Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

Mis on Twitter?

Twitter on mikroblogimise ja sotsiaalmeedia veebisait, mida kasutavad miljonid inimesed kogu maailmas. Kasutajad suhtlevad lühisõnumite kaudu, mida nimetatakse säutsudeks, kus nad saavad oma jälgijatega suhtlemiseks teksti ja mitmesugust meediat jagada. Twitterit kasutavad ka ettevõtted ja ärid oma toodete reklaamimiseks, klientidega suhtlemiseks või neile toe pakkumiseks.

Twitter võib olla suurepärane tööriist Teie klienditoe meeskonnale. See võib suurendada klientide rahulolu ja Teie agendid saavad e-kirjade ja telefonikõnede asemel pakkuda reaalajas abi.

Kuidas seda kasutada?

Kasutage Twitterit, et luua ettevõtte konto ja jagada oma toodet või teenust. Twitterit saab õigete tööriistade ja teadmistega kasutada ka võimsa klienditeeninduse kanalina. Twitteri ühendamine LiveAgentiga võib tuua Teile veel ühe viisi oma klientideni jõudmiseks ja ettevõttele nime loomiseks.

Pärast Twitteri integreerimist jälgib Teie meeskonna postkast Teie konto sõnumeid ja säutsusid.

Nüüd saate määrata oma päringute loendi – jälgida Twitteris loodud säutsusid. Siin on paar näidet, kuidas otsida konkreetseid säutsusid ja neid piletiteks muuta: 

NäideLeiab säutse…
Twitteri otsingsisaldab nii “Twitterit” kui ka “otsingut”. See on vaikeoperaator
“happy hour”sisaldab täpset “happy hour” fraasi
armastus VÕI vihasisaldab kas “armastus” või “viha” (või mõlemat)
beer -rootsisaldab “beer” aga mitte “root”
#haikusisaldab räsimärki “haiku”
from:twitterapisaadetud kasutaja @twitterapi poolt
to:twitterapisaadetus kasutajale @twitterapi
place:opentable:2koha kohta, millel on OpenTable ID 2
place:247f43d441defc03koha kohta Twitteri ID-ga 247f43d441defc03
@twitterapimentioning @twitterapi
superhero since:2011-05-09sisaldab “superhero” ja saadetud alates “2011-05-09” (aaaa-kk-pp).
twitterapi until:2011-05-09sisaldab “twitterapi” ja on saadetud enne “2011-05-09”.
movie -scary 🙂sisaldab “movie”, kuid mitte “scary”, ja positiivse suhtumisega.
flight 🙁sisaldab “flight” ja negatiivse suhtumisega.
traffic ?sisaldab “traffic” ja küsib küsimust
hilarious filter:linkssisaldab “hilarious” ja URL-i
news source:tweet_buttonsisaldab “news” ja sisestatud läbi Säutsu Nupu

Eelised

  • Jälgige säutse ja sõnumeid reaalajas
  • Kõik toimub piletisüsteemi kaudu
  • Üks lahendus, mis on täis funktsioone sotsiaalmeedia haldamiseks

Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti

LiveAgent sisaldab natiivset integratsiooni Teie Twitteri kontodele. Minge lihtsalt oma LiveAgenti kontole, avage Seadistamine ja leidke vasakpoolselt paneelilt või põhiekraanilt Twitter.

Twitter LiveAgenti seadistuste valikutes
Kust leida Twitter

Twitter tuleb kõigepealt aktiveerida. Seda saate teha, klõpsates jaotises oranži nuppu. LiveAgent taaskäivitub pärast seda.

Twitteri jaotus koos Aktiveeri Twitter nupuga
Vajutage Aktiveeri Twitter

Seejärel minge Twitteri kontodele. See on vasakpoolse paneeli Twitteri all olev jaotis. Siia saate lisada oma Twitteri kontod. Klõpsake oranži nuppu Lisa Twitteri konto.

Twitteri ühendus
Lisa Twitteri konto

Ilmub uus aken. Logige sisse oma Twitteri kontole ja andke LiveAgentile õigused Teie andmete töötlemiseks ja juurdepääsu loomiseks klienditoe tarkvarale.

Logige Twitteri konto konfiguratsioonis sisse Twitteri aknasse
Logige Twitterisse

Teie Twitteri konto on ühendatud ja näete seda jaotises saadaval. Viimane samm on klõpsata pliiatsiikoonil paremal.

Twittery konto lisatuna LiveAgenti
Teie Twitteri konto

Integratsiooni lõpuleviimiseks peate märkima kasti Olek. See võimaldab LiveAgentil Teie säutsusid hallata ja muuta need piletisüsteemis piletiteks.

Märkige staatuse kastike Twitteri konfigureerimisel LiveAgentis
Märkige kastike

Oletegi valmis. Minge edasi ja kontrollige oma piletite postkasti. Peaksite nägema oma säutsusid ja oma jälgijate vastuseid.

Säutsu näide Twitteris
Säuts
Säuts on piletina LiveAgenti eksporditud
Säuts LiveAgentis

Nüüd ei pea Te rakendusi vahetama ja saate kogu oma kliendisuhtlust hallata LiveAgenti postkastist. Lisage julgelt rohkem kontosid.

Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti läbi Zapieri

Soovi korral saate integreerida Twitteri LiveAgentiga Zapieri kaudu. Zapier on teenus, mis aitab Teil kahte rakendust integreerida. Integreerimine on lihtne ja seda saab teha mõne minutiga.

Esiteks läheb Teil vaja Zapieri kontot. Saate selle siin luua. Kui olete valmis, liikuge LiveAgenti + Twitteri integratsioonide lehele

LiveAgenti ja Twitteri integratsioonide leht Zapieris
LiveAgent + Twitter

Kerige lehte allapoole, kuni näete jaotist connect Twitter + LiveAgent in minutites. Siin saate valida päästikud ja toimingud. Päästik ühes tarkvaras aktiveerib teises toimingu. Nii et mõelge, mida soovite oma integratsiooniga teha, ja valige päästik ning toiming.

Selle juhendi näitena valisime Twitteri päästiku Uus jälgija ja LiveAgenti toimingu Lisa uus klient. Selle integratsiooni abil saate jälgida igakuiseid kasutajaandmeid, hankida vestluste jaoks uusi kontakte oma meeskonna postkasti, müügi- või turunduseesmärkidel.

Jätkamiseks vajutage sinisele nupule.

Valitud Twitteri päästik ja LiveAgenti toiming Zapieris
Twitteri päästik ja LiveAgenti toiming

Nüüd on aeg konfigureerida päästik. Logige ona Twitteri kontole ja andke Zapierile vajalikud load oma andmete käsitlemiseks.

Twitteri päästiku seadistamine integreerimise protsessi käigus
Twitteri seadistus

Kontrollige kindlasti päästikut, et näha, kas see töötab. Zapier kontrollib, kas teie Twitteri kontol on jälgijaid ja kasutajaid, ning kogub andmeid.

Twitteri päästiku testimine integratsiooni seadistamisel Zapieris
Päästiku testimine

Pärast päästiku edukat katsetamist jätkake LiveAgenti toimingu konfigureerimisega.

Siin peate täitma mõned vormid. E-posti väljal valige suvand, nagu on näidatud alloleval pildil, või kaaluge muid võimalusi, mis Teile paremini sobivad. Mõlemal juhul ei pea Te e-posti väljale sisestama e-posti aadressi.

LiveAgenti toimingu seadistamine Twitteri integreerimisel Zapieris
LiveAgenti toimingu seadistamine

Kui olete lõpetanud, tehke viimane test, et veenduda kõige toimimises.

Twitteri ja LiveAgenti integreerimise õnnestunud test Zapieris
Õnnestunud integratsiooni test

Töötab? Suurepärane! Nüüd salvestatakse kõik uued Twitteri jälgijad Teie LiveAgenti piletisüsteemi kontaktina.

Näide Twitteri jälgijast
Twitteri jälgija
Twitteri jälgija on lisatud LiveAgenti jälgijaks
Uus kontakt LiveAgentis

Naaske julgelt Zapieri lehele ja looge rohkem integratsioone erinevateks eesmärkideks.

KKK

Mis on Twitteri integratsioon LiveAgentis?

Twitteri integreerimine loob uue pileti iga kord, kui Teid säutsus mainitakse. Selle tulemusel saate alati klientidega suhelda ja olla kursis ühe liidese kaudu.  

 

 

Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti?

1. Logige oma LiveAgent kontole

2. Vajutage Seadistamine

3. Otsige üles Twitter -> Twitteri kontod -> Lisa Twitteri konto

4. Ühenda

5. Vajutage redigeeri ja märkige ära Staatuse kastike

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo