Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Tagasiside e-kirja mallid

Tagasiside e-kirja mallid

Tagasiside on väärtuslik teave, mida saate kasutada oluliste äriotsuste tegemiseks. Olenemata sellest, kas see pärineb Teie klientidelt, töötajatelt või potentsiaalsetelt klientidelt, võib tagasiside aidata mõõta rahulolu, suundumusi või käitumist. Samuti võib tagasiside aidata ettevõtetel õigel teel püsida ja anda ülevaate sellest, kuidas teised nende toimivust tajuvad.

Ettevõtted, kes soovivad eristuda oma konkurentidest, ei tohiks pidada väljendit “konkurentsist silma paista” lihtsalt tabavaks fraasiks, vaid realistlikuks lähenemiseks.

Kui loote kliendiportaali ja soovite pakkuda oma kasutajatele parimat võimalikku kasutuskogemust, peate koguma nende arvamusi ja nende järgi tegutsema. Parim viis selle ülevaate saamiseks on saata klientidele meil ja küsida neilt tagasisidet.

Mis on tagasiside e-kiri? 

Tagasiside e-kiri on meil, mis saadetakse kindlale adressaatide rühmale ja küsib nende arvamust toote või teenuse kohta. Sel juhul kasutaksite meili, et küsida kasutajatelt, mida nad arvavad kasutatavast kliendiportaalist.

Saate seda teha erineval moel:

  • Paludes kasutajatel meilile vastata ja oma mõtteid jagada
  • Saates avatud küsimuste või valikvastustega vorm
  • Kaasates NPS-i sarnane uuring skaalaga 1–5 või 1–10
  • Paludes hinnata oma kliendiportaali teatud funktsioone või mooduleid
tagasiside e-kirja mall
LiveAgent pakub integratsiooni NiceReplyga, mis võimaldab Teil koguda klientidelt e-posti teel tagasisidet

Need on vaid mõned näited selle kohta, kuidas muuta oma klientidele kliendiportaali kasutamine lihtsamaks.

Samuti on soovitatav neile pakkuda täiendavat soodustust allahindluse või vautšeri näol, et nad oleksid rohkem motiveeritud aega investeerima ja Teile tagasisidet andma.

Tagasiside e-kirja teemaridade näited

  • Soovime teada Teie arvamust [kliendiportaali] kohta
  • Mida arvate [kliendiportaalist]?
  • Peame rääkima [kliendiportaalist], [nimi]…
  • Vaadake üle oma kogemused [kliendiportaaliga]
  • Jagage oma tagasisidet [kliendiportaalis]
  • Jagage oma mõtteid [kliendiportaali] kohta
  • Soovime teada oma kasutaja vaatenurka [kliendiportaalist]
  • Täname, et olete [kliendiportaalis] aktiivne. Kuidas Teile see meeldib?
  • Milline on Teie kogemus [kliendiportaaliga]?
  • Tahame [kliendiportaali] täiustada. Vajame Teie abi!
  • Kuidas saaksime [kliendiportaali] täiustada?

Tagasiside e-kirja ideed

Tagasiside e-kirja mall 1 


Tagasiside e-kirja mall 2


Tagasiside e-kirja mall 3


Tagasiside e-kirja mall 4


Tagasiside e-kirja mall 5


Tagasiside e-kirja mall 6


Tagasiside e-kirja mall 7


Tagasiside e-kirja mall 8


Tagasiside e-kirja mall 9

Tagasiside e-kirja mall – korduma kippuvad küsimused

Lahendamise aeg

Millal peaksite saatma tagasiside taotluse meili?

See sõltub tõesti sellest, kuidas kliendid Teie kliendiportaali kasutavad. Kuid ärge oodake liiga kaua enne kasutajatelt arvamuse küsimist. Kui ootate liiga kaua, ei suuda kasutaja oma esimest kogemust ja muljet meenutada ning seega ei saa anda täpset tagasisidet.

Soovitame saata tagasiside e-kirja hiljemalt 10 päeva jooksul pärast seda, kui klient kliendiportaali kasutama hakkas.

Mitu tagasiside taotluse e-kirja peaksin saatma?

Tagasiside e-kirja mallid

Ühe nädala jooksul kaks saadetud järelkontrolli on enam kui piisav. Kuid ärge unustage olla mittepealetükkivad ja jälgige vastuvõtjate reaktsioone. Kui nad paluvad Teil lõpetada neile sõnumite saatmine, siis nii ka tehke.

Te ei müü midagi vaid palute teenet. See on Teie kliendi hea tahe kulutada mõni minut, et jagada oma arvamust Teie ettevõttega seonduva kogemuse kohta, seega pidage seda meeles.

Kui pikk peaks minu tagasiside taotluse meil olema?

Tagasiside e-kirja mallid

Teie meil peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Üldreeglit pole, kuid ärge kirjutage sõnumit, mis on pikem kui 130 sõna.

Pidage meeles, et tänapäeval kulutavad inimesed vaid sekundeid e-kirjade sirvimisele, üldiste märksõnade ja teemade otsimisele. Peate asuma võimalikult kiiresti asja juurde ja olema tõeliselt veenev, et panna nad oma tagasisidet jagama.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksite saatma tagasiside taotluse meili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Soovitame saata tagasiside e-kiraj hiljemalt 10 päeva jooksul pärast seda, kui klient kliendiportaali kasutama hakkas..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mitu tagasiside taotluse e-kirja peaksin saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ühe nädala jooksul kaks saadetud järelkontrolli on enam kui piisav. Kuid ärge unustage olla mittepealetükkivad ja jälgige vastuvõtjate reaktsioone. Kui nad paluvad Teil lõpetada neile sõnumite saatmine, siis nii ka tehke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikk peaks minu tagasiside taotluse meil olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Teie meil peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Üldreeglit pole, kuid ärge kirjutage sõnumit, mis on pikem kui 130 sõna.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo