Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Milline on kliendi väärtus?

Toode ja hind on olulised, kuid müümine toetudes ainult nendele atribuutidele pole enam piisav, et tänapäeva ülimalt konkurentsitihedas ärikeskkonnas edukas olla.

Gartener`i uuring avastas, et enamus pakkujatest keskenduvad eeliste asemel liiga tihti toote funktsioonidele ja tehnoloogiale. Mida kliendid organisatsioonidelt päriselt soovivad on mõistmine, et toode pakuks lubatud, tõelist väärtust. Ja kuidas see saab aidata neid probleeme lahendada.

Seega, milline on kliendi väärtus? Kliendi väärtust defineeritakse kui arusaama sellest, mida toode või teenus kliendile võrreldes võimalike alternatiividega väärt on. Väärtus tähendab, kas klient tunneb, et sai piisavalt selle eest, mida ta maksis.

Mõned eelised:

  • toote või teenuse kvaliteet
  • edu toote või teenuse kasutamisest
  • omanduse eelised
  • eristatavad punktid
  • kiire juurdepääs lahendusele
  • ettevõtte või toote kuvand või bränd
  • olemasolev suhe või kogemus

Kliendi väärtuse võrrand:

customer_value_equation

Kliendi väärtuse definitsioon viitab sellele, et kliendi väärtusel on kaks aspekti. Need kaks aspekti on soovitud väärtus ja tajutav väärtus. Soovitud kliendi väärtus viitab sellele, mida klient tahab tootest või teenusest saada. Tajutav väärtus on kasu, mida klient usub, et ta tootest või teenusest pärast selle ostmist sai.

Tehes ostuotsust, võrdlevad kliendid sarnaste toodete ja teenuste tajutavat väärtust. Pärast seda, nad valivad need, millel on nende arvates parim eluaegne väärtus turul olevatest pakkumistest. Kuna igal tarbijal on unikaalne vajaduste komplekt, soovid ja ressursid, ei hinda kaks tarbijat kunagi sama toodet ja teenust täpselt samamoodi.

Toodete kõrgeim kvaliteet ei tähenda kliendi jaoks alati kõrgeimat väärtust. Tarbijad hindavad eeliseid võrreldes pakutu kulutustega. Mõned soovivad maksta kõrgema kvaliteedi eest rohkem, samas kui teised võivad pidada samu eeliseid selle hinna eest mitte nii väärtuslikuks.

Luues klientidele väärtust peavad ettevõtted arvestama järgnevaga: 

  • Tarbijad hindavad väärtust kahel tasemel: enne ja pärast ostu.
  • Väärtust tajutakse erinevatel tasemetel, seega on seda vaja pakkuda erinevatel tasemetel.
  • Kliendi väärtus tähendab erinevatele klientidele erinevaid asju.

Väärtuse ettepaneku definitsioon

Kliendi väärtuse ettepanek on väide, mis kirjeldab, kuidas saavad kliendid toote või teenuse ostmisest kasu. See on efektiivse toote turundusstrateegia nurgakivi. See on eeliste kogum, mis veenab klienti, milline toode/teenus on tema jaoks väärtuslikum, kui mõni teine turul pakutu.

Väärtuse ettepanek koosneb tavaliselt lühikestest tekstist (pealkirjast, alapealkirjast, ühest paragrahvist) ja visuaalist (foto, graafika). Väärtuse ettepanek selgitab, kuidas toode aitab lahendada kliendi probleeme. See kirjeldab spetsiifilisi kasutegureid ja räägib võimalustest, miks klient peaks valima mõne teise toote asemel teie oma.

Miks on kliendi väärtus nii oluline?

Õigesti toimimise korral annab kliendi väärtuse ettepanek ettevõttele konkurentide ees suure eelise. Siiski on väga vähestel ettevõtetel efektiivsed väärtuse ettepanekud. Viimane uuring paljastas, et  83% turundajatest ei pööra strateegias, kampaaniates ja reklaamides kliendi väärtuse ettepanekule piisavalt tähelepanu. Vaid 17% saavad päriselt aru, mida kliendi jaoks eluaegne väärtuse ettepanek tähendab.

Veel üks uurimus avastas, et 58% pakkumistest lõpevad ilma müükideta, sest nende väärtust pole tõestatud. Kui huvilised vaatavad toodet, kui potentsiaalset lahendust ilma selle väärtust mõistmata, siis ilmselt ootavad nad ostuga. Hästi defineeritud kliendi väärtus aitab teisalt müüki edasi viia ja motiveerida potentsiaalseid kliente ostma.

Kuidas luua klientidele väärtust

Lisaks klientide meelitamise ja hoidmise olulisusele on kliendi väärtus muutunud iga ettevõtte ja aktsionäride otsustavaks faktoriks. Sellepärast keskenduvad tulevikku vaatavad organisatsioonid suurema kliendi väärtuse loomisele ja kohandavad oma väärtuste ettepanekuid.

Põhilised kliendile väärtuse loomise põhimõtted:

Mõistke, mis teie kliendi jaoks väärtust loob

Tarbijad ei otsi ostmiseks spetsiifiliselt teie tooteid/teenuseid. Nad otsivad lahendust oma vajaduste täitmiseks. Arusaamine sellest, mida võimalikud kliendid soovivad on nende jaoks oluline, samuti on oluline see, mida nad üritavad teie toote ostmisega saavutada – see on esimene samm kliendile eluaegse väärtuse pakkumisel.

Määratlege ja väljendage oma väärtuse ettepanekut selgelt

Kuna turul on saadaval palju sarnaseid tooteid, on kliendid valikutes subjektiivsed. See on koht, kus saate oma väärtuse ettepanekuga silma paista. Tuvastage toodete või teenuste väärtus ja see, milliseid eeliseid kliendid nende kasutamisest oodata võivad ning tehke oma väärtuste ettepanek iga suhtluse raames nii selgeks, kui võimalik.

Uurige konkurente ja muutke oma väärtuste ettepanek unikaalseks

Ülimalt konkurentsitihedal turul on unikaalsus ettevõtte kasvatamise perspektiivist ülimalt oluline. Uurige konkurente, ka start-up ettevõtteid. Tehke kindlaks, kuidas teie poolt pakutav on erinev ja sihtgrupi jaoks väärtuslikum. Kas see on tehniliselt parem? Kui lihtne on seda kasutada? On see koheselt saadaval?

Segmenteerige oma kliendid ja kohandage oma väärtuspakkumist vastavalt

Erinevatel klientidel või klientide gruppidel on väärtuse tajumisest erinev arusaam. Väärtused võivad erineda vastavalt geograafiale, demograafiale, hooajale või teatud toote omadustele. Selle asemel, et pakkuda oma klientidele samasuguseid väärtuste ettepanekuid, kaaluge nende eraldiseisvateks  kliendisegmentideks tegemist. Nii saate igale oma kliendile sõnumit kohandada.

Seadke asjakohane hind, mis loob väärtust nii kliendile, kui teie ettevõttele

Vaid hinnaga konkureerimine on üldiselt kehv strateegia. Seadke oma toodete hind. See teeb selgeks, et kliendid saavad väärtust ning maksimeerivad teie kasumlikkust. Rahuolevad kliendid, kes tajuvad teie poolt pakutu väärtust ning tunnevad, et nad saavad oma raha eest piisavalt on altid ka rohkem maksma. Rahulolematud kliendid, kes pole väärtust mõistnud, suure tõenäosusega lahkuvad isegi madalama hinna juures.

Avastage endale oma

Teadmised on olulised aga ainult siis, kui neid rakendate. Testige kõike, mida meie akadeemias õppisite LiveAgent´is.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo