Klienditeeninduse dĂŒnaamilises maailmas on jaht tĂ”hususe ja tulemuslikkuse jĂ€rele lĂ”putu. TĂ€nu muljetavaldavale ĂŒldisele klienditoe lahenduste pakkumise mÀÀrale, mis on umbes 95%, on selge, et ettevĂ”tted kasutavad uuenduslikke tööriistu klientide ootuste tĂ€itmiseks ja ĂŒletamiseks. Ăks selline laineid lööv tööriist on avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteem. Kuid kas see on teile sobilik?
Artiklis selgitame pĂ”hjalikult avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi, tuues esile selle arvukad eelised ja vĂ”imaliku mĂ”ju teie Ă€ritegevusele. Samuti anname tervikliku ĂŒlevaate viiest parimast avatud lĂ€htekoodiga klienditoe sĂŒsteemist ja pakume teadmisi, mis aitavad teil teha teadlikke otsuseid. Ja neile, kes on valmis kĂ€ed kĂŒlge lööma, tutvustame avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi allalaadimise ja kasutamise protsesse. Nii et olenemata sellest, kas olete kogenud professionaal vĂ”i uudishimulik algaja, viib see artikkel teid avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi maailma avastusretkele.
- Mis on avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteem?
- Miks kasutada avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi?
- Tasuta avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemide eelised
- Tasuta avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemide puudused
- Avatud lĂ€htekoodiga vs. tasuta omandiĂ”igusega klienditoe piletisĂŒsteem
- Kas see on teie jaoks Ôige valik?
- Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemide erinevad tĂŒĂŒbid
- Kuidas valida parim avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteem
- 5 parima klienditoe piletisĂŒsteemi ĂŒlevaade
- Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi allalaadimise ja kasutamise juhend
- KokkuvÔte
Mis on avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteem?
Selleks, et tĂ”eliselt sukelduda kontseptsiooni sĂŒgavustesse, peame esmalt arutama pĂ”hitermineid. Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteem, tuntud ka kui avatud lĂ€htekoodiga klienditoe sĂŒsteem vĂ”i tarkvara, on tööriist, mis aitab hallata ja jĂ€lgida kasutajate taotlusi. Need pĂ€ringud, mida sageli nimetatakse âpiletiteksâ, vĂ”ivad koosneda tehnilise toe taotlustest, veaaruannetest, funktsioonipĂ€ringutest vĂ”i mis tahes muud tĂŒĂŒpi kasutajate suhtlusest.
MĂ”iste âavatud lĂ€htekoodigaâ tĂ€hendab, et tarkvara lĂ€htekood on kĂ”igile vaatamiseks, muutmiseks ja levitamiseks vabalt saadaval. See vĂ”imaldab kĂ”rgel tasemel kohandamist ja adapteeritavust, kuna kasutajad saavad kohandada tarkvara vastavalt oma konkreetsetele vajadustele. Samuti julgustab see arendajate kogukonda panustama tarkvara arendamisse, mis viib pideva tĂ€iustamise ja uuendusteni.
Sellised sĂŒsteemid pakuvad suhtluseks tsentraliseeritud platvormi, vĂ”imaldades meeskonnaliikmete vahel paremat koostööd ja lĂ€bipaistvust. Need aitavad ka organiseerida ja prioriseerida pileteid, muutes probleemide tĂ”husa haldamise ja lahendamise klienditoe meeskondadele lihtsamaks.
Huvitav on see, et hinnangute kohaselt moodustavad tasuta ja avatud lĂ€htekoodiga tarkvarad 70â90% kaasaegsetest tarkvaralahendustest.
Ăheks avatud lĂ€htekoodiga klienditoe piletisĂŒsteemi nĂ€iteks on MantisBT. MantisBT on veebipĂ”hine avatud lĂ€htekoodiga vigade jĂ€lgimise sĂŒsteem, mis vĂ”imaldab koostööd, projektijuhtimist ja piletite jĂ€lgimist.

Miks kasutada avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi?
Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi rakendamine oma igapĂ€evatoimingutesse on suurepĂ€rane samm silmapaistva klienditeeninduse pakkumise suunas. Vaatame 5 peamist pĂ”hjust, miks avatud lĂ€htekoodiga klienditoe kasutamine vĂ”ib teie organisatsiooni jaoks Ă”ige valik olla.
Aitab sÀÀsta raha
Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemid on ĂŒldiselt tasuta vĂ”i maksavad oluliselt vĂ€hem kui patenteeritud tarkvaralahendused. See vĂ”ib aidata teie ettevĂ”ttel sÀÀsta mĂ€rkimisvÀÀrse summa raha, eriti kui olete piiratud eelarvega vĂ€ike- vĂ”i keskmise suurusega ettevĂ”te.
Kaasneb kogukonna toetus
Avatud lĂ€htekoodiga tarkvara toetab arendajate ja kasutajate kogukond, kes vĂ”ivad pakkuda tuge ja aidata lahendada probleeme. See vĂ”ib kaasa tuua kiiremad lahendused probleemidele ja pidevalt tĂ€iustatud sĂŒsteemi.
Edendab lÀbipaistvust
Teil on tĂ€ielik juurdepÀÀs avatud lĂ€htekoodiga tarkvara lĂ€htekoodile. Selline lĂ€bipaistvus vĂ”imaldab tuvastada ja parandada vĂ”imalikud probleemid, tagades sĂŒsteemi turvalisuse ja töökindluse.
On innovaatiline
Avatud lĂ€htekoodi kogukond on tuntud oma innovaatilisuse poolest. Kasutades avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi, naudite uusimaid tehnoloogilisi edusamme ja pĂŒsite konkurentidest ees.
On skaleeritav
Avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemid on vĂ€ga skaleeritavad. Kui teie ettevĂ”te kasvab, saate sĂŒsteemi hĂ”lpsalt laiendada, et mahutada rohkem kasutajaid ja hallata rohkem pileteid.
Tasuta avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemide eelised
Eelnevale punktile toetudes vaatame ka ĂŒle avatud lĂ€htekoodiga klienditoe tarkvara kasutamise kĂ€egakatsutavad eelised.
KulutÔhusus
Kuigi oleme seda punkti juba puudutanud, on see liiga oluline, et seda uuesti mitte mainida. Kuna igapĂ€evased kulud kasvavad pidevalt, on avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemid sageli kui sÔÔm vĂ€rsket Ă”hku. Hiljutise uuringu kohaselt teatas 31% vastajatest, et samavÀÀrse funktsionaalsusega tarkvara maksumus on 4 korda suurem kui avatud lĂ€htekoodiga tarkvaral.
Tavaliselt saate avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemid alla laadida tasuta vĂ”i vĂ€ga madala hinna eest. See mitte ainult ei tee neist suurepĂ€rased lahendused kitsa eelarvega ettevĂ”tetele, vaid aitavad ka olemasolevaid ressursse paremini jaotada, et saavutada oma organisatsiooni tĂ€ielik potentsiaal.
NĂ€ide
VĂ€ike IT-idufirma vĂ”ib kasutada avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi klienditeenindustaotluste haldamiseks, ilma et peaks investeerima kallisse omandiĂ”igusega tarkvarasse.
Kohandatavus
Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemid on tuntud oma paindlikkuse ja kohandatavuse poolest, kuna nende lĂ€htekood on avalikult juurdepÀÀsetavad. See vĂ”imaldab teil sĂŒsteemi vastavalt oma konkreetsetele vajadustele vĂ”i eelistustele muuta, kohandada ja tĂ€iustada.
LĂ€htekoodi redigeerides saate lisada uusi piletisĂŒsteemi funktsioone, tĂ€iustada olemasolevaid vĂ”i integreerida tarkvara teiste klienditoe sĂŒsteemidega. Selline kohandamise tase ei ole tavaliselt vĂ”imalik omandiĂ”igusega sĂŒsteemide puhul, kus lĂ€htekoodi hoitakse salajas ja muudatused on tavaliselt piiratud.
NĂ€ide
E-kaubanduse ettevĂ”te vĂ”ib kohandada avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi, et integreerida see olemasolevate CRM- vĂ”i ERP-sĂŒsteemidega, luues oma klienditeenindusmeeskonnale sujuva töövoo.
Kogukonna tugi
Avatud lĂ€htekoodiga lahendusi arendab ja haldab vabatahtlike kogukond. Need inimesed panustavad oma aega ja teadmisi sĂŒsteemi tĂ€iustamisele, vigade parandamisele ja uute funktsioonide lisamisele.
Samuti pakuvad nad kasutajatele avatud lĂ€htekoodi tuge, vastates levinud pĂ€ringutele ja aidates probleemide tĂ”rkeotsingul. See koostööl pĂ”hinev lĂ€henemine soodustab kogukonnatunnet ja jagatud omanditunnet, muutes sĂŒsteemi tugevamaks ja usaldusvÀÀrsemaks.

NĂ€ide
Kui ettevĂ”ttel tekib probleem avatud lĂ€htekoodil pĂ”hineva piletisĂŒsteemiga, vĂ”ib ta abi saamiseks, tĂ”rkeotsinguks ja probleemi lahendamiseks pöörduda kogukonna poole.
LĂ€bipaistvus
Nagu me juba mainisime, on avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemide lĂ€htekood avalikult juurdepÀÀsetav, vĂ”imaldades kasutajatel tĂ€pselt mĂ”ista, kuidas sĂŒsteem töötab. See lĂ€bipaistvus tagab, et pole varjatud funktsioone ega turvaauke. Kasutajad saavad sĂŒsteemi oma vajaduste jĂ€rgi muuta, aidates kaasa selle pidevale tĂ€iustamisele.
NĂ€ide
Muusikafestivali korraldaja vĂ”ib kasutada avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi. Nad saavad koodi kontrollida, et tagada selle turvalisus ja usaldusvÀÀrsus, ning isegi kohandada seda nii, et see hĂ”lmaks selliseid funktsioone nagu isikupĂ€rastatud piletid vĂ”i integreeritud sotsiaalmeedia postituste jagamine, mis parandab ĂŒldist kasutajakogemust.
JĂ€rjepidev arenemine
Avatud lĂ€htekoodiga tarkvara uuendab ja tĂ€iustab sageli arendajate kogukond. See viib piletisĂŒsteemini, mis pidevalt areneb ja tĂ€iustub, aidates ettevĂ”tetel pĂŒsida tehnoloogia taseme tipus.
NĂ€ide
Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi kasutav tehnoloogiaettevĂ”te vĂ”ib kasu saada uutest funktsioonidest, nagu AI-toega assistendid ja tĂ€iustused, mida arendajate kogukond regulaarselt lisab.
KoostalitlusvÔime
Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemid on loodud töötama hĂ€sti koos teiste sĂŒsteemidega, muutes nende integreerimise muu tarkvara ja platvormidega lihtsamaks. See vĂ”ib kaasa tuua sujuvama toimimise ja parema ĂŒldise tĂ”hususe.
NĂ€ide
Sujuv e-posti integreerimine ettevĂ”tte avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemiga vĂ”imaldab klienditeeninduse taotlused automaatselt piletiteks teisendada.
OmandiÔigus
Erinevalt patenteeritud lahendustest vĂ”imaldab avatud lĂ€htekoodiga tarkvara teil tarkvara omada ja mitte olla seotud ĂŒhe mĂŒĂŒjaga. See annab teile vabaduse tarkvara oma Ă€ranĂ€gemise jĂ€rgi muuta ja kohandada, muretsemata litsentsipiirangute pĂ€rast.
NĂ€ide
EttevĂ”te vĂ”ib muuta oma avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi lahendust, et see sobiks paremini nende ainulaadsete Ă€riprotsessidega, ilma et peaks mĂŒĂŒjaga lĂ€birÀÀkimisi pidama vĂ”i tĂ€iendavate litsentside eest maksma.
Tasuta avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemide puudused
Kuna ĂŒkski lahendus pole tĂ€iuslik, on aus vaadata ka avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemide puuduseid.
Piiratud tugi
Avatud lĂ€htekoodiga piletite haldamise lahendustel on sageli puudu pĂŒhendunud klienditugi. See tĂ€hendab, et kui puutute kokku mĂ”ne probleemiga vĂ”i vajate abi oma sĂŒsteemiga, peate tuginema kogukonna foorumitele vĂ”i eneseabi ressurssidele.
NĂ€ide
Kui sĂŒsteemis ilmneb viga, peate vĂ”ib-olla ootama, kuni kogukond pakub vĂ€lja mĂ”ne lahenduse, mis vĂ”ib olla aeganĂ”udev ja ebatĂ”hus vĂ”rreldes lihtsalt tarkvara pakkuja klienditoe meeskonnaga ĂŒhenduse vĂ”tmisega.
EbajÀrjekindlad uuendused
Seda tĂŒĂŒpi projekte haldavad tavaliselt vabatahtlikud ja nad ei pruugi vĂ€lja lasta regulaarseid uuendusi ja tĂ€iendusi. See vĂ”ib viia aegunud funktsioonideni, vigadeni vĂ”i probleemideni ĂŒhilduvusega.
NĂ€ide
Kui teie operatsioonisĂŒsteemi uus versioon avaldatakse, ei pruugi piletisĂŒsteem kohe ĂŒhilduda, mis pĂ”hjustab hĂ€ireid teie klienditoe toimingutes.
Vajab tehnilisi teadmisi
Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemide kasutamine ja muutmine nĂ”uab sageli teatud tehniliste teadmiste taset. See vĂ”ib olla puuduseks ettevĂ”tetele, kellel puuduvad ettevĂ”ttesisesed IT-teadmised.
NĂ€ide
Kui soovite lisada uue funktsiooni (SMS-teavitused, kohandatud vĂ€ljad piletites jne) vĂ”i parandada sĂŒsteemis esinevat viga, peate vĂ”ib-olla palkama arendaja, mis vĂ”ib osutuda kulukas.
Avatud lĂ€htekoodiga vs. tasuta patenteeritud klienditoe piletisĂŒsteem
NĂŒĂŒd on aeg uurida sĂŒgavamalt peamisi erinevusi avatud lĂ€htekoodiga ja tasuta patenteeritud veebipĂ”histe klienditoe lahenduste vahel. Kuigi need vĂ”ivad tunduda sarnased, on neil selged erinevused, mis vĂ”ivad teie Ă€ritegevust oluliselt mĂ”jutada.
Avatud lĂ€htekoodiga klienditoe piletisĂŒsteem:
Nagu te juba teate, on avatud lĂ€htekoodiga klienditoe piletisĂŒsteem tarkvara, mille lĂ€htekoodi saab igaĂŒks muuta vĂ”i tĂ€iustada. Tarkvara muutmiseks ja hooldamiseks on siiski vaja teatud tasemel tehnilisi teadmisi.
Tasuta patenteeritud klienditoe piletisĂŒsteem:
Teisest kĂŒljest on tasuta spetsiaalne klienditoe piletisĂŒsteem tarkvara, mis on saadaval tasuta. Need sĂŒsteemid on tavaliselt kasutusvalmis ja nĂ”uavad minimaalset seadistamist. Siiski ei pruugi need pakkuda samal tasemel kohandamist kui avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemid. LiveAgent on nĂ€ide tasuta klienditoe piletisĂŒsteemist.

Funktsioonide vÔrdlus
Mis vahe on avatud lĂ€htekoodiga ja tasuta klienditoe piletisĂŒsteemi tarkvara funktsioonide ja vĂ”imaluste vahel? Vaatame need ĂŒle.
- Kohandamine: avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemid pakuvad kĂ”rgel tasemel kohandamist, mis vĂ”imaldab teil kohandada tarkvara vastavalt oma vajadustele. Patenditud sĂŒsteemid, nagu LiveAgent, ei ole kĂŒll nii kohandatavad, kuid pakuvad kasutajasĂ”bralikku liidest ja on kohe kasutusvalmis.
- Tehnilised teadmised: avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemide muutmiseks ja hooldamiseks on vaja teatud tasemel tehnilisi teadmisi. Tasuta patenteeritud sĂŒsteemid on seevastu loodud hĂ”lpsaks kasutamiseks ja nĂ”uavad minimaalseid tehnilisi teadmisi.
- Tugi: avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemidel ei pruugi olla spetsiaalset tuge, mistĂ”ttu peate abi saamiseks lootma kogukonna foorumitele. Tasuta patenteeritud sĂŒsteemid, nagu LiveAgent, pakuvad spetsiaalset tuge, mis aitab teil probleeme kiiresti lahendada.

- VĂ€rskendused: avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemid nĂ”uavad sageli tarkvara kĂ€sitsi vĂ€rskendamist, mis vĂ”ib olla aeganĂ”udev. Enamik tasuta patenteeritud sĂŒsteeme vĂ€rskendab tarkvara automaatselt, tagades et teil on alati uusimad funktsioonid ja turvavĂ€rskendused.
- Funktsioonide arv: avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemidel vĂ”ivad mĂ”ned funktsioonid puududa, kuna need on vĂ€lja töötatud entusiastide poolt. Teisest kĂŒljest vĂ”ib tasuta patenteeritud tarkvara pakkuda laiemat valikut funktsioone, kuna nende taga on spetsiaalne meeskond.
- Skaleeritavus: avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemid vĂ”ivad oma kohandatava olemuse tĂ”ttu olla paremini skaleeritavad. Tasuta patenteeritud sĂŒsteemid, nagu LiveAgent, pakuvad aga ka mĂ€rkimisvÀÀrset mastaapsust, mis vĂ”imaldab teil Ă€ri kasvades oma plaani uuendada.
HinnavÔrdlus
TĂ€iendavad kulud
Kuigi esmapilgul on avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemide kasutamine tasuta, kaasnevad nendega varjatud kulud. Esimene kulu on aeg. Avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemide seadistamine, konfigureerimine ja hooldamine nĂ”uab palju aega.
Tasuta patenteeritud klienditoe piletisĂŒsteemid, nagu LiveAgent, on reeglina kasutusvalmis.
Teine kulu on kasutusmugavus. Avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemidel puuduvad sageli tasuliste vĂ”i tasuta varaliste sĂŒsteemide kasutajasĂ”bralikud liidesed ja hĂ”lpsasti kasutatavad funktsioonid. See tĂ€hendab, et sĂŒsteemi tĂ”husaks kasutamiseks peate vĂ”ib-olla kulutama rohkem aega ja ressursse oma töötajate koolitamiseks.
Teise vĂ”imalusena on tasuta patenteeritud kliendituge tavaliselt lihtsam seadistada ja kasutada. Kuid kuna need ei paku tavaliselt sama kohandamis- vĂ”i paindlikkuse taset, peate vĂ”ib-olla kulutama rohkem aega protsesside sĂŒsteemiga sobivaks kohandamisele, selle asemel, et sĂŒsteemi oma protsesside jaoks vastavaks kohandada.
Turvalisus
Turvalisus on kulude mÀÀrajana suur teema. Turvarikkumistel vÔivad olla laastavad rahalised tagajÀrjed igas suuruses ettevÔtetele.
NĂ€iteks 2014. aastal avastati OpenSSL-i krĂŒptograafiateegist Heartbleedi viga, mis oli avatud lĂ€htekoodiga projekt. See viga vĂ”ib lubada rĂŒndajatel lugeda OpenSSL-i tarkvara haavatavate versioonidega kaitstud sĂŒsteemide mĂ€lu. 2017. aastal toimus avatud lĂ€htekoodiga Apache Strutsi raamistiku haavatavuse tĂ”ttu Equifaxi andmetega seotud rikkumine.
Turvalisus vĂ”ib muret tekitada ka tasuta patenteeritud sĂŒsteemide puhul. Kuigi need ei pruugi olla nii haavatavad kui mĂ”ned avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemid, ei pruugi need pakkuda samal tasemel turvafunktsioone kui tasulised sĂŒsteemid. Need ei pruugi pakkuda kahefaktorilist autentimist ega krĂŒptimist. Seevastu pakub LiveAgenti tasuta kasutajatoe tarkvara HTTPS-i ja SSL-i krĂŒptimist, muutes selle turvaliseks valikuks.

Mis on ROI
Avatud lĂ€htekoodiga klienditoe lahendused pakuvad ettevĂ”tetele kulutĂ”husat lahendust, kuid investeeringutasuvus (ROI) ei pruugi olla nii kĂ”rge kui tasuta, funktsioonirikka patenteeritud sĂŒsteemi kasutamine. Kasutame nĂ€itena LiveAgenti tasuta klienditoe tarkvara.
Tarkvara pakub laiaulatuslikku funktsioonide komplekti. LiveAgent toetab ka mitmekanalilist suhtlust, vĂ”imaldades ettevĂ”tetel hallata e-posti, kliendifoorumite ja reaalajas vestluse pileteid ĂŒhest kohast.
Samuti saate oma tasuta piletisĂŒsteemi tarkvara tĂ€iustada selliste funktsioonidega nagu kohandatud vĂ€ljad, piletite ajalugu, sisepiletid, reaalajas töölaua aruanded ja palju muud.

KÔik need funktsioonid vÔivad mÀrkimisvÀÀrselt parandada klientide rahulolu ja töö efektiivsust, mis toob kaasa suurema investeeringutasuvuse.
Kuigi avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemid pakuvad paindlikkust ja kulude kokkuhoidu, vĂ”ivad kohandamiseks ja hoolduseks kuluv aeg ja ressursid need eelised nullida. Seevastu tasuta spetsiaalne klienditoe tarkvara, nagu LiveAgent, pakub kasutusvalmis funktsioonirikast lahendust, mis vĂ”ib pakkuda suuremat investeeringutasuvust, parandades klienditeenindust ja tĂ”husust.
Kas see on teie jaoks Ôige valik?
SĂ”ltuvalt teie konkreetsetest vajadustest, vĂ”ib avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemi valimine olla hea mĂ”te. Oma paljude eelistega vĂ”ib avatud lĂ€htekoodiga klienditoe piletisĂŒsteemi lahendus olla kasulik vĂ€iksematele ettevĂ”tetele ja alustavatele ettevĂ”tetele, mille töötajad on tarkvaratehnikas kĂ”rgelt kvalifitseeritud.
Teisest kĂŒljest on kindlasti hetki, mil on mĂ”ttekas kasutada tasuta patenteeritud klienditoe sĂŒsteemi nagu LiveAgent. Kui teil pole majasiseselt ressursse sĂŒsteemi vĂ€rskendamiseks ja hooldamiseks, vĂ”ib tasuta klienditoe tarkvara pakkuda teile vajalikke pĂ”hifunktsioone ilma lisatasudeta. See on hea valik ka siis, kui alles alustate lienditoe sĂŒsteemi juurutamist ja soovite enne tasulisele lahendusele pĂŒhendumist katsetada erinevaid vĂ”imalusi.
LiveAgent pakub 30-pÀevast tasuta prooviperioodi, mis annab teile vÔimaluse proovida tÀisfunktsionaalsusega tarkvara ja vaadata, kuidas see teie ettevÔttele sobib.
Funktsioon | Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteem | Tasuta patenteeritud piletisĂŒsteem |
---|---|---|
Kohandamine | KÔrge | Piiratud (sÔltub pakkujast) |
Tugi | Piiratud | Jah |
TÀiustatud funktsioonid | Varieerub | Jah (sÔltub pakkujast) |
Skaleeruvus | Jah | Jah (sÔltub pakkujast) |
Turvalisus | Varieerub | KÔrge (sisaldab regulaarseid vÀrskendusi) |
Tugi ja koolitus | Kogukonna juhitud | Professionaalne tugi, koolitusvÔimalused |
Maksumus | Tasuta | Tasuta (vÔimalikud tasulised lisad) |
Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemide erinevad tĂŒĂŒbid
Kui rÀÀkida avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemidest, on piiriks taevas. Erinevatel kriteeriumidel pĂ”hinevaid lahendusi on mitut tĂŒĂŒpi. Allpool kĂ€sitleme avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi lahenduste viit kĂ”ige levinumat tĂŒĂŒpi.
Avatud lĂ€htekoodiga projektijuhtimise piletisĂŒsteem
Seda tĂŒĂŒpi piletisĂŒsteem on loodud projektide haldamiseks, jĂ€lgides projektiga seotud ĂŒlesandeid, probleeme ja vigu. See vĂ”imaldab meeskonnaliikmetel luua, mÀÀrata ja jĂ€lgida pileteid, mis esindavad ĂŒksikuid tĂ€itmist vajavaid ĂŒlesandeid.
See sĂŒsteem sisaldab sageli selliseid funktsioone nagu aja jĂ€lgimine, projekti planeerimine, koostöövahendid ja aruandlusvĂ”imalused.
Avatud lĂ€htekoodiga ITSM piletisĂŒsteem
IT-teenuste halduse (ITSM) piletisĂŒsteemid on loodud IT protsesside haldamiseks ja tĂ”hustamiseks. Need sĂŒsteemid aitavad IT meeskondadel intsidente, teenusetaotlusi, probleeme ja muudatusi tĂ”husamalt kĂ€sitleda.
Avatud lĂ€htekoodiga IT piletisĂŒsteemid sisaldavad sageli selliseid funktsioone nagu juhtumite haldamine, probleemide haldamine, muudatuste haldamine ja teenusekataloog. Kuna need sĂŒsteemid on avatud lĂ€htekoodiga, vĂ”imaldab see IT meeskondadel tarkvara kohandada nii, et see sobiks nende ainulaadsete teenusehaldusprotsessidega.
Avatud lĂ€htekoodiga klienditoe haldussĂŒsteem
Seda tĂŒĂŒpi piletisĂŒsteem on loodud klienditoe taotluste haldamiseks ning vĂ”imaldab tugimeeskondadel jĂ€lgida, prioriseerida ja lahendada klienditoe pileteid organiseeritult ja tĂ”husalt.
Funktsioonide hulka kuuluvad sageli mitmekanaliline tugi, automatiseeritud vastused, piletite jĂ€lgimine ja klientide iseteenindusportaalid. Avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemina saab seda kohandada vastavalt ettevĂ”tte klienditoe protsessi spetsiifilistele vajadustele.
Avatud lĂ€htekoodiga CRM-i piletisĂŒsteem
Kliendisuhete halduse (CRM) piletisĂŒsteemid on loodud suhtlema olemasoleva kliendibaasi ja potentsiaalsete klientidega. Need aitavad ettevĂ”tetel muuta protsesse sujuvamaks, luua kliendisuhteid, suurendada mĂŒĂŒki, parandada klientide rahulolu ja tĂ”sta kasumlikkust.
Avatud lĂ€htekoodiga CRM-i piletisĂŒsteemid sisaldavad sageli selliseid funktsioone nagu kontaktide haldamine, mĂŒĂŒgihaldus, tootlikkuse tööriistad, töövoo automatiseerimine ja integreerimine muude Ă€ritööriistadega.
Avatud lĂ€htekoodiga probleemide/vigade jĂ€lgimissĂŒsteem
Avatud lĂ€htekoodiga vigade jĂ€lgimise piletisĂŒsteemid on tarkvara tööriistad, mida kasutatakse projekti vigade vĂ”i probleemide jĂ€lgimiseks ja haldamiseks. Need vĂ”imaldavad kasutajatel teavitada probleemidest, mÀÀrata ĂŒlesandeid ja jĂ€lgida edenemist. Funktsioonide hulka kuuluvad sageli kohandatud töövood, meiliteavitused ja integreerimine versioonihaldussĂŒsteemidega.
Kuidas valida parim avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteem?
Niisiis, kuidas valida oma ettevĂ”tte jaoks parim avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi? Kui te pole kindel, kust alustada, kĂ€sitleme mĂ”nda olulist tegurit, mida peaksite esmalt kaaluma.
- Kasutuslihtsus: kuigi me rÀÀgime endiselt nĂ”udlikumatest avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemidest, proovige vĂ”tta kasutusele sĂŒsteem, mis on teie meeskonna jaoks hallatav ja vĂ”rdlemisi kasutajasĂ”bralik.
- Kohandatavus: enamik avatud lÀhtekoodiga tarkvarasid on suurel mÀÀral kohandatavad, kuid siiski esineb mÔningaid erinevusi. Hinnake oma vajadusi ja seejÀrel uurige konkreetse lahenduse paindlikkust.
- Integreerimine: kuigi ĂŒldiselt saab avatud lĂ€htekoodiga tarkvara paljude rakendustega ĂŒhilduvaks muuta, on kĂŒsimus juurdepÀÀsetavuses. Enne otsuse tegemist uurige teiste sĂŒsteemide ja tööriistadega integreerimise lihtsust. See vĂ”ib hĂ”lmata meilisĂŒsteeme, CRM-i tarkvara, sotsiaalmeedia kanaleid jne.
- Tugi ja kogukond: kuna tarkvara on avatud lĂ€htekoodiga, kontrollige, kas selle taga on tugev kogukond. Hea kogukond vĂ”ib pakkuda sĂŒsteemile tuge, vĂ€rskendusi ja tĂ€iustusi.
- Turvalisus: teie andmete ja klientide teabe kaitsmiseks peavad sĂŒsteemil olema kindlad turvameetmed.
- Maksumus: kuigi avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemid on ĂŒldiselt tasuta, vĂ”ivad kaasneda kohandus-, juurutamis-, tugi- ja hoolduskulud. SĂŒsteemi valimisel arvestage nende vĂ”imalike kuludega.
- Funktsioonid: kaaluge oma ettevÔtte jaoks olulisi pÔhifunktsioone. See vÔib hÔlmata automaatseid vastuseid, piletite marsruutimist, klientide iseteenindusvalikuid jne. Uurige juba olemasolevaid funktsioone, samuti neid, mida saate ise lisada, ja juurutamise keerukust.
- UsaldusvÀÀrsus: sĂŒsteem peaks olema töökindel ja mitte kokku jooksma. Vaadake arvustusi vĂ”i kĂŒsige teistelt kasutajatelt nende kogemuste kohta.
Pidage meeles, et teie jaoks parim tasuta klienditoe tarkvara vĂ”i piletisĂŒsteem sĂ”ltub teie konkreetsetest vajadustest ja asjaoludest. Enne lĂ”pliku otsuse tegemist oleks hea mĂ”te paari erinevat sĂŒsteemi testida.
5 parima avatud lĂ€htekoodiga klienditoe sĂŒsteemi ĂŒlevaade
1. osTicket
osTicket on avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi tarkvara, mis on loodud selleks, et aidata ettevĂ”tetel klientide pĂ€ringuid ja kaebusi tĂ”husamalt hallata. Lahendus toetab mitut keelt, muutes selle mitmekĂŒlgseks tööriistaks ettevĂ”tetele enam kui 190 riigis ĂŒle maailma.

osTicketi funktsioonid
Siin on mÔned funktsioonid, mille leiate osTicketi tööriistapagasist:
- Kohandatud vÀljad
- Piletifiltrid
- Agentide kokkupÔrke vÀltimine
- Kliendiportaal
- Teenusetaseme lepped (SLA-d)
- TĂ€iustatud otsing
Plussid ja miinused
Plussid
- SĂŒsteem on vĂ€ga kohandatav
- Tuleb isehostitava ja pilve hostitud valikuna
- SĂŒsteemi on lihtne seadistada ja kasutada
Miinused
- Osasid failitĂŒĂŒpe ei toetata manustena
- Kasutajaliides on pisut aegunud
- Uute versioonide vÀljalase vÔib olla pisut aeglane
osTicketi hinnakujundus
Tarkvara on saadaval nii avatud lÀhtekoodiga lahendusena, mis on tasuta, kui ka pilve hostitud valikuna alates 12 dollarist agendi kohta kuus. Samuti on olemas Virtual Appliance, mis nÔuab hinnapakkumise saamiseks kontakteerumist osTicketi meeskonnaga.
Tarkvara pilvepÔhine valik pakub 30-pÀevast tasuta prooviversiooni.
Authori arvamus
OSTicket on tugev avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi tarkvara, mis minu arvates on klienditeeninduse pĂ€ringute haldamisel ĂŒsna kasulik. Nende kasutajasĂ”bralik liides on ĂŒks tugevamaid kĂŒlgi. Tarkvara pakub ka laia valikut kohandamisvĂ”imalusi, vĂ”imaldades teil seda oma konkreetsete vajaduste jĂ€rgi kohandada.
Kuigi OSTicket on funktsioonirikas, on sellel jÀrsk ÔppimiskÔver, eriti neile, kes ei ole piisavalt tehnikataiplikud. Ka pÔhjaliku kasutusjuhendi vÔi Ôpetuse puudumine suurendab vÀljakutset tarkvaraga alustamisel.
Toimivuse osas on OSTicket ĂŒldiselt usaldusvÀÀrne, kuid aeg-ajalt esineb aeglustumisi ja kokkujooksmisi, eriti kui tegemist on suure hulga piletitega. See vĂ”ib olla masendav, eriti tipptundidel, mil klientide pĂ€ringutele kiire reageerimine on ĂŒlioluline.
Vaatamata nendele puudustele on oSTicket endiselt kindel valik ettevĂ”tetele, kes otsivad avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi lahendust.
2. Faveo Helpdesk
Faveo Helpdesk on klienditoe piletisĂŒsteem, mis pakub automatiseeritud piletihaldust, teadmusbaasi ja klientide iseteenindusportaali. Huvitaval kombel pĂ€rineb nimi âFaveoâ ladina keelest, mis tĂ€hendab âolema eelistatudâ, peegeldades ettevĂ”tte pĂŒhendumust klientide rahulolule.

Faveo Helpdeski funktsioonid
Tarkvara funktsionaalsuse tÀiustamiseks saate Faveo Helpdeski siduda Facebooki, X-i (Twitter), WhatsAppi, MSG91 ja Microsoft Active Directoryga.
Allpool on mÔned Faveo Helpdeski sisseehitatud funktsioonid:
- Piletite töövoog
- Valmiskirjutatud vastused
- Piletimahu suundumuste aruanne
- SisemÀrkmed
- Sisseehitatud teadmusbaas
- Mitme teenusetaseme lepingu (SLA) eeskirjad
Plussid ja miinused
Plussid
- Reageeriv ja lihtne kasutajaliides
- UsaldusvÀÀrne ja asjatundlik tugi
- Ulatuslikud kohandusvÔimalused
Miinused
- Muudele operatsioonisĂŒsteemidele installimine peale Ubuntu vĂ”ib olla keeruline
- MÔnest konfiguratsioonivalikust vÔib olla raske aru saada
- MenĂŒĂŒ- ja administraatori juhtelemendid vĂ”ivad uusi kasutajaid pisut segadusse ajada
Faveo Helpdeski hinnakujundus
Siinne hinnakujundus on veidi keeruline. Faveo Helpdesk pakub kahte peamist valikut: Faveo Self Hosted ja Faveo Cloud.
Isehostitava klienditoe kategoorias on 4 kategooriat: Helpdesk â Perpetual, Servicedesk â Perpetual, Helpdesk â Recurring, Servicedesk â Recurring. IgaĂŒhel neist on 4 hinnapaketti.
- Helpdesk â Perpetual: Help Desk Freelancer on tasuta, Help Desk Startup ĂŒhekordse tasuga 691 dollarit, Help Desk SME ĂŒhekordse tasuga 1382 dollarit ja Help Desk Enterprise, mis nĂ”uab hinnapakkumise saamiseks kontakteerumist Faveo meeskonnaga.
- Servicedesk â Perpetual: Servicedesk Freelancer on tasuta, Servicedesk Startup ĂŒhekordse tasuga 1469 dollarit, Servicedesk SME ĂŒhekordse tasuga 2938 dollarit ja Servicedesk Enterprise, mis nĂ”uab hinnapakkumise saamiseks Faveo meeskonnaga kontakteerumist.
- Helpdesk â Recurring: Help Desk Freelancer on tasuta, Help Desk Startup maksab 72 dollarit, arveldatakse igakuiselt, Help Desk SME maksab 144 dollarit, samuti igakuiselt ja Help Desk Enterprise, mis nĂ”uab hinnapakkumiseks kontakteerumist Faveo meeskonnaga.
- Servicedesk â Recurring: Servicedesk Freelancer on tasuta, Servicedesk Startup maksab 108 dollarit, arveldatakse igakuiselt, Servicedesk SME maksab 216 dollarit, arveldatakse samuti kord kuus ja Servicedesk Enterprise, mis nĂ”uab hinnapakkumise Faveo meeskonnaga kontakteerumist.
Faveo Cloud pakub kahte peamist hinnakujundust:
- Help Desk, mis maksab 13 dollarit agendi kohta kuus, mille eest arveldatakse kord aastas vÔi 15 dollarit agendi kohta kuus.
- Service Desk, mis maksab 25 dollarit agendi kohta kuus, mille eest arveldatakse aastas vÔi 30 dollarit agendi kohta kuus, kui arveldatakse igakuiselt.
Authori arvamus
Faveo Helpdesk on kÔikehÔlmav tööriist, mis on oluliselt lihtsustanud minu klienditeeninduse toiminguid. Tarkvara on kasutajasÔbralik ja intuitiivse liidesega, mis muudab erinevate funktsioonide vahel navigeerimise lihtsaks.
Tarkvaral ei tule aga ilma puudusteta. Esialgne hÀÀlestus- ja konfigureerimisprotsess vĂ”ib olla ĂŒsna keeruline, eriti mittetehniliste kasutajate jaoks. Sageli on vaja kĂ€siraamatuid ja veebipĂ”hiseid Ă”petusi, et mĂ”ista, kuidas sĂŒsteemi Ă”igesti konfigureerida. Lisaks esineb tarkvaras aeg-ajalt vigu ja tĂ”rkeid, mis vĂ”ivad töövoogu hĂ€irida.
Teine valdkond, mida Faveo kasutajatugi vĂ”iks parandada, on aruandlusfunktsioon. Kuigi see pakub peamisi aruandeid, on tĂ€iustatud analĂŒĂŒtika ja kohandatavate aruannete puudumine mĂ€rkimisvÀÀrne tagasilöök.
Nendele probleemidele vaatamata on Faveo Helpdesk endiselt usaldusvÀÀrne ja tĂ”hus klienditoe tööriist klienditeeninduse toimingute haldamisel. Ăldiselt on Faveo kindel valik ettevĂ”tetele, kes soovivad parandada oma klienditeeninduse tĂ”husust, kuid on valmis investeerima aega Ă”ppimisse ja sĂŒsteemi seadistamisse.
3. HelpDeskZ
HelpDeskZ on avatud lĂ€htekoodiga tasuta klienditoe tarkvara, mis on loodud klienditeeninduse toimingute sujuvamaks muutmiseks. See on PHP-pĂ”hine piletisĂŒsteem, mis kasutab andmete salvestamiseks MySQL-i, muutes selle paindlikuks lahenduseks igas suuruses ettevĂ”tetele. HelpDeskZ on kasutatav tĂ€iesti tasuta ja tugineb selle arendamisel ja hooldamisel kogukonna panustele.

HelpDeskZ funktsioonid
See avatud lÀhtekoodiga tarkvara hÔlmab paljusid kogukonna poolt vÀlja töötatud funktsioone, sealhulgas:
- Valmiskirjutatud vastused
- Kohandatud vÀljad
- Hulgitoimingud
- Kirjade importimine piletisĂŒsteemi
- Mitme keele vÔimalused
- Piletite prioriseerimine
Plussid ja miinused
Plussid
- Liides on kasutajasÔbralik ja intuitiivne
- Tarkvara on avatud lÀhtekoodiga ja tÀiesti tasuta
- Kaasasolevad funktsioonid ĂŒhilduvad paljude sĂŒsteemidega
Miinused
- MÔne kasutaja jaoks vÔib funktsioonide arv olla piiratud
- Puuduvad regulaarsed vÀrskendused
- Puudub kvaliteetne demodokumentatsioon
HelpDeskZ hinnakujundus
Tarkvara on avatud lÀhtekoodiga ja tÀiesti tasuta.
Authori arvamus
HelpDeskZ on vĂ”imas avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi tarkvara, mis on suur pluss neile, kes soovivad seda kohandada vastavalt oma konkreetsetele vajadustele. See pakub mitmeid pĂ”hifunktsioone ja intuitiivset kasutajaliidest.
Muidugi pole tarkvara ilma puudusteta. Ma nÀen, kuidas regulaarsete vÀrskenduste puudumine vÔib paljudele kasutajatele probleemiks osutuda. Arvestades, et tegemist on avatud lÀhtekoodiga tarkvaraga, on arusaadav, et vÀrskendused ei pruugi olla nii sagedased kui tasulise tarkvara puhul. See vÔib aga viia selleni, et teatud vigu vÔi probleeme ei lahendata Ôigeaegselt.
KokkuvĂ”ttes on HelpDeskZ kindel valik neile, kes otsivad kulutĂ”husat avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi tarkvara. See pakub mitmeid funktsioone, mis vĂ”ivad teie klienditeeninduse toimingute tĂ”husust mĂ€rkimisvÀÀrselt parandada.
4. Zammad
Zammad on avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi tarkvara, mis on loodud parandama kliendisuhtlust tĂ”husa kommunikatsiooni ja piletihalduse kaudu. Huvitav fakt: nimi âZammadâ on baierikeelne ja tĂ€hendab âkoosâ.

Zammadi funktsioonid
MĂ”ned Zammadi integratsioonid hĂ”lmavad Kibanaât, Slacki, Microsoft 365 ja sotsiaalmeedia platvorme, nagu Facebook, X (Twitter), Telegram ning palju muud.
Zammad pakub palju vÀÀrtuslikke funktsioone, nÀiteks:
- Piletite rĂŒhmitamine ja poolitamine
- Sildid
- Teadmusbaas
- Mobiilivaade
- Individuaalsed vÀljad
- Muutuste historiseerimine
Plussid ja miinused
Plussid
- Kaasaegne ja lihtsasti kasutatav liides
- SĂŒsteemi on REST API abil lihtne integreerida
- Sisseehitatud SSO
Miinused
- VÔrreldes mÔne patenteeritud tarkvaraga vÔib see tunduda kohmakas
- Mobiiliversioon pole kuigi reageeriv
- Suured piletimahud vĂ”ivad sĂŒsteemi aeglustada
Zammadi hinnakujundus
Zammad pakub nii hostitud kui ka ise hostitud klienditoe tarkvaravalikuid. Hostitud lahendus koosneb kolmest hinnatasemest: Starter hinnaga 5 eurot agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas, Professional 15 eurot agendi kohta kuus ja Plus 24 eurot agendi kohta kuus, arveldatakse samuti kord aastas.
Isehostitav piletisĂŒsteemi valik sisaldab samuti kolme peamist hinnapaketti: Business 2499 ⏠aastas, Enterprise 4999 ⏠aastas ja Corporation 9999 ⏠aastas.
Authori arvamus
Zammad on kasutajasĂ”bralik ja töökindel piletisĂŒsteemi tarkvara, mis sisaldab laia valikut funktsioone. Suureks plussiks on ka tarkvara vĂ”ime integreeruda teiste platvormidega, nagu Slack ja X (Twitter), kuna see vĂ”imaldab sujuvat suhtlust ja koostööd.
Teisest kĂŒljest on ĂŒks peamisi probleeme ĂŒksikasjaliku aruandluse ja analĂŒĂŒsi puudumine. Kuigi tarkvara pakub ĂŒldiseid aruandeid, ei anna see pĂ”hjaliku ĂŒlevaadet, mis vĂ”iks aidata teha strateegilisi otsuseid. Lisaks vĂ”iks mobiilirakendus vajada mĂ”ningaid tĂ€iustusi. Rakendus muutub sageli aeglaseks ja jookseb kokku, mis vĂ”ib olla ĂŒsna masendav, kui proovite liikvel olles klientide pĂ€ringuid lahendada.
Vaatamata mĂ”ningatele puudustele on minu ĂŒldine kogemus Zammadiga olnud suures osas positiivne ja ma soovitaksin seda oma pĂ”hifunktsioonide ja integreerimisvĂ”imaluste tĂ”ttu.
5. UVdesk
Ăle 45 883 allalaadimisega UVdesk on populaarne SaaS-i ja avatud lĂ€htekoodiga klienditoe ja piletihaldustarkvara, mis on loodud klienditoe protsesside sujuvamaks muutmiseks. UVdesk on ĂŒles ehitatud Symfony PHP raamistikule ja on tĂ€ielikult kohandatav erinevate Ă€rivajaduste jaoks.

UVdeski funktsioonid
Saate siduda UVdeski sĂŒsteemi erinevate kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Shopify, PrestaShop, Magento ja OpenCartiga.
Vaatame mÔnda UVdeski sissehitatud funktsiooni:
- PiletilÔimed
- E-kiri piletiks
- Kirjade importimine piletisĂŒsteemi
- Piletite edastamine
- Salajased mÀrkmed
- Teadmusbaas
Plussid ja miinused
Plussid
- SĂŒsteem on saadaval SaaS-i ja avatud lĂ€htekoodiga
- UsaldusvÀÀrne ja asjatundlik tugi
- SĂŒsteemi on lihtne kasutada
Miinused
- Aeg-ajalt esinevad vead avatud lÀhtekoodiga lahenduses
- Seadistamine ja juurutamine vÔib olla keeruline
- Aeg-ajalt ilmnevad probleemid meili marsruutimisega
UVdesdki hinnakujundus
Esimene, avatud lĂ€htekoodiga valik on tasuta. ĂlejÀÀnud kaks hinnavalikut on jĂ€rgmised: Pro hinnaga 8 dollarit agendi kohta kuus, kui arve esitatakse igal aastal, vĂ”i 11 dollarit igakuiselt, minimaalselt 2 agendile. Pro tase sisaldab ka 30-pĂ€evast tasuta prooviperioodi. Viimane, Enterprise tase maksab 15 dollarit agendi kohta kuus, kui arveldatakse kord aastas, vĂ”i 18 dollarit igakuiselt, minimaalselt 2 agendile.
Authori arvamus
UVdesk on usaldusvÀÀrne piletisĂŒsteemi tarkvara, mis pakub nii avatud lĂ€htekoodiga kui ka SaaS lahendusi. Tarkvara liides on kasutajasĂ”bralik ja intuitiivne, mis teeb navigeerimise lihtsaks ka esmakasutajatele. VĂ”imalus integreerida erinevate platvormidega, nagu sotsiaalmeedia, e-kaubandus ja e-post, on suur pluss, kuna see vĂ”imaldab tsentraliseeritud sĂŒsteemi kliedipĂ€ringute kĂ€sitlemiseks.
Muidugi pean mainima mĂ”ningaid probleeme, millega selle piletisĂŒsteemi tööriistaga töötamisel kokku puutusin. Peamine oli aeg-ajalt esinev viivitus sĂŒsteemis, mis vĂ”ib suure piletimahuga tegelemisel pettumust valmistada. Lisaks vĂ”iks tarkvara mobiiliversiooni tĂ€iendada. Sellel puuduvad mĂ”ned töölauaversioonil saadaolevad funktsioonid, mis vĂ”ib tekitada ebamugavusi.
UVdeski pakutavad klienditeenindus on kiiduvÀÀrt. Nad on vastutulelikud ja alati valmis aitama mis tahes probleemide vÔi pÀringute korral. Tarkvara vÔiks aga kasu saada pÔhjalikumast dokumentatsioonist vÔi Ôpetustest, mis aitavad kasutajatel mÔista kÔiki selle funktsioone ja neid tÔhusalt kasutada.
KokkuvĂ”ttes on UVdesk kindel piletisĂŒsteemi tarkvara, millel on palju kasulikke funktsioone. Kuigi sellel on mĂ”ned tĂ€iustamist vajavad valdkonnad, nĂ€en UVdeski siiski vÀÀrtusliku tööriistana paljudele klienditoe meeskondadele.
Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi allalaadimise ja kasutamise juhend
Kuidas siis ikkagi avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi lahendust alla laadida, installida ja kasutada? See juhend aitab teil alustada.
1. osa: Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi allalaadimine
1. samm: Valige sĂŒsteem
Enne piletisĂŒsteemi allalaadimist peate valima oma vajadustele vastava sĂŒsteemi. Saadaval on palju avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteeme, nagu osTicket, OTRS, Request Tracker ja Zammad. Igal neist on oma tugevad ja nĂ”rgad kĂŒljed. VĂ”tke arvesse selliseid tegureid nagu kasutusmugavus, kohandamisvalikud ja saadaoleva toe tĂŒĂŒp.
2. samm: Valige Ôige versioon
Enamik avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteeme pakub erinevatele operatsioonisĂŒsteemidele erinevaid versioone. Laadige kindlasti alla versioon, mis vastab teie operatsioonisĂŒsteemile.
3. samm: Valige ja paigaldage vajalikud sÔltuvused
MĂ”ned piletisĂŒsteemid vĂ”ivad nĂ”uetekohaseks toimimiseks vajada tĂ€iendavat tarkvara. Neid nimetatakse sĂ”ltuvusteks (dependencies). Projekti veebisaidil peaks olema loetletud kĂ”ik vajalikud sĂ”ltuvused ja lingid nende allalaadimiseks.

4. samm: Laadige alla tarkvara
Kui olete sĂŒsteemi valinud, kĂŒlastage projekti veebisaiti ja otsige ĂŒles allalaadimislink. Tavaliselt leiate selle peamisest navigeerimismenĂŒĂŒst vĂ”i spetsiaalselt allalaadimislehelt. Allalaadimise alustamiseks klĂ”psake lingil.

Samm 5: Kasutage tarkvara installiviisardit vÔi paigaldage see kÀsitsi
PĂ€rast tarkvara ja kĂ”igi vajalike sĂ”ltuvuste allalaadimist peate need oma sĂŒsteemi installima. Seda saab teha tarkvara installiviisardi abil, mis automatiseerib protsessi, vĂ”i kĂ€sitsi installimise abil, mis annab teile rohkem kontrolli ning on samas ka keerulisem.


2. osa: Avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi kasutamine
1. samm: SĂŒsteemi konfigureerimine
PĂ€rast installimist peate konfigureerima piletisĂŒsteemi oma vajadustele vastavaks. See hĂ”lmab tavaliselt piletite kategooriate seadistamist, kasutajarollide mÀÀratlemist ning sĂŒsteemi vĂ€limuse ja tunde kohandamist.
2. samm: Piletite loomine
Kui sĂŒsteem on konfigureeritud, vĂ”ite hakata pileteid looma. See hĂ”lmab tavaliselt vormi tĂ€itmist probleemi ĂŒksikasjadega, nagu probleemi kirjeldus, mĂ”jutatud sĂŒsteem ja prioriteetsuse tase.
3. samm: Piletite haldamine
PĂ€rast pileti loomist saab selle mÀÀrata meeskonnale vĂ”i ĂŒksikisikule lahendamiseks. PiletisĂŒsteem peaks pakkuma tööriistu piletite edenemise jĂ€lgimiseks, nende staatuse vĂ€rskendamiseks ja pileti esitanud isikuga suhtlemiseks.
4. samm: Aruannete koostamine
Enamik piletisĂŒsteeme sisaldab ka aruandlusfunktsioone, mis vĂ”imaldavad analĂŒĂŒsida piletite andmeid ja tuvastada trende. See vĂ”ib olla kasulik teie protsesside tĂ€iustamisel ja klientide levinumate probleemide tuvastamisel.
5. samm: Meeskonna koolitamine
Kui sĂŒsteem on Ă”igesti seadistatud ja kohandatud, koolitage oma meeskonda seda kasutama. See vĂ”ib hĂ”lmata kasutusjuhendi loomist teie sisemisse teadmusbaasi, koolituse lĂ€biviimist vĂ”i individuaalse koolituse pakkumist.

6. samm: SĂŒsteemi haldamine
VĂ€rskendage sĂŒsteemi regulaarselt, et tagada selle tĂ”rgeteta ja turvaline töö. See vĂ”ib hĂ”lmata vĂ€rskenduste installimist, andmete varundamist ja probleemide tĂ”rkeotsingut.
Pidage meeles, et avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi allalaadimise ja kasutamise tĂ€psed sammud sĂ”ltuvad teie kasutatavast tarkvarast. Veenduge, et olete kursis toote dokumentatsiooni, kogukonna foorumite ja muude avatud lĂ€htekoodiga tarkvaralahenduste sujuvaks toimimiseks oluliste ressurssidega.
KokkuvÔte
KokkuvĂ”tteks vĂ”ib öelda, et avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemid pakuvad vĂ”imsat ja kulutĂ”husat lahendust klienditeeninduspĂ€ringute haldamiseks. Sellised sĂŒsteemid pakuvad kĂ”rgetasemelist kohandamist, kogukonna tuge ja pidevat tĂ€iustamist, muutes need suurepĂ€raseks valikuks igas suuruses ettevĂ”tetele.
Kuid nendega kaasnevad ka omad vĂ€ljakutsed, sealhulgas vajadus tehniliste teadmiste jĂ€rele, ebajĂ€rjekindlad vĂ€rskendused ja piiratud tugi. SeetĂ”ttu on vĂ€ga oluline enne avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi valimist hoolikalt kaaluda oma konkreetseid vajadusi ja ressursse.
Selles artiklis oleme uurinud avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteeme lĂ€bi ja lĂ”hki, sealhulgas nende eeliseid, vĂ”imalikke puudusi ja seda, kuidas valida oma ettevĂ”tte jaoks parim. Oleme ĂŒle vaadanud ka mĂ”ned populaarsemad avatud lĂ€htekoodiga klienditoe sĂŒsteemid ning koostanud juhendi nende allalaadimiseks ja kasutamiseks.
Pidage meeles, et eduka klienditeeninduse vĂ”ti ei seisne ainult kasutatavates tööriistades, vaid ka selles, kuidas te neid kasutate. Olenemata sellest, kas valite avatud lĂ€htekoodiga sĂŒsteemi vĂ”i omandiĂ”igusega sĂŒsteemi, on kĂ”ige olulisem tagada, et see vastaks teie ettevĂ”tte vajadustele ja parandaks teie klienditeeninduskogemust. Seega astuge see samm, avastage avatud lĂ€htekoodiga piletisĂŒsteemi maailm ja viige oma klienditeenindus uutesse kĂ”rgustesse.
Ready to revolutionize your customer service?
Try LiveAgent's ticketing software with a 30-day free trial. Sign up now!
Jaga seda artiklit
Landing PPC Archive - LiveAgent
Avasta LiveAgenti vĂ”imsad klienditoe tööriistad! Omnikanal, kiire vestlus, integratsioonid ja tasuta prooviperiood â tĂ”sta oma teenindus uuele tasemele!"