Mis on online klienditeenindus?
Online abi on see, mis vastab klientide päringutele ja küsimustele. Inline tuge pakub ettevõte oma tooteid kasutatavatele klientidele. Klienditeenindus kasutab klientide aitamiseks teatud tööriistu. Selleks on tavaliselt telefonikõned, e-mailid ja sotsiaalmeedia.
Frequently Asked Questions
Kuidas defieerida online klienditeenindust?
Online klienditugi on mistahes teenus, mis aitab klientidel probleeme lahendada ja toimib nende toena. See võib juhtuda läbi e-maili, live vestluse või sotsiaalmeedia.
Mis on online klienditeeninduse aluseks?
Online klienditeeninduse aluseks on suhtluskanalite kättesaadavus, samuti pakutavate vastuste efektiivsus ja väärtus. Lisaks on äärmiselt olulised klienditeeninduse meeskonna oskused, nii suhtlemise kui tarkvara kasutamise poole pealt.
Kuidas saate Liveagent`i kasutades oma online klienditeenindust parandada?
Liveagent`iga saate oma online klienditeenindust edasi arendada. See on klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab teil mitmeid suhtluskanaleid ühte kohta integreerida. Selle tulemusena ei pea agent nii mitmete programmide ja päringute vahel lülituma. See automatiseerib tööd. LiveAgent pakub ka võimalust luua e-mailide malle, makroid ja teadmistebaase. Lisaks on teil jurudepääs raportitele ja analüüsidele, mis võimaldavad teil jooksvalt klientidteeninduse kvaliteeti analüüsida.
Expert note
Online klienditeenindus võimaldab klientidele ööpäevaringset tuge erinevate kanalite kaudu, nagu vestlus, e-post ja teadmusbaas, mis parandab rahulolu ja vähendab kulusid.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.