Partner
Mis on Twitter?
Twitter on mikroblogimise ja sotsiaalmeedia veebisait, mida kasutavad miljonid inimesed kogu maailmas. Kasutajad suhtlevad lühisõnumite kaudu, mida nimetatakse säutsudeks, kus nad saavad oma jälgijatega suhtlemiseks teksti ja mitmesugust meediat jagada. Twitterit kasutavad ka ettevõtted ja ärid oma toodete reklaamimiseks, klientidega suhtlemiseks või neile toe pakkumiseks.
Twitter võib olla suurepärane tööriist Teie klienditoe meeskonnale. See võib suurendada klientide rahulolu ja Teie agendid saavad e-kirjade ja telefonikõnede asemel pakkuda reaalajas abi.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage Twitterit, et luua ettevõtte konto ja jagada oma toodet või teenust. Twitterit saab õigete tööriistade ja teadmistega kasutada ka võimsa klienditeeninduse kanalina. Twitteri ühendamine LiveAgentiga võib tuua Teile veel ühe viisi oma klientideni jõudmiseks ja ettevõttele nime loomiseks.
Pärast Twitteri integreerimist jälgib Teie meeskonna postkast Teie konto sõnumeid ja säutsusid.
Nüüd saate määrata oma päringute loendi – jälgida Twitteris loodud säutsusid. Siin on paar näidet, kuidas otsida konkreetseid säutsusid ja neid piletiteks muuta:
Näide | Leiab säutse… |
---|---|
Twitteri otsing | sisaldab nii “Twitterit” kui ka “otsingut”. See on vaikeoperaator |
“happy hour” | sisaldab täpset “happy hour” fraasi |
armastus VÕI viha | sisaldab kas “armastus” või “viha” (või mõlemat) |
beer -root | sisaldab “beer” aga mitte “root” |
#haiku | sisaldab räsimärki “haiku” |
from:twitterapi | saadetud kasutaja @twitterapi poolt |
to:twitterapi | saadetus kasutajale @twitterapi |
place:opentable:2 | koha kohta, millel on OpenTable ID 2 |
place:247f43d441defc03 | koha kohta Twitteri ID-ga 247f43d441defc03 |
@twitterapi | mentioning @twitterapi |
superhero since:2011-05-09 | sisaldab “superhero” ja saadetud alates “2011-05-09” (aaaa-kk-pp). |
twitterapi until:2011-05-09 | sisaldab “twitterapi” ja on saadetud enne “2011-05-09”. |
movie -scary 🙂 | sisaldab “movie”, kuid mitte “scary”, ja positiivse suhtumisega. |
flight 🙁 | sisaldab “flight” ja negatiivse suhtumisega. |
traffic ? | sisaldab “traffic” ja küsib küsimust |
hilarious filter:links | sisaldab “hilarious” ja URL-i |
news source:tweet_button | sisaldab “news” ja sisestatud läbi Säutsu Nupu |
Eelised
- Jälgige säutse ja sõnumeid reaalajas
- Kõik toimub piletisüsteemi kaudu
- Üks lahendus, mis on täis funktsioone sotsiaalmeedia haldamiseks
Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti
LiveAgent sisaldab natiivset integratsiooni Teie Twitteri kontodele. Minge lihtsalt oma LiveAgenti kontole, avage Seadistamine ja leidke vasakpoolselt paneelilt või põhiekraanilt Twitter.

Twitter tuleb kõigepealt aktiveerida. Seda saate teha, klõpsates jaotises oranži nuppu. LiveAgent taaskäivitub pärast seda.

Seejärel minge Twitteri kontodele. See on vasakpoolse paneeli Twitteri all olev jaotis. Siia saate lisada oma Twitteri kontod. Klõpsake oranži nuppu Lisa Twitteri konto.

Ilmub uus aken. Logige sisse oma Twitteri kontole ja andke LiveAgentile õigused Teie andmete töötlemiseks ja juurdepääsu loomiseks klienditoe tarkvarale.

Teie Twitteri konto on ühendatud ja näete seda jaotises saadaval. Viimane samm on klõpsata pliiatsiikoonil paremal.

Integratsiooni lõpuleviimiseks peate märkima kasti Olek. See võimaldab LiveAgentil Teie säutsusid hallata ja muuta need piletisüsteemis piletiteks.

Oletegi valmis. Minge edasi ja kontrollige oma piletite postkasti. Peaksite nägema oma säutsusid ja oma jälgijate vastuseid.


Nüüd ei pea Te rakendusi vahetama ja saate kogu oma kliendisuhtlust hallata LiveAgenti postkastist. Lisage julgelt rohkem kontosid.
Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti läbi Zapieri
Soovi korral saate integreerida Twitteri LiveAgentiga Zapieri kaudu. Zapier on teenus, mis aitab Teil kahte rakendust integreerida. Integreerimine on lihtne ja seda saab teha mõne minutiga.
Esiteks läheb Teil vaja Zapieri kontot. Saate selle siin luua. Kui olete valmis, liikuge LiveAgenti + Twitteri integratsioonide lehele.

Kerige lehte allapoole, kuni näete jaotist connect Twitter + LiveAgent in minutites. Siin saate valida päästikud ja toimingud. Päästik ühes tarkvaras aktiveerib teises toimingu. Nii et mõelge, mida soovite oma integratsiooniga teha, ja valige päästik ning toiming.
Selle juhendi näitena valisime Twitteri päästiku Uus jälgija ja LiveAgenti toimingu Lisa uus klient. Selle integratsiooni abil saate jälgida igakuiseid kasutajaandmeid, hankida vestluste jaoks uusi kontakte oma meeskonna postkasti, müügi- või turunduseesmärkidel.
Jätkamiseks vajutage sinisele nupule.

Nüüd on aeg konfigureerida päästik. Logige ona Twitteri kontole ja andke Zapierile vajalikud load oma andmete käsitlemiseks.

Kontrollige kindlasti päästikut, et näha, kas see töötab. Zapier kontrollib, kas teie Twitteri kontol on jälgijaid ja kasutajaid, ning kogub andmeid.

Pärast päästiku edukat katsetamist jätkake LiveAgenti toimingu konfigureerimisega.
Siin peate täitma mõned vormid. E-posti väljal valige suvand, nagu on näidatud alloleval pildil, või kaaluge muid võimalusi, mis Teile paremini sobivad. Mõlemal juhul ei pea Te e-posti väljale sisestama e-posti aadressi.

Kui olete lõpetanud, tehke viimane test, et veenduda kõige toimimises.

Töötab? Suurepärane! Nüüd salvestatakse kõik uued Twitteri jälgijad Teie LiveAgenti piletisüsteemi kontaktina.


Naaske julgelt Zapieri lehele ja looge rohkem integratsioone erinevateks eesmärkideks.
Frequently asked questions
Mis on Twitteri integratsioon LiveAgentis?
Twitteri integreerimine loob uue pileti iga kord, kui Teid säutsus mainitakse. Selle tulemusel saate alati klientidega suhelda ja olla kursis ühe liidese kaudu.
Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti?
Logige oma LiveAgent kontole > vajutage Seadistamine > otsige üles Twitter > Twitteri kontod > Lisa Twitteri konto > Ühenda.Vajutage redigeeri ja märkige ära Staatuse kastike.
Twitteri integratsiooni teadaanne
LiveAgent offers an affordable Twitter integration for businesses to stay connected with customers through social media platforms. This solution allows businesses to continue using Twitter integration as part of their customer support without incurring high costs. LiveAgent's omni-channel customer support software collects communication from multiple channels, including social media, to ensure successful website launches and effective marketing strategies. The new solution for Twitter integration will be available in the first half of May and is designed to minimize clients' costs while delivering quality services.