Asetage vestlusnupp oma veebisaidi suvalisse kohta ja hakake oma klientidele reaalajas vestluse kaudu vastama. LiveAgent pakub valikuks rikkalikku reaalajas vestluse nuppude galeriid.
Valige meie galeriist paljude eelnevalt määratletud reaalajas vestluse nuppude positsioonide ja stiilide hulgast:
Create a chat button for FREE
LiveAgent has a 30-day free trial for all subscriptions. Create a chat button for your website and improve your customer support immediately!
Kas Te pole leidnud oma veebivestluse nupule sobivat stiili?
Ärge muretsege! Saate luua oma isikliku, laadides üles pildi või kirjutades oma HTML-koodi.
Teadmusbaasi ressursid
Kui soovite rohkem teada saada, järgige juhendit Kuidas luua LiveAgentis vestlusnuppu.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Reaalajas vestlus on oluline tööriist iga klienditoe agendi jaoks, aidates suurendada tulusid kuni 48%. Samuti aitab kõnekeskus lahendada klientide probleeme isiklikuma lähenemisega, suurendades probleemide lahendamist kuni 56%. LiveAgent pakub mitmekülgset klienditoe lahendust, mis hõlmab ka piletisüsteemi, sotsiaalmeediat, teadmusbaasi ja palju muud. Alustage tasuta prooviperioodi ja avastage, miks LiveAgent on valdkonna liider.
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.