Hübriidne piletite voog on kasutajatoe funktsioon, mis võimaldab klienditoe agentidel jälgida kliendipäringu lahendamist läbi mitme suhtluskanali ühes ja samas ahelas. Näiteks, kui klient alustab suhtlust reaalajas vestluses, kuid hiljem jätkab seda e-posti või telefoni teel, on kõik kolm suhtlust kättesaadavad samas voos.
Miks on hübriidne piletite voog kohustuslik funktsioon?
Hübridse piletite voo funktsiooniga varustatud kasutajatugi on kasulik mitmetel põhjustel:
- Vähendab segadust
- Tõstab agentide tõhusust
- Tõstab kliendirahulolu
- Annab terviklikku ülevaate iga kliendi murede lahendamisest



Milliseid kanaleid see toetab?
LiveAgent’t kasutajad saavad jätkata suhtlust samas hübriidses vestlusahelas:
Connect the dots with ease
Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.
Kuidas näeb välja hübriidne piletite voog/kuidas see praktikas toimib?
Hübriidset vestlusahelat saab võrrelda Facebook messenger’i vestlusega. Näete nii kliendiga vahetatud tekstisõnumeid kui ka seda, et toimus videokõne või häälkõne.
Kuid LiveAgent viib asja edasi ja pakub kasutajatele kõnesalvestisi, mida saab igal ajal taasesitada. Lisaks sellele, kui hübriidpileti voog sisaldab meile, reaalajas vestlusi või sotsiaalmeedia sõnumeid, kuvatakse need otse lõimes.
Vaadake seda videot, et näha, kuidas see töötab

Milliseid eelised annab hübriidne piletite voog?
Kõige tähtsamaks, milleks hübriidset ticketite voogu tuleks kasutada, on kliendikogemuse parandamine. Parem kliendikogemus toob kaasa suurema kliendirahulolu, mis omakorda on parim viis müügi suurendamiseks, klientide loobumismäära vähendamiseks ja kõrge väärtusega lojaalsete klientide võitmiseks.
Kuidas hübriidne piletite voog sellele kaasa aitab? Nagu eespool öeldud, vähendab see võimalikku segadust, parandab agentide töö tõhusust, kiirendab reageerimisaega ja annab tervikliku ülevaate iga kliendi probleemide lahendamise käigust.
Vaatleme lähemalt kõiki neid punkte.
Segaduse vähendamine
Oleme ausad, ilma hübriidse piletite voota võib olla väga raske püüda ühendada kogu kliendiga suhtlemise ajalugu. Kui teie kliendile meeldib suhelda teie ettevõttega erinevates suhtluskanalites, võivad teie kliendihaldurid unustada, mida kunagi arutati ja millised kokkulepped saavutati.
Näiteks võib üks teie agentides suhelda kliendiga Twitteris ja nõustuda talle raha tagastama ning seejärel minna puhkusele. Ja kui sellisel juhul soovib klient kontrollida meili teel tagasimakse tegemist, ei tea tõenäoliselt teine agent, millest üldse räägitakse (välja arvatud muidugi juhul, kui ettevõte kasutab hübriidset piletite voogu).
See võib tekitada teie agentidele ebamugavaid olukordi ja isegi viia klientide lahkumiseni. Gladly uuringu kohaselt ütles 54% klientidest, et nad veedaksid pigem päeva märgades sokkides, kui kordaksid end [klienditoele], mis ütleb juba üsna palju.
Agendi töö tõhususe tõstmine
Hübriidse piletite voo omamine mõjub suurepäraselt agentide töö tõhususele. Kui on olemas voog, ei pea agendid raiskama oma aega kindlate piletite otsimise peale, kui peaks juhtuma midagi eelnimetatust.
Hübriidse piletite vooga hoitakse kõike ühes süsteemis, tehes nii klientide päringuid arusaadavaks.
Vastamise aja kiirenemine
Kui agendid saavad näha kõiki sõnumeid ühe taotluse kohta ühes kohas, ei pea nad enam raiskama aega täiendava teabe otsimiseks. See näitab teie agente asjatundlikumatena ja kiirendab nende reageerimisaega – see tegur mõjutab oluliselt kliendirahulolu.
Mida kiiremini probleem lahendatakse, seda parem.
Terviklik ülevaade iga kliendi probleemi lahendamise teekonnast
See punkt võtab kokku kõik eespool mainitud eelised. Hübriidne piletite voog võimaldab agentidel kliente ja nende muresid ning küsimusi paremini mõista. Selle tulemuseks on parem kliendikogemus, suurem rahulolu, rohkem soovitusi ja rohkem müüki.
Teadmusbaasi ressurssid
Kui soovite rohkem teada saada LiveAgent’i piletisüsteemi tarkvara funktsioonidest, visake pilk peale artiklitele või meie videotuurile.

Olete valmis proovima meie hübriidset ticketite voogu?
Avastage, kui lihtne on pakkuda personaalset, õigeaegset ja asjatundlikku kliendituge LiveAgent’iga. Alustage 14-päevast prooviperioodi juba täna. Krediitkaardi andmeid ei ole vaja.
Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
Reeglitest kinni pidamine parandab kiirust ja täpsust uue kliendi liitumisel. LiveAgent tutvustab oma ettevõtet ja tarkvara veebilehel.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
Kõnekeskus ja kontaktkeskus: Mis on erinevus?
Kõnekeskused pakkuvad telefonikõnede kaudu klienditoe teenuseid, kuid kontaktkeskused suhtlevad klientidega mitmel kanalil, soodustades paremat kogemust ja rahulolu.