Partner
Mis on Giphy?
Giphy on animeeritud GIF-ide ja helivabade videode veebipõhine andmebaas ja otsimootor, mis võivad veebisuhtlust täiustada. Giphy on populaarne peamiselt sotsiaalmeedias, aga ka mõnes professionaalses valdkonnas, näiteks klienditoe kanalites või Slacki kanalites.
Kuidas seda kasutada?
GIF-faile saab kasutada LiveAgenti piletites. Väljendage end paljude erinevate GIF-piltidega, mis on loodud erinevateks eesmärkideks ja puhkudeks. Andke klientidele otsevestluses teada, mida Te arvate, jagage mõnda rõõmu sotsiaalmeedia sõnumis või jagage naljakat lugu kolleegidega Slackis.
Teenus on tasuta, nii et ainult Teie otsustada, kui palju Te seda kasutate. Enamik inimesi hindab rõõmsameelset klienditoe agenti. Nii et tehke see lõbusaks ja ärge olge nii toriseja nagu Roy siin…

… olge hoopis Beavise moodi! Ta paistab välja nagu teaks, mida ta teeb.

LiveAgenti piletisüsteem toetab Giphy’t, nii et kasutage GIF faile igal ajal ja igal pool. Siin on mõned populaarsed kanalid, kus saate GIF-ide kasutamisest kasu saada.
E -kirjad ei pea olema lihtsalt õrnad tekstitükid kui saate kasutada pilte, linke, emotikone ja Te arvasite õigesti, GIF-e. Parandage oma suhtlust klientidega ja pange klient pärast hästi tehtud tööd naeratusega postkast sulgema.

Facebook on suurepärane koht GIF-ide kasutamiseks klientide probleemide lahendamisel. Mõned tippettevõtted kasutavad seda taktikat, et muuta kliendid end mõistetuks, lõdvestunuks ja õnnelikuks.
Mõnikord ei taha kliendid probleeme lahendada, vaid jagavad oma mõtteid, ideid või lihtsalt kirjutavad midagi naljakat. GIF-id paluvad, et neid sellistes stsenaariumites kasutatakse, nii et jätkake ja vaadake oma Facebooki jälgijate vastust.

Väljaspool klientidega suhtlemist saate neid oma kolleegidega Slacki kanalites kasutada. Slacki kasutajad teavad GIF-failide toest ja populaarsest kasutamisest oma tööruumis ning LiveAgenti piletid toetavad ka seda funktsiooni.
Eelised
- GIF-ide otsingumootor Teie piletisüsteemis
- Lihtne kasutada
- Täiendab suhtlust klientidega
- Saadaval mitmetes kanalites
Kuidas integreerida GIPHY LiveAgenti?
LiveAgent toetab konfiguratsioonis saadaval olevat Giphy pistikprogrammi. Alustamiseks avage juhtpaneel ja minge lehele Seadistamine > Süsteem > Pistikprogrammid.
Leidke pistikprogrammide loendist Giphy pistikprogramm ja klõpsake aktiveerimislülitil. Pärast seda LiveAgent taaskäivitub.

Järgmiseks minge lehele Giphy for Developers ja vajutage Create an app. Seejärel valige API, nimetage oma rakendus ja kirjeldage seda. Giphy genereerib Teile API võtme.


Kopeerige see võti ja minge tagasi LiveAgenti pistikprogrammi jaotisse. Otsige üles Giphy ja klõpsake pistikprogrammi seadistamiseks hammasratta ikoonil. Kopeerige API võti Giphy API võtmeväljale ja klõpsake nuppu Salvesta.

Oletegi lõpetanud ja Giphy on nüüd valmis. Minge oma piletisüsteemi ja avage pilet, millele soovite GIF-pildiga vastata. Klõpsake pileti nime all kolme punkti ja valige Giphy. Otsingumootor võimaldab otsida erinevaid GIF faile, mis sobivad Teie vestlusesse.

Seal on palju GIF-faile, mida kasutada. Või tehke saidil giphy.com oma isiklikud nagu meie!


Kuidas integreerida Giphy LiveAgenti Zapieri abil
Samuti võite proovida Giphy integreerida Zapieri teenuse abil. Zapier ühendab kaks rakendust mitme integreerimise valikuga, nii et saate ise valida, mida integratsioon peaks tegema. Kui Teil puudub Zapieri konto, looge see siin. Seejärel jätkake Giphy + LiveAgent integratsioonide lehega.

Kerige lehte allapoole ja leidke päästiku ja toimingu valik. Vaadake võimalusi ja valige need, mis Teile kõige paremini sobivad. Selle artikli kirjutamise ajal on meil saadaval ainult üks võimalus, seega valime selle. Integreerimisprotsessi jätkamiseks klõpsake sinist ühenduse loomise nuppu.

Esimene samm on lihtne, logige lihtsalt sisse oma LiveAgenti kontole ja andke juurdepääs Zapierile, et Teie kliendiandmeid käsitseda. Jätkamiseks katsetage päästikut.

Tehke sama Giphyga ja määrake uue kliendi lisamisel GIF-otsingu märksõna. Testige integratsiooni ja lülitage Zap sisse.

Ongi kõik, olete valmis
Frequently asked questions
Mis on GIPHY integratsioon LiveAgentis?
Kui Teie ettevõtte eesmärk on luua originaalseid, isikupärastatud kliendivestlusi, siis GIPHY integratsioon on selleks üks viis. Saatke vajadusel gif-faile ja looge LiveAgentist paremaid kliendisuhteid.
Kuidas integreerida GIPHY oma LiveAgenti?
1. Logige oma LiveAgenti 2. Vajutage Seadistamine - Süsteem - Pistikprogrammid - GIPHY 3. Aktiveerige pistikprogramm 4. Kasutage koheselt
LiveAgent on tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas reaalajas klienditeenindust, kiiret vastust, mitmeid kanaleid nagu telefon, arvuti ja nutitelefon helisuhtluseks ning ühendamist teiste platvormidega. Lisaks pakutakse tasuta prooviperioodi ja integreerimist teiste platvormidega. LiveAgent aitab muuta vestlused ja lisainfo küsimised konversioonideks, parandades klienditeenindust. Lisaks on LiveAgentil WYSIWYG artiklite redigeerija ja klienditeenindusvestluse jälgimise tarkvara. Quality Unit, LLC omab autoriõigusi LiveAgentiga seotud teenustele ja poliitikatele.
Kui teil on raskusi oma ettevõtte veebikontode seadistamisega, siis täitke sotsiaalmeedia seadistamise kontrollnimekiri ja parandage oma äri käekäiku. Samuti õppige kasutama L.A.S.T meetodit suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks ning koolitage oma töötajaid tehnilise toe osas. IT-tugi hõlmab erinevaid teenuseid ja võib olla kasulik ressurss ettevõtetele.
Photoshop Generative AI – kinnisvara ümberkujundamine
Tekst sisaldab teavet toote LiveAgenti kohta, mis on klienditeeninduse tarkvara, mida ettevõtted saavad kasutada. LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, sh VoIP telefonisüsteeme, kõnekeskuse tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Lisaks pakub LiveAgent ka süsteemi haldamise vahendeid ja tuge. Tekstis mainitakse ka ettevõtte kontaktandmeid ja võimalust tellida nende uudiskiri. LiveAgenti kasutamisel saadakse sisselogimistunnused e-postiga pärast konto paigaldamist. Tekstis mainitakse ka seda, et veebileht kasutab küpsiseid.