Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Duocom?
Duocom on üks juhtivatest Hispaania telekommunikatsiooni ettevõtetest, mis pakub oma klientidele erinevaid virtuaalset telefoni ja VoIP teenuseid. Duocom Europe S.L on telefonioperaator, mille peakontor Asub Hispaania linnas Gran Canaria`s ja millel on riikliku turu- ja konkurentsikomisjoni (CNMC) litsents alates 2000 aastast.
Ettevõte on välja töötanud enda innovatiivse tehnoloogia, mis kombineerib telefoni ja interneti, et kohandada virtuaalseid teenuseid, mis vastaksid iga kliendi vajadustele. Need teenused pakuvad suurepärast paindlikkust, sest kasutajad saavad valida iga aja, seadme (lauatelefon, mobiil, VoIP, Internet) ja tööriistad, mis kõige paremini nende vajadustele sobivad, teenuseid on võimalik reaalajas kliendi veebilehelt ümber konfigureerida.
Duocom Europe pakub virtuaalset telefoniteenust, mille jaoks investeeringuid teha pole vaja, lisaks puuduvad hoolduskulud – nii optimeerite produktiivsust, hallates suhtlust ning säästes aega ja raha.
Kuidas seda kasutada?
Kui otsite oma LiveAgenti kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP teenuse pakkujat, on Duocom suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb teie kõnede ja piletitega ning Duocom pakub ülejäänut. Sülearvutite või nutitelefonide mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Kui soovite hiljem kõnekvaliteeti parandada, võite vajada muud riistvara.
Millised eelised kaasnevad LiveAgenti kõnekeskusega?
Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalset kliendikogemust, ihkavad teised sügavamat isiklikku sidet kaubamärkidega, millega nad suhtlevad. Kõnekeskused on suurepärane viis kliendisuhete parandamiseks, toodete müümiseks, uute klientide ja teenusekasutajate hankimiseks või üldise klienditeeninduse pakkumiseks.
Traditsiooniliste kõnekeskuste languse ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvarade tõusmisega on lihtne klientidele pakkuda neid tüüpi kogemusi, ilma et peaksite oma eelarvet lõhkuma. Kõnekeskused on ligipääsetavad igat tüüpi ettevõtetele – väikestele ja suurtele.
Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?
LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil ettevõtete jaoks kõnekeskuse haldamise ja juhtumise lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interactive Voice Response) puid, mis suunavad teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.
Parim osa? LiveAgent`i IVR funktsioon teeb ise kogu töö ära ning loob teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus, mida nad peavad tegema, on kuulama IVR-menüüd ja vajutama vastavaid nuppe (nt. müügiteenuse jaoks vajutage 1), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.
Teie klient võttis kogemata vale osakonnaga ühendust? Lahendus on lihtne, kasutage aja säästmiseks kõnede suunamist, et suunata klient kolleegi juurde.
Teil on raskusi kliendi öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sisse- ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige sedel ja kuulake kõne salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide koolitamiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele.
Soovite meie kõnekeskuse funktsioonide kohta rohkem lisateavet? Heitke pilk meie Kõnekeskuse funktsioonide lehele, mis sisaldab kogu vajalikku teavet LiveAgenti kõnekeskuse võimalustest.
Kuidas Duocom VoIP-i LiveAgentiga ühendada?
Kui soovite luua LiveAgenti kõnekeskust Duocomiga oma VoIP pakkujana, järgige seda lihtsalt juhendit.
- Avage LiveAgent ja minge jaotisse Seadistamine > Helista > Numbrid. Klõpsake ülaosas oranžil nupul Loo.
- Valige VoIP pakkujate nimekirjast Duocom.
- Sisestage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige väljahelistamisprefiks. Samuti saate märkida või tühistada suvandi, mis võimaldab salvestada kõik sellelt numbrilt vastuvõetud ja tehtud telefonikõned. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nupul Lisa.
Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem Duocomi telefoninumbreid või teiste VoIP teenusepakkujate numbreid.
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara lisainfo
Kas otsite lisateavet kõnekeskuse loomise ja juhtimise kohta? Kui olete huvitatud, vaadake kõnekeskuste ja muude klienditeeninduse maailma teemade kohta lisateavet LiveAgenti akadeemiast.
Soovite LiveAgenti võimekusest rohkem teada saada? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täielikku tutvustust.
Frequently Asked Questions
Mis on Duocom?
Duocom on üks juhtiv Hispaania telekommunikatsiooni ettevõte, mis pakub virtuaalset telefoni ja VoIP teenust. Duocom Eurole S.L on telefonioperaator, mille peakontor asub Gran Canaria`s, Hispaanias ja millel on riikliku turu- ja konkurentsikomisjoni (CNMC) litsents.
Kas Duocomi saab LiveAgentiga integreerida?
Duocom on üks LiveAgenti poolt toetud ja VoIP kõneteenuse pakkuja. Soovi korral võite oma kõnekeskuse seadistada Duocomiga, kui oma peamise teenusepakkujana.
Kas Duocomi integreerimine on tasuta?
Kui teil on LiveAgenti kõikehõlmav pakett. pole teil tarvis Duocomi VoIP kõnekeskuse üles seadmise eest Liveagentis juurde maksa, saate seda teha kohe.
Klienditeenindustarkvara pakkuja LiveAgent pakub erinevaid funktsioone, nagu VoIP telefonisüsteemid, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. Samuti pakub ettevõte integratsioone ja alternatiive ning tuge portaali kaudu. LiveAgent korraldab ka veebiseminare ja pakub erinevaid mallid. TeleCube on ülemaailmne VoIP-platvorm, millel on partnerlus LiveAgentiga. Benemen LiveAgent, Teletek LiveAgent ja VoIPstudio LiveAgent on erinevaid tarkvaralahendusi klienditeeninduse jaoks pakkuva LiveAgenti partnerid. Hinnakujundusstruktuur on saadaval tasuta prooviversiooni taotlemisel.
Tekst räägib teabevahetusest telefoniseadmete ja -vahetuskeskuste vahel ning tutvustab erinevaid telefoniteenuseid ja -süsteeme, mida pakuvad ettevõtted nagu TeleCube ja VoipTel International LiveAgent. Samuti mainitakse nende partnerlust ning võimalust integreerida teenuseid kõnekeskustes. Tekst sisaldab ka installiprotseduuri nende teenuste kasutamiseks ning mainib, et ettevõte kasutab küpsiseid.