Web.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Web.com integratsioonijuhend on peagi saadaval! Püsige lainel.
Mis on Web.com?
Web.com on juhtiv veebitehnoloogia ettevõte, mis teenindab miljoneid kliente kogu maailmas. Oma kaubamärkide portfelli kaudu, Web.com, Network Solutions and Register.com, aitavad nad igas suuruses klientidel luua tulemusi andva veebikohaloleku.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgenti integreerimine võimaldab Teil oma Web.com veebisaitidele paigutada reaalajas vestluse nuppe.
Frequently Asked Questions
Mis on Web.com-i kasutamise eelised?
Veebilehe analüütika, kiire veebilehe laadimine, oma domeen.
Miks peaksite integreerima Web.com-i LiveAgentiga?
Integratsioon võimaldab Teie veebisaidile paigutada reaalajas vestluse nupu, millel on mitmeid eeliseid. Näiteks suurenenud müük, parem kliendikogemus, konkurentsieelis ja palju muud.
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Konto paigaldamise järel saadetakse sisselogimistunnused e-postile. Veebileht kasutab küpsiseid ja privaatsuse ja küpsiste poliitika saab leida veebisaidilt.
Külalisblogimine on tõhus viis bränditeadlikkuse tõstmiseks ja sihitatud liikluse suunamiseks veebisaidile. Selleks võivad aidata mallid külalisblogimise teavituskampaania e-kirjade jaoks. Meiliturundus võib aidata müügikontaktide genereerimisel. Tagasilinkide lisamine välisartiklitele võib suurendada bränditeadlikkust ja parandada SEO-d. Telefonikõne kutse e-posti mallide kasutamine võib aidata kõnevõtete tõhusust. Tugiportaal LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvara, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ning kaebuste haldamise süsteeme. Ettevõte pakub ka aitavaid õppevahendeid nagu sõnastik ja veebiseminarid ning võimalust saada tugiportaali kaudu abi. Hinnakiri ja tasuta testimine on leitav LiveAgenti kodulehelt.
Tekst käsitleb LiveAgent tarkvara ning selle võimalusi klientide ülesannete automatiseerimiseks ja parema teeninduse pakkumiseks. Lisaks antakse nõuandeid personaalsete ja professionaalsete e-kirjade koostamiseks ning tutvustatakse integreeritud turunduskampaaniate võimalust. LiveAgent keskkond võimaldab kasutada oma domeeni nimega emaili aadressi ning ka sendmail ja sendy marsruutimistarkvara integreerimist. Tekst annab ülevaate ka teenuse registreerumise ja prooviperioodi võimalustest.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaratooteid, et aidata ettevõtetel paremini haldada oma klienditeenindust. Nende hulka kuuluvad VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise süsteemid, sissetuleva kõnekeskuse tarkvarad ja muud. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi ja võimalust korraldada veebiseminare ja tugiteenuseid. LiveAgent pakub ka tasuta katsetust ja on saadaval erinevate integreerimiste ja alternatiividega. Kliendid saavad hõlpsalt ühendust võtta erinevate müügikontaktide või sotsiaalmeedia kaudu.