Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

Twitter on sotsiaalmeedia platvorm, mida sageli nimetatakse mikroblogimise veebisaidiks. Twitteri kasutajad saavad üksteisega suhelda ja saata lühisõnumeid, mida nimetatakse ka säutsudeks ja mis on piiratud 280 tähemärgiga.

Twitter on suurepärane platvorm teabe kiireks levitamiseks, jooksvate sündmustega kursis hoidmiseks, uue vaatajaskonnani jõudmiseks, tagasiside otsimiseks, aruteludele kaasaaitamiseks ja eneseväljendamiseks.

Miks on Twitteri klienditeenindus oluline?

Twitteril on üle 187 miljoni aktiivse kasutaja kogu maailmas. Paljud neist kasutajatest kasutavad Twitterit, et jagada oma arvamust toodete ja ettevõtete kohta, esitada küsimusi ja anda tagasisidet, jagades nii negatiivseid kui ka positiivseid kogemusi.

Kuna Twitterit peetakse alati tegutsevaks kanaliks, ootavad kliendid (nii olemasolevad kui ka potentsiaalsed) ettevõttega ühenduse võtmisel platvormil tunnustust. Sageli satuvad ettevõtted, kes ei suuda koheselt ja rahuldavalt vastata, klientide tagasilöögi ja boikoteerimise alla.

Twitter

Twitteri olemuse tõttu võivad need negatiivsed kogemused ja tagasilöögid levida kulutulena ning tuhanded inimesed hüppavad vagunile. Seetõttu on äärmiselt oluline olla aktiivne Twitteris lisaks sellele, et olete hästi kursis ennetava klienditeenindusega.

Kuidas saate Twitteris kiiret klienditeenindust pakkuda?

Selleks, et Teid teavitataks igastTeie suunas liikuvast säutsust, peate kasutama täiustatud tööriista, näiteks LiveAgenti.

Meie Twitteri integratsiooni abil saate jälgida oma brändi ja konkurente. Samuti saate õigeaegselt reageerida säutsudele ja kommentaaridele, mis nõuavad tegelemist, kuna süsteem teavitab Teid sellest ja teisendab kõiki Teie jälgitavaid märksõnu, kommentaare ja mainimisi sisaldava säutsud piletiteks.

Twitteri-funktsioon-LiveAgent
Twitteri pilet

Mida saate integratsiooniga teha?

  • Jälgida mainimisi ja märksõnu
    • Seadistada lihtsad otsinguterminid ning jälgida ja arhiveerida kõiki neid termineid sisaldavaid säutsusid oma andmebaasis
    • Jälgida kõiki oma kaubamärgi mainimisi reaalajas
    • Jälgida oma brändi reaalajas sotsiaalmeedias
  • Ühendada mitu Twitteri kontot
  • Vastata säutsudele, kommentaaride ja mainimistele ühest kohast
  • Lihtsalt kategoriseerida ja otsida oma Twitteri suhtlust ja klientide kommentaare
  • Jäädvustada avalikke mainimisi automaatselt piletitena

Milline see välja näeb/kuidas see praktikas toimib?

Oletame, et Teie ettevõtte nimi on “Helicompany” ja teie Twitteri profiil on “@Helico”. Iga säuts või retweet, mis sisaldab Teie ettevõtte lehe mainimist (@Helico), muudetakse automaatselt piletiks.

Lisaks saab LiveAgent jälgida kohandatud märksõnu või märksõnakomplekte ja muuta need ka piletiteks. Sel juhul jälgitakse kõiki säutsusid, mis sisaldavad märksõna „Helicompany”, muudetakse need piletiks ja suunatakse Teie kasutajatoe süsteemi.

Kui soovite teada, kas Teie kliendid saavad aru, et kasutate nende säutsudele ja kommentaaridele vastamiseks välist tööriista, on vastus eitav. Vaadake, kuidas see töötab, sellest üksikasjalikust videoõpetusest.

Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti

  1. Logige sisse LiveAgent portaali
  2. Navigeerige Seadistamine (hammasratta ikoon vasakul menüü ribal)
  3. Valige Twitter
  4. Vajutage Twitteri kontod
  5. Vajutage Lisa Twitteri konto
Twitteri ühendus
  1. Avaneb hüpikaken. Logige sisse oma Twitteri kasutajanime ja parooliga ning seejärel klõpsake käsul Volita rakendus.
Twitter
  1. Kui Teie LiveAgenti konto on Twitteriga ühendatud, klõpsake konto aktiveerimiseks käsul Muuda
Twitter
  1. Järgmisel ekraanil märkige ruut “Olek”
Twitter
  1. Valige osakond kuhu soovite suunata sissetulevad säutsud, retweetid, Twitteri kommentaarid ja Twitteri mainimised
  2. Klõpsake käsul „Lisa uus päring”, et määrata, kelle retweetid soovite piletiteks teisendada. Samuti saate sektsiooni Päring lisada konkreetseid märksõnu, et määrata, milliseid märksõnu soovite jälgida (ja seejärel neid märksõnu sisaldavad säutsud piletiteks teisendada)
  3. Vajutage Salvesta
Twitter

Kuidas saab Teie ettevõte integratsioonist kasu?

Suurem klientide rahulolu ja parem kaubamärgi lojaalsus

Klientide rahulolu hoidmine on klienditeeninduses kõige olulisem. Kui meie integratsioon on paigas, ei pea Te enam oma Twitteri kontosid ja mobiilseadmeid kullina jälgima. Saate hõlpsalt käimasolevate vestlustega liituda, isegi kui Teid pole selgesõnaliselt märgistatud.

Osalemine aruteludes, mida Teie kliendid peavad Teie või konkurentide kohta, annab Teile konkurentsieelise ja näitab, et hoolite ja kuulate, mida nad ütlevad.

Peale selle, kui kõik varasemad Twitteri piletid on salvestatud Teie kasutajatoe arhiivi, saate oma klientidele muljet avaldada oma teadmistega nende varasemate päringute, ostu üksikasjade ja muu kohta. See omakorda suurendab brändi lojaalsust, klientide eluaegset väärtust ja klientide rahulolu.

Twitter

Kiire probleemide lahendamine

Tänapäeval ei ole oluline ainult hea toote või hinna olemasolu. Kliendid soovivad isikupärastatud, probleemideta tugikogemusi ja eriti kiireid vastuseid oma küsimustele.

Kui Teie kliendid võtavad Twitteris ühendust, kuid ei saa vastust tunni aja jooksul (enamik kliente ootab vastust tunni jooksul pärast postitamist), siis nad tõenäoliselt loobuvad Teie brändist ja jagavad oma negatiivseid kogemusi veebis.

Andke oma klientidele seda, mida nad soovivad ja ootavad LiveAgenti abil — isikupärastatud, kiire ja probleemideta tugi. LiveAgenti kasutajatoe tarkvara teavitab Teid iga kord, kui saate uue Twitteri pileti, muutes kõikidele klientide küsimustele vastamise vaevata lihtsaks.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Parem töövoo efektiivsus

LiveAgenti kaudu klientide küsimustele vastamine parandab agentide tõhusust. Miks?

  • Teie agendid ei pea pidevalt jälgima mitut kontot ja seadet
  • Teie agente ei häiri Twitteri vood
  • Üha kasvav arv teateid ei häiri Teie agente
  • Teie agendid saavad hallata mitut ettevõtte kontot korraga

Tugevam kaubamärgi kohalolek

KuTeie kliendid sirvivad Teie Twitterit, on tõenäoline, et nad uurivad Teie tooteid/teenuseid. Miks mitte võita neid, näidates, et vastate kõikidele klientide küsimustele õigeaegselt ja väikese originaalsusega?

Twitter
Sainsbury klienditeenindus Twitteris

Parem turvalisus, vähem andmete rikkumisi

LiveAgenti kaudu säutsudele vastamine on turvalisem. Miks? Twitteri piletid salvestatakse jagatud universaalsesse postkasti, millele pääseb juurde iga tugiagent. See tähendab, et Te ei pea muretsema:

  • Twitteri sisselogimisandmete mitmele töötajale jagamise pärast
  • Avalikes seadmetes sisselogimise pärast
  • Seadmete kaotamise pärast, kuhu olete Twitteri kontoga sisse loginud

Konkurentsieelis

Kuigi Twitteri tugi muutub üha populaarsemaks, on endiselt palju ettevõtteid, kes seda ei paku. Saavutage konkurentsieelis juba täna, ühendades lihtsalt oma Twitteri konto LiveAgentiga.

Valmis meie Twitteri integratsiooni proovima?

Las meie kanname kõige keerulise eest hoolt, et saaksite keskenduda sujuva ja usaldusväärse toe pakkumisele kõigile oma klientidele. Alustage tasuta 14-päevast prooviperioodi juba täna. Krediitkaarti pole vaja.

Teadmisbaasi ressursid Twitterist

Lisateavet märksõnade jälgimise kohta leiate meie teadmistebaasi juhendist või meie integratsioonide lehelt.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Streamline your Instagram support today

Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo