Mis on klõpsa helistamiseks nupp?
Klõpsa helistamiseks nupp on digitaalne tööriist, mis võimaldab teil interneti kaudu brauseris reaalajas kõnesid teha. Peate vaid klõpsama manustatud lingil, mis sisaldab ettevõtte telefoninumbrit ja spetsiaalne süsteem, näiteks LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara, alustab Kõne.
Mis on klõpsa helistamiseks ja klõpsa numbrivalimiseks lingi vahe?
Klõpsa helistamiseks link on lihtsalt klõpsa numbrivalimiseks lingi teine nimi. Mõisted on omavahel asendatavad ja neil on sama tähendus. Selles tekstis kasutame mõlemat sõna.
Mida teeb klõpsa helistamiseks/numbrivalimiseks funktsioon?
Klõpsa helistamiseks tehnoloogia võimaldab teil valida mis tahes manustatud (hüperlingitud) telefoninumbri internetis. Kui klõpsate sellel, saate teha brauseris kõne mis tahes sobiva programmi, sealhulgas LiveAgenti kaudu. Lisaks oskab funktsioon töötada LiveAgenti veebipõhiste kontaktikaartidega (brauserilaiendid), mis võimaldavad teil veebis vaadata inimeste ja ettevõtete kontaktteavet.
Kuidas töötab klõpsa helistamiseks funktsioon?
Klõpsa valimiseks toimib tänu HTML-i tel linki protokollidele, mis suhtlevad määratud kõnekeskuste või tarkvaratelefoni rakendustega. Kui klõpsate hüperlingitud klõpsa helistamiseks telefoninumbril, palub serveripoolne skript teie kõnekeskuse tarkvaral tegutseda ja kõne algatada. Helistamistarkvara helistab seejärel hüperlingitud numbrile ja ühendab helistaja ja isiku või ettevõtte, kellele nad helistavad.
Kes kasutab klõpsa helistamiseks toimingut?
Klõpsa numbrivalimiseks funktsiooni saavad kasutada kõik ettevõtted või eraisikud, kes teevad palju telefonikõnesid. See on vaieldamatult üks kõige kasulikumaid funktsioone SDR-ide (müügiarenduse esindajate), müügimeeskondade, turundajate, juhiassistentide, turu-uurijate ja klienditoe esindajate jaoks, kuna see võib nende tööd lihtsamaks teha.
Kuigi klõpsa helistamiseks funktsiooni kasutavad peamiselt B2B (ettevõttelt ettevõttele) ja B2C (ettevõttelt kliendile) ettevõtted, saavad sellest funktsioonist kasu ka “tavalised” inimesed. Näiteks kui klient otsib mobiiltelefonis teie kontaktteavet, saab ta lihtsalt klõpsata teie veebisaidil hüperlingitud telefoninumbril ja alustada kohe kõnet, selle asemel, et oma veebibrauseris ja telefoni valimisklahvistikul edasi-tagasi vahetada.
Miks on klõpsa helistamiseks nupp vajalik?
Klõpsa valimiseks on kasulik, kuna säästab inimeste aega. Selle asemel, et iga kord telefoninumbrit käsitsi sisestada (kas mobiiltelefoni või tarkvararakendusse), võite helistamise alustamiseks klõpsata lihtsalt telefonilingil. Pikemas perspektiivis säästab see palju andmesisestusaega ja võimaldab teha veelgi rohkem väljaminevaid telefonikõnesid. See omakorda parandab töövoo tõhusust, säästab agentide aega ja säästab ka teie raha.
Koos klõpsa e-posti saatmiseks funktsiooniga, mis avab LiveAgentis eeltäidetud piletiakna, saavad klienditeenindajad, müüjad ja turundajad tõsta oma tootlikkust ja parandada oma töötulemusi.
Sellised väikesed, kuid tõhusad muudatused hoiavad teie töötajaid õnnelikuna ja hoiavad ära läbipõlemise, kuna need funktsioonid kõrvaldavad korduvad, igapäevased ja mõttetud ülesanded. Selle asemel saavad teie töötajad keskenduda kliendisuhete edendamisele, hämmastava kliendikogemuse loomisele ning isikupärastatud ja asjatundliku toe pakkumisele, kasutades kliki helistamiseks ja kliki valmimiseks toiminguid.
Kuidas teha telefoninumbrit klikitavaks?
Kui soovite seadistada klõpsa helistamiseks funktsiooni ja luua klikitavaid telefoninumbreid, peab teil olema juurdepääs oma veebisaidi tagaküljele, et saaksite muuta olemasolevaid telefoninumbreid sisaldavaid tekste. Kopeerige lihtsalt see koodilõik klikitavale telefoninumbrile ja asendage jutumärkides olev telefoninumber enda numbriga.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Kui olete lõpetanud, klõpsake nuppu Salvesta ja laadige leht uuesti. Teie telefoninumber peaks olema klõpsatav. Kui see ei tundu olevat klõpsatav või märkate viga, kontrollige koodi veel kord. Veenduge, et jutumärgid ja muud sümbolid ja käsud (nt ) oleksid olemas.
Kuidas kasutada klõpsa helistamiseks funktsiooni
Soovitame kasutada mitmekanalilise kõnekeskuse tarkvara, näiteks LiveAgenti. Kui olete selle paigaldanud ja valinud VoIP-teenuse pakkuja, saab süsteem teie brauseris tasuta sisse- ja väljaminevaid kõnesid teha.
Kui soovite alla laadida LiveAgenti veebipõhise kontaktikaartide brauseri laienduse, et vaadata manustatud telefoninumbrite kohta lisateavet, võite seda teha. Sel juhul kuvatakse kursorit manustatud telefoninumbri kohal hõljutades LiveAgenti kontaktikaart, mis kuvab täiendavat CRM-teavet. Klõpsates helistamiseks telefoninumbril, loob LiveAgent uue pileti ja sooritab kõne. Kõik see kuvatakse teie juhtpaneelil.
Kui te ei soovi LiveAgenti brauseri laiendust alla laadida, pole vaja seda teha. Ühegi programmi või laienduse alla laadimiseks ei ole otsest vajadust. LiveAgent suudab toimida manustatud linkide vaikimisi käsitlejana. Neil klõpsates suudab LiveAgenti klienditoe tarkvara helistada ja avada eelnevalt täidetud piletivälju.
Kõnenupu ja klõpsa helistamiseks lingi erinevused
Kõnenupp ja kliki helistamiseks link töötavad samamoodi. Siiski on need esteetiliselt erinevad. Kliki helistamiseks link on loomulikult lihtsalt link. Teisest küljest on helistamisnupp miniatuurne bänner või telefoniikoon, mis näeb välja nagu nupp. Selle saab paigutada kõikjale teie saidil ning sellel on erinevad stiilid, tekstid, suurused ja värvid.
Improve your calls with LiveAgent!
LiveAgent's call center features offer exactly what you need to improve your customer support over the phone. Get started today!
Valmis oma meeskonnale võimaldama kliki-helistamiseks funktsiooni?
Kui olete valmis oma meeskonna tõhusust suurendama, säästes samal ajal aega ja raha, on aeg kasutada klõpsa helistamiseks süsteemi. Teise võimalusena võite laadida alla LiveAgenti veebipõhise kontaktikaartide brauseri laienduse, et suhelda efektiivsemalt ja hankida rohkem teavet. Brauseri laiendus on tasuta ja selle saab alla laadida Google Chrome’i veebipoest või Mozzila Firefoxi lisandmoodulite loendist. Kindlasti proovige ka LiveAgenti. Pakume tasuta kõikhõlmavat 30 päevast prooviperioodi ja alustamiseks pole vaja krediitkaarti.
Avastage, kui tõhusaks võite teie ja teie meeskond saada juba täna.
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.
Vajate tasuta kõnekeskuse tarkvara?
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis parandab klienditeenindust, kiirendab vastamise aega ja suurendab müüki. Pakub ka e-posti suhtlemise tööriistu.
Kolite Novacall`ist LiveAgent`i?
Kiire ja tõhus piletisüsteem, LiveAgent, aitab keskenduda klientide mõistmisele ja parandada kliendikogemust. Pakub mitmeid suhtluskanaleid ja tasulisi plaane vastavalt ettevõtte vajadustele.
Kolite CallPAge'ist LiveAgenti?
Partnerluse võimalused, kliendiarvustused ja LiveAgenti hinnaplaanid. Liitu LiveAgentiga ja saa maailmatasemel klienditoe tarkvaraga. Migreeri andmed CallPage'ist lihtsalt ja kiiresti.