Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientide statistika

Mis on klientide statistika?

Klientide aktsepteerimine ja mõistmine, mis põhineb nende käitumisel, vajadustel, eelistustel ja nende kogemusel teie ettevõttega, mida kasutatakse otsuste tegemisel. See on kliendi statistika. See suunab ettevõtteid uuel moel, et oma kliente paremini teenindada.

Need on teadmised klientide ja turu kohta. Klientide statistika on kasulik enamikele ettevõtlusvormidele. Sellel on tõeline mõju igale turundussüsteemile.

Saage äriline eelis ja õppige, kuidas kasutada ja rakendada klientide statistikat selle täielikus potentsiaalis.

KKK

Mida tähendab termin klientide statistika?

Klientide statistika tähendab klientide, nende käitumise, eelistuste, vajaduste ja ootuste mõistmist. Saavutate selle analüüsides klientide andmeid nagu demograafilised andmed, sirvimise ajalugu, ostud, tagastused ning kaebustele reageerimine. See võimaldab teil kliente paremini mõista.

Kas klientide statistika on oluline?

Klientide statistika on oluline, sest sellel on märkimisväärne mõju teie turunduse ja müügikampaaniate sooritusele ja efektiivsusele. Klientide informatsioon võimaldab teil oma kliente paremini mõista ja tundma õppida. Tänu sellele on ettevõttel kergem planeerida tegevusi, mis on suunatud konkreetsele sihtgrupile.

Kuidas klientide statistikat koguda?

Klientide informatsiooni kogumine on ülimalt oluline ettevõtte juhtimisel. Statistika saamine pole lihte ülesanne, seega tuleb teil mitmeid faktoreid silmas pidada. Esmalt tuleks teil koguda ja analüüsida klientide tagasisidet, mis nad on andnud toodetele, teenustele ja kampaaniatele. Samuti on äärmiselt oluline, et analüüsida mitte ainult võimalusi, vaid ka klientide tujusid, mis peegeldavad nende emotsioone. Statistika kogumine ei pea olema piiratud vaid klientidele. Võite uurida ka oma potentsiaalsed kliente, kes saavad anda teile lisainfot selle kohta, miks nad pole veel teie toodet valinud. Lisaks tasub loodud raportite andmeid ettevaatlikult analüüsida programmidega, mida igapäevaselt kasutate.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo