Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aja jälgimine

Mis on aja jälgimine?

Aja jälgimise tööriist registreerib ülesannete või projektide täitmisele kuluva aja. Tööaja jälgimise vahendeid kasutatakse kõikides tööstusharudes, kuid neid kasutavad peamiselt inimesed, kellele makstakse tunnitasu (näiteks tugiagendid).

Miks peaksite jälgima tööaega?

Tööaja jälgimine on oluline, sest see annab teile ülevaate nii teie kui ka teie meeskonna tööajast: 

  • Tulemuslikkus
  • Üldine tootlikkus
  • Efektiivsus
  • Ülesannete maht

Aja jälgimise tööriistade abil on lihtne kindlaks teha, kas teie ja teie meeskond keskendub õigete probleemide lahendamisele. Sageli võivad aja jälgimise tööriistad näidata, et paljusid tohutult aega võtvaid ülesandeid saab lihtsustada või automatiseerida.

Näiteks kui näete, et teie tugiagendid kulutavad palju aega samalaadsetele küsimustele vastamiseks, võib olla kasulik luua eelnevalt määratletud vastuste mallid või etteantud vastused.

Lisaks, kui näete, et mõnedel agentidel võtab põhitööde tegemine liiga kaua aega, võib see olla märk sellest, et nad ei ole produktiivsed ja laisklevad, et rohkem töötunde saada. See on muidugi välditav, kui te teate oma meeskonna keskmist päringute töötlemise aega.

Track agent work time with LiveAgent

Learn from time tracking insights starting today. Discover who needs more training, and who’s excelling. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kuidas saate kasutada LiveAgent’i aja jälgimise tööriista?

LiveAgent’i sisseehitatud aja jälgimise vahend jälgib aega, mille teie tugiagendid kulutavad kontaktvormidele, e-postile, sotsiaalmeediale, kliendiportaali taotlustele, reaalajas vestlusele ja kõnedele.

Aja jälgimine

Kuidas LiveAgent’i tööaja jälgimise vahend töötab?

Kui funktsioon on sisse lülitatud, jälgib see automaatselt, kui palju aega iga agent kulutas üksikute piletite lahendamisele. Pange tähele, et süsteem jälgib ainult seda aega, mil agent aktiivselt piletiga töötab. See tähendab, et pilet peab olema:

  • Avatud agendi poolt
  • Vaadatud agendi poolt
  • Agent töötab selle kallal (agent peab kirjutama, klõpsama või vähemalt liigutama enda hiirt)
Pileti lisa
Avatud pilet

Kui agent on passiivne üle 30 sekundi, peatub aja jälgimine. Lisaks sellele peatub jälgimine ka siis, kui agent läheb üle teisele piletile või teisele brauseri vahekaardile või rakendusele.

Kui teie agendid töötavad sageli erinevates vahekaartides/rakendustes, oleks ehk kõige parem, kui te nõuaksite agentidelt aega käsitsi sisestada. Selle puhul saate sisse lülitada seadistuse, mis nõuab teie agendilt käsitsi sisestada iga pileti lahendamisele kulunud aja.

Aja jälgimine

Kuidas seadistada LiveAgent’is tööaja jälgimist

  1. Logige LiveAgent’isse.
  2. Klõpsake Seaded (hammasratta ikoon vasakul menüüribal).
  3. Klõpsake Süsteem.
  4. Klõpsake Pluginad.
  5. Leidke Aja jälgimise plugin ja vajutage nupule Aktiveeri.
Aja jälgimine

6. Süsteem küsib teilt kinnitust. Klõpsake Jah.

Aja jälgimine

7. Süsteem küsib teilt uuesti kinnitust LiveAgent rakenduse taaskäivitamiseks. Klõpsake Jah.

Aja jälgimine

8. Kui näete, et plugin on roheline (nagu allpool näidatud), on see edukalt sisse lülitatud.

Aja jälgimine

9. Klõpsake uuesti Seaded.

10. Klõpsake Süsteem.

11. Klõpsake Aja jälgimine.

12. Kui soovite nõuda agentidelt sisestada tööaeg iga pileti jaoks käsitsi (nagu allpool näidatud), klikkige märkeruutu ja vajutage Salvesta.

Aja jälgimine

Aja jälgimine ja aruandlus

Kui soovite vaadata kõiki aja aruandeid, mida süsteem on jälginud ja mida teie agendid on esitanud, võite klõpsata Raportid (vasakul menüüribal) ja valida “Aja aruanne”.

Saate filtreerida oma aruannet konkreetse ajavahemiku, agendi, pileti, kliendi, ettevõtte, aruande kuupäeva, arve esitamise kuupäeva ja sisestuse tüübi (käsitsi, automaatselt) järgi. Samuti saate eksportida kõik Aja aruanded CSV-faili, et neid oleks lihtsam jagada juhtkonnale.

Aja-jälgimine-LiveAgent
Aja aruanne

Kui teie või teie agendid ei ole oma tööaega käsitsi sisestamise abil arvele võtnud, saate seda teha siin, klõpsates Muuda. See on eriti kasulik, kui te arveldate oma klientidele pakutava klienditoe eest.

Aja jälgimine

Aja jälgimise eelised

Parem tootlikkus ja tõhusus

Aja jälgimine on suurepärane vahend agentide tootlikkuse ja tõhususe parandamiseks. Sellisel viisil andmete kogumine võib aidata teil luua kasutatavaid teadmisi tugiprotsesside parandamiseks automaatiseerimise reeglite või integratsioonide abil. Samuti võib see aidata teil tuvastada agente, kes vajavad veel koolitust.

Agentide tõhususe ja tootlikkuse parandamine on oluline, sest mida tootlikumad on teie töötajad, seda rohkem aega ja raha säästate. Töötajate tootlikkus mõjutab ka klientide rahulolu ja kliendivoolavust.

Kui teie agendid suudavad lahendada pileteid suhteliselt kiire tempoga, on ka teie kliendid teenusega rahul (sest kellelegi ei meeldi vastuseid või probleemide lahendamist oodata).

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Vastutus tulemuslikkuse eest

Töötajate vastutuse tagamine on oluline ja tööaja jälgimise vahendid võivad teid just selles aidata. Kui mõnel agendil kulub naeruväärselt palju aega lihtsatele küsimustele/piletitele vastamiseks, siis teate, et peate neid nende töötulemuste kohta küsitlema. 

Kui te aga näete, et mõned teie agendid vastavad piletitele liiga kiiresti, kuid neil on hulgaliselt negatiivseid hinnanguid ja tagasisidet klientidelt, võib see olla märk sellest, et nad ei keskendu piletite vastamisele põhjalikult ja tahavad lihtsalt “asja ära ajada”.

Tööaja jälgimise tööriistad võivad seega anda teile ülevaate teie töötajate töö tulemuslikkusest.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Agentide tasakaalustatud töökoormus

Viimane, kuid mitte vähem tähtis – tööaja jälgimise vahendid aitavad teil luua oma agentide jaoks tasakaalustatud töökorralduse. Kuna igal agendil on erinev töötempo, saate uurida nende töötulemuste aruandeid aja jooksul ja kohandada sissetulevate kõnede/vestluste arvu, mida nad saavaksid vastu võtta.

Mõned agendid arenevad kiire tempoga keskkonnas, kus on kõrge piletikoormus, samas kui teised satuvad stressi ja murduvad. Oluline on teada oma agendi tööstiili ja seda vastavalt kohandada.

Teadmusbaasi ressursid

Kui soovite rohkem teada saada aja jälgimise ja sellega seotud teemade kohta, vaadake meie teadmusbaasi ressursse.

LiveAgent Product Tour

Olete valmis alustama agentide tööaja jälgimist?

Jälgige agendi tööaega hõlpsasti. Registreeruge meie tasuta 14-päevase prooviperioodi kasutamiseks ja veenduge, kui lihtne see on. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna. Krediitkaarti ei ole vaja.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on aja jälgimine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aja jälgimise tööriist registreerib ülesannete või projektide täitmisele kuluva aja. Tööaja jälgimise vahendeid kasutatakse kõikides tööstusharudes, kuid neid kasutavad peamiselt inimesed, kellele makstakse tunnitasu (näiteks tugiagendid). ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite jälgima tööaega?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tööaja jälgimine on oluline, sest see annab teile ülevaate nii teie kui ka teie meeskonna tulemuslikkusest, üldisest tootlikkusest, tõhususest ja ülesannete mahust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas saate LiveAgentis aja jälgimist kasutada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent’i sisseehitatud aja jälgimise tööriist jälgib aega, mida teie tugiagendid kulutavad kontaktvormide, e-posti, sotsiaalmeedia, teadmusbaasi avalduste, reaalajas vestluste ja kõnede lahendamiseks.” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo