Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

OptiTELECOM

Mis on OptiTELECOM?

OptiTELECOM on tegutsenud alates 2008. aastast, keskendudes IP-lahendustele, nimelt telefonibörsidele ja IP-telefonidele.

OptiTELECOM püüab pidevalt pakkuda oma klientidele kõige uuenduslikumaid, kuid samal ajal stabiilseid lahendusi, millel on silmapaistev kommerts- ja tehniliste funktsioonide kombinatsioon, et pakkuda alati parimaid lahendusi.

Sellel on ööpäevaringselt saadaval spetsiaalne tehnilise toe meeskond, mis toetab Teie ettevõtte virtuaalse telefonikeskjaama toimimist, sest meie mure on Teie ettevõtte toimimine.

Virtuaalse telefonivahetuse teenust ja sellega seotud sideteenust pakub riiklik referentsoperaator, kes on nõuetekohaselt registreeritud ja volitatud Portugalis tegutsema

Kuidas seda kasutada?

Kui otsite oma LiveAgent kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP-pakkujat, on OptiTELECOM suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb Teie kõnede ja piletitega, OptiTELECOM aga ülejäänuga. Sülearvuti või nutitelefoni mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Teil võib tarvis minna teist riistwara kui soovite hiljem oma kõnede kvaliteeti parandada.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?

LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil ettevõtetele kõnekeskuse haldamise ja juhtimise lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interaktiivne häälvastus) puid, mis suunab Teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.

Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.

Kõnekeskus IVRiga

Kas Teie klient ühendus kogemata vale osakonnaga? Lahendus on lihtne, kasutage kõne suunamisi, et juhatada klient oma kolleegini ja säästke tema aega.

Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sissetulevad ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele. 

Kas soovite rohkem teavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie Kõnekeskuse funktsioonide lehte, kus on kõik vajalik informatsioon LiveAgenti kõnekeskuse võimaluste kohta.

OptiTELECOM VoIP integreerimine LiveAgentiga

Kui soovite luua oma LiveAgenti kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujana OptiTELECOMI, järgige seda lihtsat juhendit.

  • Avage LiveAgent ja minge Seadistamine > Kõne > Numbrid. Vajutage ülaosas asuvale oranžile Loo nupule. 
  • Valige OptiTELECOM VoIP pakkujate nimekirjast
OptiTELECOM
Valige OptiTELECOM
  • Sisestage nimi ja number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige oma väljahelistamise eesliite number. Samuti saate märkida või tühistada valiku kõigi sellelt numbrilt saadud ja tehtud telefonikõnede salvestamiseks. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nuppu Lisa.
OptiTELECOM
Seadistage OptiTelecomi telefoninumber

Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem OptiTelecomi telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-teenuste pakkujate numbreid.

OptiTELECOM

Hankige rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta

Kas otsite kõnekeskuse loomise ja haldamise kohta lisateavet? Kui olete huvitatud, vaadake LiveAgenti akadeemiat, mis pakub lisateavet kõnekeskuste ja muude klienditoe teemade kohta.

Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.

LiveAgent Product Tour

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Try it right now

KKK

Mis on OptiTELECOM?

OptiTELECOM on alates 2008. aastast VoIP-le spetsialiseeruv Portugali operaator, mis keskendub IP-lahendustele, nimelt telefonibörsidele ja IP-telefonidele.

Kui palju maksab OptiTelecomi integreerimine LiveAgentiga?

LiveAgent on OptiTELECOMi juba integreerinud. Seega on integratsioon tasuta. Pidage siiski meeles, et OptiTELECOM võtab oma teenuste eest eraldi tasu.

Kuidas rakendada LiveAgentis OptiTELECOM VoIP-numbrit?

Nagu me varem mainisime, on OptiTELECOM juba LiveAgenti osa. Lihtsalt logige sisse ja järgige allolevat juhendit:

1. Navigeerige Seadistus > Kõne > Numbrid > OptiTELECOM

2. Lisage VoIP number ja alustage koheselt kasutamist

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo