Simplesat integration
Partner website
Uurige Rohkem
Partner Privacy Policy
Simplesat Privaatsuspoliitikaga
Mis on Simplesat?
Simplesat on klientide tagasiside haldamise tarkvara. Ettevõtted kasutavad seda klientidelt tagasiside kogumiseks ja analüüsimiseks. Simplesat võimaldab teil luua ja kohandada NPS ja CSAT uuringuid juba kasutusel olevatesse süsteemidesse.
Kuidas Simplesati kasutada?
Tõhusaid uuringuid tuleks teha konkreetsetel eesmärkidel. Universaalsed lahendused on palju vähem tõhusad. Simplesati saab kasutada kohandatud NPS ja CSAT uuringute loomiseks, et hankida klientidelt asjakohast tagasisidet.
Saate neid andmeid kasutada oma ettevõtte, toodete ja teenuste, ning mis kõige tähtsam, klienditeeninduse parandamiseks. Simplesatist kõige suurema kasu saamiseks võite seda kasutada CSAT ja NPS uuringute manustamiseks LiveAgenti piletitesse.
Tagasiside andmed võivad teile mitmel viisil kasu tuua. Saate kasutada kogutud andmeid oma kasutajatoe täiustamiseks, teada saamiseks, mis teie klientidele meeldib või ei meeldi, milliseid suhtluskanaleid nad eelistavad jpm.
Mis on Simplesati kasutamise eelised?
- Kohandatud ja tõhusad NPS ja CSAT uuringud
- Lihtne rakendamine LiveAgenti piletitega
- Küsitluse kohandamine ja bränding
- Kohandatud küsitluse märguanded
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 30-day trial and get access to our multi-channel help desk
Kuidas integreerida Simplesat LiveAgentiga?
See on lihtne. Olles alustanud Simplesati kasutamist. saate luua LiveAgenti kontaktidele kohandatud küsimusi. Peate selle lihtsalt lisama piletite mallidele ning saatma oma listis olevatele kontaktidele. Kasutage allolevat juhendit õpetusena.
- Minge Simplesati veebilehele ja alustage tasuta prooviperioodiga. Kui teil on konto, looge juhtpaneelil uus küsitlus. Klientide rahulolu või klientide lojaalsuse mõõtmiseks valige NPS-i või CSAT-i uuringute hulgast.
- Simplesat võimaldab teil kohandada kõike, näiteks sissejuhatavat küsimust, ikoonide komplekte ja vastuste valikuid. Saate valida ka järelküsimuse ja valida, kas sellele küsimusele on vaja vastata. Kui olete lõpetanud, minge vahekaardile Seadista.
- Siin saate valida küsitluse keele, anda sellele nime või valida kohandatud kaubamärgi, mis vastab teie ettevõttele. Tagasiside kogumiseks saate lisada ka tegevusele kutsuvaid nuppe ja lisada lingi oma LiveAgenti kasutajatoele. Kui olete lõpetanud, klõpsake vahekaardil Avalda.
- Valige Integreeri teise tööriistaga > Üldine manustamine. Hindamise ikooni tüüpide ja kuvamisjärjestuse jaoks on samuti mitu valikut. Samuti saate valida ikooni suuruse. Kui olete lõpetanud, klõpsake käsul Loo manustamiskood.
- Ilmub uus aken. Klõpsake vahekaardil HTML ja valikul Kopeeri küsitlus. Seejärel lülituge oma LiveAgenti kontole ja liikuge jaotisesse Seadistamine > E-post > Kliendi mallid ja valige loendist Pilet lahendatud. Võite ka valida mõne muu valiku.
- Iga valikuga saate muuta klientidele saadetavate meilimallide sisu. Seega kirjutage tagasiside kogumiseks vajalik tekst ja vajutage nupul Algallikas. Kleepige küsimustik oma eelistatud asukohta. Vajutage Salvesta ning oletegi valmis. Võite testimise eesmärgil kirja ka oma postkasti saata.
Teie integreerimine Simplesatiga on valmis ja aeg on hakata klientidelt tagasisidet koguma. Kas soovite õppida arvustusi või iseloomustusi koguma? Heitke pilk LiveAgenti akadeemiasse, kus käsitleme mitmeid klientide tagasisidet puudutavaid teemasid.
Improve your customer satisfaction tracking
Automatically send satisfaction surveys to customers after ticket resolutions and measure their satisfaction levels in real-time with LiveAgent's Simplesat integration.
Frequently Asked Questions
What is Simplesat?
Simplesat is an app that helps you to create custom NPS and CSAT surveys. They can help you gather more relevant customer feedback.
Can I integrate Simplesat with LiveAgent?
Simplesat surveys can be embedded into LiveAgent's email templates. Customers can simply click on the feedback icons and the feedback will be delivered to your help desk.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaratooteid, et aidata ettevõtetel paremini haldada oma klienditeenindust. Nende hulka kuuluvad VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise süsteemid, sissetuleva kõnekeskuse tarkvarad ja muud. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi ja võimalust korraldada veebiseminare ja tugiteenuseid. LiveAgent pakub ka tasuta katsetust ja on saadaval erinevate integreerimiste ja alternatiividega. Kliendid saavad hõlpsalt ühendust võtta erinevate müügikontaktide või sotsiaalmeedia kaudu.