Partner
Mis on Yootel?
Yootel, Teie referents VoIP-operaator asutati 2012. aastal ja pühendab oma teenused professionaalidele. Kasutajad hoiavad pidevat kontakti oma kaasautoritega ja saavad kasu väärtuslikest eelistest, nagu tugi, väga hea ühendus ja kaasaegne varustus.
Meie äritelefonid, olgu need siis fikseeritud või mobiilsed, ühenduvad hõlpsalt Teie ärirakendustega. Seda on lihtne kasutada, kohandatud kõikidele Teie organisatsiooni kasutamisjuhtumitele ja kasulik igapäevaseks tegevuseks.
Yootel annab Teile juurdepääsu paljudele VoIP-funktsioonidele, mis on turu liidrid, võime mainida näiteks ettevõtetele mõeldud IP-telefoni Centrex, Trunk Sip-i, ühtne suhtlus ja halduslahendus kontaktikeskustele kliendisuhete parandamiseks lisaks turunduslahendustele ja kõrge lisandväärtusega teenustele, nagu erinumbrid, häälvastuvõtt, IVR.
Kuidas seda kasutada?
Kui otsite oma LiveAgent kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP-pakkujat, on Yootel suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb Teie kõnede ja piletitega, Yootel aga ülejäänuga. Sülearvuti või nutitelefoni mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Te võite tulevikus vajada muud riistvara kui soovite oma kõne kvaliteeti täiendada.
Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?
Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalseid kliendikogemusi, soovivad teised sügavamat isiklikku ühendust suheldavate brändidega. Kõnekeskused on suurepärane võimalus oma kliendisuhteid parandada, tooteid müüa, uusi kliente ja teenuse kasutajaid hankida või üldist klienditeenindust pakkuda.
Traditsiooniliste kõnekeskuste langusel ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvarade tõusuteel, on lihtne klientidele pakkuda neid tüüpi kogemusi, ilma et peaks eelarvet lõhki ajama. Kõnekeskused on nüüd saadaval igat tüüpi ettevõtetele, olgu need suured või väikesed.
Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?
LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil ettevõtetele kõnekeskuse haldamise ja juhtimise lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interaktiivne häälvastus) puud, mis suunab Teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.
Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.
Kas Teie klient võttis kogemata vale osakonnaga ühendust? Lahendus on lihtne, kasutage aja säästmiseks kõnede suunamist, et saata klient Teie kolleegi juurde.
Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sissetulevad ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele.
Kas soovite rohkem teavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie Kõnekeskuse funktsioonide lehte, kus on kogu informatsioon LiveAgenti kõnekeskuse võimekuse kohta.
Kuidas integreerida Yootel VoIP LiveAgentiga?
Kui soovite luua oma LiveAgenti kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujana Yootelit, järgige seda lihtsat juhendit.
- Avage LiveAgent ja minge Seadistus > Kõne > Numbrid. Vajutage oranžile Loo nupule ülaosas.
- Valige Yootel VoIP pakkujate nimekirjast.

- Nimetage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige oma väljahelistamise eesliite number. Samuti saate märkida või tühistada valiku kõigi sellelt numbrilt saadud ja tehtud telefonikõnede salvestamiseks. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nuppu Lisa.

Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem Yooteli telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-teenuste pakkujate numbreid.

Saage rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta
Kas otsite kõnekeskuse loomise ja haldamise kohta lisateavet? Kui olete huvitatud, vaadake LiveAgenti akadeemiat, et saada infot kõnekeskuse või teiste klienditeeninduse teemade kohta.
Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.
KÕNEKESKUSTE INGLISE KEEL Kogu vajalik sõnavara ☎️
Sõnavara ja õige hääldus on olulised klienditeeninduses, kuna need parandavad suhtlust ja mõistmist. LiveAgent pakub sobivat tarkvara sujuvaks kliendisuhtluseks ja kontaktide haldamiseks.
Kuidas paigaldada LiveAgenti Magento laiendust
LiveAgent pakub mitmekülgset ja tõhusat klienditeeninduse tarkvara, sealhulgas voogesitust, videokõnesid ja sotsiaalmeedia suhtlemist. Reeglite kasutamine tõhustab piletihaldusprotsessi, tagades kiirema ja täpsema töötlemise.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele reaalajas vestlusvõimalusi ja veebiseminare, et parandada klientide kaasamist ja klienditoe toiminguid. Alates vestlusvidinate konfigureerimisest kuni tervitussõnumite kujundamiseni pakub LiveAgent juhiseid kõikideks vajalikeks sammudeks.