Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Tagasiside e-kirja mallid

Tagasiside e-kirja mallid

Tagasiside on väärtuslik teave, mida saate kasutada oluliste äriotsuste tegemiseks. Olenemata sellest, kas see pärineb Teie klientidelt, töötajatelt või potentsiaalsetelt klientidelt, võib tagasiside aidata mõõta rahulolu, suundumusi või käitumist. Samuti võib tagasiside aidata ettevõtetel õigel teel püsida ja anda ülevaate sellest, kuidas teised nende toimivust tajuvad.

Ettevõtted, kes soovivad eristuda oma konkurentidest, ei tohiks pidada väljendit “konkurentsist silma paista” lihtsalt tabavaks fraasiks, vaid realistlikuks lähenemiseks.

Kui loote kliendiportaali ja soovite pakkuda oma kasutajatele parimat võimalikku kasutuskogemust, peate koguma nende arvamusi ja nende järgi tegutsema. Parim viis selle ülevaate saamiseks on saata klientidele meil ja küsida neilt tagasisidet.

Mis on tagasiside e-kiri? 

Tagasiside e-kiri on meil, mis saadetakse kindlale adressaatide rühmale ja küsib nende arvamust toote või teenuse kohta. Sel juhul kasutaksite meili, et küsida kasutajatelt, mida nad arvavad kasutatavast kliendiportaalist.

Saate seda teha erineval moel:

  • Paludes kasutajatel meilile vastata ja oma mõtteid jagada
  • Saates avatud küsimuste või valikvastustega vorm
  • Kaasates NPS-i sarnane uuring skaalaga 1–5 või 1–10
  • Paludes hinnata oma kliendiportaali teatud funktsioone või mooduleid
tagasiside e-kirja mall
LiveAgent pakub integratsiooni NiceReplyga, mis võimaldab Teil koguda klientidelt e-posti teel tagasisidet

Need on vaid mõned näited selle kohta, kuidas muuta oma klientidele kliendiportaali kasutamine lihtsamaks.

Samuti on soovitatav neile pakkuda täiendavat soodustust allahindluse või vautšeri näol, et nad oleksid rohkem motiveeritud aega investeerima ja Teile tagasisidet andma.

Tagasiside e-kirja teemaridade näited

  • Soovime teada Teie arvamust [kliendiportaali] kohta
  • Mida arvate [kliendiportaalist]?
  • Peame rääkima [kliendiportaalist], [nimi]…
  • Vaadake üle oma kogemused [kliendiportaaliga]
  • Jagage oma tagasisidet [kliendiportaalis]
  • Jagage oma mõtteid [kliendiportaali] kohta
  • Soovime teada oma kasutaja vaatenurka [kliendiportaalist]
  • Täname, et olete [kliendiportaalis] aktiivne. Kuidas Teile see meeldib?
  • Milline on Teie kogemus [kliendiportaaliga]?
  • Tahame [kliendiportaali] täiustada. Vajame Teie abi!
  • Kuidas saaksime [kliendiportaali] täiustada?

Tagasiside e-kirja ideed

Tagasiside e-kirja mall 1 


How did we do?

We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.

We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.

[TAKE OUR SURVEY]

Thank you for your time. We really appreciate it!


Tagasiside e-kirja mall 2


Hello [name],

Thank you for giving [customer portal] a try!

We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.

We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.

Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team


Tagasiside e-kirja mall 3


Hi [name],

Thanks for registering and actively using [customer portal].

I wanted to reach out personally and ask for your opinion.

What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)

We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.

Share your review here [link]

Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]


Tagasiside e-kirja mall 4


Hi [name],

[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.

We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team


Tagasiside e-kirja mall 5


Hi [name],
Thanks for using [customer portal].

Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.

Thanks,

– The [customer portal] team


Tagasiside e-kirja mall 6


Dear [name],

As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.

That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.

We hope to see you soon at [customer portal]

Best regards, [customer portal team member’s name]


Tagasiside e-kirja mall 7


Hi [username],
Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.

Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.

[CTA]

We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team


Tagasiside e-kirja mall 8


We value your feedback.
Help us improve our [customer portal] by answering a few quick questions.

A thank you gift awaits you afterward!

Start here


Tagasiside e-kirja mall 9


Hello from [customer portal]!

We hope you’re having a nice day.

You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.

If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.

Our short survey takes about [x] minutes:

Share your feedback

Thanks for your help!

Cheers,
The [customer portal] team at [company]

Tagasiside e-kirja mall – korduma kippuvad küsimused

Lahendamise aeg

Millal peaksite saatma tagasiside taotluse meili?

See sõltub tõesti sellest, kuidas kliendid Teie kliendiportaali kasutavad. Kuid ärge oodake liiga kaua enne kasutajatelt arvamuse küsimist. Kui ootate liiga kaua, ei suuda kasutaja oma esimest kogemust ja muljet meenutada ning seega ei saa anda täpset tagasisidet.

Soovitame saata tagasiside e-kirja hiljemalt 10 päeva jooksul pärast seda, kui klient kliendiportaali kasutama hakkas.

Mitu tagasiside taotluse e-kirja peaksin saatma?

Tagasiside e-kirja mallid

Ühe nädala jooksul kaks saadetud järelkontrolli on enam kui piisav. Kuid ärge unustage olla mittepealetükkivad ja jälgige vastuvõtjate reaktsioone. Kui nad paluvad Teil lõpetada neile sõnumite saatmine, siis nii ka tehke.

Te ei müü midagi vaid palute teenet. See on Teie kliendi hea tahe kulutada mõni minut, et jagada oma arvamust Teie ettevõttega seonduva kogemuse kohta, seega pidage seda meeles.

Kui pikk peaks minu tagasiside taotluse meil olema?

Tagasiside e-kirja mallid

Teie meil peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Üldreeglit pole, kuid ärge kirjutage sõnumit, mis on pikem kui 130 sõna.

Pidage meeles, et tänapäeval kulutavad inimesed vaid sekundeid e-kirjade sirvimisele, üldiste märksõnade ja teemade otsimisele. Peate asuma võimalikult kiiresti asja juurde ja olema tõeliselt veenev, et panna nad oma tagasisidet jagama.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksite saatma tagasiside taotluse meili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Soovitame saata tagasiside e-kiraj hiljemalt 10 päeva jooksul pärast seda, kui klient kliendiportaali kasutama hakkas..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mitu tagasiside taotluse e-kirja peaksin saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ühe nädala jooksul kaks saadetud järelkontrolli on enam kui piisav. Kuid ärge unustage olla mittepealetükkivad ja jälgige vastuvõtjate reaktsioone. Kui nad paluvad Teil lõpetada neile sõnumite saatmine, siis nii ka tehke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikk peaks minu tagasiside taotluse meil olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Teie meil peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Üldreeglit pole, kuid ärge kirjutage sõnumit, mis on pikem kui 130 sõna.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo