Mis on vestlusakna dokkimine?
See on lihtsalt küljele dokitud vestlusnupp. Vestluse akna saab dokkida veebisaidi vasakule või paremale küljele.
Külastajad saavad vestlusakna minimeerida. Kui agent saadab vestlusesse sõnumi ja vestlusaken on minimeeritud, kuvatakse märguanne kirjaga „Uus lugemata sõnum”.
Kuidas vestlusakna dokkimine toimib?
Ettevõtte eelised:
- Parem kliendikogemus
- Sujuv klienditeeninduse töövoog
- Paranenud kliendirahulolu
Vestlusaken – kohandamise võimalused LiveAgentis:
- Tervitussõnum
- Tervitussõnumi peitmine
- Alusta uuesti vestlemist nupu peitmine
- Võrguväliste sõnumite jätmise lubamine
- Stiil
- Suurus
- Värvid
- Pealkiri
- Z-indeks
- Kohandatud CSS
Kas pole vestlusakna dokkimise fänn?
Pole probleemi, LiveAgent pakub ka võimalust hüpikakna loomiseks.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Boonus näpunäited:
Vestluse nupp on täiendus teie agentidele, veebisaidile ja lõpuks ka klientidele. Kuid vale paigutus võib olla kahjulik.
On teada, et kliendid hindavad reaalajas vestluse tuge, kuna see on kiire ja tõhus viis klienditoega suhtlemiseks.
Kui aga tüütu nupp ilmub valel ajal ja vales kohas, võib see klienti panna Teie veebisaidi asemel valima konkurendi. Jah, kasutajakogemus (UX) võib osutuda otsustavaks, kas klient valib Teie ettevõtte või konkurendi. Selle vältimiseks on meil kaks olulist nõuannet, mis aitavad Teil seda olukorda vältida.
Aeg
LiveAgent võimaldab Teil määrata kindla aja, mille järel vestlusaken Teie veebisaidil kuvatakse. Oluline on lasta kliendil mõnda aega veebisaiti sirvida. Üldreegel on umbes 3O sekundit.
Paigutus
Nagu me juba väljendasime, on paigutus ülioluline. Üldiselt asetatakse vestlusnupp veebisaidi paremasse alanurka. Kliendid on sellega harjunud ja sealt on üsna loomulik nuppu otsida, kuna enamik inimesi loeb vasakult paremale. Kui Te pole paigutuse osas endiselt kindel, lihtsalt proovige seda ja vaadake ise.
Teadmusbaasi ressurss:
Kui soovite vestlusnupu rakendada, järgige seda juhendit.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.