Sildid on lihtsalt sõnad või fraasid, mida saate kasutada selleks, et lisada Sedelitele rohkem varjundeid. Sildid pakuvad piiramatuid, paindlikke võimalusi, et hallata oma toe töövoogu.
Näide
Võite soovida sildistada kõik nõudmised, mis on tegelikult müügipäringud, Siltidega nagu “müügid” või “müügieelne”.
Siltide kasutamise võimalused:
- Lisage Sedelitele Sildid, käsitsi või automaatselt ja kasutage Silte, et luua nendega kohandatud töövoogusid.
- Sirvige sedeleid sildi alusel.
- Kasutage Silte oma ettevõtte Reeglites (Reeglid, SLA Reeglid, Aja Reeglid), et luua kohandatud töövoogusid.
- Vaadete ja aruannete loomine siltide abil.
Märkus:
Ühele Sedelile saab lisada mitu Silti.
Võimalike kohanduste nimekiri:
Luues Sildi saate seda kohandada nii nagu teile meeldib.
- Nime
- Teksti värv
- Tausta värv
Sedelile siltide lisamine
Teil võib tekkida soov Sildistada kõik Sedelid, mis on tegelikult müügipäringud Siltidega nagu “müük” ja “müügieelne”.
Sedelite filtreerimine siltide alusel
Teil võib näiteks tekkida soov filtreerida Sedelid, mis on tegelikult kiireloomulised ja müügieelsed päringud Siltidega nagu “kiire” või “müügieelne”.
Sedeli raport
LiveAgent pakub raportit kõigist sedelitele lisatud Siltidest teatud aja jooksul. Individuaalseid kirjeid saab sorteerida ajavahemiku, osakonna, kanali ja Agendi alusel. Sildi raporteid on võimalik CSV faili eksportida.
Sildi raport saab kuvada teie andmed nendes tabelitüüpides:
Sildi raporti võimalused (tulbad):
- Silt
- Vastus
- Uus vastus keskm. aeg
- Vastuse avamine keskm.aeg
- Kõned
- Vastamata kõned
- Kõneminutid
- Vestluse sõnumid
- Vestlused
- Vastamata vestlused
- Vestlusele vastamise keskm.aeg
- Vestluse keskm.aeg
- Pole reastatud
- Pole reastatud %
- Preemiad
- Preemiad %
- Noomitused
- Noomitused %
- Sissetulevad sõnumid
- Sissetulevad kõned
- Lõpetatud kõned
- Sissetulevad vestlused
- Lõpetatud vestlused
- Märkused
- Loodud sedelid
- Lahendatud sedelid
Kasutage sedeli raporteid API-ga
Kasutage LiveAgent REST API-t, et Sildi raportite väärtusi määrata.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Teadmistebaasi allikad
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Kõnede salvestamise tarkvarade arvustused
Avastage, kuidas LiveAgent võib Teie ettevõttele kasulik olla kõnede salvestamise tarkvara abil, mis võimaldab telefonivestluste salvestamist erinevatel eesmärkidel.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.