Vältige kehva kliendituge lastes oma klientidel hinnata klienditoe Agentide vastuseid. Tundke ära negatiivsed trendid klienditoes ning käituge vastavalt. Kasutage ära “Edetabeli” funktsiooni LiveAgent lahenduses.

Teie kliendid saavad jätta tagasisidet enda kogemuse kohta klienditoe esindajaga. Võimaldage oma klientidel hinnata Agentide Vestlust ja E-mailide vastuseid.
Agentide edetabeli ülevaade
LiveAgent pakub ülevaadet auhinnatud ja noomitud Agentidest koos klientide kommentaaridega. Saate selle eksportida CSV failina.
Õppides rohkem oma Agentide kohta, saate parimaid Agente premeerida ning toetada neid, kes hetkel nii edukad ei ole. Tundke ära negatiivsed trendid oma klienditoes ning käituge vastavalt. Kasutage ära “Edetabeli” funktsiooni LiveAgent lahenduses.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Teadmistepagasi ressursid
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.
Kuidas LiveAgentis agente lisada
See juhend näitab, kuidas LiveAgentis luua uusi agente, konfigureerida sätteid ja parandada klientide rahulolu.
Antud tekstis räägitakse e-kirja mallidest kohaletoimetamise ja tagastamisega seotud teadete jaoks e-kaubanduse valdkonnas. Samuti kirjeldatakse e-posti turunduse kasutamist konversioonide arvu ja bränditeadlikkuse suurendamiseks ning klienditeeninduse kontseptsiooni olulisust. LiveAgenti klienditeenindustarkvara pakub tasuta prooviperioodi ning tekstis leidub ka lingi LiveAgenti demoks ja informatsiooni ettevõtte kohta.