Mis on eemärk?
Mõnikord võib teil olla vajadus teavitada kolmanda osapoole süsteemi uuest sedelist või sedeli olulisest muudatusest (näiteks uuest vastusest sedelil). Eesmärgid on tingimustega sarnased.
Tingimuste põhjal saate teostada mitut ülesannet kas otse LiveAgent`is rakendades reegleid või kolmanda osapoole rakendustes API kaudu.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineeritakse eesmärki?
Eesmärk on oluline element, mis võimaldab teil mõõta, kas planeeritus tulemus saavutati.
Mis on eesmärkide kasutamise eelised?
Eesmärgid võimaldavad teil hinnata, kas ettevõte on spetsiifilises valdkonnas olnud edukas. Eesmärgid peaksid olema mõõdetavad, siis saate oma progressist teha kvantitatiivse analüüsi.
Kas saan eesmärke LiveAgent`is kasutada?
Saate eemärke LiveAgent`is kasutada. See võimaldab teil hinnata, kas ettevõte on ootuspärased tulemused saavutanud.
Expert note
Eesmärk on oluline element ettevõtte edukuse mõõtmisel ja progressi hindamisel. Mõõdetavad eesmärgid aitavad kvantifitseerida saavutusi.

Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Suurendage müüki ja parandage kliendirahulolu vestluskutsete loomise ja isikupärase toe abil LiveAgenti tarkvaraga. Proovige uut funktsiooni!
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.