Mis on tasuta online vestlus?
Tasua online vestlus on suhtlusviis kahe või enama inimese vahel ja interneti teel. See on reaalajas vestlus, mis kasutab veebipõhiseid rakendusi. See on tunduvalt kiirem suhtlemismoodus, kui internetifoorumid või e-mailid. Seda tüüpi vestlus on kõigi jaoks tasuta.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida tasuta online vestlust?
Tasuta online vestlus on interneti suhtluskanal kahe või enama inimese vahel. See vestlus töötab reaalajas ja kasutab selleks veebirakendust. See võimaldab kiiret suhtlust ning on kindlasti atraktiivsem suhtlusviis, kui e-mail või internetifoorumid.
Kas ettevõtetel on tasuta online vestlust vaja?
ettevõtted vajavad kindlasti tasuta online vestlust. See on tänu nii tänu sellele, et enamiku klientide jaoks on see kõige atraktiivsem suhtlusviis saamaks abi reaalajas. Kui ettevõte kasutab live vestlust on teil konkurentsieelis, see säästab raha ja võimaldab teil kliente jälgida ja analüüsida ning tõsta klienditeeninduse produktiivsust.
Kas tasuta online vestlus on LiveAgent`is saadaval?
LiveAgent pakub tasuta online vestlust. See on üks kõige efektiivsemaid kliendiga suhtlemise vorme, sellepärast on see oluline klienditeeninduse tarkvara element. Liveagent`i eeliseks on mitte ainult live vestluse funktsionaalsus, vaid ka täiskomplekt kasutajatoe ja kõnekeskuse funktsioone.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.