Partner
Web.com integratsioonijuhend on peagi saadaval! Püsige lainel.
Mis on Web.com?
Web.com on juhtiv veebitehnoloogia ettevõte, mis teenindab miljoneid kliente kogu maailmas. Oma kaubamärkide portfelli kaudu, Web.com, Network Solutions and Register.com, aitavad nad igas suuruses klientidel luua tulemusi andva veebikohaloleku.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgenti integreerimine võimaldab Teil oma Web.com veebisaitidele paigutada reaalajas vestluse nuppe.
Frequently asked questions
Mis on Web.com-i kasutamise eelised?
Veebilehe analüütika, kiire veebilehe laadimine, oma domeen.
Miks peaksite integreerima Web.com-i LiveAgentiga?
Integratsioon võimaldab Teie veebisaidile paigutada reaalajas vestluse nupu, millel on mitmeid eeliseid. Näiteks suurenenud müük, parem kliendikogemus, konkurentsieelis ja palju muud.
Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
Klientidele pakutakse populaarseid klienditeeninduse tarkvarasid, nagu VoIP telefonisüsteemid ja iseteeninduse tarkvara, et parandada suhtlemiskanaleid.
KÕNEKESKUSTE INGLISE KEEL Kogu vajalik sõnavara ☎️
Sõnavara ja õige hääldus on olulised klienditeeninduses, kuna need parandavad suhtlust ja mõistmist. LiveAgent pakub sobivat tarkvara sujuvaks kliendisuhtluseks ja kontaktide haldamiseks.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad ettevõtetel parandada kliendi rahulolu ja ärimõõdikuid, reageerida kiiresti kliendipäringutele ja vähendada ooteaegu.