Mis on helistamisnupud?
Helistamisnupp on “vajuta helistamiseks” nupp, mis võimaldab veebisaidi külastajatel Teie ettevõttele helistada. Kui nad klõpsavad helistamisnuppu, alustab nende arvuti või telefon automaatselt kõne.
Miks on helistamisnupud olulised?
Helistamisnuppude lisamine veebisaidile on suurepärane taktika kliendi jõupingutuste vähendamiseks. Telefoninumbri üleskirjutamise või käsitsi sisestamise asemel saavad kliendid lihtsalt klõpsata ja helistada. Aga miks see nii oluline on? Klientide jõupingutuste vähendamine on kindel viis kliendirahulolu suurendamiseks, ettevõtte kogemuste parandamiseks ja heade suhete loomiseks, mis võib kaasa tuua rohkem müüki ja korduvaid äritegevusi. Lisaks võivad positiivsed kliendikogemused viia positiivsete suuliste soovitusteni, tuues teile veelgi rohkem uusi kliente.
Milliseid helistamisnuppe pakub LiveAgent?
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara annab teile kaks võimalust. Võite valida eelnevalt tehtud helistamisnuppude galeriist või luua pildi või HTML-koodi abil oma kohandatud nupu.
Eelnevalt valmistatud helistamisnuppudel on erinevad joondamise võimalused, sealhulgas külg, nurk või sissepoole. Pärast nupu valimist saate kohandada selle taustavärvi, teksti, Z-indeksit, animatsiooni ja positsioneerimist. LiveAgent võimaldab Teil ka enne nupu rakendamist oma veebisaidil eelvaadet vaadata ja testida.
Kuidas töötab helistamisnupp?
Helistamisnupp võimaldab Teil luua:
- Arvutilt arvutile kõned
- Mobiililt arvutile kõned
Sõltumata sellest, kas klient klõpsab oma arvutis või mobiiltelefonis helistamisnupul, alustab arvuti brauseris kõnet. Teie klienditoe agendid saavad kõnele vastata otse oma LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaras.
Pange tähele, et enne kõne sooritamist võib Teie kasutatav seade küsida luba Teie mikrofoni kasutamiseks.
Kuidas luua ja rakendada helistamisnuppe
- Logige LiveAgenti.
- Vajutage Seadistamisel (hammasratta ikoon).
- Vajutage Kõne.
- Vajutage nupud.
- Vajutage oranžil Loo nupul.
6. Sirvige galerii läbi ja valige meelepärane nupp vajutades sellele.
7. Andke oma nupule nimi.
8. Valige osakond kuhu soovite sellelt nupult kõned suunata.
9. Märkige ära kõnede salvestamine, kui soovite salvestada kõik sellelt nupult tehtud kõned.
10. Valige keel milles oma nuppu soovite kuvada.
11. Märkige ära aktiveerimise ruut.
12. Klõpsake vasakpoolsel Seadistuste paneelil Nupule ja kohandage animatsioon, värvid, positsioneerimine, tekst, mobiilne välimus ja hõljutuse välimus vastavalt oma soovile.
13. Navigeerige uuesti vasakpoolsele paneelile Seaded, klõpsake valikul Kõne aken ja kohandage seda vastavalt oma soovidele. Ärge unustage klõpsata nuppu Salvesta.
14. Klõpsake integratsiooni ja kopeerige koodilõik.
15. Asetage </body> tag enne oma veebilehe koodi või paluge oma veebiadministraatoril seda Teie eest teha.
NB! kui Teie veebisaidil on kood olemas, saate oma lehel olevat muuta helistamisnupu kujundust ja helistamisnupu toimimist, ilma et oleks tarvis modifitseerida koodi.
Kohandatud helistamisnuppude loomine
Kohandatud helistamisnupu loomiseks peate üles laadima kohandatud pildi või muutma olemasolevat HTML-koodi.
- Logige LiveAgenti.
- Vajutage Seadistamisel (hammasratta ikoon).
- Vajutage Kõne.
- Vajutage nupud.
- Vajutage oranžil Loo nupul.
- Valige Kohandatud
- Valige “pildilt” või “isikliku HTML-koodi kirjutamise teel”.
- Kui otsustate kirjutada oma HTML-koodi, klõpsake vasakpoolsel seadete paneelil Nuppu.
- Muutke HTML-i ja CSS-i
10. Nupu eelvaade ja testimine ning kui olete rahul, vajutage Salvesta.
11.
Klõpsake valikul Integratsioon ja kopeerige koodilõik.
12. Asetage </body> tag enne oma vebeilehe koodi või paluge oma veebiadministraatoril seda Teie eest teha.
Helistamisnuppude hüved
Helistamisnupu paigutamine oma veebisaidile võib olla väga kasulik nii Teile kui ka Teie klientidele.
Vähendatud klientide pingutused ja rohkem mugavust
Teie saidil integreeritud helistamisnupu olemasolu tagab, et Teie kliendid ei pea Teie veebisaiti läbi kammima ega Google’ist teie telefoninumbrit otsima. Võib tunduda, et telefoninumbri otsimine pole suurem asi. Kui aga Teil on kiire ja peate ettevõttega ühendust võtma, kas soovite raisata aega kontaktandmete otsimisele? Kui see oleks nende saidil hõlpsasti saadaval ja saaksite kõne algatamiseks lihtsalt nupul klõpsata, kas Te ei oleks tänulik selle mugavuse ja probleemivabaduse eest? Ma tean, et ma vihkan seda, kui sirvin oma mobiiltelefonil mõne ettevõtte veebisaiti ja integreeritud helistamisnuppu pole.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Paranenud kliendikogemus
Helistamisnupu loomisega teete oma klientidele väikese teene ja näitate, et väärtustate nende aega. See mitte ainult ei paranda nende ettekujutust teie ettevõttest, vaid parandab ka nende kliendikogemust. Nagu te juba teate, on õnnelikud kliendid iga ettevõtte nurgakiviks. Sisuliselt hoiavad nad ettevõtteid elus. Rahulolev klient teeb suurema tõenäosusega korduvaid oste, kulutab rohkem ja jääb teie kaubamärgile truuks.
Propageerimise võimalus
Rahulolevad kliendid jagavad hea meelega oma positiivseid kogemusi ka teistega. Luues probleemivaba kogemuse, võite olla kindel, et kui teie ettevõte tuleb tulevastes vestlustes sõprade, kolleegide või perega kõne alla, mäletavad nad oma positiivset kogemust ja soovitavad teie ettevõtet. Seda tüüpi brändi propageerimine on hindamatu, kuna enamik tarbijaid usaldab eelkõige sõprade soovitusi. Need positiivsed soovitused toovad kaasa rohkem uusi ja korduvaid ärisid, mille tulemuseks on suurem müük ja tulu. Niikaua kui hoiate oma kliente rahulolevana, saate seda tsüklit korrata ja nautida suuremat klientide seotust ja tulude kasvu.
Teadmusbaasi ressursid
Helistamisnuppude või seotud teemade kohta lisateabe saamiseks vaadake meie teadmistebaasi, sõnastikku, akadeemia artikleid, videosid või blogipostitusi.
- Helistamisnupu seadistamine
- LiveAgenti kõnekeskuse kasutamine tarkvaratelefonide ja rakendustega
- Kuidas LiveAgentis kõne alustada
- Toetatud VoIP pakkujad
- Piiramatu arv kõnesalvestusi
Valmis paigutama helistamisnupu oma veebilehele?
Avastage, kui lihtne on LiveAgentiga sujuvat kliendituge pakkuda. Alustage oma 30-päevase prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole tarvis.
Ready to provide real-time assistance to your customers?
LiveAgent's Call Button feature is your solution! Add a call button to your website, allowing customers to reach you instantly.
Avastage, kuidas VoIP helistajad saavad muuta teie kõnekeskuse tõhusamaks, vähendades tööjõukulusid ja automatiseerides väljuvaid kõnesid. Õppige erinevatest VoIP helistajatest, nende eelistest ja kuidas need võivad suurendada agendi produktiivsust. Proovige LiveAgenti tasuta ja kogege esmaklassilist kliendituge!
Klienditeeninduse tagasihelistamine
Avasta klienditeeninduse tagasihelistamise funktsiooni eeliseid LiveAgenti abil! Suurenda kliendirahulolu ja vähenda ooteaega automaatsete tagasihelistamiste abil. Lihtne IVR skripti seadistamine ja kasutamine toob rohkem müügivõimalusi ja tõhusust. Proovi tasuta ja paranda oma klienditeenindust nüüd!
Avasta VoIP telefoniteenuse eelised ja puudused, ning õpi, kuidas see töötab. Kasuta VoIP-i oma kodus või ettevõttes, et teha rahvusvahelisi kõnesid ja säilitada oma telefoninumber. Saa teada, millist varustust on vaja ja kuidas alustada VoIP-teenuse kasutamist lihtsate sammudega. Liitu meiega ja alusta oma tasuta konto loomist juba täna!