Vestlusakna dokkimine

Mis on vestlusakna dokkimine?

See on lihtsalt küljele dokitud vestlusnupp. Vestluse akna saab dokkida veebisaidi vasakule või paremale küljele.

Külastajad saavad vestlusakna minimeerida. Märguanne kirjaga „Uus lugemata sõnum” kuvatakse, kui agent saadab vestlusesse sõnumi ja vestlusaken on minimeeritud.

Kuidas vestlusakna dokkimine toimib?

Youtube video: Docked Chat Window | www.liveagent.com

Ettevõtte eelised:

  • Parem kliendikogemus
  • Sujuv klienditeeninduse töövoog
  • Paranenud kliendirahulolu

Vestlusaken – Kohandamise võimalused LiveAgentis:

  • Tervitussõnumid
  • Peida tervitussõnum
  • Peida alusta uuesti vestlust nupp
  • Võrguväliste sõnumite jätmise võimaldamine
  • Stiil
  • Suurus
  • Värvid
  • Pealkiri
  • Z-indeksit
  • Kohandatud CSS-i

Kas pole vestlusakna dokkimise fänn?

Pole probleemi, LiveAgent pakub ka võimalust hüpikakna loomiseks.

Get a chat button for FREE!

LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.

Boonus näpunäited:

Vestlusnupp on teie agentide, veebisaidi ja lõppkokkuvõttes klientide jaoks täiustus. Kuid vale paigutus võib olla kahjulik.
On teada, et kliendid hindavad reaalajas vestluse tuge, kuna see on kiire ja tõhus viis klienditoega suhtlemiseks.

Kui aga tüütu nupp ilmub valel ajal ja vales kohas, võib see klienti panna Teie veebisaidi asemel valima konkurendi. Jah, kasutajakogemus (UX) võib osutuda otsustavaks, kas klient valib Teie ettevõtte või konkurendi. Selle vältimiseks on meil kaks olulist nõuannet, mis aitavad Teil seda olukorda vältida.

Aeg

LiveAgent võimaldab Teil määrata kindla aja, mille järel vestlusaken Teie veebisaidil kuvatakse. Oluline on lasta kliendil mõnda aega veebisaiti sirvida. Üldreegel on umbes 3O sekundit.

Paigutus

Nagu me juba väljendasime, on paigutus ülioluline. Üldiselt asetatakse vestlusnupp veebisaidi paremasse alanurka. Kliendid on sellega harjunud ja sealt on üsna loomulik nuppu otsida, kuna enamik inimesi loeb vasakult paremale. Kui Te pole paigutuse osas endiselt kindel, lihtsalt proovige seda ja vaadake ise.

Teadmusbaasi ressurss:

Kui soovite vestlusnupu rakendada, järgige seda juhendit.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Teadmusbaasi ressurss:
Slido green logo

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo