Mis on vahetu vestlus?
Vahetu vestlus, tuntud ka kui IM, on vestlussõnumite süsteem, mis saadab sõnumeid reaalajas üle interneti. Tavaliselt on kiirsõnumid lühisõnumid, mida vahetatakse kahe või enama inimese vahel.
Kuidas töötab vahetu vestlus?
Kasutajad saavad sõnumite saatmiseks ja vastuvõtmiseks alla laadida spetsiaalse tarkvara või vestelda veebilehitseja põhiste vestlusvahendite kaudu. Kasutajad saavad näha teisi kasutajaid võrgus ja vestelda nendega reaalajas selliste seadmete kaudu nagu arvutid, telefonid, iPad’id ja isegi mängukonsoolid.
Mida saab saata sõnumivahetuse kaudu?
Kaasaegne reaalajas vestluste tarkvara võimaldab kasutajatel saata klõpsatavaid hüperlinke, GIF-fotosid, fotosid, manuseid, dokumente, videoid ja isegi helisalvestusi. Arenenum tarkvara võimaldab kasutajatel üksteisele ka video- ja häälkõnede kaudu helistada ning mõned võimaldavad kasutajatel isegi oma ekraani üksteisega jagada.
Kuidas luua vahetut vestlust veebilehel?
If you want to provide an instant chat option on your website, all you have to do is place a chat button widget on your website. No coding is necessary, simply copy and paste your button code into your website. To learn how to do it, check out this step-by-step guide.
Kuidas saab klienditoes kasutada vahetut vestlust?
Kui soovite klienditoe puhul kasutada vahetut vestlust, kaaluge reaalajas vestluse tarkvara kasutamist. Reaalajas vestluse tarkvara töötab täpselt samamoodi nagu kiirvestlus – see võimaldab agentidel klientidega reaalajas vestelda. Ainus erinevus on see, et klienditoe esindajatega vestlemiseks ei pea kliendid mingit tarkvara alla laadima. Kui kliendid soovivad klienditoe esindajatega vestelda, tuleb neil vaid klõpsata ettevõtte veebisaidil reaalajas vestluse nuppu/vidinat.
Kas klientidele meeldib reaalajas vestlus?
Kliendid armastavad reaalajas vestlust kasutada. Tegelikult eelistab reaalajas vestlust klienditoe agentidega 79% tarbijatest, sest see pakub koheseid vastuseid.
Kas tasub investeerida reaalajas vestluse tarkvarasse ainult kiirsõnumite saatmiseks?
Enamik reaalajas vestluse tarkvarast on osa suuremast tarkvaralahendusest – näiteks kasutajatoe tarkvara. Lisaks reaalajas vestlusele/IM-funktsioonidele sisaldab kasutajatoe tarkvara täiustatud funktsioone, näiteks piletisüsteemi tarkvara, teadmusbaasi tarkvara või kõnekeskuse tarkvara. Seetõttu tasub kindlasti investeerida reaalajas vestluse tarkvarasse — sest saate lisafunktsioone, mis aitavad teil ainult pakkuda kõrgemat klienditeenindust. Kui soovite rohkem teada saada kasutajatoe tarkvara ja selle kasutamise eeliseid, vaadake seda linki.
Soovite rohkem teada saada?
Tutvu meie ulatusliku uuringuga, kus me kogusime olulist teavet ja võrdlesime LiveAgent’i teiste vestluspluginad WordPress’i jaoks.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab vahetu vestlus?
Vahetu vestlus on veebivestluse tüüp, mis pakub reaalajas sõnumite edastamist interneti kaudu. Lühisõnumeid saadetakse tavaliselt kahe kasutaja vahel, kuid mõned vestlusteenused võivad näidata teksti reaalajas nii, nagu see tekib, juba enne klahvi "saada" vajutamist.
Kuidas vahetu vestlus töötab?
Mis on LiveAgent'i vahetu vestlus?
LiveAgent'i vahetu vestlus on osa kogu tugitarkvara lahendusest. See võimaldab reaalajas kontakti kliendiga, tänu millele saab kaubamärk pakkuda klienditeenindust kõige kõrgemal tehnilisel tasemel. See vastab nende klientide vajadustele, kes vajavad sageli kohest abi.
Kui olete huvitatud rohkem teada saama, kuidas reaalajas vestlus toimib ja milliseid probleeme see lahendab, on meil spetsiaalne lehekülg just teile. Saate teada, miks paljud ettevõtted kasutavad reaalajas vestlust ja kuidas see võib aidata vähendada tegevuskulusid ning tõsta klientide rahulolu.