Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tööaeg

Mis on tööaeg?

Tööaeg on tavaliselt ettevõte töötamise aeg, tüüpiliselt 9:00 kuni 17:00, esmaspäevast reedeni. Olemuselt on tööaeg need tunnid, kui toimub äritegevus. Tööaeg varieerub olenevalt ettevõttest ja valdkonnast.

business hours
Tööaeg

Miks on vaja määratleda tööaeg?

Kasutajatoe ülesseadmine on oluline, sest see mõjutab teenusetaseme kokkuleppe (SLA) vastavust. Näiteks ilma tööajata sedelid, mille saate nädalavahetusel või pühade ajal (siis, kui teie agendid ei tööta) jääksid SLA kestuse ajal lahendamata ja saaksite trahvi.

SLA log in Customer support software - LiveAgent

Seda saab loomulikult vältida seades üles tööaja. Näites, kui teie kasutajatoe tööaeg on esmaspäevast reedeni, kella 9:00 kuni 17:00 ja saate sedeli reedel, kell 16:00, siis esmaspäeva, kella 9:00-ks on sedel tund aega vana. See annab agentidele piisavalt aega ja nad ei pea SLA tähtaegade pärast muretsema.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Mis on teenuse taseme kokkulepped (SLAd)?

Teenuse taseme kokkulepe (SLA) on leping teenusepakkuja ning kliendi vahel, mis defnineerib, millisel tasemel teenust tuleb pakkujal kliendile koguaeg pakkuda. SLAd katavad tavaliselt teenuse kvaliteedi, teenuse saadavuse ja pakkuja vastutuse.

Näiteks võib teenuse taseme kokkulepe määrata, et tarkvara pakkuja kasutajatugi peab vastama kliendi päringutele, mis tulevad tööaja jooksul e-maililt, live vestlustest ja telefoni teel. Kui seda eesmärki ei täideta on kliendil õigus kompensatsioonile.

Tööaeg
SLA vastavusraport

Millised on trahvid, kui SLA-sid ei täideta?

Tavaliselt sisaldavad SLAd eelnevalt määratletud trahve, mida klient saab jõustada kui teenusepakkuja ei täida teenuse tingimusi. Nende trahvidega tegeletakse tavaliselt krediitide teel, mis on võrdsed teatud % kasumist, mida müüja kliendi kontolt teenib.

Tööaeg
SLA logiraport

Kuidas tööaeg toimib?

LiveAgent`i tööaja funktsioon konfigureerib SLA tasemed, et tegutseda spetsiifilise tööaja jooksul ja võimalusega välistada pühad.

Kuidas tööaega üles seada?

  1. Logige LiveAgent`i portaali
  2. Klikkige konfiguratsioon
  3. Klikkige SLA
  4. Klikkige oranžil Loo nupul, mis asub paremal
Tööaeg

5. Nimetage oma SLA tase 6. Kontrollige, et “Ajad oleksid defineeritud tööaja raames”

Tööaeg

7. Valige oma ajatsooni 8. Tehke linnuke igasse lahtrisse (esmaspäevast-pühapäevani) ja seadke oma tööaeg sisse.

Tööaeg

9. Valikuline: Tehke linnuke “välista pühad” lahtrisse ja defineerige päevad, kui te ei tööta  AAAA-KK-PP formaat. Kui soovite sisse seada igaaastaseid korduvaid pühasid, võite kasutada järgmist formaati: *-KK-PP 10. Klikkige salvesta.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Kuidas saate tööaja üles seadmisest kasu?

Täidetud SLAd

Tööaja üles seadmisega ei riski te oma SLA tähtaegade ületamisega. Teie agentidel on piisavalt aega, et vastata VIP klientide sedelitele, te ei pea muretsema trahvide pärast (mis iganes need vastavalt teie teenuse taseme kokkleppele võivad olla).

Kauakestvad kliendisuhted

Täites teenuse taseme kokkulepet (järgides tähtaegasid), jäävad kliendid pakutava teenusega rahule. See tugevdab teie kliendisuhteid ja hoiab kliendid ettevõtte suhtes lojaalsetena. See võib isegi viia üles- ja ristmüükideni, eriti kui kliendid teavad, et oma küsimustele kiired vastused saavad.

Brändi propageerimine ja rohkem müüke

Õnnelikud kliendid võivad olla suurepärased brändi edendajad. Neile meeldib jagada positiivseid kogemusi sõprade, pere, kaaslaste ja kolleegidega. Sellised soovitused võivad olla väga mõjusad. American Express uuringu kohaselt teevad tarbijatest 42% tõenäoliselt ostu tuginedes lähedaste kommentaaridele.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Teadmistebaasi ressursid

Selleks, et tööaja ja SLAde kohta rohkem teada tutvuge meie teadmistebaasi allikate, blogipostituste, veebinaride ja muuga.

https://youtu.be/yDY_Az1nFe0

Olete valmis tööaega üles seadma?

Registreerige tasuta 14-päevase prooviperioodiga (krediitkaarti ei nõuta!) ja testige meie tööaja funktsiooni. Avastage, kui lihtne on täita teenuse taseme kokkuleppe tähtaegasid ja hoida kliendid rahul.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on tööaeg?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tööaeg on kontori töötamise aeg, mis on tavaliselt kella 9:00 -17:00-ni, esmaspäevast reedeni. Olemuselt on tööaeg need tunnid, kui teie ettevõte töötab. Tööaeg varieerub olevalt ettevõttest ja valdkonnast.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite tööaja sisse seadma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kasutajatoe tööaja sisse seadmine on oluline, sest see mõjutab teie teenuse taseme (SLA) täitmist. Näitena, ilma tööajata jäävad sedelid, mis on saadetud nädalavahetusel või pühade ajal (põhimõtteliselt siis, kui teie agendid ei tööta) SLA lestuse ajal vastuseta ning saate selle tulemusena trahvi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuida saate tööajast kasu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Seades üles tööaja ei riski te SLA tähtaegade rikkumisega. Teie agentidel on piisavalt aega, et vastata VIP klientide ja te ei pea muretsema trahvide pärast (mis iganes need vastavalt teenuse taseme kokkuleppele olla võivad).” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo