Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

Mis on sotsiaalmeedia?

Sotsiaalmeedia on veebisaidid ja rakendused, mis võimaldavad kasutajatel luua ainulaadset sisu ja jagada seda teiste veebikasutajatega. Sotsiaalmeedia on interaktiivne ja edendab eneseväljendust fotode, videote, tekstpostituste ja GIF-ide kujul.

Miks on sotsiaalmeedia klienditeenindus oluline?

Sotsiaalmeedia klienditeenindus on kohustuslik, kuna see on kanal, mida kasutab alati kogu maailm. Sellisena ootavad kliendid vastuseid oma sotsiaalmeedia päringutele palju kiiremini kui traditsioonilistel kanalitel, näiteks e-posti teel.

Tegelikult ootab enamik kliente 60 minuti jooksul vastuseid päringutele, mille nad on sotsiaalmeedias esitanud!

Milliseid sotsiaalmeedia integratsioone LiveAgent pakub?

2020. septembri seisuga on meil toimivad integratsioonid järgmiste kanalitega:

  • Facebook
  • Facebook Messenger
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Meie peamine eesmärk nende sotsiaalmeedia klienditoe integratsioonide loomisel oli agentide tootlikkuse parandamine. Tahtsime säästa agentide aega (vähem klõpsamist, uute vahelehtede avamist, erinevatelt platvormidelt sisse- ja väljalogimist, vähem märguannete oletamist), lihtsustades kõikide klientidega suhtlemise ühte ühtsesse postkasti.

Iga integratsioon toimib järgmiselt:

Facebook

Facebooki piletisüsteem LiveAgentis

LiveAgenti konto integreerimine Facebookiga võimaldab Teil LiveAgenti juhtpaneeli kaudu jälgida mitut Facebooki lehte. Kui see on ühendatud, teisendatakse kõik Teie ettevõtte Facebooki lehe kommentaarid automaatselt piletiteks ja tuuakse Teie LiveAgenti juhtpaneelile.

Sealt saate hõlpsalt kommentaaridele vastata, neile meeldimisi anda ja isegi fotosid ja GIF-e lisada. LiveAgent pakub Teile samasuguseid vastamise võimalusi nagu Facebook.

Kas soovite seda tegevuses näha? Vaadake meie videot.

Facebook Messenger

Tasuta jututuba veebisaitidele

Meie Facebook Messengeri integreerimine toob kõik otsesõnumid teie Facebooki ettevõtte lehelt LiveAgenti juhtpaneelile. Sealt saate vastata otsesõnumitele, saata manuseid, fotosid, GIF-e ja isegi teiste kasutajate sõnumeid.

Parim osa? Teie kliendid ei tee vahet.

Uurige rohkem Facebooki and Facebook Messengeri integratsioonide kohta.

Twitter

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

LiveAgent pakub Twitter integratsiooni, mis võib toimida võimsa sotsiaalse kuulamisvahendina. Integratsioon võimaldab kasutajatel ühendada mitu Twitteri kontot ja jälgida reaalajas brändide mainimist.

Siin on näide: iga kord, kui „LiveAgent” mainitakse sellises säutsus nagu „@LiveAgent”, teisendatakse säuts automaatselt piletiks ja lükatakse Teie LiveAgenti juhtpaneelile. Sealt saate säutsu sisaldavale kommentaarile vastata, kirjutades oma säutsule vastuse või säutsudes uuesti.

Kuid LiveAgent pakub ka funktsiooni, mis võimaldab Teil valida konkreetseid märksõnu (ja märksõnakomplekte) ja võimaldab jälgida nende kasutamist kogu Twitteris. Mida see tähendab? Kujutage ette, et keegi mainib säutsus sõna „LiveAgent”, kuid ei kasuta selgesõnaliselt märgendit @.

LiveAgent teisendab seda märksõna sisaldava säutsu piletiks. Miks see nüüd nii kasulik on? Sest see võimaldab Teil jälgida, mida Teie kohta säutsutakse. Kas teadsite, et ainult üks 26-st õnnetust kliendist kaebab otse Teile? Enamik õnnetuid kliente pöördub lihtsalt Interneti poole ja jagab oma kogemusi teistega.

LiveAgenti sotsiaalse jälgimise tööriist võimaldab Teil need kaudsed säutsud kätte saada ja muuta need õigeks enne, kui need viiruslikuks muutuvad ja teie ettevõtte mainet kahjustavad. Tööriist on kasulik ka positiivsete säutsude kogumiseks ja klientidega suhtlemiseks. Lisaks võib see aidata Teil näha, mida konkurendid Teie kohta ütlevad.

Kuna LiveAgent teavitab Teid uutest säutsudest reaalajas, saate teistest sammu jagu ees olla. Proovige meie Twitter integratsiooni juba täna.

Instagram

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

Instagram on üks populaarsemaid sotsiaalmeedia platvorme, kogudes igal kuul rohkem kui miljard aktiivset kasutajat. Et muuta Instagrami klienditeenindus paremini hallatavaks, oleme loonud integratsiooni, mis võimaldab Teil jälgida mitut Instagrami kontot.

Integratsioon toob Teie LiveAgenti juhtpaneelile kõik Teie postituste kommentaarid ja kõik Teie lehe mainimised. Iga Instagrami kommentaar ja mainimine salvestatakse pileti kujul ja annab Teile isegi eelvaate sellest, milline tegelik postitus välja näeb, nii et te ei pea LiveAgenti rakendusest väljuma.

Kas soovite näha, kuidas see reaalajas toimib? Vaadake meie videot. Kui soovite õppida rohkem Instagrami integratsiooni kohta, lugege meie Instagram funktsioonide lehte.

Viber

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

Meie Viberi integratsioon võimaldab kasutajatel Viberi sõnumeid vastu võtta ja neile vastata. Kuid see pole veel kõik! Integreerides Viberi LiveAgenti saate sõnumeid edastada maksimaalselt 300 adressaadile.

See funktsioon sobib suurepäraselt neile, kes käitavad mitut segmenteerivat turunduskampaaniat. Näiteks võib teie VIP-klient saada teate pop-up müügi kohta ja erinevat vaatajaskonna segmenti (näiteks need, kellel on määratud päev kokku lepitud) saab edastada viimase hetke muudatustest tööaegades.

Lisafunktsioonid, mis täiendavad Teie sotsiaalmeedia kasutajatoe integreerimist

LiveAgent on klienditeenindus, mis pakub ühest kohast kõike. Meie funktsioonid täiendavad üksteist ja toimivad kõige paremini koos. Et pakkuda oma klientidele parimat võimalikku teenust, kasutage ära kõike, mida LiveAgent pakub.

Järgmised integratsioonid aitavad Teil maksimeerida oma sotsiaalmeedia kasutajatoe tõhusust:

Universaalne postkast

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

LiveAgent pakub jagatud, tsentraliseeritud, universaalset postkasti, mis integreerub kõikide suhtluskanalitega (otsevestlus, e-post, sotsiaalmeedia, telefon, teadmistebaas, kliendiportaal).

Postkasti salvestatab kõik piletid ühte kohta ja sellele pääsevad juurde kõik tugiagendid. See tagab, et ükski pilet ei jää vastuseta, ei unune ega lähe kaduma.

Hübriidne piletite voog

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

LiveAgenti hübriidne piletite voog võimaldab Teil jälgida oma kliendi kontaktide/probleemide lahendamise teekonda erinevate kanalite kaudu, jäädes samasse piletilõimesse. Sisuliselt kaotab hübriidpiletite voog vajaduse arvamistöö järele, et mida on kus ja kuna öeldud.

Näiteks kui klient helistab Teile esialgu ja seejärel saadab e-kirja ning pärast otsustatab Teiega reaalajas vestluse kaudu suhelda, salvestatakse iga vestlus ühe piletilõime alla. Selles saate kuulata täielikku kõnesalvestust, lugeda meilivahetust ja vaadata reaalajas vestluse ärakirja ajalugu.

CRM 

Kliendisuhete haldus

Sisseehitatud CRM võimaldab Teil LiveAgenti juhtpaneeli salvestada, vaadata ja redigeerida klientide kohta kogutud informatsiooni. Kujutage näiteks ette, et potentsiaalne klient avab reaalajas vestluse ja hakkab Teiega hispaania keeles vestlema. Kliendiga vesteldes saate avada oma piletivälja CRM ja lisada märkuse, et klient räägib hispaania keelt. 

See võib aidata Teid turundus-, müügi- ja tugiteenustes, kuna saate järgmisel korral Teiega ühendust võttes pakkuda isikupärasemat teeninduskogemust (rääkides nendega kohe hispaania keeles).

Sildid

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

Sildid võimaldavad Teil saada kiire ülevaate iga pileti sisust. See hõlbustab piletite filtreerimist ja otsitava leidmist. Näitena võib igale piletile, mis pärineb Instagramist ja mis puudutab musta reede kampaaniat, omistada sildi „Must reede reklaam IG”.

Automatiseerimine

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

Automatiseerimise reeglid on klienditoe osas elupäästjaks. Nad kiirendavad ülesandeid ja automatiseerivad igapäevaseid korduvaid ülesandeid. Kuidas?

Konserveeritud sõnumid

Konserveeritud sõnumid võimaldavad Teil kõige sagedamini esitatavatele küsimustele eelnevalt määratletud vastuseid luua. Lisaks saate neid kasutada reaalajas vestlustes, meilides, teadmistebaasis ja isegi sotsiaalmeedia vastustes.

Nende kasutamine säästab Teie agentide aega ja hoiab ära läbipõlemise!

Ajareeglid

Ajareeglid viivad läbi konkreetsete piletite taustakontrolli, et teha kindlaks, kas nad saavad teatud toiminguid sooritada. Näiteks saate seadistada ajareegli, mis loob ja saadab automaatselt tagasiside e-kirja 24 tundi pärast seda, kui klient on oma päringule vastuse saanud.

Ajareeglid aitavad Teie agentidel aega säästa ja võimaldavad neil keskenduda keerukamatele ülesannetele.

SLA reeglid

SLA reeglid viivad läbi taustakontrolli piletitele, mis pärinevad kasutajatelt, kellega Teil teenustaseme leping on. Kui nad pileti esitavad, teavitab süsteem Teid automaatselt, et peate eelistama nende piletit teistele.

Töötunnid

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

LiveAgent võimaldab Teil seadistada erinevaid töötunde, et tagada SLA standarditega vastavus. Näiteks saate oma SLA tasemed seadistada nii, et need toimiksid ainult kindlaksmääratud ajavahemike jooksul koos võimalusega jätta puhkused välja.

Kui Teie kasutajatugi töötab tavapärastel lahtiolekuaegadel esmaspäevast reedeni kella 9.00–17.00 ja saate pileti reedel kell 16.00, on pilet esmaspäeval kell 9.00 ainult ühe töötunni vanune.

Osakonnad

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

Osakonnad aitavad Teie universaalset postkasti korrastada. Kõiki pileteid saab nii käsitsi kui ka automaatselt määrata erinevatele osakondadele (IT, müük, turundus, üldine tugi). Määrates piletid erinevatele osakondadele, on kõik samal lehel ja vastutavad erinevate piletite eest.

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid
Osakonnad

Kolmandate osapoolte integratsioonid

Integratsioon

LiveAgent integreerub rohkem kui 40 kolmandate osapoolte rakendustega, et teha Teie klienditeenindus veelgi mugavamaks.

Näiteks kujutage ette, et klient säutsub Teile tellimuse täiendamise kohta. Kui vastate nende säutsule oma kasutajatoes, saate klõpsata PipeDrive’i integratsiooninupul ja lisada otse LiveAgentist uue tehingu.

Hüvede kokkuvõte

Niisiis, mida saab sotsiaalmeedia klienditoe süsteem Teie heaks teha, lisaks sotsiaalmeedia klienditoe integratsiooni pakkumisele?

Säästa väärtuslikku aega

Lahendamise aeg

See võib säästa Teie agentide aega. Vähem klõpsamist, vähem jälgimist (kontod, seadmed) ja kõike saab teha ühelt juhtpaneelilt.

Hoida asjad turvalisena

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

LiveAgent hoiab Teie andmeid turvalisena. Tehes kõike ühelt juhtpaneelilt, ei pea Te oma sotsiaalmeedia sisselogimisandmeid jagama mitme tugiagentiga. See vähendab häkkimise ohtu, andmete leket või võimalust jätta Teie ettevõtte sotsiaalmeedia kontodele sisse logitud arvutid järelvalveta.

Parandage tõhusust ja tootlikkust

Sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonid

Sellise süsteemi kasutamine nagu LiveAgent parandab agentide tootlikkust ja tõhusust. Kui olete sisse logitud ühele platvormile, mis võimaldab Teil kõike teha, väheneb võimalus end unustada sotsiaalmeedia kanalitesse.

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution for small to medium-sized businesses. Our free 14-day trial offers full functionality and all social media integrations. Try it today.<br /> No credit card required.

Free Trial

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo