LiveAgent`is saate kõnesid töödelda mitme kõneseadme abil. Iga agent saab valida erinevate seadmete vahel, millest vastata.
Vaadake võimalike seadmete võimalusi:
Peakomplekt
Kui olete harjunud oma arvutist kasutama klassikalist peakomplekti, pole probleemi. Selle jaoks on olemas täielik tugi.

Brauser
Kõnekeskuse kasutamiseks ei tule teil osta erivarustust. Kasutage oma arvutit ja selle sisseehitatud mikrofoni.

Soovitame kasutada kõige uuemat internetibrauseri versiooni
Mobiilirakendused
LiveAgent pakub mobiilirakendusi, et saaksite oma kliente teenindada ka liikumises olles.
- iOS
- Android

Riistavara telefonid
Ühendage mistahes riistvara telefon LiveAgenti kõnekeskusega. Toetatakse kõiki brände.
Kõige populaarsemad riistvara telefonide brändid:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel

Teadmistebaassi ressursid:
Saage rohkem teada
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent on klientidele mõeldud klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid suhtluskanaleid, sealhulgas vestlusteenuse, kõneid, videokõnesid ja sotsiaalmeediat.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Saage LiveAgenti partneriks ja kasutage nende mitmekülgseid suhtluskanaleid, näiteks vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid.