Vältige kehva kliendituge lastes oma klientidel hinnata klienditoe Agentide vastuseid. Tundke ära negatiivsed trendid klienditoes ning käituge vastavalt. Kasutage ära “Edetabeli” funktsiooni LiveAgent lahenduses.
Teie kliendid saavad jätta tagasisidet enda kogemuse kohta klienditoe esindajaga. Võimaldage oma klientidel hinnata Agentide Vestlust ja E-mailide vastuseid.
Agentide edetabeli ülevaade
LiveAgent pakub ülevaadet auhinnatud ja noomitud Agentidest koos klientide kommentaaridega. Saate selle eksportida CSV failina.
Õppides rohkem oma Agentide kohta, saate parimaid Agente premeerida ning toetada neid, kes hetkel nii edukad ei ole. Tundke ära negatiivsed trendid oma klienditoes ning käituge vastavalt. Kasutage ära “Edetabeli” funktsiooni LiveAgent lahenduses.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Teadmistepagasi ressursid
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.