Tüdinenud oma kõnekeskuse tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim kõnekeskuse alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Kõnekeskuse alternatiiv müügiks ja tugiteenuseks

Kas olete oma praegustest tugiteenuse tööriistades ja töövoogudest tüdinenud? On aeg vahetada see kõnekeskuse alternatiiviga! Avastage rikkalikud integratsioonid, professionaalsed funktsioonid ja suur kokkuhoid.

Meie põhjalik võrdlus heidab valgust kõige populaarsematele kõnekeskuse alternatiividele, nende funktsioonidele ja klientide hinnangutele, et aidata Teil valida õige lahendus oma tööstusharule ja ärile

  • GetApp leaders 2021
Funktsioonid Liveagent AirCall
Võrrelge AirCall Inc. LiveAgentiga.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Võrrelge Zendesk Talki LiveAgentiga.
Üldine hinnang
Capterra kontrollitud kasutajate üldine hinnang tarkvarale.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
4.2
AirCall sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.2 5-st.
4.3
RingCentral sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
4.5
TalkDesk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.5 5-st.
4.3
Zendesk Talk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
Kasutuslihtsus
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang kasutuslihtsusele.
4.6
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
4.4
AirCall sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.4 5-st.
4.3
RingCentral sai Capterra kontrollitud kasutajate kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
4.7
TalkDesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.7 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.3 5-st.
Klienditeenindus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.7 5-st.
4.2
AirCall sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
4.4
RingCentral sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.4 5-st.
4.6
TalkDesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.6 5-st.
4.2
Zendesk Talk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.7 5-st.
4.0
AirCall sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.0 5-st.
4.0
RingCentral sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.0 5-st.
4.5
TalkDesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.5 5-st.
4.1
Zendesk Talk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.1 5-st.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$39/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$30-$50/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus..
$19.99-$49.99/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
Tuleb teha hinnapäring TalkDesk pakub igale kliendile kohandatud hinda. Palun taodelge hinda nende veebilehel.
$49-$99/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
Kahesuunaline kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kahesuunalist kõnekeskust.
AirCall pakub kahesuunalist kõnekeskust.
RingCentral pakub kahesuunalist kõnekeskust.
TalkDesk pakub kahesuunalist kõnekeskust.
Zendesk Talk pakub kahesuunalist kõnekeskust.
Kõnede logimine
Koguge ja analüüsige kõnede mahtu, teavet helistaja kohta ja kõne tulemusi.
LiveAgent pakub kõnede logimist.
AirCall pakub kõnede logimist.
RingCentral pakub kõnede logimist.
TalkDesk pakub kõnede logimist.
Zendesk Talk pakub kõnede logimist.
Kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub kõnede salvestamist.
AirCall pakub kõnede salvestamist.
RingCentral pakub kõnede salvestamist.
TalkDesk pakub kõnede salvestamist.
Zendesk Talk pakub kõnede salvestamist.
Eskalatsiooni haldamine
SLA-põhise prioriteediga kõnede hoiatused ja eskaleerimised.
LiveAgent omab eskalatsiooni haldamist.
AirCall ei oma eskalatsiooni haldamist.
RingCentral omab eskalatsiooni haldamist.
TalkDesk omab eskalatsiooni haldamist.
Zendesk Talk omab eskalatsiooni haldamist.
Sissetulevate kõnede keskus
Kõnekeskus mis võimaldab vastu võtta sissetulevaid kõnesid klientidelt.
LiveAgent omab sissetulevate kõnede keskust.
AirCall omab sissetulevate kõnede keskust.
RingCentral omab sissetulevate kõnede keskust.
TalkDesk omab sissetulevate kõnede keskust.
Zendesk Talk omab sissetulevate kõnede keskust.
Interaktiivne kõneteenindus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsiooni.
AirCall pakub IVR funktsiooni.
RingCentral pakub IVR funktsiooni.
TalkDesk pakub IVR funktsiooni.
Zendesk Talk pakub IVR funktsiooni.
Manuaalne helistaja
Põhiline helistaja, mida agendid kasutavad üksteise järel klientide numbrite käsitsi valimiseks.
LiveAgent pakub manuaalset numbrivalijat.
AirCall pakub manuaalset numbrivalijat.
RingCentral pakub manuaalset numbrivalijat.
TalkDesk pakub manuaalset numbrivalijat.
Zendesk Talk pakub manuaalset numbrivalijat.
Väljaminevate kõnede keskus
Kõnekeskus, mis on varustatud väljaminevate kõnede tegemiseks (agendilt kliendile).
LiveAgent pakub väljaminevate kõnede keskust.
AirCall pakub väljaminevate kõnede keskust.
RingCentral pakub väljaminevate kõnede keskust.
TalkDesk pakub väljaminevate kõnede keskust.
Zendesk Talk pakub väljaminevate kõnede keskust.
Sõnastikupõhine helistaja
Sõnastikupõhine helistaja helistab automaatselt numbritele, kuni ta tuvastab ühenduse ja suunab kõne seejärel agendile.
LiveAgent ei paku sõnastikupõhist helistajat.
AirCall ei paku sõnastikupõhist helistajat.
RingCentral pakub sõnastikupõhist helistajat.
TalkDesk pakub sõnastikupõhist helistajat.
Zendesk Talk pakub sõnastikupõhist helistajat.
Progressiivne valija
Progressiivne valija on automatiseeritud valimissüsteem, mis esitab enne telefoninumbri valimist kliendi kontaktandmed agendile
LiveAgent ei paku progressiivset valijat.
AirCall ei paku progressiivset valijat.
RingCentral pakub progressiivset valijat.
TalkDesk pakub progressiivset valijat.
Zendesk Talk pakub progressiivset valijat.
Järjekorra haldamine
Süsteem, mida kasutatakse kõnejärjekordade haldamiseks.
LiveAgent pakub kõnejärjekorra haldamist.
AirCall pakub kõnejärjekorra haldamist.
RingCentral pakub kõnejärjekorra haldamist.
TalkDesk pakub kõnejärjekorra haldamist.
Zendesk Talk pakub kõnejärjekorra haldamist.
Reaalajas vestlus
Natiivne reaalajas vestluse vidin, mida saab Teie saidil juurutada ja kasutada reaalajas suhtlemiseks veebisaidi külastajatega.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
AirCall ei paku reaalajas vestlust.
RingCentral pakub reaalajas vestlust.
TalkDesk pakub reaalajas vestlust.
Zendesk Talk pakub reaalajas vestlust.
Aruandlus/analüütika
Analüütika juhtpaneel, mis võimaldab teil toimivusaruandeid luua.
LiveAgent pakub aruandlust ja analüütikat.
AirCall pakub aruandlust ja analüütikat.
RingCentral pakub aruandlust ja analüütikat.
TalkDesk pakub aruandlust ja analüütikat.
Zendesk Talk pakub aruandlust ja analüütikat.

Teie lemmikud kasutavad meie kõnekeskuse alternatiivi

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Enneolematu kokkuhoid riistvara ja rahvusvaheliste kõnede arvelt

LiveAgenti veebipõhine kõnekeskus on kohaliku sisse- ja väljahelistamisecost-effective lahendus. Sellega ei kaasne peidetud kasutamise kulusid ega lisakulutsi.

Me lisame järjepidevalt uusi funktsionaalsusi ja täiendame oma tarkvara, nii et Teie virtuaalne kõnekeskus on varustatud kõige värskema tehnoloogiaga — täiesti tasuta.

Taskukohane, usaldusväärne ja lihtne kasutada

Valige juba täna meie kõnekeskuse alternatiiv. Alustage minutitega kõnede tegemist ja saamist. Valige lihtsalt VoIP-teenuse pakkuja ja seadistage oma agentide seadmed ning ongi kõik. Lihtne.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Professionaalne kõnekeskuse alternatiiv

Kes ütles et kõnekeskuse alternatiivid ei saa olla professionaalsed? LiveAgent pakub rikkalikke integratsioone, tipptasemel turvalisust, IVR-i, Automaatset kõnede jaotussüsteemi (ACD), kõnede suunamist ja automaatset tagasihelistamist.

Suurtele ja väikestele ettevõtetele

LiveAgent ion täiuslik kõnekeskuse alternatiiv üksikettevõtjatele, start-up-firmadele, väikestele ja keskmistele ettevõtetle või isegi aktsiaseltsidele. Tarkvara on 100% kohandatave, skaleeruv ja reguleeritav vastavalt vajadustele, sõltumata sellest kas kasutate seda majasiseseks tugiteenuseks või kaugmüügiks.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Minutite eest ei võeta lisatasusid

Väsinud et iga tööriist päikese all maksab jala või käe? Pay for real-time usage only! Ei mingeid varjatud tasusid, minuti lisatasusid ega salvestamise tasusid. See on LiveAgenti viis!

Kontekstuaalselt rikas

Võimendage oma agente ladusate üleminekutega kõnede vastamise ja oluliste kliendi andmete otsimise vahel. LiveAgenti abil on lihtne leida kogu kontekstuaalne teave kliendi probleemide lahendamise teekonna kohta algusest lõpuni, tänu meie sisseehitatud CRM-ile.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Kõik tugikanalid ühe katuse all

Parimad kõnekeskuse alternatiivid pakuvad ituitiivset kasutajaliidest koos ühtse agentide töölauaga, mis korraldab kenasti klientide suhtlemist mitmest suhtluskanalist, nagu näiteks reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, e-post ja kliendiportaalid.

Ideaalne mälestusväärsete kliendikogemuste loomiseks

Soovite oma klientide jaoks astuda veel ühe sammu? Tehke sellest kohting! Meie videovestluse funktsioon võimaldab Teil juhtida oma kliente läbi keeruliste probleemide, ühendades endas reaalajavestluse, video ja veebikülastaja jälgimise. Vot see on klienditeenindus!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Olete jännis?

Meie kõnekeskuse alternatiiv pakub tasuta rakendusesiseseid vestlusi ja kõnesid.
Helistage kolleegile alati, kui vajate abikäsi või kui Teil on kiire küsimus..

Veel mõned põhjused miks LiveAgent on parim kõnekeskuse alternatiiv

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Aruncă o privire la cum se comportă software-ul pentru call center LiveAgent față de concurenții săi și obține soluția de apelare potrivită pentru afacerea ta

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

Related Articles to Kõnekeskuse alternatiivid
LiveAgent on 2020 aastal kõige enam arvustatud ja #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks. Kolige oma andmed LeadDesk`ist Liveagent`i juba täna.

Kolite LeadDesk`ist LiveAgent`i?

Tõstke investeeringute tootlust ja saage tasuta LiveAgent või valige tasuline plaan. Valige keel ja migreeruge LeadDesk`ist LiveAgenti. Silmapaistev klienditeenindus, kasulikud tööriistad, ja üle 40 integratsiooni. Liituge ettevõtetega nagu Huawei, BMW ja Yamaha.

LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

Alustage andmete ülekandmist Zendesk'i süsteemist lihtsa aktiveerimise liuguriga. Kõik teie piletid ja agendid kantakse turvaliselt LiveAgent'isse.

Lahkute Zendesk'ist?

LiveAgent pakub mitmeid suhtlusviise, sealhulgas vestlus, kõned, video-kõned ja sotsiaalmeedia. Ettevõte pakub tuge mitmes keeles, sealhulgas Eesti keeles. Lisaks pakutakse ka demo ja hinnakujundust.

LiveAgent on 2019. ja 2020. aasta top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara VKE'dele. Ühinege selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMS, Yamaha, O2 ja Oxfordi Ülikool maailmatasemel klienditoe pakkumisel.

Lähete üle Vocalcom süsteemist LiveAgent'isse?

Pakutakse erinevaid äriplaane, sealhulgas tasuta prooviperioodi. LiveAgent pakub klienditoe tarkvara koos reaalajas vestluse ja e-kirja mallidega. Lisaks on võimalik migreerida andmed teistest süsteemidest.

LiveAgent on kasutajatoe lahendus, mis ühendab mitmed kanalid üheks liideseks. Soovite migreeruda LivePerson`ist Liveagenti`i? Aitame teid.

Migreerute LivePerson`ist?

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, mis kiirendab suhtlust, pakub täis funktsioone ja aitab saavutada kliendirahulolu ning müüki. See säästab aega ja on lihtne kasutada.

Soovite paremat kõnetuge? Proovige LiveAgent'it, mis pakub palju enamat kui lihtsalt telefonikõned. Tutvuge LiveAgent'i kasutajatoe eeliste ja põhifunktsioonidega.

Otsite alternatiivi LiveCall'ile?

LiveAgent pakub ettevõtetele võimsat ja kasutajasõbralikku tööriista klientidele reaalajas suhtlus- ja tugiteenuse pakkumiseks veebisaidil. Saadaval on mitmesugused suhtluskanalid nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorumid ja tagasiside- ning sotsiaalmeedia platvormid. Registreeru tasuta kontoga ja avasta LiveAgenti kõikehõlmav ja efektiivne klienditeeninduse tarkvara.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x