Mis on eemärk?
Mõnikord võib teil olla vajadus teavitada kolmanda osapoole süsteemi uuest sedelist või sedeli olulisest muudatusest (näiteks uuest vastusest sedelil). Eesmärgid on tingimustega sarnased.
Tingimuste põhjal saate teostada mitut ülesannet kas otse LiveAgent`is rakendades reegleid või kolmanda osapoole rakendustes API kaudu.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineeritakse eesmärki?
Eesmärk on oluline element, mis võimaldab teil mõõta, kas planeeritus tulemus saavutati.
Mis on eesmärkide kasutamise eelised?
Eesmärgid võimaldavad teil hinnata, kas ettevõte on spetsiifilises valdkonnas olnud edukas. Eesmärgid peaksid olema mõõdetavad, siis saate oma progressist teha kvantitatiivse analüüsi.
Kas saan eesmärke LiveAgent`is kasutada?
Saate eemärke LiveAgent`is kasutada. See võimaldab teil hinnata, kas ettevõte on ootuspärased tulemused saavutanud.
Expert’s note
Eesmärk on oluline element ettevõtte edukuse mõõtmisel ja progressi hindamisel. Mõõdetavad eesmärgid aitavad kvantifitseerida saavutusi.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.