Mis on CRM?
CRM-tarkvara, tuntud ka kui kliendisuhete haldamise tarkvara, salvestab klientide kohta olulist teavet. Seda kasutavad peamiselt müüjad, turundajad ja tugiagendid, et pakkuda paremat kliendituge ja müügikogemust.
Millist teavet saate kliendisuhete haldamise tarkvarasse salvestada?
CRM-tarkvara salvestab tavaliselt kliendi kontaktteabe, näiteks e-posti aadressid ja telefoninumbrid. Samuti sisaldab see teavet kliendi varasemate ostude, ostuväärtuste, Teie ettevõttega suhtlemise ja muude üksikasjade kohta. See teave võib sisaldada andmeid nende rahulolu kohta seoses Teie ettevõttega ja nende reklaamimise tõenäosust või Teie ettevõttest kadumise määra.
Enamik CRM-e integreeritakse kolmandate osapoolte tööriistade ja tarkvaraga, et vähendada andmete sisestamise aega ja maksimeerida tõhusust. Näiteks LiveAgenti sisseehitatud CRM integreerub selliste platvormidega nagu Shopify, nii et klienditoe esindajad näevad oma klientide tellimusi otse LiveAgentist, ilma et peaksite Shopifysse sisse logima.
Mis on piletite/klientide CRM-i ülevaade?
Piletite ja kliendi CRM-i teadmised on teabeväljad, mille saate täita, et avaldada konkreetse kliendi või pileti kohta lisateavet.
Põhilised kliendi-/piletiväljad on järgmised:
- Ees-ja perekonnanimi
- Avatar (foto/profiilipilt)
- Mitu e-maili aadressi
- Mitu telefoninumbrit
- Ajavöönd
- Sugu
- Ettevõte ja positsioon
- Keel
- IP aadress
- Brauseri informatsioon (nt. Google Chrome)
Kontaktrühmad (nt. VIP kliendid, Hispaania keele kõnelejad)
- Isiklikud märkmed (sisemised meeldetuletused — ära helista kell 11:00 jms.)
- Kontakti piletid (üle kõigi kanalite saadetud piletid)
Kas LiveAgenti kliendisuhete haldamise tööriist pakub kohandatud pileti-/kontaktvälju?
LiveAgenti kasutajatel on võimalus luua piiramatu arvu kohandatud, kontakti- ja piletivälju erinevat tüüpi vormingute ja valideerijatega.
Näiteks võivad agendid luua kohandatud tekstikasti (tekstisisestus), loendikasti (rippmenüü koos valikute loendiga), märkeruudu (väike kast, mis tuleb märkida), märkeruutude rühma (kasutajad saavad märkida mitu kasti), ja postiaadressi väljad.
Lisaks saavad kasutajad valida validaatorid, veendumaks, et kõik kohandatud piletiväljadesse sisestatud andmed on õiged.
Validaatori valikud sisaldavad:
- Valideerijat pole
- Kohandatud regulaaravaldis (this\s+is\s+text)
- Täisarv (täisarv, mis võib olla positiivne, negatiivne või null)
- Kümnendarv (mitte täisarv, näiteks 2,25 või 1,6)
- Tähtnumbriline string (tähed ja numbrid)
- Tühikutega tähtnumbriline string
- Veebiaadress/URL (https://www.liveagent.com)
- IPv4 või IPv6 (192.0. 2.146 or 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
- E-posti address (hello@liveagent.com)
- Krediitkaardi number (1234-4567-7891-2345)
- USA telefoninumber (888-257-8754)
- Rahvusvaheline telefoninumber (+421 2 33 456 826)
- Kuupäeva formaadid (AAAA-KK-pp or AAAA/KK/pp or pp-KK-AAAA)
- Aja formaat (HH: MM)
- Isikukood (123-45-6789)
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Kohandatud CRM väljade näited
- Tellimuse ID
- Krediitkaardi jumber
- Isikukood
- Veebileht
- Konto nimi
- Juuksevärv
- Jalanumber
- Auto mudel
Mis kasu on sisseehitatud kliendisuhete haldamise tööriistast?
Sisseehitatud CRM-i kasutamine klienditoe tarkvaras võib olla kasulik mitmel viisil.
Paranenud klientide rahulolu ja hoidmine
Hoides kogu vajalikku klienditeavet saadaval ühest kohast, saate pakkuda paremaid teenuse kogemusi, mis on proaktiivsed, kiired, asjakohased ja isikupärastatud. Kliendid ihkavad säärast teenust ja seetõttu saate seda pakkudes hõlpsalt parandada klientide rahulolu ja hoidmist.
Parimate ja kasumlikumate klientide väljaselgitamine
Sisseehitatud CRM aitab Teil teada saada, millistel klientidel on eluaegsed kõige kõrgemad väärtused. Nende teadmiste olemasolu võimaldab Teil pakkuda neile paremat ja kiiremat teenust. Teades, et neil on kõrge ostujõud ja nad võivad mõjutada teisi tulevaste ostude tegemisel, peaks Teie prioriteet olema hoida neid õnnelikuna igas kontaktpunktis.
Täiustage ettevõtte turundus- ja müügipraktikaid
Klientide tundmine võimaldab Teil pakkuda isikupärasemaid turundus- ja müügisõnumeid, suurendades kasumlikkust. Accenture andmetel väidab 91% tarbijatest, et ostavad suurema tõenäosusega kaubamärke, mis pakuvad neile asjakohaseid pakkumisi ja soovitusi. Lisaks on 70% Y-põlvkonnast on pettunud kui ettevõtted saadavad neile tähtsusetuid e-kirju.
Suurendage müüki ja tõhusust
Teadmine, mis Teie klientidele meeldib (ja mis mitte), võib aidata Teil suurendada müüki ja efektiivsust. Näiteks kui märkate oma CRM-is konkreetse kliendi tooteeelistusi, teate, millal nendega proaktiivse müügisõnumi või ülesmüügi tegemiseks ühendust võtta.
Klienditeabe (CRM) kasutusjuhtumid
Vaadake eelnevaid suhtluse lõimeid
LiveAgenti sisseehitatud CRM võimaldab Teil vaadata oma kliendi varasemat suhtlust Teie ettevõttega. Näete kõiki varasemaid sõnumeid koos üksikasjadega, näiteks millal nad Teiega viimati ühendust võtsid, millise kanali kaudu, samuti ka iga suhtluse kogu konteksti.
Kohandatud isiklikud märkmed
Kirjutageklientide kohta kohandatud märkmeid, et Teil ei jääks ükski pisiasi kahe silma vahele. Erakordse teeninduse pakkumisel on võtmetähtsusega klienditeabe salvestamine.
Pileti/kliendi teave
Vaadake, muutke ja salvestage kõiki olulisi kliendiandmeid, alustades peamistest kontaktandmest, näiteks nende ees- ja perekonnanimi ning e-posti aadress. Tehke samm edasi, võttes arvesse nende operatsioonisüsteemi, veebibrauserit, keelt ja ajavööndit. Olles teadlik oma kliendi asukohast, ajavööndist ja seadmetest, teeb see imesid nende teeninduse kogemusega.
Milliseid kolmanda osapoole pistikprogramme saab LiveAgenti klienditoe tarkvaraga ühendada?
LiveAgenti klienditoe tarkvara pakub üle 40 kolmanda osapoole integratsiooni kõige populaarsemate tööriistadega, sealhulgas Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree ja palju muud. Heitke pilk LiveAgenti pistikprogrammide jaotisesse, et saada lisateavet iga toetatud pistikprogrammi kasutamise ja integreerimise kohta.
Teadmusbaasi ressursid
Kas soovite rohkem teada saada meie sisseehitatud CRM-ist ning piletite ja klientide statistikast? Vaadake meie teadmistebaasi artikleid, blogi postitusi, akadeemiat, sõnastikku või funktsioonide lehti.
Kasvatage oma ettevõtet kliendistatistika abil (juhend)
Kas olete valmis salvestama ainulaadset klienditeavet?
Looge ainulaadsed CRM-väljad, et salvestada väärtuslikumat teavet oma klientide kohta. Proovige seda juba täna, kasutades tasuta kõikehõlmavat 14-päevast prooviperioodi. Krediitkaarti pole vaja.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.