Mis on tasuta online vestlus?
Tasua online vestlus on suhtlusviis kahe või enama inimese vahel ja interneti teel. See on reaalajas vestlus, mis kasutab veebipõhiseid rakendusi. See on tunduvalt kiirem suhtlemismoodus, kui internetifoorumid või e-mailid. Seda tüüpi vestlus on kõigi jaoks tasuta.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida tasuta online vestlust?
Tasuta online vestlus on interneti suhtluskanal kahe või enama inimese vahel. See vestlus töötab reaalajas ja kasutab selleks veebirakendust. See võimaldab kiiret suhtlust ning on kindlasti atraktiivsem suhtlusviis, kui e-mail või internetifoorumid.
Kas ettevõtetel on tasuta online vestlust vaja?
ettevõtted vajavad kindlasti tasuta online vestlust. See on tänu nii tänu sellele, et enamiku klientide jaoks on see kõige atraktiivsem suhtlusviis saamaks abi reaalajas. Kui ettevõte kasutab live vestlust on teil konkurentsieelis, see säästab raha ja võimaldab teil kliente jälgida ja analüüsida ning tõsta klienditeeninduse produktiivsust.
Kas tasuta online vestlus on LiveAgent`is saadaval?
LiveAgent pakub tasuta online vestlust. See on üks kõige efektiivsemaid kliendiga suhtlemise vorme, sellepärast on see oluline klienditeeninduse tarkvara element. Liveagent`i eeliseks on mitte ainult live vestluse funktsionaalsus, vaid ka täiskomplekt kasutajatoe ja kõnekeskuse funktsioone.
Expert note
Tasuta online vestlus on oluline klienditeeninduse tarkvara element, mis võimaldab reaalajas kiiret suhtlust klientidega ja toetab personaalset suhtlust, aidates tõsta kliendirahulolu.

Reaalajas vestluse funktsioonid
LiveAgent pakub 15 reaalajas vestluse funktsiooni, et parandada klienditeenindust. Saab kasutada kohandatud nuppe, vestlusaknaid ja proaktiivseid vestluskutseid.