Partner
Mis on ComTalk?
ComTalk on kogu Euroopas teenuseid osutav telekommunikatsiooniettevõte, mille peakorter asub Taanis. Ettevõte on tuntud oma kvaliteetsete toodete ja suurepärase klienditeeninduse poolest ning on olnud turul juba üle 10 aasta. LiveAgent sai partneriks ComTalkiga, et pakkuda paremat lahendust oma klientidele, kes on huvitatud lisama oma VoIP numbri LiveAgenti kõnekeskusesse.


Kui palju maksab ComTalki LiveAgenti integreerimine?
Nagu varem öeldud, töötab ComTalk Taanist. Ettevõte tegutseb individuaalselt, nõudes tasu vastavalt teenustele. ComTalki integreerimine LiveAgenti ei maksa aga meie klientidele midagi.
Kuidas ühendada ComTalk LiveAgenti?
Siin on paar lihtsat sammu:
1. Võtke VoIP numbri hankimise eesmärgil ühendust ComTalkiga
2. Logige sisse oma LiveAgenti kontole
3. Navigeerige Seadistamine – Kõne – Numbrid – (+ nupp)
4. Otsige üles ComTalk
5. Sisestage VoIP number ja muu vajalik informatsioon
6. Salvestage kogu informatsioon
Hüved:
- efektiivne suhtlus klientidega
- parem kliendikogemus
- madalamad kulud
- parem ligipääs läbi mitme seadme
Kui sooviksid saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaata allolevat videot.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComTalk integration!
Frequently asked questions
Mis on ComTalk?
ComTalk on telekommunikatsiooniteenuse ettevõte mis tegutseb juba rohkem kui 10 aastat. Ettevõte pakub samuti VoIP-teenuseid oma klientidele.
Kui palju maksab ComTalki integratsioon?
ComTalk nõuab oma teenuste eest eraldi tasu. Kuid LiveAgent ei nõua klientidelt omakorda lisatasusid ComTalki VoIP numbri ühendamise eest.
Kust leida LiveAgenti VoIP partnereid?
Pärast logimist LiveAgenti, vajutake Seadistamine - Kõne - Numbrid - Loo(+).
Kõnekeskust ja kontaktikeskust kasutatakse ärisuhtluses ja klienditeeninduses, kuid nende erinevuseks on suhtluskanalid - kõnekeskused tegelevad häälsuhtlusega, kontaktikeskused kogu suhtlusega. Kontaktikeskustel on ka digitaalsed kanalid nagu e-post, vestlus ja sotsiaalmeedia. Kontaktikeskuste tarkvara võimaldab ka ennetavat teenust ja täiendavat iseteenindust AI ja robotite abil. Valik sõltub ettevõtte vajadustest ja klientide eelistustest.
Sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskus
Allhanke väljaminevad kõnekeskused aitavad ettevõtetel potentsiaalseid kliente leida ja teenuste müüki suurendada. Samuti pakuvad need turu-uuringuid ja kliendirahulolu jälgimist. B2B ja B2C ettevõtted kasutavad kõnekeskuse broneerimist kohtumiste paika panemiseks. Võlanõudmisagendid aitavad võlgnikel tagasimakseid alustada. Kõnekeskuste tarkvaralahendused toetavad nii sissetulevaid kui väljaminevaid kõnesid. Klienditeenindust ja väljaminevat suhtlust pakkuva ettevõtte jaoks on segatud lahendus eelistatud.