Mis on tasuta vestluse klient?
Tasuta klient on tarkvara, mis asub kasutaja arvutis. Tarkvara kasutatakse kiirsõnumite käsitlemiseks ja seda on võimalik kombineerida kõikide kasutaja IM kontodega seal.
See on iga kasutaja jaoks täiesti tasuta. Igaühel on sõprade nimekiri, mis on nimekiri kõigist kontaktidest. Vestluse kliendis on võimalik sorteerida kliente erinevatesse gruppidesse, muuta nende staatust või saata teistele kasutajatele pilte või linke.
Tasuta vestluse klienti saab kasutada nii personaalseks, kui tööga seonduvaks suhtluseks. Näiteks paremaks selgitamiseks saame seda võrrelda platvormidega nagu Whatsapp või Facebook IM (Instant Messaging).
Mida klienditeeninduse tarkvara pakub?
Klienditeeninduse tarkvaral nagu LiveAgent, on mitmeid funktsioone. See tarkvara muudab teie agendid ja kliendid palju rahulolevamaks. Kuna tarkvaral on universaalne postkast, on kõik teie kliendipäringud seal. Igat tüüpi platvormid nagu sotsiaalmeedia, e-mail, live vestlus, kõned ja muu. Seega saate tegeleda kõigi klientide sedelitega ühest liidesest. Lisage automatiseerimine ja teie agendid muutuvad palju efektiivsemaks ja nende töövoog paraneb. Live vestluse tarkvara on samuti osa LiveAgent`ist. See võimaldab teil vestelda oma klientidega reaalajas, pakkudes klientide päringutele kiireid vastuseid.
Proovige meie tasuta vestluse klienti LiveAgent´is. Looge oma tasuta konto siin.
Teised suurepärased LiveAgent`i funktsioonid:
- Teadmistebaas
- CRM
- IVR
- SLAd & Reeglid
- Agendi ja Kanali raportid
Kui soovite rohkem teada saada, siis siin on kõik LiveAgent`i – funktsioonid..
Pakkume ka täiendavate funkstioonidega pakette, mis suudavad parandada oma klienditeenindust koheselt. Selleks, et rohkem teada saada, lugege Hinnakirja. Kui soovite proovida ühte meie pakettidest, võtke oma 30-päevane tasuta prooviperiood altpoolt.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Mis on tasuta vestluse kliendi definitsioon?
Tasuta vestluse klient on tarkvara, mis asub kasutaja arvutis. See annab võimaluse käsitleda kiirsõnumeid ja võimaldab teil ühendada kõik kasutajate kontod. See on iga kasutaja jaoks tasuta ja seda on võimalik kasutada privaatsuhtluses, kuid ka töötajate omavaheliseks suhtelmiseks. Tarkvara töötab just nagu WhatsApp.
Mis on tasuta vestluse kliendi roll?
Tasuta vestluse klient võimaldab teil käsitleda kiirsõnumeid, samuti sünkroniseerida kõik kasutajate kontod ühes kohas. Seal on teil nimekiri teie käsutuses olevatest kontaktidest, mida saate sorteerida erinevatesse gruppidesse, muuta nende staatust või saata olulisi sõnumeid ja faile.
Kas LiveAgent pakub tasuta vestluse klienti?
LiveAgent pakub tasuta vestkuse klienti. See hoiab õnnelikuna nii kliendid, kui agendid. Agendid, kes kasutavad tasuta vestluse klienti, saavad kasutada kõiki platvorme nagu sotsiaalmeedia, e-mail, live vestlus ja muud ühendused. See toetab automatsioone ja reaalajas vestlusi kliendiga vüimaldades kiireid vastuseid.
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.
ZSE (Saksa energiakontserni E.ON liige) pakub elektrienergia ja gaasi tarnimist, rajatiste hooldust ja energiatõhususe alast nõustamist. LiveAgent'i üleminek aitas neil paremini hallata sissetulevaid e-kirju ja pakkuda kiiremat ja põhjalikumat kliendituge. Tugiagendid soovitavad LiveAgent'i teistele ettevõtetele.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.