Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vestlusakna dokkimine

Mis on vestlusakna dokkimine?

See on lihtsalt küljele dokitud vestlusnupp. Vestluse akna saab dokkida veebisaidi vasakule või paremale küljele.

Külastajad saavad vestlusakna minimeerida. Märguanne kirjaga „Uus lugemata sõnum” kuvatakse, kui agent saadab vestlusesse sõnumi ja vestlusaken on minimeeritud.

Kuidas vestlusakna dokkimine toimib?

Docked Chat Window | www.liveagent.com

Ettevõtte eelised:

  • Parem kliendikogemus
  • Sujuv klienditeeninduse töövoog
  • Paranenud kliendirahulolu

Vestlusaken – Kohandamise võimalused LiveAgentis:

  • Tervitussõnumid
  • Peida tervitussõnum
  • Peida alusta uuesti vestlust nupp
  • Võrguväliste sõnumite jätmise võimaldamine
  • Stiil
  • Suurus
  • Värvid
  • Pealkiri
  • Z-indeksit
  • Kohandatud CSS-i

Kas pole vestlusakna dokkimise fänn?

Pole probleemi, LiveAgent pakub ka võimalust hüpikakna loomiseks.

Get a chat button for FREE!

LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.

14-day free trial

Boonus näpunäited:

Vestlusnupp on teie agentide, veebisaidi ja lõppkokkuvõttes klientide jaoks täiustus. Kuid vale paigutus võib olla kahjulik.
On teada, et kliendid hindavad reaalajas vestluse tuge, kuna see on kiire ja tõhus viis klienditoega suhtlemiseks.

Kui aga tüütu nupp ilmub valel ajal ja vales kohas, võib see klienti panna Teie veebisaidi asemel valima konkurendi. Jah, kasutajakogemus (UX) võib osutuda otsustavaks, kas klient valib Teie ettevõtte või konkurendi. Selle vältimiseks on meil kaks olulist nõuannet, mis aitavad Teil seda olukorda vältida.

Aeg

LiveAgent võimaldab Teil määrata kindla aja, mille järel vestlusaken Teie veebisaidil kuvatakse. Oluline on lasta kliendil mõnda aega veebisaiti sirvida. Üldreegel on umbes 3O sekundit.

Paigutus

Nagu me juba väljendasime, on paigutus ülioluline. Üldiselt asetatakse vestlusnupp veebisaidi paremasse alanurka. Kliendid on sellega harjunud ja sealt on üsna loomulik nuppu otsida, kuna enamik inimesi loeb vasakult paremale. Kui Te pole paigutuse osas endiselt kindel, lihtsalt proovige seda ja vaadake ise.

Teadmusbaasi ressurss:

Kui soovite vestlusnupu rakendada, järgige seda juhendit.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo