Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tüdinenud oma kõnekeskuse tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim kõnekeskuse alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Kõnekeskuse alternatiiv müügiks ja tugiteenuseks

Kas olete oma praegustest tugiteenuse tööriistades ja töövoogudest tüdinenud? On aeg vahetada see kõnekeskuse alternatiiviga! Avastage rikkalikud integratsioonid, professionaalsed funktsioonid ja suur kokkuhoid.

Meie põhjalik võrdlus heidab valgust kõige populaarsematele kõnekeskuse alternatiividele, nende funktsioonidele ja klientide hinnangutele, et aidata Teil valida õige lahendus oma tööstusharule ja ärile

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funktsioonid Liveagent AirCall
Võrrelge AirCall Inc. LiveAgentiga.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Võrrelge Zendesk Talki LiveAgentiga.
Üldine hinnang
Capterra kontrollitud kasutajate üldine hinnang tarkvarale.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
4.2
AirCall sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.2 5-st.
4.3
RingCentral sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
4.5
TalkDesk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.5 5-st.
4.3
Zendesk Talk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
Kasutuslihtsus
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang kasutuslihtsusele.
4.6
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
4.4
AirCall sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.4 5-st.
4.3
RingCentral sai Capterra kontrollitud kasutajate kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
4.7
TalkDesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.7 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.3 5-st.
Klienditeenindus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.7 5-st.
4.2
AirCall sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
4.4
RingCentral sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.4 5-st.
4.6
TalkDesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.6 5-st.
4.2
Zendesk Talk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.7 5-st.
4.0
AirCall sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.0 5-st.
4.0
RingCentral sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.0 5-st.
4.5
TalkDesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.5 5-st.
4.1
Zendesk Talk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.1 5-st.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$39/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$30-$50/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus..
$19.99-$49.99/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
Tuleb teha hinnapäring TalkDesk pakub igale kliendile kohandatud hinda. Palun taodelge hinda nende veebilehel.
$49-$99/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
Kahesuunaline kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kahesuunalist kõnekeskust.
AirCall pakub kahesuunalist kõnekeskust.
RingCentral pakub kahesuunalist kõnekeskust.
TalkDesk pakub kahesuunalist kõnekeskust.
Zendesk Talk pakub kahesuunalist kõnekeskust.
Kõnede logimine
Koguge ja analüüsige kõnede mahtu, teavet helistaja kohta ja kõne tulemusi.
LiveAgent pakub kõnede logimist.
AirCall pakub kõnede logimist.
RingCentral pakub kõnede logimist.
TalkDesk pakub kõnede logimist.
Zendesk Talk pakub kõnede logimist.
Kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub kõnede salvestamist.
AirCall pakub kõnede salvestamist.
RingCentral pakub kõnede salvestamist.
TalkDesk pakub kõnede salvestamist.
Zendesk Talk pakub kõnede salvestamist.
Eskalatsiooni haldamine
SLA-põhise prioriteediga kõnede hoiatused ja eskaleerimised.
LiveAgent omab eskalatsiooni haldamist.
AirCall ei oma eskalatsiooni haldamist.
RingCentral omab eskalatsiooni haldamist.
TalkDesk omab eskalatsiooni haldamist.
Zendesk Talk omab eskalatsiooni haldamist.
Sissetulevate kõnede keskus
Kõnekeskus mis võimaldab vastu võtta sissetulevaid kõnesid klientidelt.
LiveAgent omab sissetulevate kõnede keskust.
AirCall omab sissetulevate kõnede keskust.
RingCentral omab sissetulevate kõnede keskust.
TalkDesk omab sissetulevate kõnede keskust.
Zendesk Talk omab sissetulevate kõnede keskust.
Interaktiivne kõneteenindus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsiooni.
AirCall pakub IVR funktsiooni.
RingCentral pakub IVR funktsiooni.
TalkDesk pakub IVR funktsiooni.
Zendesk Talk pakub IVR funktsiooni.
Manuaalne helistaja
Põhiline helistaja, mida agendid kasutavad üksteise järel klientide numbrite käsitsi valimiseks.
LiveAgent pakub manuaalset numbrivalijat.
AirCall pakub manuaalset numbrivalijat.
RingCentral pakub manuaalset numbrivalijat.
TalkDesk pakub manuaalset numbrivalijat.
Zendesk Talk pakub manuaalset numbrivalijat.
Väljaminevate kõnede keskus
Kõnekeskus, mis on varustatud väljaminevate kõnede tegemiseks (agendilt kliendile).
LiveAgent pakub väljaminevate kõnede keskust.
AirCall pakub väljaminevate kõnede keskust.
RingCentral pakub väljaminevate kõnede keskust.
TalkDesk pakub väljaminevate kõnede keskust.
Zendesk Talk pakub väljaminevate kõnede keskust.
Sõnastikupõhine helistaja
Sõnastikupõhine helistaja helistab automaatselt numbritele, kuni ta tuvastab ühenduse ja suunab kõne seejärel agendile.
LiveAgent ei paku sõnastikupõhist helistajat.
AirCall ei paku sõnastikupõhist helistajat.
RingCentral pakub sõnastikupõhist helistajat.
TalkDesk pakub sõnastikupõhist helistajat.
Zendesk Talk pakub sõnastikupõhist helistajat.
Progressiivne valija
Progressiivne valija on automatiseeritud valimissüsteem, mis esitab enne telefoninumbri valimist kliendi kontaktandmed agendile
LiveAgent ei paku progressiivset valijat.
AirCall ei paku progressiivset valijat.
RingCentral pakub progressiivset valijat.
TalkDesk pakub progressiivset valijat.
Zendesk Talk pakub progressiivset valijat.
Järjekorra haldamine
Süsteem, mida kasutatakse kõnejärjekordade haldamiseks.
LiveAgent pakub kõnejärjekorra haldamist.
AirCall pakub kõnejärjekorra haldamist.
RingCentral pakub kõnejärjekorra haldamist.
TalkDesk pakub kõnejärjekorra haldamist.
Zendesk Talk pakub kõnejärjekorra haldamist.
Reaalajas vestlus
Natiivne reaalajas vestluse vidin, mida saab Teie saidil juurutada ja kasutada reaalajas suhtlemiseks veebisaidi külastajatega.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
AirCall ei paku reaalajas vestlust.
RingCentral pakub reaalajas vestlust.
TalkDesk pakub reaalajas vestlust.
Zendesk Talk pakub reaalajas vestlust.
Aruandlus/analüütika
Analüütika juhtpaneel, mis võimaldab teil toimivusaruandeid luua.
LiveAgent pakub aruandlust ja analüütikat.
AirCall pakub aruandlust ja analüütikat.
RingCentral pakub aruandlust ja analüütikat.
TalkDesk pakub aruandlust ja analüütikat.
Zendesk Talk pakub aruandlust ja analüütikat.

Teie lemmikud kasutavad meie kõnekeskuse alternatiivi

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Inbound and Outbound Call Center Software

Enneolematu kokkuhoid riistvara ja rahvusvaheliste kõnede arvelt

LiveAgenti veebipõhine kõnekeskus on kohaliku sisse- ja väljahelistamisecost-effective lahendus. Sellega ei kaasne peidetud kasutamise kulusid ega lisakulutsi.

Me lisame järjepidevalt uusi funktsionaalsusi ja täiendame oma tarkvara, nii et Teie virtuaalne kõnekeskus on varustatud kõige värskema tehnoloogiaga — täiesti tasuta.

Taskukohane, usaldusväärne ja lihtne kasutada

Valige juba täna meie kõnekeskuse alternatiiv. Alustage minutitega kõnede tegemist ja saamist. Valige lihtsalt VoIP-teenuse pakkuja ja seadistage oma agentide seadmed ning ongi kõik. Lihtne.

voip call center
ivr 1

Professionaalne kõnekeskuse alternatiiv

Kes ütles et kõnekeskuse alternatiivid ei saa olla professionaalsed? LiveAgent pakub rikkalikke integratsioone, tipptasemel turvalisust, IVR-i, Automaatset kõnede jaotussüsteemi (ACD), kõnede suunamist ja automaatset tagasihelistamist.

Suurtele ja väikestele ettevõtetele

LiveAgent ion täiuslik kõnekeskuse alternatiiv üksikettevõtjatele, start-up-firmadele, väikestele ja keskmistele ettevõtetle või isegi aktsiaseltsidele. Tarkvara on 100% kohandatave, skaleeruv ja reguleeritav vastavalt vajadustele, sõltumata sellest kas kasutate seda majasiseseks tugiteenuseks või kaugmüügiks.

call-logs
call routing

Minutite eest ei võeta lisatasusid

Väsinud et iga tööriist päikese all maksab jala või käe? Pay for real-time usage only! Ei mingeid varjatud tasusid, minuti lisatasusid ega salvestamise tasusid. See on LiveAgenti viis!

Kontekstuaalselt rikas

Võimendage oma agente ladusate üleminekutega kõnede vastamise ja oluliste kliendi andmete otsimise vahel. LiveAgenti abil on lihtne leida kogu kontekstuaalne teave kliendi probleemide lahendamise teekonna kohta algusest lõpuni, tänu meie  sisseehitatud CRM-ile.

crm integrations
tour 02

Kõik tugikanalid ühe katuse all

Parimad kõnekeskuse alternatiivid pakuvad ituitiivset kasutajaliidest koos ühtse agentide töölauaga, mis korraldab kenasti klientide suhtlemist mitmest suhtluskanalist, nagu näiteks reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, e-post ja kliendiportaalid.

Ideaalne mälestusväärsete kliendikogemuste loomiseks

Soovite oma klientide jaoks astuda veel ühe sammu? Tehke sellest kohting! Meie videovestluse funktsioon võimaldab Teil juhtida oma kliente läbi keeruliste probleemide, ühendades endas reaalajavestluse, video ja veebikülastaja jälgimise. Vot see on klienditeenindus!

Customer-empathy-Video-Call-feature-LiveAgent-
how-call-center-works-basic-feature-internal-calls

Olete jännis?

Meie kõnekeskuse alternatiiv pakub tasuta rakendusesiseseid vestlusi ja kõnesid.
Helistage kolleegile alati, kui vajate abikäsi või kui Teil on kiire küsimus..

Veel mõned põhjused miks LiveAgent on parim kõnekeskuse alternatiiv

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Miks valida LiveAgent kõnekeskuse tarkvara alternatiiviks?

LiveAgenti abil omate kontrolli oma kõnekeskuse üle. Meie pilvepõhine lahendus pakub Teile tugiteenust, mida on lihtne kasutada ja hallata. Hinnakujundus on lihtne ja maksate ainult selle eest, mida kasutate. Agente ja teenuseid saate lisada, muuta või kustutada.

Milliseid kõnekeskuse funktsioone pakub LiveAgent?

LiveAgent pakub palju kõnekeskuse funktsioone, nagu videokõned, sisekõned, IVR, automaatne tagasihelistamine, piiramatu kõnede salvestamine ja palju muud.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo