Mis on Simplesat?
Simplesat on klientide tagasiside haldamiseks. Ettevõtted kasutavad seda klientidelt tulnud tagasiside kogumiseks ja analüüsimiseks. Simplesat võimaldab teil luua NPS ja CSAT küsimustikud süsteemidesse, mis juba toimivad.
Kuidas saad kasutada Simplesat lahendust?
Efektiivne küsitlus peaks olema loodud kindla eesmärgiga. Kõik ühes lahendus ei ole nii efektiivne. Simplesat lahendust on võimalik kasutada NPS ja CSAT küsitluste loomiseks saamaks klientidelt tagasisidet.
Saate kasutada andmeid oma ettevõtte edendamiseks, teie tooted või teenused, ning mis veelgi olulisem, klientide tagasiside. Suurimaks eeliseks Simplesat lahendusega on selle võimekus kasutada NPS ja CSAT küsimustike LiveAgent sedelitega.
Tagasiside kasutus aitab teid mitmel erineval viisil. Saate andmete põhjal oma kliendituge täiustada, uurida välja mida teie kliendid hindavad, ning milliseid suhtluskanaleid nad eelistavad ja palju muud.
Mis on Simplesat kasutamise eelised?
- Kohandatud ja efektiivsed NPS ja CSAT küsimustikud
- Lihtne rakendamine LiveAgent sedelitega
- Küsimustike kohandamine ja bränding
- Kohandatud küsimustike teated
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Kuidas integreerida Simplesat LiveAgent lahendusega?
See on lihtne. Kui alustate Simplesat kasutamist, siis saate luua kohandatud küsimustiku LiveAgent kontaktidele. Siis peate selle lihtsalt lisama sedelite põhjadele ning saatma oma listis olevatele kontaktidele. Järgige allolevat juhendit ning õppige seda kasutama.
- Minge Simplesat veebilehele ning alustaga tasuta testimisega. Kui teil on olemas kasutaja, siis looge uus küsimustik töölaual. Saate valida NPS või CSAT küsimustike vahel, et mõõta oma klientide rahulolu ja lojaalsust.
- Simplesat võimaldab teil kohandada kõike, nagu näiteks sissejuhatavad küsimused, ikoonid ja vastusevõimalused. Lisaks saate kasutada järelakaja küsimusi ning valida kas küsimusele peab vastama. Kui see on tehtud lülituge Seaded aknasse.
- Siin saate valida küsimustiku keele, sellele nime anda, ning kasutada brändingut vasavalt oma ettevõttele. Lisaks saate lisada erinevaid nuppe või suunata LiveAgent klienditoe poole kogumaks rohkem tagasisidet. Kui see on tehtud, vajutage Avalikusta akent.
- Valige Integreeri teise tööriistaga > Üldine Kinnistamine. Lisaks on mitmeid valikuid, mis on seotud ikoonitüüpidega ja näitamise järjekorraga. Veel saate valida ikoonide suuruseid. Kui olete lõpetanud, siis vajutage Genereeri kinnistatud kood.
- Uus aken avaneb. Vajutage HTML aknal ja Kopeeri küsimustik. Peale seda lülituge LiveAgent kontole ja minge Seaded > Email > Klientide põhjad ning valige Lahendatud sedel listist. Alternatiivselt saate valida mõne teise valiku.
- Kui valite valiku, siis saate muuta emaili põhjade sisu, mis saadetakse klientidele. Seega kirjutage tekst tagasiside kogumiseks ja valige Algallikas. Kleepige küsimustik vastavalt soovile paika. Vajutage Salvesta ning oletegi valmis. Lisaks saate seda testida ja saata vaatamiseks enda kirjakasti.
Sinu integratsioon Simplesat lahendusega on valmis ja saate alustada tagasiside kogumist oma klientidelt. Kas sooviksite rohkem infot tagasisideme ja iseloomustuste kohta? Vaadake LiveAgent akadeemiat kus katame mitmeid teemasi seoses kliendi tagasisidemega.
Frequently asked questions
Mis on Simplesat?
Simplesat on rakendus, mis aitab luua NPS ja CSAT küsimustike. Nad aitavad teil koguda asjakohast klientide tagasisidet.
Kas ma saan integreerida Simplesat lahenduse LiveAgent tarkvaraga?
Simplesat küsimustikud on võimalik lisada LiveAgent emailide põhjadele. Kliendid saavad lihtsalt vajutada tagasiside ikoonidele ning tagasiside toimetatakse teie klienditoele.