Partner
Mis on Sipcall?
VoIP-telefon Sipcallilt: Innovaatiline lahendus Teie ettevõttele!
Sipcall pakub Teie vajadustele optimaalset telefonilahendust: virtuaalsed telefonisüsteemid (PBX), millel on lai valik funktsioone (sipcall vPBX), usaldusväärne ühendus Teie telefonisüsteemiga SIP-trunki kaudu või Teie Microsoft Teamsi keskkonnaga – Sipcall on Teie professionaalne ja pädev partner.
Meie ettevõttes, mis asub Šveitsis Schindellegis, on 35 töötajat ja oleme VOIP-telefonis tegutsenud alates 2005. aastast. Pakume LiveAgentile Šveitsi telefoninumbritega sertifitseeritud SIP-kontosid.
Kuidas seda kasutada?
Kui otsite oma LiveAgent kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP-pakkujat, on Sipcall suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb Teie kõnede ja piletitega, Sipcall aga ülejäänuga. Sülearvuti või nutitelefoni mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Te võite tulevikus vajada muud riistvara kui soovite oma kõne kvaliteeti täiendada.
Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?
Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalseid kliendikogemusi, soovivad teised sügavamat isiklikku ühendust suheldavate brändidega. Kõnekeskused on suurepärane võimalus oma kliendisuhteid parandada, tooteid müüa, uusi kliente ja teenuse kasutajaid hankida või üldist klienditeenindust pakkuda.
Traditsiooniliste kõnekeskuste langusel ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvarade tõusuteel, on lihtne klientidele pakkuda neid tüüpi kogemusi, ilma et peaks eelarvet lõhki ajama. Kõnekeskused on nüüd ligipääsetavad igat tüüpi ettevõtetele – väikestele ja suurtele.
Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?
LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil ettevõtetele kõnekeskuse haldamise ja juhtimise lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interaktiivne häälvastus) puud, mis suunab Teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.
Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.
Kas Teie klient võttis kogemata vale osakonnaga ühendust? Lahendus on lihtne, kasutage aja säästmiseks kõnede suunamist, et saata klient Teie kolleegi juurde.
Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sissetulevad ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele.
Kas soovite rohkem teavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie Kõnekeskuse funktsioonide lehte, kus on kogu informatsioon LiveAgenti kõnekeskuse võimekuse kohta.
Kuidas integreerida Sipcall LiveAgentiga?
Kui soovite luua oma LiveAgenti kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujana Sipcalli, järgige seda lihtsat juhendit.
- Avage LiveAgent ja minge Seadistus > Kõne > Numbrid. Vajutage oranžile Loo nupule ülaosas.
- Valige Sipcall VoIP pakkujate nimekirjast.

- Nimetage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige oma väljahelistamise eesliite number. Samuti saate märkida või tühistada valiku kõigi sellelt numbrilt saadud ja tehtud telefonikõnede salvestamiseks. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nuppu Lisa.

Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem Sipcalli telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-teenuste pakkujate numbreid.

Saage rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta
Kas otsite kõnekeskuse loomise ja haldamise kohta lisateavet? Kui olete huvitatud, vaadake LiveAgenti akadeemiat, et saada infot kõnekeskuse või teiste klienditeeninduse teemade kohta.
Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
Avaya IP Office 9641G puuteekraaniga telefoni ülevaade
Ettevõte pakub mitmekeelset vestlust, kõnesid, video-kõnesid ja sotsiaalmeediat. LiveAgent on tarkvara, mis võimaldab suhelda erinevate kanalite kaudu.