Online tugi

Mis on online tugi?

Online tugi on veebipõhine klienditoe pakkumise vorm. Tänapäeval on see väga populaarne ettevõttega kontakteerumise vorm, palju populaarsem, kui ettevõtte külatsamine või helistamine. Online tugi on osa kliendisuhte haldamisest.

Online toe suurimaks eeliseks on 24/7 klienditeenindus. Kliendid või veebilehe külastajad saavad klienditeeninduse esindajaga probleemide esinemisel toote või teenusega lihtsalt ühendust võtta.

Frequently asked questions

Mis on online tugi?

Online tugi on klienditeeninduse vorm klientide aitamiseks erinevate probleemide lahendamisel. Seda saab rakendada näiteks e-maili, sotsiaalmeedia või live vestluse jaoks. See võimaldab teil saada klientide arvamust ja toetab nendega kliendisuhete loomist.

 

Kas peaksite online tuge pakkuma?

Kui soovite, et teie võte oleks turule vastab, tuleb teil pakkuda online tuge. Kliendid kasutavad suurema tõenöosusega online suhtluskanaleid, kui telefoni. Nende ootustele vastamiseks on hea pakkuda nii palju suhtluskanaleid, kui võimalik, samuti online kanaleid.

 

Kas LiveAgent`i saab online toe pakkumiseks kasutada?

Jah, LiveAgent`i tarkvara toetab kõiki klienditeeninduse tüüpe. Tänu sellele saate hallata kõiki suhtluskanaleid nagu e-mail, sotsiaalmeedia, video vestlus ja live vestlus, ühest kohast. See pakub ka teadmistebaasi loomise võimalust. Teil on juurdepääs raportitele ja vestluse ajaloole, mis aitab teil online tuge efektiivsemalt teostada.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo