Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Piletite/klientide ülevaade (CRM)

Mis on CRM?

CRM-tarkvara, tuntud ka kui kliendisuhete haldamise tarkvara, salvestab klientide kohta olulist teavet. Seda kasutavad peamiselt müüjad, turundajad ja tugiagendid, et pakkuda paremat kliendituge ja müügikogemust.

Kontaktiväljade funktsioon klienditeeninduse tarkvaras - LiveAgent

Millist teavet saate kliendisuhete haldamise tarkvarasse salvestada?

CRM-tarkvara salvestab tavaliselt kliendi kontaktteabe, näiteks e-posti aadressid ja telefoninumbrid. Samuti sisaldab see teavet kliendi varasemate ostude, ostuväärtuste, Teie ettevõttega suhtlemise ja muude üksikasjade kohta. See teave võib sisaldada andmeid nende rahulolu kohta seoses Teie ettevõttega ja nende reklaamimise tõenäosust või Teie ettevõttest kadumise määra.

Piletite/klientide ülevaade (CRM)

Enamik CRM-e integreeritakse kolmandate osapoolte tööriistade ja tarkvaraga, et vähendada andmete sisestamise aega ja maksimeerida tõhusust. Näiteks LiveAgenti sisseehitatud CRM integreerub selliste platvormidega nagu Shopify, nii et klienditoe esindajad näevad oma klientide tellimusi otse LiveAgentist, ilma et peaksite Shopifysse sisse logima.

Mis on piletite/klientide CRM-i ülevaade?

Piletite ja kliendi CRM-i teadmised on teabeväljad, mille saate täita, et avaldada konkreetse kliendi või pileti kohta lisateavet.

Põhilised kliendi-/piletiväljad on järgmised:

  • Ees-ja perekonnanimi
  • Avatar (foto/profiilipilt)
  • Mitu e-maili aadressi
  • Mitu telefoninumbrit
  • Ajavöönd
  • Sugu
  • Ettevõte ja positsioon
  • Keel
  • IP aadress
  • Brauseri informatsioon (nt. Google Chrome)
  • Kontaktrühmad (nt. VIP kliendid, Hispaania keele kõnelejad)
  • Isiklikud märkmed (sisemised meeldetuletused — ära helista kell 11:00 jms.)
  • Kontakti piletid (üle kõigi kanalite saadetud piletid)

Kas LiveAgenti kliendisuhete haldamise tööriist pakub kohandatud pileti-/kontaktvälju?

LiveAgenti kasutajatel on võimalus luua piiramatu arvu kohandatud, kontakti- ja piletivälju erinevat tüüpi vormingute ja valideerijatega.

Näiteks võivad agendid luua kohandatud tekstikasti (tekstisisestus), loendikasti (rippmenüü koos valikute loendiga), märkeruudu (väike kast, mis tuleb märkida), märkeruutude rühma (kasutajad saavad märkida mitu kasti), ja postiaadressi väljad.

Piletite/klientide ülevaade (CRM)

Lisaks saavad kasutajad valida validaatorid, veendumaks, et kõik kohandatud piletiväljadesse sisestatud andmed on õiged.

Validaatori valikud sisaldavad: 

  • Valideerijat pole
  • Kohandatud regulaaravaldis (this\s+is\s+text)
  • Täisarv (täisarv, mis võib olla positiivne, negatiivne või null)
  • Kümnendarv (mitte täisarv, näiteks 2,25 või 1,6)
  • Tähtnumbriline string (tähed ja numbrid)
  • Tühikutega tähtnumbriline string
  • Veebiaadress/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 või IPv6 (192.0. 2.146 or 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
  • E-posti address (hello@liveagent.com)
  • Krediitkaardi number (1234-4567-7891-2345)
  • USA telefoninumber (888-257-8754)
  • Rahvusvaheline telefoninumber (+421 2 33 456 826)
  • Kuupäeva formaadid (AAAA-KK-pp or AAAA/KK/pp or pp-KK-AAAA)
  • Aja formaat (HH: MM)
  • Isikukood (123-45-6789)

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kohandatud CRM väljade näited

  • Tellimuse ID
  • Krediitkaardi jumber
  • Isikukood
  • Veebileht
  • Konto nimi
  • Juuksevärv
  • Jalanumber
  • Auto mudel

Mis kasu on sisseehitatud kliendisuhete haldamise tööriistast?

Sisseehitatud CRM-i kasutamine klienditoe tarkvaras võib olla kasulik mitmel viisil.

Paranenud klientide rahulolu ja hoidmine

Hoides kogu vajalikku klienditeavet saadaval ühest kohast, saate pakkuda paremaid teenuse kogemusi, mis on proaktiivsed, kiired, asjakohased ja isikupärastatud. Kliendid ihkavad säärast teenust ja seetõttu saate seda pakkudes hõlpsalt parandada klientide rahulolu ja hoidmist.

Agendi hindamise funktsioon klienditoe tarkvaras - LiveAgent

Parimate ja kasumlikumate klientide väljaselgitamine

Sisseehitatud CRM aitab Teil teada saada, millistel klientidel on eluaegsed kõige kõrgemad väärtused. Nende teadmiste olemasolu võimaldab Teil pakkuda neile paremat ja kiiremat teenust. Teades, et neil on kõrge ostujõud ja nad võivad mõjutada teisi tulevaste ostude tegemisel, peaks Teie prioriteet olema hoida neid õnnelikuna igas kontaktpunktis.

Täiustage ettevõtte turundus- ja müügipraktikaid

Klientide tundmine võimaldab Teil pakkuda isikupärasemaid turundus- ja müügisõnumeid, suurendades kasumlikkust. Accenture andmetel väidab 91% tarbijatest, et ostavad suurema tõenäosusega kaubamärke, mis pakuvad neile asjakohaseid pakkumisi ja soovitusi. Lisaks on 70% Y-põlvkonnast on pettunud kui ettevõtted saadavad neile tähtsusetuid e-kirju.

Suurendage müüki ja tõhusust

Teadmine, mis Teie klientidele meeldib (ja mis mitte), võib aidata Teil suurendada müüki ja efektiivsust. Näiteks kui märkate oma CRM-is konkreetse kliendi tooteeelistusi, teate, millal nendega proaktiivse müügisõnumi või ülesmüügi tegemiseks ühendust võtta.

Piletite/klientide ülevaade (CRM)

Klienditeabe (CRM) kasutusjuhtumid

Vaadake eelnevaid suhtluse lõimeid

LiveAgenti sisseehitatud CRM võimaldab Teil vaadata oma kliendi varasemat suhtlust Teie ettevõttega. Näete kõiki varasemaid sõnumeid koos üksikasjadega, näiteks millal nad Teiega viimati ühendust võtsid, millise kanali kaudu, samuti ka iga suhtluse kogu konteksti.

Piletite/klientide ülevaade (CRM)

Kohandatud isiklikud märkmed

Kirjutageklientide kohta kohandatud märkmeid, et Teil ei jääks ükski pisiasi kahe silma vahele. Erakordse teeninduse pakkumisel on võtmetähtsusega klienditeabe salvestamine.

Piletite/klientide ülevaade (CRM)

Pileti/kliendi teave

Vaadake, muutke ja salvestage kõiki olulisi kliendiandmeid, alustades peamistest kontaktandmest, näiteks nende ees- ja perekonnanimi ning e-posti aadress. Tehke samm edasi, võttes arvesse nende operatsioonisüsteemi, veebibrauserit, keelt ja ajavööndit. Olles teadlik oma kliendi asukohast, ajavööndist ja seadmetest, teeb see imesid nende teeninduse kogemusega.

Milliseid kolmanda osapoole pistikprogramme saab LiveAgenti klienditoe tarkvaraga ühendada?

LiveAgenti klienditoe tarkvara pakub üle 40 kolmanda osapoole integratsiooni kõige populaarsemate tööriistadega, sealhulgas Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree ja palju muud. Heitke pilk LiveAgenti pistikprogrammide jaotisesse, et saada lisateavet iga toetatud pistikprogrammi kasutamise ja integreerimise kohta.

Piletite/klientide ülevaade (CRM)

Teadmusbaasi ressursid

Kas soovite rohkem teada saada meie sisseehitatud CRM-ist ning piletite ja klientide statistikast? Vaadake meie teadmistebaasi artikleid, blogi postitusi, akadeemiat, sõnastikku või funktsioonide lehti.

LiveAgent Product Tour

Kas olete valmis salvestama ainulaadset klienditeavet?

Looge ainulaadsed CRM-väljad, et salvestada väärtuslikumat teavet oma klientide kohta. Proovige seda juba täna, kasutades tasuta kõikehõlmavat 14-päevast prooviperioodi. Krediitkaarti pole vaja.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo