Mis on kohapealne kasutajatoe tarkvara?
Kohapealne kasutajatoe tarkvara pakub teile olemasolevat infrastruktuuri. Teil tuleb see lihtsalt installida ja oma serverites hostida. See pakub teile suurt paindlikkust, saate seda tüüpi tarkvaras erinevais asju konfigureerida. Võimalik on lisada ka uusi funktsioone või muuta olemasolevaid. Kohapealne kasutajatoe tarkvara säästab teie aega ja raha ning parandab teie organisatsiooni protsesse.
Frequently Asked Questions
Mis on kohapealne kasutajatoe tarkvara?
Kohalik toe tarkvara pakub infrastruktuuri. Lihtsalt installeerige see ja saate seda oma serverites hostida. Lisaks pakub see paindlikkust, et saaksite konfigureerida erinevaid teile vajaminevaid asju, saate lisada uusi funktsioone või teha muudatusi juba olemasolevates.
Kas ettevõtetel on vaja kohapealset tarkvara?
Kohalik toe tarkvara annab teile täieliku kontrolli. Kohapealne kasutajatoe tarkvara pakub teile kontrolli, seega tasub seda oma tegevustes kasutada. See võimaldab turvalisust, säästab teie aega ja raha ning parandab organisatsiooni protsesse. See on ideaalne ettevõtetele ja parandab ettevõtete tegevusi.
Millised on kohapealse kasutajatoe tarkvara põhilised omadused?
Kohapealse kasutajatoe tarkvara funktsioonid sisaldavad täielikke varustuse kontrollimise võimalusi ning juurdepääsu, sisemiste ühenduste haldamist, lisaks pakub see võimalusi luua lahendusi ja parandada olemasolevaid. Kõik andmed on kontrollitud ja turvalised.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.