Aja jälgimisega saate iga Agendi poolt kliendile kulutatud aega jälgida ning saavutada seeläbi sügavam arusaamine ning ülevaade kasutajatoe toimuvusest. Kulutatud aega jälgitakse automaatselt iga sedeliga tegeledes, kui antud funktsioon on sisselülitatud. Täiendavalt saate panna agente kulutatud aega ka manuaalselt sisestama ja vajadusel märkmeid lisama.
Aega jälgitakse vaid siis, kui agent on sedeliga tegelemisel aktiivne (aja jälgimine lõpeb 30 sekundit pärast tegevuse lõppemist).
Ajaraport
LiveAgent võimaldab raporteerida aega, mis on kulutatud teatud ajavahemiku jooksul kõigile sedelitele. Individuaalsed kandeid on võimalik sorteerida agendi, sedeli, kliendi, ettevõtte, raporti kuupäeva, arve kuupäeva ning tüübi (käsitsi, automaatselt) alusel. Ajaraportit saab eksportida CSV failina.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Teadmistebaasi allikad
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.