Reaalajas vestluse tugi

Mis on reaalajas vestluse tugi?

Reaalajas vestlus on üks kasutajatoe tarkvara tööriistadest, mis võimaldab klientidel teie veebisaidi kaudu teiega ühendust võtta.

Live chat support icon

Kui valite õige kasutajatoe lahenduse koos originaalse reaalajas vestluse rakendusega, on oluline arvestada nii reaalajas vestluse  vidina kiirust kui ka funktsionaalsust. Mida kiiremini vestlusnupu vidin laeb, seda kiiremini saate oma veebisaidi külastajad maksvateks klientideks muuta. Kui soovite rohkem teada saada reaalajas vestluse kohta, vaadake seda linki.

Kuidas ma saan klienditeenindusega vestelda?

Kliendid saavad suhelda klienditeenindajatega reaalajas, kasutades ettevõtte veebisaidile paigutatud vestluse vidinat.

Kas klientidele meeldib reaalajas vestlus?

Nii kliendid kui ka ettevõtted armastavad reaalajas vestluse tuge, sest see on kiire, tõhus ja kuluefektiivne. Tänu reaalajas vestlusele saavad kliendid oma küsimustele vastused mõne minutiga. Kuigi reaalajas vestluse päringute keskmine vastamisaeg varieerub ettevõtetest ja tööstusharudest sõltuvalt, on üldtunnustatud arusaam, et reaalajas vestluse päringutele tuleb vastata oluliselt kiiremini kui e-kirjadele ja telefonikõnedele.

Kui olete valmis avastama, kuidas saate oma klienditeenindust reaalajas vestluse abil parandada, proovige LiveAgent’i 14-päevast tasuta reaalajas vestluse prooviperioodi.

Frequently asked questions

Mida tähendab reaalajas vestluse tugi?

Reaalajas vestluse tugi on võimalus pidada tekstivestlust kliendi ja tugimeeskonna vahel interneti teel. Kasutades reaalajas vestlust, saavad kliendid saata oma küsimusi ettevõtte pakutavate toodete või teenuste kohta ja saada vastuseid väga kiiresti. Samuti automatiseerib ja kiirendab reaalajas vestlus klienditeenindusmeeskonna tööd.

 

Millised on reaalajas vestluse toe osad?

Reaalajas vestluse kõige tähtsam osa on see, et see võimaldab teil hõlpsasti suhelda. Lisaks võimaldab see klientide suhtlemist ja käitlemist emotikonide, videote jagamise ja ka häälteadete kaudu. Oluline on see, et klient saab igal ajal vestlust alustada ja saada peaaegu kohese vastuse.

 

Kuidas LiveAgent pakub reaalajas vestluse tuge?

Reaalajas vestlus on LiveAgent'is saadaval olev võimalus. See võimaldab LiveAgent'i kasutavatel klienditeenindusmeeskondadel toetada kliente reaalajas. See sisaldab kõiki vajalikke funktsioone.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo