Simplesat

Mis on Simplesat?

Simplesat on klientide tagasiside haldamise tarkvara. Ettevõtted kasutavad seda klientidelt tagasiside kogumiseks ja analüüsimiseks. Simplesat võimaldab teil luua ja kohandada NPS ja CSAT uuringuid juba kasutusel olevatesse süsteemidesse.

Kuidas Simplesati kasutada?

Tõhusaid uuringuid tuleks teha konkreetsetel eesmärkidel. Universaalsed lahendused on palju vähem tõhusad. Simplesati saab kasutada kohandatud NPS ja CSAT uuringute loomiseks, et hankida klientidelt asjakohast tagasisidet.

Saate neid andmeid kasutada oma ettevõtte, toodete ja teenuste, ning mis kõige tähtsam, klienditeeninduse parandamiseks. Simplesatist kõige suurema kasu saamiseks võite seda kasutada CSAT ja NPS uuringute manustamiseks LiveAgenti piletitesse.

Tagasiside andmed võivad teile mitmel viisil kasu tuua. Saate kasutada kogutud andmeid oma kasutajatoe täiustamiseks, teada saamiseks, mis teie klientidele meeldib või ei meeldi, milliseid suhtluskanaleid nad eelistavad jpm.

Mis on Simplesati kasutamise eelised?

  • Kohandatud ja efektiivsed NPS ja CSAT küsimustikud
  • Lihtne rakendamine LiveAgenti piletitega
  • Küsimustike kohandamine ja bränding
  • Kohandatud küsimustike teavitused

Ready to provide better customer support?

Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk

Kuidas integreerida Simplesat LiveAgentiga?

See on lihtne. Olles alustanud Simplesati kasutamist. saate luua LiveAgenti kontaktidele kohandatud küsimusi. Peate selle lihtsalt lisama piletite mallidele ning saatma oma listis olevatele kontaktidele. Kasutage allolevat juhendit õpetusena.

  • Minge Simplesati veebilehele ning alustage tasuta prooviperioodiga. Kui konto on loodud, saate uue küsimustiku luua töölaualt. Valida saate NPS või CSAT küsimustike vahel, et mõõta oma klientide rahulolu ja lojaalsust.
Simplesati veebileht tarkvara proovimisega üleval paremal nurgas
Simplesati veebileht tarkvara proovimisega
  • Simplesat võimaldab teil kohandada kõike, nagu näiteks sissejuhatavaid küsimusi, ikoone ja valikvastuseid. Lisaks saate kasutada täiendavaid küsimusi ning märkida kohustuslikke küsimusi. Kui see on tehtud, liikuge Konfiguratsiooni vahekaardile.
Kohandatud küsimustiku loomine Simplesati tarkvaras
Looge kohandatud küsimustik
  • Siin saate valida küsimustiku keele, nimetuse, ning kasutada oma ettevõtte bärndingut. Lisaks saate lisada ülekutsete nuppe või oma LiveAgenti klienditoe lingi. Kui see on tehtud, vajutage vahekaardil Avalikusta.
Simplesati küsimustiku seadete aken valikutega
Seadete aken
  • Valige Integreeri teise tööriistaga > Üldine Manus. Lisaks on mitmeid valikuid, mis on seotud ikoonitüüpidega ja kuvamise järjekorraga. Saate ka valida ikoonide suuruseid. Kui olete lõpetanud, siis vajutage Genereeri manuse kood.
Küsimustiku koostamise lõpetamine koos manuse koodi genereerimisega
Genereeri kood
  • Avaneb uus aken. Vajutage HTML vahekaardile ja Kopeeri küsimustik. Peale seda lülituge LiveAgent kontole ja minge Seaded > E-post > Klientide mallid ning valige loendist Lahendatud pilet. Võite valida ka mõne teise valiku.
Kliendi põhjade valikud LiveAgent seadetes
Kliendi põhjade valikud
  • Iga valikuga saate muuta klientidele saadetavate meilimallide sisu. Seega kirjutage tagasiside kogumiseks vajalik tekst ja vajutage nupul Algallikas. Kleepige küsimustik oma eelistatud asukohta. Vajutage Salvesta ning oletegi valmis. Võite testimise eesmärgil kirja ka oma postkasti saata.
LiveAgent sõnum koos Simplesat tagasisidega Gmail kirjakastis
Kohaletoimetatud sõnum koos tagasisidega

Teie integreerimine Simplesatiga on valmis ja aeg on hakata klientidelt tagasisidet koguma. Kas soovite õppida arvustusi või iseloomustusi koguma? Heitke pilk LiveAgenti akadeemiasse, kus käsitleme mitmeid klientide tagasisidet puudutavaid teemasid. 

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

 

Frequently asked questions

Mis on Simplesat?

Simplesat on rakendus, mis aitab luua NPS ja CSAT küsimustikke, mis aitavad teil koguda asjakohast klientide tagasisidet

Kas ma saan integreerida Simplesati LiveAgent tarkvaraga?

Simplesati küsimustikud on võimalik lisada LiveAgent e-kirja mallidele. Kliendid saavad lihtsalt vajutada tagasiside ikoonidele ning tagasiside toimetatakse teie klienditoele. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo