt tasuta prooviversioonid või Teie tooted ja teenused, mida jagate potentsiaalsetele klientidele ja oma üldisele sihtrühmale.

Kasutades teie tooteid/teenuseid tasuta (teatud aja jooksul), saavad inimesed paremini aru, kas need meeldisid neile või mitte. Ainus, mida Te neilt ootate, on klientide aus tooteülevaade. Nii saate lihtsalt ja kiiresti oma ettevõtte kohta arvustusi koguda.

Enamikul juhtudel jäävad inimesed nende tasuta prooviperioodidega rahule ja soovivad enam kui tõenäoliselt Teie tooteid ja teenuseid pikemas perspektiivis kasutada. Koos sellega jagavad nad tõenäolisemalt oma kogemusi sotsiaalmeedia kontodel, tuues seega Teie teele rohkem huvilisi.

Ärge andke inimestele altkäemaksu positiivse ülevaate eest

Oma jälgijatelt heade arvustuste kogumine peaks olema aus ja mitte pealesunnitud. Tagasiside saamise mõte on olla avatud kriitikale ja leppida sellega, et kõik ei ole rahul sellega, mida Te neile pakute. Inimestele altkäemaksu andmine positiivse ülevaate eest ei aita Teil kunagi lahendada tegelikke probleeme, mis Teie toodete/teenustega võivad kaasneda. Seega on Teil vähem müüki ja palju kasutuid, kuid positiivseid ülevaateid.

Head klienditeeninduse ülevaated peaksid tulema iseenesest ja Te ei tohiks kunagi veebiarvustuste hankimiseks üleliia pingutada, eriti kui need on tasulised. Isegi kui avastate, et Teil on Yelpis või isegi Teie veebisaidil negatiivseid arvustusi, peaksite neid positiivselt kasutama.

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid praktikas rakendatakse. Testige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo